Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. Nyt+sinä+menit+filosofiaan,+onko+tosiaan+tiedostamatomat+toiminnat+ilman+ajatusta.+Puhutaan+alitajunnasta+onko+se+tiedostamatonta+ja+mikä+tetoisuus+on.+Leiki+sijansa+saakoon.+Menimme+taas+aluelle+joka+on+veteen+piirrety+viiva.+Pidä+tiukasti+kiinni+kysymyksestäsi,+saat+varmasti+vastauksen.Puhun+omakohtaisesta+kokemuksesta,+tosin+heti+on+sanottava+että+sinun+kysymyksesi+ei+ole+minun+kysymyksiäni,+jos+ymmärrät+mitä+tarkoitan.+Siis+minä+en+vastaa+siitä+miten+sinä+ymmärrät.+Savolaisittain+kuulija+on+vastuusa.+Minä+saan+itselleni+sellaisia+vastauksia+joita+minä+ymmärrän.+Sitä+Jeesus+tarkoitti+sanomalla+kolkuttavalle+avataanMitä+sisältää+päätös+syntyä+ihmiseksi-kehoksi+tähän+elämään?+Ehkä+hyvinkin+opiskella+papiksi+kokeakseen+kaiken,+myös+sen+sonnan+jota+siinä+työssä+saa+kuullakseen.+Mistäpä+paremminn+oppisi+ihmisluonteen..+olisikohan+minunkin+pitänyt...
  2. ensin+vain+nukutti+ja+siten+loi+erillisen+-+eevan-+eikä+missän+kerrota+että+liiemmälti+olisi+ketään+herätetty+-+samaa+unta+kaikkilla+-+useimmila