Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+Oppikursi+jakaa+asioita+eri+tavoin.
Ylinnä+on+kaikenkattava+yhteinen+mieli++Ykseys+-++Jumala.
Ohjaudumme+kokemustemme+mukaan.+Ajan+myötä+vastoinkäymiset+ja+onnistumiset+ohjaavat+lähemmäs+totuutta+joka+on+Rakkaus,+Luottamus,+Ykseys.
Tässä+kaiki+tunteet,+ajatukset+ja+teot+ovat+PyhänHengen+käyttövälineitä+yksilön+auttamiseksi.+
Mellä+on+muistikuva+Rakkaudesta,+ilosta+ja+luottmuksesta.+Parinmuodostusvietti+on+hyvä+apuneuvo+tässäkin.Tämä+opastaa+alkuun+jokaista+joka+hetki.+Monille+on+tärkeä+kokemus+lemmikkieläimen+kanssa.+Jos+ihmissuhde+ei+jostain+syystä+pelitä+lemmikkieläimen+hoivaaminen+opettaa+luottamusta.
Päätöksen+tekijä+on+sinussa+Sen+avulla+valitset+kumpaa+kuuntelet.
PyhäHenki+voi+käyttää+sinun+pelastamiseksi+kaikkea+mitä+annat+hänelle.+Mutta+hän+ei+voi+käyttää+sitä+mitä+kieltäydyt+antamasta.+Hän+ei+voi+ottaa+sitä+ilman+halukkuutasi.+Sillä+jos+hän+ottaisi+uskoisit+että+hän+riisti+sinulta+vastoin+tahtoasi.+Niinpä+et+oppisi+että+oli+sinun+tahtosi+olla+ilman+sitä.+Siksi+vain+sinulla+on+avaimet+sinun+päätöksiisi.
Tunteet+tai+järki+ovat+eräs+tapa+määritellä+ajattelua.+Kurssin+mukaan+ainut+tehtävä+on+muistaa+kumpaa+ääntä+kuuntelen,+egoa+eli+itsekyytä,+pelkoa,+mittaaamista++ja+epäilyä+vai+PyhänHengen+ääntä+eli+rakkautta+iloa+ja+luottamusta.
Renardista+lainaamaasi+ajatusta+en+hahmota.
Oppikurssin+mukaan+ei+ole+muuta+jakolinjaa+kuin+Pelko+sen+kaikissa+mahdollisissa+muodoissa,+tai+rakkaus,++jopa+kyseleminen+jää+pois+kun+rakkaus+on+paikalla.
Jos+sinun+tulee+mieleen+kysyä+rakkaaltasi+rakastatko+minua+hänen+ainut+kokemuksensa+on+"ilmeisesti+olen+osittanut+rakkauttani+liian+vähän"
Todellisuutemme+ikuisuudessa+on+Rakkauden+ilon+ja+rauhan+jakaminen+ja+vastaanottaminen
Joku+toinen+lausukoon+jotain+lisää,+jakaakseen+iloa+ja+rakkautta
15.12.2016 14:42
On++tässä+hyvätkin+puolensa.+Lopulta+vuosien+mittaan+lukijat+huomaavat+että+aivan+kaikkea+ei+ole+pakko+ottaa+tosissaan.
Onko+täällä+jotain+mitä+ilman+ei+voisi+tulla+toimeen?+Ts.+mikä+pakottaa+tai+vaatii+tulemaan+tänne+kiusatuksi?
Ole+mukana,+omasta+tahdostasi+mutta+muista+että+kiusaantuminenkin++on+oma+valinta
Kiusaajat+(keskustelijat)+tekevät+parhaansa+kuten+jokainen+ja+aina+syntyy+uusia+sukupolvia
15.12.2016 09:54
Vastaus+on+vastaajalle+tärkeä.
Rehevä+aloitus+on+mainio+sisikin+kun+eräänä+päivänä+vastaaja+huomaa+että+hän+aivan+itse+omasta+innostuksestaan+innostuu.+Kiihdyttää+mielensä+vimmaiseen+arvosteluun+esim.+tässä+nyt+räyhikseeen+tai+mikäsenytoli+milloinkin.
Siis+todella+aivan+itse+omasta+innostuksestaan?
Vai+kokeeko+joku+että+häntä+nyt+ohjaa+"räyhis"?+Ei+kai+sentään.
tämähän+voidaan+vetää+aivan+alkuun+saakka+eihän+Aatami+tehnyt+mitään+pahaa+mutta+kun+se+kerkeleen+eeva+syötti+väkisin.
