Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
annetaan+anteeksi+itsellemme+kun+olemme+muinoin+virheellisesti+itsemme+ja+seurakuntamme+opettaneet,+luottaen+Rakkauden+parantavaan+voimaan
30.12.2018 12:43
Juuri+näin,+mutta+kun+seaikaiset+eivät+ymärtäneet+että+ihmisessä+on+MINUUS+-+mieli+joka+on+eri+asia+kuin+se+keho,+he+pakottivat+alkuperäisen+lauseen+tarkoittamaan+sen+lausujaa.+Sama+tietenkin+jatkuu+edelleen.
Kristustietoisuus+eli+Jeesuksen+opettama+ajattelutapa+on+tie+totuus+ja+elämä.
Minä+on++(yksikön+ensimäinen)+++tie+totuus+ja+elämä,+ei+Jeesuksen+keho+tai+persona,+veri+ei+liha+kuten......pakanakultin+veriuhri+oli+ja+on+vieläkin+opetettu.
30.12.2018 12:40
Edelleenkin+on+avoimena+mitä+olet+nähnyt+raamatussa+jotta+voitasiin+ihmetellä+yhdessä+kuvaasi.
Tiedän+että+kuvaraamattujakin+on.
Josef+Mengele+–+Wikipedia
https://fi.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
Josef+Mengele+oli+Karl+Mengelen+(1881–1959)+ja+Walburga+Mengelen+(k.+...+Hänen+pikkuveljensä+olivat+Karl+Mengele+nuorempi+(1912–1949)+ja+Alois+Mengele+...
Hauptsturmführer+·+Natsien+ihmiskokeet+·+Mossad+·+Lääkärioikeudenkäynti....
Teki+parhansa+muuttakseen+ihmisen+mielenmaisemaa+heikolla+menestysellä.+Siinä+on+minulle+esimerki+ihmismielen+myös+sinun+mielesi+Jumaludesta,+saat+tietenkin+nimetä+sen+omin+sanoin.+Peruslähtökohta+on+että+vain+ajattelija+itse+muuttaa+mieltään+niin+halutessaan.+Siinä+on+ihmisen+Jumaluus,+se+on+jokaisen+omakuva.+Siis+katso+peiliin++ja+hyväsy+sille+"oma"+nimi
30.12.2018 12:17
????
Jumala+tappaa+poikansa+jolloin+kaikki+valitut+pelastuu.
Tappaminen+on+kiellettyä
Jokaisen+pitää+"kilvoitella"+vaikka+tiedetään+että+vain+valitut+pelastuu?
Veriuhri+on+kuitenkin+syytä+uskoa+koska+kukaan+ei+tiedä+ketkä+ovat+valittuja?Tarviiko+esittää+viitteet+Raamattuun.
Nämä+ovat+tällä+opetukseni+tasolla+minun+erityisä+virhepäätelmiä
Joten:
Raamatusta+löytyy+jälleensyntymästä+selviä+viitteitä+sekä+omaan+kokemukseen+luottaen,+tiedän+olleeni+mukana+monissa+ylläesitetyissä+tapahtumissa+ja+olen+osaltani+niistä+opetuksista+osallinen.
Loppu+eli+sovitus+on+että+annan+itselleni+anteeksi+virheeni+tietäen+että+on+olemassa+vain+yksi+Totuus+Rakkaus.
"Viimeiset+tulevat+ensimäiseksi+ja+ensimmäiset+vimeiseksi"+äskeinen,+eilinen+virhe+on+annettava+anteeksi+pikimmiten,+aiemmat+virheet+sittemin+ja+ensimäinen+virhe+"usko+Jumala+eroon"+tulee+anteeksiannettavaksi+viimeiseksi+jolloin+Jumala+ottaa+viimeisen+askeleen+ja+pitää+juhlat+Tuhlaaja+Pojalleen.
+virhe+=+synti
Ensimmäinen+virhe+johtaa+jatkuvasti+uusiin+selityksiin.+
Ensimmäisen+virheen+"sijainti"+osoittaa+jokaisen+virheen+syntypaikan.+Eli+virhe,+erehdys,+osua+ohi,+tapahtuu+omassa+mielessä,+siis+oma+mieli+pitää+oikaista+-+antaa+anteeksi-+Siinä+oppaana+toimii+Pyhä+Henki+Sovitus.+Sovitus+on+luottamus.
