Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. Kielellisen-+verbaalisen+kommunikoinnin+tarkoitus+on+itsesuojelu,+ruuanhankinta+lisääntyminen+alkeellisimmillaan.Seuruksena+on+vallanpito,+minun+revirini+(linnun+laulu)+minun+henkeni+minun+ruokani+minun+siitoskumppani+joten+kielen+alkuperäinen+tarkoitus+on+esittää+että+juuri+minulla+on+erityistarpeita.+Minun+tarpeeni+menee+yli+ja+ohi+sinun+tarpeistasi.Unet+ja+selittämättömät+ilmiöt+ovat+luoneen+halun+ymmärtää+"selittämätöntä"Ihmisen+laiskuus+edellyttää+että+joku+heimosta+nosteaan+asemaan+jolta+pyydetään+valmiita+vastauksia+aivan+kuten+sinä+näissä+kirjoituksissasi+(ei+pahalla)+Ilmestyksiä+ihmiset+ovat+kokeneet+aina?+Selitykset+vaihtelee.+Minulle+tuntemattomasta+syystä+esim.+Luterilaisuus+esittää+Jumalan++prsoonallisena??Minusta+persoona+on+menneiden+musitikuvien+summa,+niin+hyvien+kuin+pahojenkin+muistikuvien.+Mielestäni+Rakkaus+syvimmillään+on+jumaluus,+silloin+ei+ole+persoona+joka+katselee+asioita+menneisyyden+valossa.+Kieltäähän+Raamatukin+kasomasta+taakse+silloin+jähmetyt+suolapatsaaksi.+(Lootin+vaimo)+Tällaisella+ajttelutavalla+löytyy+Raamatusta+runsaasti+käytännön+esimerkkjä+-+sitä+saa+mitä+tlaa.+Monia+kohtia+Raamatusta+en+osaa+selittää+"parhain+päin"