Alkoholismin+myötä+joku+joskus+huomaa+ettei+kukaan+väkisin+kaada+sinun+kurkkuusi+mitään.+Täällä+ollaan+vielä+vakaassa+uskossa+että+joku+ulkopuolinen+pitää+vaientaa,+kun+se+väkisin+panee+kirjoittamaan+että+minua+ei+nyt+saa+ärsyttää+kun+minä+olen+niin+hurskas
Näillä+pelataan+mitä+on+jaettu,+valinta+on+vapaa+uskostasi+(räyhiksistä)+huolimatta
14.12.2016 14:06
Kuolemassa+vain+pelko+kuolee.
Aivan+kuten+Jesuksen+ristinkuolemassa+kuvataan.+Hän+antoi+anteeksi+maailmalle,+eli+luopui+maailman+syyttämisestä.+Hän+saavutti+maallisen+elämän+täyttymyksen+eli+kuoli+maailmalle.
Tämän+esimerkin+hän+tuli+näyttämään+meille+jokaiselle.+Ole+elämäsi+ohikulkija,+sivustakatsoja,+älä+syylistä+älä+syyllisty.
Sen+jälkeen+hän++-+ihminen+-+on+vapaa+maailmasta,+elämien+kierrosta.
Kaikkihan+alkoi+sitä+että+Adam+syyllisti+itsensä+ja+Eevan,+syödessään+omenan?+Jotkut+muistavat+että+Adam+koki+tämän+unessa.+Hänet+oli+nukutettu+Eevan+luomisen+vuoksi.+Sitä+unta+olemme+tässä+harhassa+-+maailmassa+-+näyttelemässä
HUOM.+Jumalan+tahdosta+ja+suojassa.
11.12.2016 21:25
jatkan+samaa+kysymystä+-+oliko+maailman+luominen+Jumalan+tahto+vai+posahtiko+yllättäen+tuollainen+mahdollisuus+virhe++-+erehdys+eli+omena+syönti+ja+vaahteranlehdet+sukukalleuksien+suojaksi.
Minusta+Jumala+ilmaisee+itsensä+aivan+perusteellisesti+mutta+minä+en+tunne+itseäni.+Kunnes+tuskan+ja+työn+(elämän)++kautta+opin+tuntemaan+itseni.+Ja+luovun+uskosta+vaahteranlehtiin+(harhaan)
Menee+vuosia+ennen+kuin+Ihmeiden+Oppikurssin+opetus+saa+jalansijaa
11.12.2016 21:05
Minusta+tietoisuudessa+eli+ikuisessa+elämässä+ei+ole+mitään+pelättävää.+Suuruuden+hulluutta+ei+ole+se+että+hyväksyn+sen+mitä+nyt+on.+Kehoni+kuolee+ja+tietoisuuteni+jatkaa,+mitä+kummaa+siinä+voisi+olla.+Ei+se+ole+jonkun+tietyn+uskontokunnan+tietoa+eikä+yksinoikeutta.+Sukupuolella+tässä+ei+ole+mitään+merkitystä,+paitsi+tämä+jota+nyt+elän.+En+koe+olevani+erityinen+koska+jokaisella+on+tietoisuus+siis+elämä,+jokainen+on+samanarvoinen+elämänkatsomuksestaan+huolimatta.+Sinä+koet+nyt+elämää+jonka+itse+määrittelet+päättyvän+kehon+kuolemaan,+minä+en+koe+niin+eikä+meillä+tarvitse+olla+mitään+syytöstä+tai+eriarvoisuutta+keskenämme.
Ellei+sinua+olisi+jonkun+toisen+pitäisi+käydä+sinun+epäilyksesi,+tai+näytellä+sinun+roolisi+-elämäsi+ihmisenä.+Jokainen+on+erityinen+OMASSA+roolissaan.+Jokainen+on+laulun+arvoinen.+Se+tarkoittaa+täyttä+samanarvoisuutta,+jos+sallit+tällaisen+
ajatuksen.
10.12.2016 15:39
Näkemäsi+olosuhteet+eli+"maailma"+on+sisäisen+näkemyksesi+kuva.+Näet+sellaisen+maailman+minkä+mielesi+avulla+luot.+Jokainen+luo+itse+omat+puutteensa+ja+runsautensa
Muuta+ajattelusi+-+näkemyksesi+maailmasta+-+maailma+muuttuu.
