Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tähän+tapaan:
#koska+meidän+oma+näkökykymme+on+vajavainen/viallinen+oman+aikaamme+sidottuja#
Missä+siis+on+Rakkaus+kun+tiedostetaan+oman+näkemyksen+virheet???
Virhe++(synti)+tulee+siinä+että+kukaan+ei+näe+ystävänsä+alisteisuutta+sanalle+sillätavoin+kuin+ystävä+sen+näkee
On+vain+kaksi+puolta+usko+ja++anteeksianto.+Uskon+virheeni+Korkeampaan+käteen+ja+luovun+syyllisyydestäni+ja+syyllistämisestä.+Siinä+on+minun+kuuliaisuuteni+Sanalle.
Jumala+tiesi+minkä+teki+Poikaa/minua/ihmistä+luodessaan+ja+antoin+Pojan+uneksia+omavaltaisesta+maailmankierrosta+ja+otti+Tuhlaajapoikansa+takaisin+kotiin+tunnetuin+seurauksin
06.12.2018 15:25
Siksipä+mielestäni+puhe+luotamuksesta+on+jopa+parempi+ilmaisu.+Rakkaus+sana+on+niin+poispilattu+ja+liki+ainoastaan+seksiin+viittaava+nykykielessä?
05.12.2018 23:34
ja+jokainen+pitää+omaa+todistustaan+ainoana+totena
Sepä+juuri+todistaa+mielen+voimasta.+Mielensä+voimalla+jokainen+valitsee+uskomuksensa+ja+epäuskonsa.+Se+on+suunnaton+ihme.+Mikään+tosiasia+ei+pysty+sitä+muutamaan,+siihen+tarvitaan+kokemus+ihmeestä.+(ihmeiden+Oppikurssi)
+Mielensä+voimalla+ihminen+on+.....+++mitä+onkaan.+Vaikkapa+rakentanut+madollisuuden+tuhota+itsensä,+sanoisin+melkoiseksi+voimaksi,+onneksi+Rakkauden+voima+on+suunnattoman+paljon+ihmeellisempi
05.12.2018 23:23
En+tarkoittanut+että+sairautta+ei+näkisi.+yritin+sanoa+että+paranemista+ei+näe+ihmeenä+kun+ei+myönnä+asian+ihmeellisyyttä+kun+ei+pidä+ihmettä+mahdollisena+silloin+itsestäänselviönä+pitää+sattumaa,+vihannesten+syöntiä,+perintötekijöitä+jne.....loputtomiin+vaikka+mikään+lääketiede+ei+tiedä+miksi+joku+sairastuu+joku+paranee+samasta+vaivasta+samoilla+hoidoilla.
05.12.2018 23:09
Et+voi+nähdä+sitä+mikä+ei+ole+olemassa+sinulle.+Ihmiset+sairastuvat+ja+paranevat+mutta+se+ei+ole+ihme+koska+et+näe+etkä+hyväksy+sitä+ihmeeksi++Taistelet+oman+mielesi+kanssa.+Luterimaisuudessa+ei+ole+ongelmaa+se+on+sinun+mielessäsi+.
Ufo+on+olemassa+sille+joka+näkee+sen+tahdoin+tai+en
05.12.2018 17:29
Synti+on+Agrikolan+muodostama+sana+siksi+kai+hänelle+niin+tärkeä+että+kuittasi+sillä+nuo+muut
-erehdys
-virhe
-osua+ohi
-rikkoa+jumalan+lakia
Je+ennenkaikea+USKOA+ERILLISYYTEEN
Usko+erillisyyteen+on+suurin+mahdollinen+erehdys+ja+syy+sekä+aihe+kaikkeen+sairauteen,+olisiko+siis+paras+mahdollinen+korjaus+poistaa+sairaus+kun+sairauden+syy+on+usko+erillisyyten,+usko+ettei+Jumalaa+eli+rakkautta+ole+tai+kuvitelma:+olen+erossa+Luojastani???.
Voit+rakastaa+vain+kohdetta+joka+kohde+voit+olla+myös+itse,+rakastaa+voit+vain+itseäsi+jolloin+et+voi+välttyä+rakastamasta+kaikkea.+Torjumalla+ja+kieltämällä+luovut+rakkaudesta+-+ykseydestä+-+jolloin+menetät+rakkauden+ja+palaat+erillisyyden+uskoon+eli+syntiin.
