Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
.....ei+ole+turhaan+sanottu+'kohtele+lähimmäistäsi+kuin+haluaisit+itseäsi+kohdeltavan'
Jumala+kyllä+pitää+huolen+itsestään
05.09.2017 21:58
Tuota+kannattaa+kyllä+miettiä.
Mitään+ei+ole+missään+on+vain+ajattelijan+kuvitelma+tästä+hetkestä.
Missä+on+huominen+missä+on+eilinen,+jokainen+luo+mielessään+joka+hetki++kaiken+(siis+sen+mitä+on+hänen++mielessään)+ja+pitää+sitä+totena.++Se+mitä+on+hänen+mielessään+hän+projisoi+kuten+elokuva+projektori.
te+kaksoisrako+koe+lopputulos+on+jo+tapahtunut?
20.08.2017 21:10
En+pysty+väittämään+itseäni+olemattomaksi+joten+jostakin+olen+lähtöisin+koska+olen.+Kuten+yllä+kirjoitin+lähteensä+voi+nimitä+miten+kukin+haluaa,+kuten+tekeekin+
Jos+sinua+helpottaa,+minulle+sopii+että+nimeät+tuon+lähteen+omalla+käsitykselläsi.+Joku+havainto+tai+mielipide+on+oltava,+eihän+ole+mitään+kiellettävää+ellei+sitä+ole
17.08.2017 22:05
ehkä+jo+ollutkin+esillä:
Älä+muuta+maailmaa+muuta+ajatuksesi+maailmasta.+Tällainen+ajatus+ei+ole+Kalliselle+eikä+Krisnamurtille+vieras,+minun+mielestäni.
Nykyisin+jo+tieteessä+pieni+porukka+näkee+ja+kokee+että+"maailma"+on+jokaisen+ajattelijan+itsensä+luoma+mielikuva+omasta+kokemuksestaan.
Minun+elämäni+tarkoitus+ei+voi+olla+esittämässä+omaa+mielikuvaani+maailmasta+sinulle.+Aivan+kuten+Kallinen+ja+muut+vastaavat+varoittavat;+osoittaessani+"totuutta"+kuulija+katsoo+sormeani+kun+hänen+pitäisi+ymmärtää+se+mitä+osoitan,+eikä+sitä+voi+mennä+kenenkään+pään+sisään+vääntämään+hänen+ajatuksiaan.
Pidä+elämäsi+tarkoituksena+kysellä+ihmisten+elämän+tarkoitusta+kunnes+opit+että+sinun+elämäsi+tarkoitus+on+sinun+tarkoituksesi.+"Luonto"+ei+tarvitse+kahta+luotua+samaan+rooliin.+Tällä+on+niin+hyvä+roolitus+että+jokaisen+suoritus+on+täydellinen+hänelle.
06.08.2017 14:27
Ihmeiden+Oppikurssi+kertoo+että+ainoa+syy+kipuun+johtuu+uskosta+Jumala+eroon.+
+"+Ainoa+asia,+mitä+heräämiseen+tarvitaan+on+lopettaa+etsimästä+jotain+enemmän,+jotain+parempaa+tai+jotain+muuta.+Sen+sijaan+tarvitsee+vain+kääntyä+sisäänpäin+ja+katsoa+mitä+siellä+on.+Siellä+on+hiljaisuus,+ja+se+hiljaisuus+olet+sinä."+
Haluan+ymmärtää+että+tässä+neuvotaan+katsomaan+omaan+Jumaluuteen+joka+on+jokaisella.
Pelko+ja+rakkaudettomuus+on+kaiken+kivun+alkuperä+=++rakkaudettomuus+itseä+kohtaan.
kurssin+sivulta++450+++-+Parantuminen,+parantaminen+ja+usko
27.07.2017 10:32
Jos+Jumalan+pitäisi+puuttua+maailman+menoon+ylivoimaisilla+kyvyillä+eikö+hän+silloin+myöntäisi+että+aiempi+tilanne+on+jotenkin+korjattava+tai+siinä+on+jotain+virheitä.+Näinolen+hän+olisi+epäonnistunut+luomistyössään.
