Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. Sinä+toimit+nuoruudessasi+siten+kuin+sinua+oli+opetettu,+opettajasi+tekivät+parhaansa+sen+mukaan+kuin+heille+oli+opetettu.Ihmeparantaja+samoin+varmaan+teki+parhaansa.Minusta+on+suuri+helpotus+lopulta+luottaa+vaikeat+asiat+suurempaan+käteen+opettajista+huolimatta,+he+eivät+tee+tahallaan+tarpeettomia+yrityksiä.+Se+on+heille+tärkeätä+oppia.Minulle+kukaan+ei+ole+luvannut+pitkää+tervettä+vaivattonta+elämää+eikä+se+aivan+vaivatonta+ole+ollut.+Täysin+luotan+että+kun+hetki+koittaa+se+on+juuri+sekunnilleen+se+oikea+hetki.+Onhan+syntymänikin+tapahtunut+juuri+oikealla+hetkellä,+miten+muuten+näitäkään+tässä+pohdiskelisin?+NYT
  2. "+Miten+enkelipallo+sinä+toimisit+tuollaisessa+tilanteessa,+kun+kohtaat+jotain+mitä+et+alkuunkaan+ymmärrä?+"Sen+näkee+sitten.+Yleisellä+tasolla+pidän+itsestään+selvänä+että+on+asioita+ja+tapahtumia+joita+en+ymmärrä.+Tiedemaailmassa+on+myös+se+viimeinen+selitys+vielä+kertomattaEnnaltatietäminen,+etiäiset,+ovat+tavanomaisia,+joihin+ei+ole+helppoa+selitystä+mutta+minulle+ne+ei+ole+"kynnyskysymyksiä"+kenenkään+mielenterveydestäNe+selitämättömät+ilmiöt+joita+olen+tähän+ikään+mennessä+kokenut+pidän+varsin+pienen+piirin+tiedossa+välttääkseni+joutumasta+yllä+kirjoitelun+tapaiseen+myllytykseen.On+jokseenkin+lohdullista+että+on+selittämätön+koska+tämä+yleinen+kokemusmaailma+jossa+jokaisen+on+pärjättävä,+on+osoitettva+kilpailukykynsä,+syö+tai+tule+syödyksi,+bexit+sota+kaikkia+vastaan,+minulle+kaikki+heti+tai+ainakin+enemmän+kuin+muille,+on+saatava+päätökseen,+siksipä+kiitän+sitä+"selittämätöntä"+joka+opettaa+esim.+vanhusten+hoidon+kautta+että+heikoimistakin+on+pidettävä+huolta,Jotain+erittäin+voimakasta+niissä+näyttää+olevan+kun+vastustus+on+likimain+mittaamatonta+jopa+vihaa+joidenkin+mielessä.Jos+ajatellaan+että+on+"korkeampia+voimia"+kuka+määrittelee+mikä+toimita+tai+tapahtuma+ei+olisi+tai+olisi+sen+voiman+aikaansaamaa.+Ihminen+syntyy+-+elää+-+ja+kuolee.+Jokaisen+elämä+ja+terveys+on+sen+ihmisen+elämä+ja+terveys.+Miksi+siitä+pitäisi+ottaa+pulttia,+jos+joku+näkee+kasvavia+jalkoja+tai+muita,+entäs+sitten,++tunnustelen+mieltäni+miten+sen+koen??
  3. Missä+olin+silloin?Minä+olin+silloin+Isäni+kanssa+ja+jostain?+syntyi+mieleeni+hullu+ajatus+että+haluaisin++pärjäillä++omin+avuin.Raamatussa+tämä+on+kerotu+kuvaannollisesti+"Adam+halusi+tehdä+Eevalle+mieliksi+ja+söi+tiedon+puusta+vaikka+siitä+oli+varoitettu."Mooses.+2:21+Niin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+raskaaseen+uneen,+ja+kun+hän+nukkui,+otti+hän+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+Onnekisi+kaikenkattava+tietoisuus+oli+jo+suunnnitellut+vastauksen+tähän+hulluun+toiveseen.+Se+toive+toteutui+vasta+kun+ensin+Adam+oli+nukutettu+jotta+voitiin+siinä+unessa+kuvitella+erillisyys++jonka+symboli+on+Eeva+kuten+Mooses+2.21+kertooJa+hän+sanoi:+"Kuka+sinulle+ilmoitti,+että+olet+alasti?+Etkö+syönyt+siitä+puusta,+josta+minä+kielsin+sinua+syömästä?"+3:12+Mies+vastasi:+"Vaimo,+jonka+annoit+olemaan+minun+kanssani,+antoi+minulle+siitä+puusta,+ja+minä+söin."3:13+Niin+Herra+Jumala+sanoi+vaimolle:+"Mitäs+olet+tehnyt?"+Vaimo+vastasi:+"Käärme+petti+minut,+ja+minä+söin.+Siitä+alkaen+on+aina+toistettu+että+syyllinen+on+toi+kaveri+tai+Jumala+kuitenkin+aina+joku+muu+kuin+oma+ajatus.Niin+että+pärjäillään+tässä+omin+avuin+ja+ihmetellään+kuka+on+syyllinen,+Kielletään+että+mitään+muuta+ei+ole+kuin+oma+ajatus+ja+kiroillaan+miks+se+oma+ajatus+tuottaa+jumalattoman+syyllisyyden?++Onneksi+selitys+löytyy,+syyllinen+on+kaveri+??+siis+minun+ajatukseni+on+kaverin+syy?+tai+jumalan.Jumala+sallii+senTee+syyttämättäjättämispäätös+vaikka+vain+kokeeksi,+ja+katsele+ilman+syyllisyyttä