Koska+Jumala+tiesi+poikansa+halun+yrittää+yksin,+Hän+nukutti+Pojan+ja+antoi+hänelle+Eevan+jolloin+on+mahdollista+uneksia+erilisyydestä.+On+mahdollista+kuvitella+että+kumpanilla+on+jotain+erityistä+mitä+minun+pitää+tavoitella,+se+on+se+varsinainen+synti+eli+usko+erillisyyteen.
Niinhän+he+olivat+sen+tuumanneet+Isä+ja+Poika+silloin+kun+Tuhlaajapoika+lähti+maailmalle.
Tällöin+myös+lause+"synnin+palkka+on+kuolema"+selvene+
Siis+erehdys+käy+mahdottomaksi+eli+erehtyminen+päättyy+-kuolee.+Aivan+kuten+mikä+tahansa+taito+kun+se+osaat+et+muista+aikaa+jolloin+et+osannut.
05.12.2018 14:27
Sairaus+on+mahdollisuus+huomata+erehtymisensä,+miten+sitä+sen+selvemmin+voisi+ilmista+kuin+sairauden+avulla.+Järjetöntä+on+poistaa+ohjauksen+opetus+eli+sairaus.
Poistetaanko+sairaus+kun+luovutaan+rokotuksesta???
Äly+HOI
05.12.2018 12:18
#+Ja+se+jopa+hämmästyttää+häntä.+#
Juuri+näin+ja+silloin+ehdottomasti+riennetään+todistamaan+se+sattumaksi,+miksiköhän?
Kuka+ihmisessä+tietää+sattuman+ja+todellisuuden+eron,+monet+kyllä+uskovat+tietävänsä?
"Mistä+ihmeestä+tauti+tulee+ihmiseen?+Miksi+jumala+sallii+sen+tarttua?+Teidän+fundislogiikalla+tauti+on+jumalan+luomaa.+Kun+te+saatte+rukoilemalla+taudin+"poistumaan"+niin+silloihan+jumala+myöntää+että+hän+on+tehnyt+virheen.+Rukoilemalla+saatte+hänen+päänsä+kääntymään."
Mistä+tuli+tarve+kieltäytyä+rokotuksista,+se+ei+ole+ensimäinen+eikä+ainoa+päätös+josta+sopii+kysyä+miksi+Jumala+"salli"+ihmiselle+mahdollisuuden+erehtyä
Wikipedia...
Uusi+testamentti+ja+Vanhan+testamentin+kreikankielinen+käännös+käyttävät+synnistä+useimmiten+sanaa+hamartia,+jonka+alkukielinen+merkitys+on+laajempi+kuin+mitä+suomenkielisessä+käännöksessä+pystytään+tuomaan+esiin.+Alkukielellä+sana+merkitsee+
+
+!!+++erehdystä,+tieltä+eksymistä,+maalin+ohi+ampumista+ja+jumalallisen+lain+rikkomista.+!!
Kristillisissä+tulkinnoissa+painotetaan+merkitystä,+joka+viittaa+Jumalan+asettamia+käskyjä,+asetuksia,+lakia+tai+järjestystä+rikkovien+tekojen+toteuttamiseen+tai+motiivien+edistämiseen+ajatuksin+tai+toimin.+
Ihmisellä+on+lupa+erehtyä+koska+Rakkaus+ei+estä+väärääkään+valintaa
Olemme+unessa
1.+Moos.+2:21+
Silloin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+syvään+uneen+ja+otti+hänen+nukkuessaan+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+täytti+kohdan+lihalla.
1.+Moos.+2:22+
Herra+Jumala+teki+tästä+kylkiluusta+naisen+ja+toi+hänet+miehen+luo.+[1.+Kor.+11:8,9;+1.+Tim.+2:13]
05.12.2018 12:13
Tieto+on+sikäli+ongelmallinen+että+sitä+voi+käyttää+kahdella+eri+tavalla.
Rakkaus+joka+on+täydellinen+luottamus+on+parempi++--+mielestäni+koska+se+ei+vaadi+ei+omista+ei+ylpeile+jamitensenytoli
05.12.2018 09:59
Kiitos+oikaisusta,+sinulla+on+rakastettava+usko+että+minä+olen+pelastettavissa
04.12.2018 21:00
Toki+raamattua+sopii+lukea+mutta+ei+sieltä+ilmene+miten+sinä+tai+joku+toinen+sen+sisällön+ymmärtää.🙂+🙂
04.12.2018 20:52
Vilpitön+kysymyksesi+jää+minulta+vastausta+vaille:
Kysymyksesi+sisältää+mielestäni+jonkun+joka+tietää+Raamatusta+löytämänsä+Jumalan+ilmoituksen.+Hyvä+niin.