18.07.2017 20:22
Olisiko+ikuinen+tai+päättymätön+elämä+kehossa+sinusta+pelastus+joltakin.+Miltä+pelastun+jos+olen+ikuinen+fyysisenä+ihmisenä.+Tai+miltä+pelastun+jos+elän+hyvin+kituliaasti+hyvin+vanhaksi.
Synnit+ovat+ihmisen+mielen+hallintaa,+siksikin+ne+kannattaa+antaa+anteeksi.+Ihminen+on+erehtyväinen,+synnit+ovat+erehdyksiä.
Olisi+upeeta+kun+kuolisin+"saappaat+jalassa"+silloin+kun+saan+elämäntehtäväni+tehdyksi.+Joka+tapauksessa+kuolen+kun+olen+tehtäväni+tehnyt+ja+se+on+hyvä.+Kuollessani+tiedän+että+nyt+se+on+täytetty.
Se+taas+on+Jumalan+asia+merkitseekö+minun+elämäni+mitään+Hänelle,+olenhan+kuitenkin+saanut+Häneltä+tämän+elämän.
On+minun+asiani+ajatella+samoin+jokaisesta/jokaisen+elämästä
16.07.2017 17:03
Tällä+pastalla+tutkitaan+Ihmeiden+Oppikurssia.
Raamatun+tutkiminen+on+arvokasta+mutta+sille+on+omat+sivunsa.
16.07.2017 16:45
elämä+on+kuolemista++-+eri+asioille--+ja+sitten+lopulta+on+kuoltava+"elämälle"+Siinä+oli+Jeesuksen+esimerkki.
Valvetilasi+on+unta
Sri+Nisargadatta+Maharaj:+Valvetilasi+on+unta.
tai
Elämmekö+unessa+(Yrjö+Kallinen)+-+1/5+-+YouTube
14.07.2017 22:18
Jokainen+joutuu+eli+pääsee+itse+valitsemaan+minkä+merkityksen+antaa+kokemuksilleen+(selityksille)
Sitä+olemme+tulleet+"elämään"++Jos+antaa+valmiin+vastauksen+niin+kohta+jo+syntyy+epäilys+hänelle+joka+epäilee.
Olet+itse+valinnut+tai+ainakin+tähän+kirjoittanut++>niitä+on+vaikea+vaihtaa+realismiin,+eli+lyhyen+elämän+kertaluontoisuuteen,<
Syyn+tuollaiseen+ajatukseen+tiedät+vain+sinä,+onko+nyt+joku+ulkopuolellasi+oleva+päättänyt+että+näin+sinunkin+pitää+uskoa.+Minun+on+pitänyt+itse+luopua+niistä+ajatuksista+jotka+tuotavat+minulle+ristiriitaa.+Miten+kukaan+voisi+luopua+omasta+ajatuksestaan+vain+kaverin+käskystä,+kyllä+se+on+itse+tehtävä.+Ei+kukaan+elä+minun+elämäni+minun+puolestani?
01.07.2017 10:51
Kyllä+niinkin,+kuitenkin+Jumaluus+löytyy+mistä+tahansa.+On+niin+monenlaisia+etsijöitä+että+kaikille+pitää+tarjota++mahdollisuutta.
01.07.2017 10:38
Kuolemaa+ei+ole,+vain+keho+kuolee.+Minä+ei+ole+keho,+se+on+paljon+muutakin.