+Aadam+meni+piiloon,+koki+syyllisyyttä,+ei+luottanut+Isään+on+ensimmäinen+usko+erillisyyteen+=+syntiin.+
Rakkaus+on+jokaiselle+samanarvoista+ja+täydellistä+joten+mikä+siis+on+erillistä+erityistä+ja+kenelle?
Jeesus+teki+kaikensa+osoitaakseen+samanarvoisutensa+jokaisen+Jumalan+lapsen+kanssa+"teette+vielä+suurempiakin+kuin+minä"
30.12.2018 11:54
Uskomatonta+että+raamatun+kertomukset+otetaan+kirjaimellisesti,+mitä+sekään+sitten+tarkoittaa.
Muutamissa+uudentestamentin+jutuissa+on+mainittu+että+nämä+on+vertauksia.
29.12.2018 21:57
#Et+kai+sinä+niin+tyhmä+idiootti+ole+että+luulet+olevasi+hyvä+ihminen?+Kuule;+-et+sinä+ole!#
Minulle+on+opetettu+anteeksianto.
Joka+hetki+tallon+elämää,+syön+tapettuja+eläimiä+-+kasveja,+tuotan+likavesiä+jätän+hiilijalanjäljen,+hengitän+puhdasta+ilmaa,+otan+tietyn+tilan+joka+olisi+jollekin+toiselle+elin+ehto+jne..+jne...+vien+työpaikan....+riittääkö...tuhoan+maapallon.....
Jeesus+opetti+antamaan+anteeksi+#+Rakasta+lähimmäistä+NIINKUIN+itseäsi+eli+ensin+on+itsen+rakastaminen+sitten+lähimmäistä+NIIINKUIN+itseäsi.#+
Vain+sitä+voi+jakaa+mitä+itsellä+on+siis+minulla+on+anteeksianto+jonka+tiedostan+vain+antaessani+sen+eteenpäin.
Sopii+myös+materialismiin:+Jos+sinulla+on+tuhannen+kultaharkkoa+kellarissa,+mitä+ne+siellä+hyödyttävät+ketään,+ne+on+siellä+vielä+kuoltuasikin.+Vai+jakamalla+sitä+mikä+sinulla+on+tulet+tuntemaan+mitä+se+on+mitä+jaat.
29.12.2018 16:05
Mielestäni+moitit+Jumalan+sinulle+antamaa+lahjaa+-elämää+-+kun+moitit+omaa+osaasi.+Tosin+ymmärrän+hyvin+että+luterilaisuudessa+on+suuri+ansio+tehdä+itsestään+mahdollisiman+kurja.
Sitäkö+Jeesus+todella+ihmisille+opetti?+Sekö+oli+Jeesuksen+esimerkki?+
Hyvää+Uuttavuotta+2019+ja+pitkää+ikää
29.12.2018 15:52
Minulle+kuolema+on+kuin+riisuisi+vanhan+loppuunkuluneen+vaatteen+pois.+Tietenkin+sitä+ennen+voi+olla+kipuja+ja+sen+sellaista+elämään+kuuluvaa,+sen+jälkeen+..+ei+kuulunut+kysymykseen
29.12.2018 15:42
Ihminen+luo+mielikuvan+sanasta+ja+lauseesta+ja+sitten+pitää+sitä+totena,+uein+myös+vahvasti+usko+että+jokaisella+on+siitä+samanlainen+mielikuva
#äärikristitty"+käsite+ei+poikkea+tästä+määritelmästä.
Vääräuskoisina+pidetään+sitä+joka+poikkeaa+omasta+käsityksestä
Wiio+kehitti+joukon+Wiion+laeiksi+kutsuttuja+lakeja+viestinnästä+ja+tulevaisuudesta.+Esimerkkejä+laeista+ovat:[7][8]
++Viestinnän+ensimmäinen+laki:+”Viestintä+yleensä+epäonnistuu,+paitsi+sattumalta.”