Ohittaako+minun+ajatteluni+tuollaisen+hänelle+ilmenevän+ilmoituksen.
Jos+suinkin+mahdollista+itse+en+ainakaan+tuomitse+ketään.+Jesuksen+opetuksesta+sijoitan+ensisijalle+anteeksiannon.+Sallin+kuitenkin+jokaiselle+oman+arvomaailmansa.
Maalinen+laki+ja+säädökset+tietenkin+pitää+kutinsa+ja+korkeinoikeus+lopulta+äänestää+maallisen+tuomion+kun+ensin+eduskunta+on+äänestänyt+millainen+laki+kirjoiteteaan....
04.12.2018 11:23
En+voi+tietää+mikä+on+sinun+käsityksesi+raamatun+Jumalasta+joten+minun+puoleltani+vertailu+on+turhaa
04.12.2018 09:56
On+sinun+asiasi+mihin+sijoitat+Rakkauden
#Jokainen+opettaa+vain+itseään.+Ei+opi+kertotaulua+ellei+itse+opettele,+samoin+mikä+ikinä+muu+ajatus+on+itse+sisäistettävä+aivan+kuten+käsitys+rakkaudesta+-+jokaisella+omansa
Luoja+ei+ole+kirjoittanut+samaa+roolia+useammalle.+Hän+tietää+että+jokainen+tekee+parhaansa+ja+se+riittää.+Sitä+on+Rakkaus#
niinikään:+
¤
"Joka+ei+rakasta,+se+ei+tunne+Jumalaa,+sillä+Jumala+on+rakkaus."
+1+Joh.+4:8
"Ja+me+olemme+oppineet+tuntemaan+ja+me+uskomme+sen+rakkauden,+mikä+Jumalalla+on+meihin.+Jumala+on+rakkaus,+ja+joka+pysyy+rakkaudessa,+se+pysyy+Jumalassa,+ja+Jumala+pysyy+hänessä."
+1+Joh.+4:16+
¤
04.12.2018 09:53
Raamattu+-+Raamattu+netissä+-+Koivuniemen+Raamattuhaku+ja+...
alat+lukea
Hakuehdolla+löytyi+0+jaetta.
03.12.2018 22:01
Rakastan+huolenpitoasi,+täällä+on+tuhansia+lukijoita+joka+hetki,
03.12.2018 21:51
Jokainen+opettaa+vain+itseään.+Ei+opi+kertotaulua+ellei+itse+opettele,+samoin+mikä+ikinä+muu+ajatus+on+itse+sisäistettävä+aivan+kuten+käsitys+rakkaudesta+-+jokaisella+omansa
Luoja+ei+ole+kirjoittanut+samaa+roolia+useammalle.+Hän+tietää+että+jokainen+tekee+parhaansa+ja+se+riittää.+Sitä+on+Rakkaus
Kävin+kysymässä
03.12.2018 21:49
Tarkennusta:
Minä+kirjoitan+sitä+miten+itse+ajattelen.+Minulle+Jumala+on+Rakkaus,+se+ei+ole+ymmärryksen+tai+tunteen+asia+se+on+voima,+kaikkea+ymmärrystä+ylempi,+kuten+Jeesus+kuvailee.+Lisäksi+minä+on+se+joka+on+-+ainakin+minulle+itselleni+-+Kaikki+muu+on+erilaisia+havaintoja+enemmän+tai+vähemmän+kiistan-alaisia,+
Joka+hetki+vain+minä+minussa+puhuu+Rakkaudella.+Olisikin++kamalaa+jos+olisi+toisin??😉
03.12.2018 21:41
Filippiläiskirje:
4:7+ja+Jumalan+rauha,+joka+on+kaikkea+ymmärrystä+ylempi,+on+varjeleva+teidän+sydämenne+ja+ajatuksenne+Kristuksessa+Jeesuksessa.
Rauhan+aikaansaaminen+on+rakkauden+voima+-+rakkauden+ilmentymä.
03.12.2018 21:37
En+kyseenalaista+raamatuntuntemustasi.+Muuten+onko+mitään+olemassa+vailla+ilmentymäänsä,+onhan+oltava+jotakin+joka+aikaansaa+asioita.+Eikö+ole+silloin+mahdollista+että+voima+saa+aikaan+ja+ilmenee+rakkautena.
03.12.2018 21:32
47 / 121