30.06.2017 10:29
On+olemassa+kirja+nimeltä+”Christ+in+Contrete”+(+=+”Kristus+valettuna+betoniin”,+kirj.+Pietro+di+Donato,+ei+suom.).+Se+on+kuin+elämä+kuolleessa+muodossa,+kuin+pysähtynyt+kuva+jostakin+jatkuvasti+muuttuvasta.+Jos+kehität+täydellisen+selkeän+selityksen+Kurssin+tarkoituksesta+tai+mistä+tahansa+totuudesta,+silloin+menetät+totuuden.+Se+on+kuin+valokuva+joesta;+se+mikä+näkyy+kuvassa,+on+kauan+sitten+mennyt+menojaan.+
Totuus+on+sinussa.+Se+on+elävä.+Se+on+muuttuva+–+joka+ikuisesti+ilmentää+itseään+olemisesi+täyttymyksenä.+Tulet+kokemaan+monia+heräämisiä,+kunnes+Kurssi+ei+enää+lisää+selkeyttäsi+sen+ilmaistessa+itseään+sinulle.+Toisin+sanoen,+Kurssi+ei+ole+niin+kapea-alainen,+että+voisit+käydä+läpi+vain+osan+heräämisprosessistasi+ja+Kurssista+ei+sen+jälkeen+olisi+sinulle+hyötyä.+Totuus+on+kuitenkin+sisimmässäsi.+Se+ei+ole+Kirjassa.+Kirja+on+olemassa+tukeakseen+selkeämpää+kokemusta+Totuudesta,+siitä,+mikä+sinä+olet.+Sinä+olet+Totuus+kirjoitettuna+isolla+alkukirjaimella;+yksilöllisyydestäsi+tulee+Jumalan+Läsnäolon+läpäisemää.+
Älä+anna+minkään+kirjan+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+kirkon+opin+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+filosofian+tulla+keskipisteeksi.+Älä+anna+minkään+tieteen+tulla+keskipisteeksi.+SINUN+kokemuksesi+Kristuksen+kaltaisuudesta,+sinun+kokemuksesi+Omasta+Todellisuudestasi+vääristymättömänä+Isän+Läsnäolona;+sen+pitää+pysyä+keskipisteenä.+Tieteen,+uskonnon+ja+filosofian+tulee+tukea+sitä.+Muutoin+niitä+käytetään+Todellisuuden+kieltämisen+tai+siitä+harhauttamisen+välineinä.+Pyhä+kirja+on+kirja,+joka+paljastaa+kaikkinaisuutesi.+Sinä+olet+se,+joka+on+ihailun+ja+kunnioituksen+arvoinen.+Pyhä+kirja+on+vain+paperia+ja+mustetta,+mutta+sen+ajatuksissa+on+elävyyttä+silloin,+kun+tunnistat+siitä+oman+jumalallisuutesi.+Anna+siis+oman+jumalallisuutesi+tunnistamisen+olla+kirkkaana+keskipisteenä.+
(SaNi
26.06.2017 11:28
Älä+muuta+maailmaa,+muuta+ajatuksesi+maailmasta
>On+hyvin+hankala+nähdä,+että+olisi+löydettävissä+jokin+lopullinen+"Totuus".<
Rakkaus+on+lopullinen+Totuus.+On+se+raamatussakin+kerrottu,+se+on+se+pätkä+joka+luetaan+avioliittoon+vihkimisen+yhteydessä.
Barry+Long+kirjoitti+rakkaudesta+selkeästi.
Rakkaus+ei+ole+mielipide+Rakkaus+ON+rakkaus+rakastaa.++Mielipide+ilmaisee+asiasta+jonkin+näkökannan,+mielipide+on+osapuoli,+Rakkaus+ei+ole+osa+eikä+puoli+½+rakkaus+on+1+kokonainen
Kaikki
19.06.2017 20:02
Tässä+komppaan+<+erkkitässämoi+<kaveria.
Kun+kellään+ei+ole+mistään+asiasta+muuta+konkreettista+kuin+omat+ajatuksensa.+Se+pitää+toistaa+ikuisesti.
Kun+isken+kaulan+poikki+joltakulta++varmuudella+joku+joka+on+onnellinen+että+olipas+hyvä+juttu.+Sitten+on+myös+miljardeja+muita+totuuksia+aivan+riippuen+montaako+miljardia+kuunnellaan.
Keskustelu+menee+pieleen+kun+henkilöstä+puhutaan,+puhuttaisiin+kysymyksestä+ei+persoonasta,+uskovaiset+aina+ja+pakanat+aina+käläkäkläkäläk+loputtomasti,++kun+jokaisessa+henkilössä+on+sisäinen+Jumaluus.+Eikä+sitä+taaskaan+tarvitse+uskoa+se+on+minun+mielipiteeni.+
Ajattele+tarkoin:+Kun+kysyt+pelolta+ja+epäilykseltä+vastaus+on+lisää+pelkoa+ja+epäilystä.
