Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Saatan+hyvinkin+vastata+käsittämättömästi,+ethän+kuitenkaan+leimaa+sen+vuoksi+muita.+Vain+minä+voin+ajatella+minun+ajatuksiani.Muuten+kiitos+hyvästä+oivalluksestasi.+Teit+juuri+kuten+opastin.kirjoitin;++++Jos+muutat+ajattelutapaasi+huomaat+löytäväsi+aivan+jotain+muuta.sinä+kuulet+ja+toistat;++Että+kun+vakuuttaa+itsensä+siitä,+että+raamatussa+on+järkeä,+tulee+vakuuttuneeksi...Minä+en+näe+vaatimusta+tai+pyyntöä+kenenkän+vakuutamisesta,+minusta+omassa+lauseessani+minä+ehdotan+toisenlaista+näkökulmaa.Aivan+kuten+juri+teit,+otit+lauseeseeni++vakuutuksen,+minä+mielestäni+ehdotin+toista+näkökulmaa.Toki+lopputuloksena+saatta+olla+vielä+kielteisempi+suhtautuminen+raamatun+tekstiin.+Ei+kukaan+voi+nähdä+kenenkän+mieleen.+Laki+on+aina+siten+kuin+se+luetaan.Aina+on+ollut+niitä+jotka+ovat+tienneet,+Jeesus+tuli+opastamaan+ikuista+totuutta+uudelleen,+Ei+ikuinen+tieto+vanhene+vaika+sitä+toistetaan.+Sitä+toistetaan+juuri+siksi.
  2. Ajatus+että+mitään+ei+koskaan+tapahtunutkaan+on+mahdollista+ymmärtää+kun+on+tämän+jokapäiväisen+elämän+ensin+sovittanut+oman+mielensä+kanssa,+siis+joskus+"tuonnempana"?Sanot+antaneeksi+anteeksi+hänelle.+Oletko+antanut+anteeksi+itsellesi.Kurssin+anteeksianto+on+juuri+oman+käytöksen,++-syyllisyyden,+tarkastelua+ja+siitä+luopumista.+Jätä+syyllisyytesi+PyhänHengen+huoleksi.+Hyväksy+itsesi+selaisena+kuin+olet+tai+olit+sillä+hetkellä+kun+teit+ero+päätöksen.+Et+silloin+osannut+tai+pystynyt+muuhun,+et+ole+syyllinen+koska+silläkin+hetkellä+teit+parhaasi.Se+ei+ole+missään+tapauksessa+tunteiden+tukahdutamista.+Se+on+syvä+kiitollisuuden+tunne+että+sinussa+on+pyhyys+joka+ymärtää+sinun+mielesi+syvimpiä+sopukoita+myöden.+Ole+siitä+kiitollinen+ja+anna+sen+kiitollisuuden+vallata+entinen+parisuhteesi.+Siellä+kumpikin+teki+sen+minkä+sillä+hetkellä+oasi+ja+ymärsi.Nyt+on+nyt+eikä+kukaan+ole+syyllinen+mihinkään.+Elämä+On+ja+sillä+siisti.Tämä+on+ohjeeksi+niille+jotka+ovat+jo+jotakin+käsittänyt+kurssin+++sisällöstä.+Jeesus+Uudessa+Testamentissa+sanoo+tämän++"En+tullut+lakejanne+muuttamaan,+tuon+uuden+lain."+Anteeksianto+Kurssin+mukaan+ei+tarkoita+etteikö+kielto+tappamisesta+ja+sopimus+oikeanpuoleisesta+liikenteestä++jne.+olisi+voimassa.+Anteeksianto+on+syytämättäjättämis+päätös+itesä+ja+veljeä+kohtaan.+Se+on+uusi+LakiAnteeksianto+on+menneisyydestä+luopumista.+Menneisyydestä+saa+muistaa+vain+sen+mikä+tuotaa+iloa.+Muistele+niitä+hetkiä+ja+aikoja+jolloin+teillä+meni+hyvin.+Ole+niistä+kiitollinen.Ajattele+kuinka+monelle+olet+esimerkkinä+hyvässä.+Ikuisuuden+kanalta+katsoen+emme+voi+tietää+kuinka+tärkeän+esimerkin+ja+kokemuksen+teidän+suhteenne+on+antanut+monille:On+ainoastaan+mahdollisuuksia+-iloon,+-rauhaan,+-rakkauteen
  3. Katsoitko+maanantaina+YLEn+ykköseltä+19.00-20.00+ohjelman+Täydellinen+rikos.En+ole+tietoinen+siinä+esiintyvien+ihmisten+suhdetta+Pyhään+Henkeen