Jos+näet+puutetta+puute+pysy+ja+lisääntyy,+koska+näet+niin.
Jos+katsot+madollisuuksia+ja+iloa+ilo+ja+runsaus+lisääntyy+koska+etsivä+löytää.+Sen+löytää+mitä+etsii.
Kaikki+on+mielessä,+mitään+ei+ole+mielen+ulkopuolella.
tarkoitukseni+on+ilmaista+omin+sanoin+sama+mitä+Brina+hyvin+kuvasi
06.12.2016 22:29
Anteeksianto+on+olemassa+niin+kauan+kuin+on+ajatus+siitä,+että+jokin+ei+olisi+puhdasta+rakkautta
Jos+jokin+tuntuu+kiusanteolta,+se+on+todellinen+mahdollisuus+nähdä+sekin+tilaisuutena+anteeksiantoon.+Annan+anteeksi+sen+että+olen+kokenut+sen+kiusana.
04.12.2016 13:02
Olen+ymmärtänyt+niin+että+Taivasten+valtakunta+on+se+hyvyys+ja+rakkaus+joka+on+jokaisessa.+Sen+voi+ottaa+käyttöön+arki+elämässä,+niin+halutessaan.+Silloin+ihmismieli+on+kuulolla,+kuulemassa+sitä+opastusta+josta+Jesus+puhui+"Minä+jätän+teille+Pyhän+hengen+äänen"
Tällainen+asenne+on+yksilön+valittava,+hyväksyttävä.+Väkisin+ei+se+tuppaudu+esille.
Kristinusko+opettaa+että+joku+tekin+minun+puolestani+jotain,+ja+sillä++hyvä.+Se+on+minulle+jargoniaa+tai+ainakin+se+miten+sen+esitetään+toimivan.+Kun+omat+teot+ei+johda+mihinkään+tai+toisessa+tapauksessa,+kun+olet+tehnyt+niin+tai+näin+seurauksena+on+tuho+tai+taivas+selittäjästä+riippuen.
Minun+on+pakko+ottaa+käyttöön++Rakasta+itseäsi,+se+on+käsky+muiden+käskyjen+rinnalla.+
Sen+perusteella+hyväksyn+että+minussa+kuten+jokaisessa+on+se+osa+jota+Käskyn+voimalla+pyydetään+rakastamaan.+Jos+tämä+mitätöidään+mikä+merkitys+on+millään+käskyllä?
Sama+täytyy+olla+voimassa+kellä+ikinä+ihmisellä,+muutenhan+siinä+käskyssä+olisi+mainittava+ne+joita+ei+rakkaus+koske.++Vai+olenko+luojaani+viisaampi+ja+tiedän+ketä+ei+saa+rakastaa.+
Hyvää+on+rinnassa+jokaisen+vaik+ei+aina+esille+loista
28.11.2016 09:41
En+nyt+heti+keksi+mihin+tämä+liittyy
27.11.2016 12:01
Heti+jotkut+viittaavat+tässä+lauseeseen+että+Pyhänhengen+pilkkaa+ei+anneta+anteeksi.
Ihmisellä+on+vai+yksi+yhteys+Itseensä.+Kukaan+ei+voi+toimia+kahdessa+eri+paikassa+yhtaikaa.+Joten+voit+kuunnella+ja+toimia+vain+itsekkyyden+parissa+tai+Rakkauden+parissa.
Kun+et+ole+rakkaudessa+olet+erossa+PH.n+ohjauksesta.+Silloin+olet+valinnut+anteeksiantamattomuuden.++Kun+valitset+PH.n+olet+anteeksiannon+ja+rakkauden+käytössä.
Ihmetyttää+miten+vaikeata+tämä+on+käsittä.+Jos+ajat+pyörällä+etelään+päin+et+voi+samalla+ajaa+pohjoiseen.+Yksi+laiva+voi+olla+vain+yhdellä+kurssilla.+Yksi+kännykkä+tavoitta+vain+yhden+numeron+kerallaan.
Jos+kiellät+Rakkauden+miten+voit+rakastaa.
Aivan+sama+myös+minä+muodossa+laki+on+sama+jokaiselle+uskonnosta+riippumatta
Ei+ole+asiaa+jota+anteeksianto+ei+kattaisi
27.11.2016 11:57
Juuri+niin.
