Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. #Vapaa+sinä+olet+vain+kuvitelmissasi.+#Voiko+mielessäsi+olla+jotain+ennenkuin+se+on+kuvitelmissasi,+minulla+on+oltava+ensin+ajatus,+mielikuva,+kuvitelma,+sitten+voin+kirjoittaa+tai+toimia+sen+mielikuvan+perusteellaOlen+vapaa+valitsemaan!+++Mielikuvieni+perusteella+valitsen+tai+jättän+valitsematta.+siinä+on+ainoa+vapaus+--+valinnanvapaus.On+vapaus+valita+anteeksianto.+Jos+ihmiset+ovat+tasveroisia+niin+miksi+he+eivät+kuitenkaan+ole+tasaveroisia,+Loiko+Jumala+eriarvoisuuden.+En+usko+olevani+Luojaani+viisaampi.
  2. "+Miten+enkelipallo+sinä+toimisit+tuollaisessa+tilanteessa,+kun+kohtaat+jotain+mitä+et+alkuunkaan+ymmärrä?+"Sen+näkee+sitten.+Yleisellä+tasolla+pidän+itsestään+selvänä+että+on+asioita+ja+tapahtumia+joita+en+ymmärrä.+Tiedemaailmassa+on+myös+se+viimeinen+selitys+vielä+kertomattaEnnaltatietäminen,+etiäiset,+ovat+tavanomaisia,+joihin+ei+ole+helppoa+selitystä+mutta+minulle+ne+ei+ole+"kynnyskysymyksiä"+kenenkään+mielenterveydestäNe+selitämättömät+ilmiöt+joita+olen+tähän+ikään+mennessä+kokenut+pidän+varsin+pienen+piirin+tiedossa+välttääkseni+joutumasta+yllä+kirjoitelun+tapaiseen+myllytykseen.On+jokseenkin+lohdullista+että+on+selittämätön+koska+tämä+yleinen+kokemusmaailma+jossa+jokaisen+on+pärjättävä,+on+osoitettva+kilpailukykynsä,+syö+tai+tule+syödyksi,+bexit+sota+kaikkia+vastaan,+minulle+kaikki+heti+tai+ainakin+enemmän+kuin+muille,+on+saatava+päätökseen,+siksipä+kiitän+sitä+"selittämätöntä"+joka+opettaa+esim.+vanhusten+hoidon+kautta+että+heikoimistakin+on+pidettävä+huolta,Jotain+erittäin+voimakasta+niissä+näyttää+olevan+kun+vastustus+on+likimain+mittaamatonta+jopa+vihaa+joidenkin+mielessä.Jos+ajatellaan+että+on+"korkeampia+voimia"+kuka+määrittelee+mikä+toimita+tai+tapahtuma+ei+olisi+tai+olisi+sen+voiman+aikaansaamaa.+Ihminen+syntyy+-+elää+-+ja+kuolee.+Jokaisen+elämä+ja+terveys+on+sen+ihmisen+elämä+ja+terveys.+Miksi+siitä+pitäisi+ottaa+pulttia,+jos+joku+näkee+kasvavia+jalkoja+tai+muita,+entäs+sitten,++tunnustelen+mieltäni+miten+sen+koen??
  3. Siksi+heiti+tuon+kysymyksen+kun+olen+syntynyt+niinä+aikoina+kun+Högforssin+valurautakattilat+metrisille+haloille+oli+kehtyksen+huippuNiissä+asennuksissa+ehdottomasti+oli+menoveden+lämpömitari+ja+paluuveden+lämpömittari+painemittari+ainakin.+Lämmittäjä+katsoi+niitä+tai+ei,+useimmiten+riitti+että+katsoi+oliko+uunissa+tuli.Nykyisin+luulisi+olevan+muutama+mikropiiri+ja++tulokset+olisi+kännykässä+joka+hetki.+Lämpötilat+paineet+virtaamat+ja+tehot+hyötysuhteet????+Ei+ainakaan+rahasta+kiinniOnhan+se+urheilijan+ranteessakin+yksi+nappula+joka+kertoo+koko+jätkän+tarinan.+Ei+tarvita+mitään+uutta+keksiä.+esimerkiksi:ulkolämpötila+/+keskilämpötila+huoneiston+ylläpidetty+sisälämpötilakäytetty+lämminvesi+lämpö+ja+litramääräkulutettu+sähköenergiaSuhteutettuna/+tulostettuna+aikayksikössäTietenkin+tämä+vaatii+kehittelyä+on+se+vaan+kumma+että+eikö+näitä+vielä+ole