Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Juuri+näin,+mutta+kun+seaikaiset+eivät+ymärtäneet+että+ihmisessä+on+MINUUS+-+mieli+joka+on+eri+asia+kuin+se+keho,+he+pakottivat+alkuperäisen+lauseen+tarkoittamaan+sen+lausujaa.+Sama+tietenkin+jatkuu+edelleen.Kristustietoisuus+eli+Jeesuksen+opettama+ajattelutapa+on+tie+totuus+ja+elämä.Minä+on++(yksikön+ensimäinen)+++tie+totuus+ja+elämä,+ei+Jeesuksen+keho+tai+persona,+veri+ei+liha+kuten......pakanakultin+veriuhri+oli+ja+on+vieläkin+opetettu.
  2. ????Jumala+tappaa+poikansa+jolloin+kaikki+valitut+pelastuu.Tappaminen+on+kiellettyäJokaisen+pitää+"kilvoitella"+vaikka+tiedetään+että+vain+valitut+pelastuu?Veriuhri+on+kuitenkin+syytä+uskoa+koska+kukaan+ei+tiedä+ketkä+ovat+valittuja?Tarviiko+esittää+viitteet+Raamattuun.Nämä+ovat+tällä+opetukseni+tasolla+minun+erityisä+virhepäätelmiäJoten:Raamatusta+löytyy+jälleensyntymästä+selviä+viitteitä+sekä+omaan+kokemukseen+luottaen,+tiedän+olleeni+mukana+monissa+ylläesitetyissä+tapahtumissa+ja+olen+osaltani+niistä+opetuksista+osallinen.Loppu+eli+sovitus+on+että+annan+itselleni+anteeksi+virheeni+tietäen+että+on+olemassa+vain+yksi+Totuus+Rakkaus."Viimeiset+tulevat+ensimäiseksi+ja+ensimmäiset+vimeiseksi"+äskeinen,+eilinen+virhe+on+annettava+anteeksi+pikimmiten,+aiemmat+virheet+sittemin+ja+ensimäinen+virhe+"usko+Jumala+eroon"+tulee+anteeksiannettavaksi+viimeiseksi+jolloin+Jumala+ottaa+viimeisen+askeleen+ja+pitää+juhlat+Tuhlaaja+Pojalleen.+virhe+=+syntiEnsimmäinen+virhe+johtaa+jatkuvasti+uusiin+selityksiin.+Ensimmäisen+virheen+"sijainti"+osoittaa+jokaisen+virheen+syntypaikan.+Eli+virhe,+erehdys,+osua+ohi,+tapahtuu+omassa+mielessä,+siis+oma+mieli+pitää+oikaista+-+antaa+anteeksi-+Siinä+oppaana+toimii+Pyhä+Henki+Sovitus.+Sovitus+on+luottamus.+Aadam+meni+piiloon,+koki+syyllisyyttä,+ei+luottanut+Isään+on+ensimmäinen+usko+erillisyyteen+=+syntiin.+Rakkaus+on+jokaiselle+samanarvoista+ja+täydellistä+joten+mikä+siis+on+erillistä+erityistä+ja+kenelle?Jeesus+teki+kaikensa+osoitaakseen+samanarvoisutensa+jokaisen+Jumalan+lapsen+kanssa+"teette+vielä+suurempiakin+kuin+minä"
  3. Rauha
  4. Kaikin+mokomin
  5. Juuri+tätä+tarkoitin+ja+sain+vastauksen+kiitos+siitä#Sinun+mielestäsi+"näkemiseen"+pitäisi+sotkea+kaikenmaailman+kuvittelut+mukaan.#Kukaan+ei+"näe"+toisen+ihmisen+ajatuksiaTosiasioihin+palatakseni+Jukolan+Jussikin+"näki"+aapisessa+kummallisia+koukeroita+kunnes+oppi+lukemaan+ja+käsitti+"näkevänsä"+sisältöä+eli+tarinaa+aapisessa.+Paljastan+salaisuuden+Aapisessa+ei+ollut+kukkoa+vaan+kukon+kuva.Teksti+on+merkkejä+paperilla,+sisältö+on+mielikuva.Jumala+ei+ole+gorilanpuolikas+Raamatun+välissä+vaan+sinussa+oleva+pyhyys.+Aivan+varmasti++sinullakin+on+muutamia+läheisiä+ehkä+useitakin+jotka+arvostavat+ja+rakastavat+sinua.