Synnitön+Aadam+teki+sen+mitä+ei+suositeltu.+=+Hirmuteko,+kuvitteli+olevansa+erossa+Isästä+menemällä+piiloon
Tuhlaajapoikana+hän+"läksi+maailmalle"+Maailmassa+tapahtuu+kaikenlaista.+Lopputulos+on+tiedossa.++Ei+ole+olemassa+asiaa+jota+ei+anteeksianto+kattaisi.+
Ne+kaikki+maailman+asiat+joita+koemme+lopulta+ohjaavat+antaman+anteeksi,+viimein+myös+annan+anteeksi+itselleni+kaikki+kuvitelmat+syyllisyydestäni.+Ja+hakeudun+polulle+Isän+kotiin.
Jumala+on+rakkaus+eikä+hän+olisi+antanut+Aadmin+syödä+siitä+puusta+jos+teko+olisi+johtanut+lopulliseen+tuhoon.
Se+osa+joka+ihmisessä+on+(Taivasten+valtakunta+on+sisällä+teissä)+on+synnitön.
Nykyaikainen+vankeinhoito+opettaa+asiakkailleen+ihmisarvoa,+se+ei+ole+enää+pelkkä+häkki.+Tuloksia+on.+Minusta+siinä+juuri+toteutuu+anteeksianto.++Jokainen+on+arvokas+ja+hyväksytty
27.11.2016 11:42
Anteeksianto+ei+ole+periksi+antamista,+päinvastoin+se+vasta+onkin+päättäväisyyttä.
Minä+näen+anteeksianon+niin+että+tekijä+-+minä+tai+hän-+tekonsa+hetkellä+toimi+kuten+sillä+hetkellä+ymmärsi.+Siis+jokainen+toimii+kuten+parhaaksi+näkee.+Tietenkin+maallinen+laki+ja+tuomioistuin+kerää+tolkuttomat+tekijät+turvaan+vankiloihin++-+onnettomat+tekijät+suojaan+itseltään.
Tekonsa+hetkellä+jokinen+kuitenkin+näkee+motiivin+teolleen.+Vilpittömästi.+Sen+vuoksi+henkilö+on+synnitön+vaikka+teko+on+hyvinkin+hirmuinen,+kenties.+
Tällaiseen+ajatteluun+suvaitsevaisuus+ei+sovi,+minun+mielessäni.+Anteeksianto+on+sen+näkemistä+että+jokaisessa+on+Jumalan+valtakunta.+Ilmaistakseni+kristilliselä+käsitteellä,+fyysinen+teko+on+oltava+maallisen+oikeuden+eli+lain+mukainen.+Se+rikkominen+tuomitaan+maallisessa+oikeudessa.
26.11.2016 13:18
Hyviä+kommentteja+yhtä+vain+kaipaan+Miksi+reagoit+kielteisesti+onnettoman+ihmisen+avunpyyntöön,+joka+näiden+palstojen+tyylin+mukaisesti+on+mahdollisimman+ilkeämielistä,+siis+mahdollisimman+varmasti+sellaista+joka+huomataan.+Olisipa+kouluampujiakin+-+Breiviikkejäkin+-++joku+oikeesti+kuulut+ja+kuunnellut+++--+osannut+kuunnella
Eikö+teille+muille+kelleen+ole+tullut+mieleen+että+avunpyyntöä+nämä+keskustelut+ovat+mitä+suuremmassa+määrin.
Uskonto+on+mainio+kohde+(jospa+niillä+uskovilla+sittenkin+on+jotain+enemmän).+Kun+epäilys+(oma+pelko)+on+niin+miten+siihen+muuten+pystyy+vaikuttamaan+paremmin+kuin+pilkaten????+Pilkkaaja+näin+uskottelee+itselleen+olevansa+rohkea.+Ei+rohkean+tarvitse+rehennellä+rohkeudellaan.
Näitä+lukee+tuhannet+ja+fiksuista+ajatuksista+KUKAAN+ei+kiitä+koska+se+leimataan.
Muutamat+(samat)vastaavat+ja+pilkkaavat.+Jäljelle+jää+että+ainoastaan+pilkka+näkyy+sivuilla.
Siis+älä+anna+pelolle+valaa+ja+voima+suunnittelemalla+kieltoja.
25.11.2016 17:57
Miksi+häiriinnyt.
Onko+jotain+sinulta+pois+jos+joku+voi+pahoin+ja+oksentaa+sen+tänne.+Sit+vartenhan+nämä+palstat+on.