++++Viestinnän+viides+laki:+”Joukkoviestinnässä+ei+ole+tärkeätä+se,+miten+asiat+ovat+vaan+miten+asiat+näyttävät+olevan.”
++++Viestinnän+kuudes+laki:+”Uutisen+tärkeys+on+kääntäen+verrannollinen+etäisyyden+neliöön.”
++++Wiion+laki+tulevaisuuden+ennustamisesta:+”Lähitulevaisuus+yliarvioidaan+ja+kaukainen+tulevaisuus+aliarvioidaan.
29.12.2018 15:29
Rauha
29.12.2018 15:19
Joka+viestissä+avautuu+laajemmin+sinun+käsityksesi+näkemisestä+Kiitos.
Yleisinhimillistä+on+tuo+ajattelu+että+tiedetään+miten+toinen+näkee+asiat+-+tapahtumat.
Juuri+siitä+saa+voimansa+uskomus+että+"itse"+tietää+miten+"hänen"+pitää+nähdä+jotta+hän+olisi+uskotava
29.12.2018 11:26
Kaikin+mokomin
28.12.2018 17:33
Juuri+se+että+Jeesus+kertoi+vanhoista+jo+ammoin+hyviksi+ja+toimiviksi+osoittautuneista+toimintatavoista++ja+lisäsi+uusia+painotuksia+niihin,+teki+ja+tekee+yhä+hänen+opetuksistaan+ylivoimaisen.+Toki+niitä+on+kertaillut+muutamat+muutkin,+se+ei+mitenkään+vähennä+hänen+osuuttaan+-++sisältöä+-+päinvastoin
esim:
anteeksianto+
luottamus
rakkaus
Eikä+mikään+noista+välty+väärin+ymmärryksiltä+ekä+näinollen+väärinkäytöltä,+niinkuin+ei+mikään+inhimilinen
28.12.2018 14:06
Epäilijöile+kaikki+arvostus,+mutta+voisiko+ajatella+että+maallinen+laki,+liikennesäännöt,+ja+sen+sellaiset+mekaaniset+yhteiskunnan+säännöt+on+pidettävä+voimassa.+Rikollinen+niitä+rikkova+on+pantava+vankilaan+oppimaan+elämään+"ihmisiksi"
Kristuksen+olemus+on+ylemmän+tason+eli+mielen+sääntöjä+niisssä+toimii+anteeksianto,+niitä+on+hyvä+opiskella+kiven+sisässä
28.12.2018 11:35
Aivan+niin
Minä+näen+niin+että+anteeksiantamatta+jättäminen+lukitsee+minut+tuomitsemaan!
No+tiedänkö+totuuden+-+syyt+ja+seuraukset+lopullisesti,+Suomessa+korkeinoikeuskin+lopulta+äänestää....+sekö+on+ehdottomasti+oikein?
Maailma+jää+hitusen+verran+kesken+minunkin+jälkeeni+joten+annan+anteeksi+itselleni+ja+vapaudun+kahleesta+tuomita,+siksi+uskon+korkeampaan+Voimaan+jonka+tavoitan+PyhänHengen+avulla+aivan+kuten+Jeesus+lupasi...
28.12.2018 11:28
Onko+todella+silmillä+nähtävissä+kaikki+mikä+on?
Edelleen+kuulostelen+kiinnostuneena+mitä+näkeminen+on+sinulle.
Minulle+näkemisestä+seuraa+kokemus,+samoin+kuin+mistä+tahansa+aistimuksesta.
Sana++-näkymätön-++sisältää+ilmaisun+jostakin+joka+on,+miten+se+muuten+voisi+OLLA++jotakin?
28.12.2018 11:15
Minulle+se++tarkoittaa+anteeksiantavaa+mieltä.+Lisäksi+rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi,+eli+annan+itselleni+anteeksi+erehdykseni,+annan+Pyhän+Hengen+käsiin+huoleni+eli+erehdykseni+koska++käsky+kehottaa+rakasta+itseäsi.
Luojaan+luottavana+tiedän+että+mitään+todellista+huolta+ei+tarvitse+"hautoa"
Toki+valppaana+pitää+olla,+eikä+tässä+ole+pienintäkään+sijaa+itsekkyydelle.+Itsekyyttä+on+myös+syyllistää+itsensä!
