Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Tuota+kannattaa+kyllä+miettiä.Mitään+ei+ole+missään+on+vain+ajattelijan+kuvitelma+tästä+hetkestä.Missä+on+huominen+missä+on+eilinen,+jokainen+luo+mielessään+joka+hetki++kaiken+(siis+sen+mitä+on+hänen++mielessään)+ja+pitää+sitä+totena.++Se+mitä+on+hänen+mielessään+hän+projisoi+kuten+elokuva+projektori.te+kaksoisrako+koe+lopputulos+on+jo+tapahtunut?
  2. On+olemassa+kirja+nimeltä+”Christ+in+Contrete”+(+=+”Kristus+valettuna+betoniin”,+kirj.+Pietro+di+Donato,+ei+suom.).+Se+on+kuin+elämä+kuolleessa+muodossa,+kuin+pysähtynyt+kuva+jostakin+jatkuvasti+muuttuvasta.+Jos+kehität+täydellisen+selkeän+selityksen+Kurssin+tarkoituksesta+tai+mistä+tahansa+totuudesta,+silloin+menetät+totuuden.+Se+on+kuin+valokuva+joesta;+se+mikä+näkyy+kuvassa,+on+kauan+sitten+mennyt+menojaan.+Totuus+on+sinussa.+Se+on+elävä.+Se+on+muuttuva+–+joka+ikuisesti+ilmentää+itseään+olemisesi+täyttymyksenä.+Tulet+kokemaan+monia+heräämisiä,+kunnes+Kurssi+ei+enää+lisää+selkeyttäsi+sen+ilmaistessa+itseään+sinulle.+Toisin+sanoen,+Kurssi+ei+ole+niin+kapea-alainen,+että+voisit+käydä+läpi+vain+osan+heräämisprosessistasi+ja+Kurssista+ei+sen+jälkeen+olisi+sinulle+hyötyä.+Totuus+on+kuitenkin+sisimmässäsi.+Se+ei+ole+Kirjassa.+Kirja+on+olemassa+tukeakseen+selkeämpää+kokemusta+Totuudesta,+siitä,+mikä+sinä+olet.+Sinä+olet+Totuus+kirjoitettuna+isolla+alkukirjaimella;+yksilöllisyydestäsi+tulee+Jumalan+Läsnäolon+läpäisemää.+Älä+anna+minkään+kirjan+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+kirkon+opin+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+filosofian+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+tieteen+tulla+keskipisteeksi.+SINUN+kokemuksesi+Kristuksen+kaltaisuudesta,+sinun+kokemuksesi+Omasta+Todellisuudestasi+vääristymättömänä+Isän+Läsnäolona;+sen+pitää+pysyä+keskipisteenä.+Tieteen,+uskonnon+ja+filosofian+tulee+tukea+sitä.+Muutoin+niitä+käytetään+Todellisuuden+kieltämisen+tai+siitä+harhauttamisen+välineinä.+Pyhä+kirja+on+kirja,+joka+paljastaa+kaikkinaisuutesi.+Sinä+olet+se,+joka+on+ihailun+ja+kunnioituksen+arvoinen.+Pyhä+kirja+on+vain+paperia+ja+mustetta,+mutta+sen+ajatuksissa+on+elävyyttä+silloin,+kun+tunnistat+siitä+oman+jumalallisuutesi.+Anna+siis+oman+jumalallisuutesi+tunnistamisen+olla+kirkkaana+keskipisteenä.+(SaNi
  3. Tässä+komppaan+<+erkkitässämoi+<kaveria.Kun+kellään+ei+ole+mistään+asiasta+muuta+konkreettista+kuin+omat+ajatuksensa.+Se+pitää+toistaa+ikuisesti.Kun+isken+kaulan+poikki+joltakulta++varmuudella+joku+joka+on+onnellinen+että+olipas+hyvä+juttu.+Sitten+on+myös+miljardeja+muita+totuuksia+aivan+riippuen+montaako+miljardia+kuunnellaan.Keskustelu+menee+pieleen+kun+henkilöstä+puhutaan,+puhuttaisiin+kysymyksestä+ei+persoonasta,+uskovaiset+aina+ja+pakanat+aina+käläkäkläkäläk+loputtomasti,++kun+jokaisessa+henkilössä+on+sisäinen+Jumaluus.+Eikä+sitä+taaskaan+tarvitse+uskoa+se+on+minun+mielipiteeni.+Ajattele+tarkoin:+Kun+kysyt+pelolta+ja+epäilykseltä+vastaus+on+lisää+pelkoa+ja+epäilystä.Kun+kysyt+rakkaudelta+lisäät+rakkautta+ja+rauhaa+-+iloa.Kun+vastaat+rakastavasti+ja+rakentavasti,+silloin+olet+rakkauden+ilon+ja+"Pyhän+Hengen",(+jos+nyt+helvetti+vieköön+on+pakko+käyttää+sitä+ilmaisua)+kumppaniSiinä+on+viha+ja+ilon+ero.Mene+kadulle+ja+ala+herjata++eli+vittuila+siinä+on+konkretiaaa.+Mene+samoille+jäljille+ja+ole+ihmisiksi.+Mikä+tässä+on+epäselvää+kumpi+oli+sinun+mielestäsi+parempi,+vain+sinä+voit+tietää+omat+ajatuksesi.+Sitä+ilon+ja+rauhan+kokemusta+muutamilla+on+taipumus+nimittää+Pyhän+Hengen+kuuntelemiseksi.Miten+oman+kokemuksen+todistat+konkreettisesti+todeksi.+Jos+olet+mies+olet+varmuudella+todistanut+itsellesi+että+naisesi+on+saanut+orgasmin+sinun+puuhastelusi+vuoksi+ja+jokainen+nainen+tietää+että+mies+on+erittäin+helposti+huijattu+.....>>+Minun+nähdäkseni+nimittäin+hyvinkin+moni+ihminen+väittää+sitä+kokevansa,+mutta+<<Jokainen+väittää+OMISTA+lähtökohdistaan,+miten+minä+voisin+vastata+kenenkään....Oman+kokemukseni+mittaan+näistä+vastauksista+joita+tässäkin+katselen,+niistä+näen+ketä+olen+kuunnellut+kirjoittaessani.+Lopputuloksesta+näen+mitä+olen+kysynyt+ja+mihin+on+vastattu.
  4. "Onko+Luomiskertomus+Sinusta+kirjaimellinen+totuus?"Symboliikkaa+toki,+nyt+vain+on+niin+että+jokainen+joutuu/pääsee+itse+valitsemaan+mihin+vetää+rajan.+Aivan+kuten+"Aatami"+teki+itse+päätöksen+maistaa+kiellettyä+hedelmää++eli+selvittää+itselleen+mitä+tarkoittaa+tulla+tietoiseksi+dualismista+eli+hyvän+ja+pahan+tieto.+Niitä+"Aatamin"+polkuja+olen+tallaamassa,+siinä+mielessä+tämä+on+kirjaimellisesti+totta,+jokainen+valitsee+joka+hetki.+Joka+hetki+toivon+pysyväni+Totuudessa,+milloinkahan+se+toteutuu,+kysyn+vaan?Älä+ole+liian+ankara.+Eihän+kukaan+voi+puhua+muuta+kuin+omastaan,+jos+on+rehellinen.+Jos+puutun++sinun+käsitykseesi,+muista+että+silloin+puhun+omasta+käsityksestäni+sinun+puheisiisi.+Sitä+suosittelisin+muistaa+laajemminkin.Itse+asiassa+silloin+olen+anteeksiannon+ytimessä.