Kun+kysyt+rakkaudelta+lisäät+rakkautta+ja+rauhaa+-+iloa.
Kun+vastaat+rakastavasti+ja+rakentavasti,+silloin+olet+rakkauden+ilon+ja+"Pyhän+Hengen",(+jos+nyt+helvetti+vieköön+on+pakko+käyttää+sitä+ilmaisua)+kumppani
Siinä+on+viha+ja+ilon+ero.
Mene+kadulle+ja+ala+herjata++eli+vittuila+siinä+on+konkretiaaa.+Mene+samoille+jäljille+ja+ole+ihmisiksi.+Mikä+tässä+on+epäselvää+kumpi+oli+sinun+mielestäsi+parempi,+vain+sinä+voit+tietää+omat+ajatuksesi.+Sitä+ilon+ja+rauhan+kokemusta+muutamilla+on+taipumus+nimittää+Pyhän+Hengen+kuuntelemiseksi.
Miten+oman+kokemuksen+todistat+konkreettisesti+todeksi.+Jos+olet+mies+olet+varmuudella+todistanut+itsellesi+että+naisesi+on+saanut+orgasmin+sinun+puuhastelusi+vuoksi+ja+jokainen+nainen+tietää+että+mies+on+erittäin+helposti+huijattu+.....
>>+Minun+nähdäkseni+nimittäin+hyvinkin+moni+ihminen+väittää+sitä+kokevansa,+mutta+<<
Jokainen+väittää+OMISTA+lähtökohdistaan,+miten+minä+voisin+vastata+kenenkään....
Oman+kokemukseni+mittaan+näistä+vastauksista+joita+tässäkin+katselen,+niistä+näen+ketä+olen+kuunnellut+kirjoittaessani.+Lopputuloksesta+näen+mitä+olen+kysynyt+ja+mihin+on+vastattu.
19.06.2017 19:41
Rukoilemisesta+ja+Pyhän+Hengen+kuuntelemisesta+(taas+oma+käsitykseni)+kirjoittaessani+äskeiset+lauseet+pidin+koko+ajan+mielessäni+että+kaiken+tuon+puhuisin+myös+Jumalalleni,+itse+asiassa+kirjoitin+Jumalalleni.+Tällaista+ajattelutapaa+pyrin+yhä+useammin+muistamaan,+myös+varsinkin+silloin+kun+puhelinmyyjä+soittaa,+vesikatto,+sähkö,+tai+putkiremonttitutkimuksesta+tai+lehtitilauksesta.+
Itse+asiassa+kuinka+arvostat+yhteyttä+ottavaa+ihmistä+siten+arvostat+itseäsi.+(Mene+jo+ohi+aloituksesta)
Suosittelen+kokeilla.+Kun+puhelu+tulee+ajattelepa+että+Pyhyys+tai+Jumaluus+ottaa+yhteyttä.++Se+vain+käyttää+puhelinmyyjän+titteliä.+Saatat+huomata+varsin+suuren+eron+OMASSA+vastauksessasi,+silti+sinulla+on+oikeus+olla+omaa+mieltäsi,+vastata+omien+tarpeidesi+mukaisesti.
Tätä+minä+pidän+yhteydenpitona+Pyhän+Hengen+kanssa.+Hänen+äänensä+kuuntelemisena.
19.06.2017 13:32
"Onko+Luomiskertomus+Sinusta+kirjaimellinen+totuus?"
Symboliikkaa+toki,+nyt+vain+on+niin+että+jokainen+joutuu/pääsee+itse+valitsemaan+mihin+vetää+rajan.+Aivan+kuten+"Aatami"+teki+itse+päätöksen+maistaa+kiellettyä+hedelmää++eli+selvittää+itselleen+mitä+tarkoittaa+tulla+tietoiseksi+dualismista+eli+hyvän+ja+pahan+tieto.+
Niitä+"Aatamin"+polkuja+olen+tallaamassa,+siinä+mielessä+tämä+on+kirjaimellisesti+totta,+jokainen+valitsee+joka+hetki.+Joka+hetki+toivon+pysyväni+Totuudessa,+milloinkahan+se+toteutuu,+kysyn+vaan?