27.12.2018 22:10
Vähitellen+avautuu+miten+sinä+koet+näkemyksesi+-+näkemisesi.+Ei+ole+montaakaan+päivää+siitä+kun+hesari+haastatteli+henkilöä+joka+kertoi+kokevan+tekstin+väreinä+++J+Sibelius+koki+musiikin+väreinä.
Mitä+muuta+värin+kokeminen+voi+olla+kuin+"näkemistä"
Siitä+en+tiedä+kummankaan+puhuneen+oliko+näköiskuva+tai+muu+sellainen?
Mielenkiintoista+kyllä,+älä+väheksy+omaa+"näkemystäsi"++kun+kellään+ei+ole+muuta+kuin+omansa.
#Jumala+itse+on+kädellinen+apina,+gorillanpuolikas.+Harmi,+ettei+sellaista+ole+missään+vertailtavaksi.#
Onhan+se+sinun+mielessäsi,+se+ei+ole+lainkaan+mitätön+paikka+eikä+kokemus.+Se+on+sama+meillä+jokaisella.
27.12.2018 21:33
Juuri+tätä+tarkoitin+ja+sain+vastauksen+kiitos+siitä
#Sinun+mielestäsi+"näkemiseen"+pitäisi+sotkea+kaikenmaailman+kuvittelut+mukaan.#
Kukaan+ei+"näe"+toisen+ihmisen+ajatuksia
Tosiasioihin+palatakseni+Jukolan+Jussikin+"näki"+aapisessa+kummallisia+koukeroita+kunnes+oppi+lukemaan+ja+käsitti+"näkevänsä"+sisältöä+eli+tarinaa+aapisessa.+Paljastan+salaisuuden+Aapisessa+ei+ollut+kukkoa+vaan+kukon+kuva.
Teksti+on+merkkejä+paperilla,+sisältö+on+mielikuva.
Jumala+ei+ole+gorilanpuolikas+Raamatun+välissä+vaan+sinussa+oleva+pyhyys.+Aivan+varmasti++sinullakin+on+muutamia+läheisiä+ehkä+useitakin+jotka+arvostavat+ja+rakastavat+sinua.
27.12.2018 11:40
Mitä+näkeminen+on+sinun+mielestäsi.
Odotatko+näkeväsi+"kuvatuksen"
Sinulla+on+Raamatun+mainostama+näkemys+kun+tiedät....+++"Sen+sijaan+Raamatun+mainostamaa+kuvatusta+ei+ole+näkynyt+liikenteessä."
Toisaalta:
Valokuva+albumissakin+on+ihmisen+kuvia,+eikä+ne+tee+eikä+toimi+ihmisen+tavoin.+Kuva+ai+ole+ihminen.+Sinä+et+ole+(valo)+kuva+sinusta.
Sinä+olet+Jumalan+kuva+vaikka+toimit+kuten+"nyt.on.aika.näyttää"+toimii.
Oletko+aivan+varma+että+syntymäsi+ja+saavutuksesi+ei+ole+juuri+sitä+mitä+Jumala+on+sinulle+varannut.+On+mitä+tärkeintä+esittää+sinun+tekemiäsi+kysymyksiä,+jos+sinä+et+niitä+tekisi,+kuka+sitten?+Vain+sinä+voit+tietää+omat+mielikuvasi,+näkemyksesi,+ajatuksesi..+
#Sen+sijaan+Raamatun+mainostamaa+kuvatusta+ei+ole+näkynyt+liikenteessä.#++Mikä+on+liikennevälineesi,+liikut+kenties+sellaisissa+piireissä....
On+tyhmää+poiketa+liikaa+porukoiden+ajattelutavasta+-+näkemyksestä-+jää+yksin+ja+tulee+ongelmia,+muutama+sata+toimittajaa+tapettiin+kuluvanakin+vuona+kun+"näkivät"+vääriä+asioita.
Pidä+kiinni+porukoistasi+ja+älä+poikkea+liikaa....
26.12.2018 22:45
43 / 121