Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Kyllä+Jeesus+taisteli+OMAN+mielensä+kanssa+silloin+40pv+erämaassa.+Vastapuolen+auttamana+-+inspiroimana+miten+vain.+Ei+hän+sanonut+että+mennääs+ensin+pelastamaan+ja+ruokkimaan++kaikki+oikeat+ihmiset??Toki+aloittajan+kysymys+on+hänelle+hänen+ymmärryksensä+pelastamiseksiKaikki+yllä+olevat+mielipiteet+on+jokaisen+omia.+Jotkut+jopa+kristinuskon+inspiroimia.Siksipä+Jeesus+ei+itse+kirjottanut+mitään+muistiin+koska+jokaisen+on+itse+tehtävä+omat+tilinsä.>>Aloitukseni+esimerkit+ovat+tulleet+kristittyjen+suusta.<<Toki+näinkin+mutta+sinä+olet+ne+ymmärtänyt.++++Mikä+on+sinun+ymmärryksesi+pohja+ja+motiivi.+Pelastus+tietenkin+ei+sitä+kukaan+kyseenalaistaJeesus+jo+hyvin+nuorena+vei+oman+käsityksensä+Herran+temppelistä+niille+jotka+asioita+hoitivat,+ja+sitten+myöhemmin+uudelleen....Esimerkin+vuoksi+vain.En+millään+konstilla+luovu+käsityksestä+että+Jeesus+olisi+käskenyt+menemään+kirkon+tai+jonkun+muun+avun+varaan,+tosin+en+kirjaimellisesti+osaa+Raamattua+ulkoa.Maailmassa+on+tarpeettomasti+syyllisyyden+lietSONTAA.+Hauskaa+tuo+suomenkieli+lietettä+ja+sontaa+on+liiaksi+asti.+Ketä+se+auttaa?+Jumala+ei+luonut+syyllisyyttä+kyllä+se+on+ihan+kotikutoista.
  2. Mainiota+että+olet+sovinnossa+mielikuvasi+kansa.+Tai+näin+haluan+sen+ymmärtää.Älä+pahastu+vaikka+kuvailen+ehkä+aivan+toisenlaisen+mielikuvan.Tässä+jo+kävikin+selväksi+ettei+mielikuva+ole+paikka,+siis+ei+postiosoitetta.+Tämäkin+maailmamme+on+mielessä+oleva+kuva.+Fysikot+väittävät+että+materia,+puut,+kivet+ja+kasvit+ovat+suurimmalta+osin+tyhjää,+silmämäräinen+havainto+kuitenkin+on+tiiviistä,+kovasta,+kylmästä+jne...Pitää+miettiä+millä+tukitaan,+millä+katsotaan.+Kädellä+kokeillen+vastine+on+kättä+kovempaa+tai+pehmeämpää,+kylmempää+tai+lämpimämpää.+Entä+jos+katsottaisiin+jollain+muulla+kuin+ihmisen+kokoisella,+lämpöisellä,+kovemmalla.....Huomaat+että+on+vain+se+joka+katsoo+ja+sen+näkemys,+kokemus.+Se+on+totta+sille+joka+kokee,+ei+lopullinen+totus.Itselleni+tämä+todistaa+että+on+kokijan+maailma,hänen+totuutensa+hänen+mielikuvansa.+Ei+oiken+eikä+väärin+vaan+hänen....Joten+maailma+on+mielen+tila,+joka+on+sisällisesti+teissä.Millaista+maailma+katsot+sellaista+maailmaa+elät.Katso+maailmaa+rakkaudella,+elät+rakkauden+maailmaa+=+taivasten+valtakuntaaItse+kyselen+kuka+minussa+väitää+että+maailma+on+sitä+tai+tätä,+kun+joka+hetki+luen+ja+näen+kuinka+jonkun+toisen+käsitys+on+liki+päinvastainen.Minä+näen+ne+virhet+ja+väärinkäsitykset+jotka+minun+on+annettava+anteeksi+itselleni,+se+minkä+sinä+koet+ja+näet+on+taas+sinun.+Eihän+kukaan+voi+nähdä+toisen+ihmisen+silmin.+Ei+kukaan+voi+antaa+anteeksi+kaverin+tekoja,+mutta+jokainen+on+velvollinen+atamaan+anteeksi+omat+ajatuksensa+kaverinsa+touhuista+koska+kaveri+tekee+sen+mitä+hänen+pitää+tehdä+jotta+sinä+näkisit+omat+ajatuksesi,+oman+maailmasi.
  3. Näkemyksesi+muuttui+omasta+tahdostasi.+Enkelit+kyllä+tukevat+uutta+valintaasi.