Pikemminkin+ihmeellistä+on+kuinka+innokkaasti+juuri+noihin+"kaikkein+törkeimpiin"+vastataan.+Tässä+toteutuu+juuri+tuo+todellinen+totuus,+nainen+rakastuu+renttuun.+Ei+viksuun+eikä+filmaattiseen+kommenttiin+kehtaa+mennä+sorkkimaan.+Mutta+kuinka+onkaan+välttämätöntä+näyttää+hyvyytensä+kun+kimmastuu+jonkun+retostelijan+viestistä.+Kun+juuri+siksi+se+on+täällä+kun+varmasti+teitä+tulevansa+huomatuksi+rivolla+ja+ruokottomalla+tyylillä.+
Mietippä+tosiaan+miksi+kimmastut+onnettoman+ihmisen+avunhuutoa.
25.11.2016+hesarissa+oli+tästä+hyvä+artikkeli.+Koulukiusaamisen+hoitaminen+on+aloitettava+kiusaajan+auttamisesta.
25.11.2016 16:45
Pentin.rinkeli+
+
Aika+paljon+herää+kysymyksiä.+Eikö+liikenteessä+kuoleva+ole+suojattu?+Tai+miltä+kuoleva+pitää+suojata++jokainen+keho+kuitenkin+kuolee.
Myös+se+yliajaja++joka+"jää+henkiin"+ja+joutuu+lusimaan+on+enkelin+suojaama.+Uskon+kyllä+että+ihmiset+ovat+hyvin+valikoivia+suojauksiensa+kanssa,+juuri+se+erottaa+enkelin+ihmisestä
penttiz+kuin+Pentin.rinkeli+olete+hyvässä+suojassa+joka+hetki,+mutta+kuolema+ei+ole+minkään+tuho+eikä+rangaistus,+se+on+vain+kuoren+hylkääminen.
Kuolemassa+vain+pelko+kuolee
22.11.2016 19:00
Minä+joka+heitän+ensimmäisen+kiven.....
Luovun+sanasta+suvaitsevaisuus+ja+annan+sen+anteeksi,+ensin+itselleni+ja+jokaiselle+koska+en+voi+tietää+mitä+hän+tuntee+käyttäessään+sitä.
Sama+koskee+kaikkea+kommunikointia,+tyydyn+ajattelemaan+että+sinä+teet+parhaasi+tällä+hetkellä.
Tästäkin+moni+saa+jotakin+ja+tiedän+että+hänelläkin+on+oikeus+antaa+anteeksi+omat+tuomionsa,+koska+minullakin+on.+(suvaita+itseään)
Sen+on+minua+suurempi+luvannut.++MOLEMMILLE.
Kukaan+ei+voi+antaa+anteeksi+toisen+puolesta.+Anteeksianto+on+jokaisen+yksityinen+oma+valinta.
22.11.2016 18:09
Antamalla+tekstille+nimen+huuhaata+se+on+sitä+nimittäjälle.
Mikä+mättää,+mitä+pitäisi+olla,+toinen+sanoo+profetiaksi,+kolmas+politiikaksi.+Joku+totuudeksi.+Se+on+sitä+hänelle.+Onko+sinä+se+ongelma+että+minä+en+pystykään+käskemään+ketään+oman+käsitykseni+taakse.
Ei+vaan+selitys+on+siinä+että+jokaisella+on+kaipaus+tulla+kuulluksi,+jospa+minuakin+joku+huomioisi,+kenties+lopulta+rakastaisi
Jospa+danielin+tarinoitakin+joku+kirjoitteli+nosta+syistä+talteen?
21.11.2016 12:17
entäs+ne+vanhemat.....+Siis+mistä+se+ensimmäinen+oivallus+minä+olen.+Ensimmäinen+Vanhin
21.11.2016 11:32
vai+oliko+se+Daniel.+idea+on+sama+jokainen+on+oma+kuninkaansa+siinä+miten+maailmansa+kokee+ja+näkee.
Se+että+minulla+on+sellainen+Eurooppa+millaisena+sen+näen+on+tämä+juuri+siksi+että+"historia"+on+sellainen+kuin+on.+Jälleen+aivan+omasta+mielihalustani+voin+määritellä+että+Danielille+kirjoitettu+ennustus+on+ollut+tärkeässä+osaan+historian+muovaamisessa.+
usan-tulevaa+politiikkaa+ennustetaan+valtavalla+intohimolla+itsensä+täyspäiseksi+kokevien+ihmisten+joukossa+koko+ajan.+Ei+ennustaminen+ole+ollenkaan+merkityksetöntä+ainakaan+heille
21.11.2016 11:25
91 / 121