Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2432

1. Ei+valaistuminen+lopeta+läsnäoloa.+Päinvastoin+esteet+eli+epäilykset+läsnäolon+eli+luomisen+kokemuksesta+poistuvat.Valaistuminen+tuo+todellisuuden+tietoisuuteeni+jatkuvana+luomisen+riemuna.+Siis+todelisuustietoisuus+eli+rakkauden+jakamisen++ilon.+Se+on+luomisen+iloa+yhdessä+jokaisen+kanssa+tasaveroisena.Jumala+on+RakkausRakkaus+on+ykseyden+iloa.Ei+kukaan+häviä+minnekkään.+Kaikki+Jumalan+luoma+on+ikuista.Tälläkin+hetkellä+jokainen+luo+eli+on+tietoinen+olemassaolostaan.+Luon+käsityksen+tiekkarini+näppäimistöstä,+mutta+monta+muuta+ympärilläni+tapahtuvaa+toiminta+jää+käsityskykyni+ulkopuolelle,+olen+vasta+matkalla,+en+hallitse+luottamustani+jolloin+epäilykseni+peittää+näkemästä+oma+valoani.Olen+itseni+(pelkoni)+varjossa+ja+ihmettelen+miksi+täällä+on+niin+helkutin+pimeää."Jos+teillä+olisi+luottamusta+sinapinsiemenen+verran+teillä+kaikki+olisi"+sanotaan+Jeesuksen+sanoneen
  2. Kumoaa+tai+ei.+Se+on+lukijan+mielessä+minkä+tekee.Kuten+raamatun+tekstit,+nekin+ovat+sitä+miten+tekstien+kirjoittajien+on+ollut+mahdollista+kuulemansa+ymmärtää.On+merkillinen+uskomus+että+opettamalla+voidaan+määrätä+miten+yksilö+ajattelee,+kyllä+jokaisen+ajatus+kulkee+aina+omia+polkujaan,+lukipa+raamattua+tai+mitä+tahansa.Tällätavoin+todistin+jo+ennen+koronapiikkiä.+Mengle+uskoi+pystyvänsä+rakentamaan+alaisensa+ajatukset+haluamallaan+tavalla,+no+ehkäpä+nykyinen+eurooppa+on+juuri+siksi+selainen+kuin+on,+kiitos+Menglen+tai+raamatun+tai+Veikko+Lavin+jokainen+valitsee+itse