Älä+ole+liian+ankara.+Eihän+kukaan+voi+puhua+muuta+kuin+omastaan,+jos+on+rehellinen.+Jos+puutun++sinun+käsitykseesi,+muista+että+silloin+puhun+omasta+käsityksestäni+sinun+puheisiisi.+Sitä+suosittelisin+muistaa+laajemminkin.
Itse+asiassa+silloin+olen+anteeksiannon+ytimessä.
19.06.2017 13:16
Tarkoitan+aivan+vakaasti+että+kaikki+mitä+koen+on+oman+inhimillisyyteni+verhoamaa+niin+vastaus+Raamatun+sisältöön,+kuin+mihin+ikinä,+kaikki+käy+minun+mieleni+kautta.+Leikillisesti+kärjistän+>+en+voi+astua+oman+mieleni+ulkopuolelle<
Tämä+ajattelutapa+vapauttaa+minut+kaikenlaisesta+tuomitsemisesta+ja+arvostelusta+koska+silloin+ymmärrän+että+samalla+tavoin+jokainen+näkee+ja+kokee+kaikki+oman+kokemuksensa+ja+taustansa+"valaisemana"++Miten+muuten+voisikaan+olla.
Raamatusta+löytyy+todella+selkeitä+syvällisiä+ikuisia+totuuksia+kuten+kaikista+valtauskontojen+pyhistä+teksteistä
Raamatusta+löytyy+paljon+verhoiltuja+vertauksia
Raamatusta+löytyy+sukuluetteloita+ja+kirjaimellisia+ohjeita+"paimentolaisille"
Lisäksi+sieltä+löytyy+jokaiselle+se+miten+kukin+haluaa+sen+ymmärtää
19.06.2017 09:51
>Se+Sinun+Uskosi+isolla+alkukirjaimella+perustuu+kristinuskoon.+Suoritat+uskontoon+liityviä+rituaaleja+ja+käytössäsi+on+uskonnon+pyhä+kirja.+Harjoitat+uskontoa.+
Väite+siitä,+että+kyseessä+ei+olisi+uskonto+on+absurdi.+Kun+muuta+väitetään+kyseessä+on+tavoitehakuinen+valhe.<+
Olen+mielestäni+kirjoitellut+omia+ajatuksiani+aloituksen+inspiroimana+ja+keskustelijoiden+kysymyksiin+vastaten.+Jokainen+lukija+antaa+näille+tietenkin+sen+merkityksen+minkä+omilta+käsityksiltään+pystyy.
Tietenkin+valhetta+joka+niin+kokee,+tietenkin+pakanallista+sille+joka+niin+kokee+jne...
Eikö+aloitus+ollut+tarkoitettu+
>>Onko+Raamattu+täysin+irti+inhimillisistä+tekijöistä?+Onko+siis+niin,+että....<<+
Miten+minun+persoonalliset+ominaisuuteni+voivat+vaikuttaa+esitettyyn+kysymyksen?+
Muuten+on+kovin+mielenkiintoista+lukea+täältä+millainen+minä+ja+minun+uskoni+on+siitähän+olen+joka+hetki+yrittänyt+kertoa.+Mietinkin+mikä+olisi+se+uskonnollinen+rituaali+joka+teksteissäni+näkyy,+joka+tapauksessa+se+on+välttämätöntä+ottaa+esille+koska+se+on+otettu+esille.
Aika+mahtava+tunne+kuitenkin.+Minun+persoonani+on+ratkaisevassa+asemassa+haettaessa+vastausta+Kysymyksiä+Raamatusta.
Kuvittelin+tähän+asti+että+se+olisi+tärkeätä+vain+minulle.+Kiitos+arvostuksesta+InhottavaRealisti
18.06.2017 20:54
En+vannoudu+uskontoihin,+näin+uskon.+Uskonnot+ovat+ihmisten+tekemiä.+Jeesus+ei+käskenyt+perustamaan+uskontoa.
18.06.2017 10:58
81 / 121