1. ÄLKÄÄ VASTATKO Räyhiksen provoihin - KUKAAN!
2. ILMOITTAKAA YLLÄPIDOLLE JOKAISESTA HÄIRINTÄVIESTISTÄ JA PYYTÄKÄÄ SELVITTÄMÄÄN LÄHETTÄJÄ.
Palsta on nykyisellään lähes lukukelvoton, joten toivon todella, että mahdollisimman moni osallistuu tämän asian hoitamiseen KAIKKIEN (jopa Räyhiksen itsensä) parhaaksi.
"Mitä tehdä nettikiusaamistapauksissa
Älä ainakaan lähde mukaan hölmöilyyn, koska suunsoiton osalta laki ei tunne sanallisia ”hätävarjelutilanteita”. Tällöin ei myöskään ole sitä mahdollisuutta, että toinen osapuoli syyttää sinua kiusaamisen aloittamisesta tai jostain kiivastuksissa kirjoitetuista solvauksista tai uhkailuista.
Kiusaajan voi laittaa erilaisissa palveluissa estolistalle ja ilmoittaa kiusaamisesta ylläpitoon viestien tai jopa profiilin poistamiseksi. Jos kiusaaminen on vakavempaa kuin yksittäinen suunsoittokerta, alaikäisen kannattaa kertoa asiasta vanhemmilleen, jonka jälkeen vanhemmat tekevät arvion tarvittavista toimenpiteistä. Jos kyseessä on koulukiusaamiseen liittyvä tapaus, kannattaa asiasta kertoa koulun henk ilökunnalle ja pyrkiä sovittelemaan asiaa koulun toimesta. Mikään ei myöskään estä alaikäisen kiusatun vanhempia ottamasta yhteyttä suoraan kiusaajan vanhempiin.
Aikuisten kohdalla asiaa kannattaa ensin sovitella itse. Jos normaali puhe ei auta, niin voi olla yhteydessä nettipoliisiin. Netissä toimivat poliisit ovat siis käytettävissä kiusaamistapauksissa osallisten iästä riippumatta.
Nettipoliisin yleisin toimintatapa hoitaa kiusaamistapauksia on käydä huomauttamassa kiusaajaa poliisiprofiililla tapahtuneesta. Tämän osalta on erittäin hyviä kokemuksia kiusaamisen loppumisesta lasten ja aikuistenkin osalta.
Jos kiusaamista ei saada tämänkään jälkeen loppumaan, voidaan harkita rikosilmoituksen tekemistä. Rikosilmoituksen voi tehdä joko poliisin nettisivujen kautta sähköisesti tai käymällä poliisilaitoksella. Kiusaajan viestit olisi hyvä pitää tallessa mahdollista esitutkintaa varten."
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/poliisit_sosiaalisessa_mediassa/nettipoliisi/internetiin_liittyvia_rikoksia
Loppu öykkäröinnille
105
467
Vastaukset
- tämä.on.vihapalsta
Olen ilmoittanut valheet ja vihapuheet uskovaisia kohtaan mutta turhaan!
- Tunge.vihasi.hanuriisi
Totta. Nimittäin täällä ei ole vihapuheita uskovaisia kohtaan, joten sellaisesta ilmoittaminen on turhaa. Siksi olet tehnyt työtä turhaan, Räyhis. Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Ihan oikeasti, vitun idiootti!
- täyttäkö
Tunge.vihasi.hanuriisi kirjoitti:
Totta. Nimittäin täällä ei ole vihapuheita uskovaisia kohtaan, joten sellaisesta ilmoittaminen on turhaa. Siksi olet tehnyt työtä turhaan, Räyhis. Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Ihan oikeasti, vitun idiootti!
Onko sinun hanurisi jo täynnä törkyä! RäyhisHomo?
Jos tältä palstalta tulee pelkkiä häiriköintiä ylläpitoon, eli perusteettomia ilmoituksia, on ilmeistä ettei siellä readoida aiheellisiinkaan.
Joten ottakaa ensin selvää, mitä se vihapuhe on, ettette kaivaisi itsellen kuoppaa.- UskovienVihaajalle
mummomuori kirjoitti:
Jos tältä palstalta tulee pelkkiä häiriköintiä ylläpitoon, eli perusteettomia ilmoituksia, on ilmeistä ettei siellä readoida aiheellisiinkaan.
Joten ottakaa ensin selvää, mitä se vihapuhe on, ettette kaivaisi itsellen kuoppaa.Jos poistuisit tilanne paranisi huomattavasti!
UskovienVihaajalle kirjoitti:
Jos poistuisit tilanne paranisi huomattavasti!
Ei täällä ole mitään tapahtunut, vaikka olen välilä ollut viikkojakin pois. Pidän takoja aina silloin tällöin, kunnes rauhoitut .
- IlmiantakaaAsiattomuudet
mummomuori kirjoitti:
Ei täällä ole mitään tapahtunut, vaikka olen välilä ollut viikkojakin pois. Pidän takoja aina silloin tällöin, kunnes rauhoitut .
Muistutan lukijoita:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14618970/ilmiantakaa-mummomuorin-asiattomuudet! IlmiantakaaAsiattomuudet kirjoitti:
Muistutan lukijoita:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14618970/ilmiantakaa-mummomuorin-asiattomuudet!Kaikin mokomin. Mutta kunhan ensin löydätte niitä, sillä näitä ei vielä kukaan ole osannut perustella, missä ne asiattomuuden ovat.
mummomuori kirjoitti:
Kaikin mokomin. Mutta kunhan ensin löydätte niitä, sillä näitä ei vielä kukaan ole osannut perustella, missä ne asiattomuuden ovat.
Okiko asiallista kun väitit Aa yhdistyksen vainoavan homoja ja sanovan heitä demokeiksi?
Entä se kun syyttä Ahviota uusnatsiksi?- demokeiksi
odotan.analyysiasi kirjoitti:
Okiko asiallista kun väitit Aa yhdistyksen vainoavan homoja ja sanovan heitä demokeiksi?
Entä se kun syyttä Ahviota uusnatsiksi?"demokeiksi" "demokeiksi"
demokeiksi kirjoitti:
"demokeiksi" "demokeiksi"
Haluatko kommentoida tekstin sisältöä?
- PWUFH
Haluatko kommentoida tekstin sisältöä?
PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE
ihan omia sanojasi käyttäen esimerkkinä asiallisesta keskustelusta jota sinä viljelet palstalla PWUFH kirjoitti:
PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE
ihan omia sanojasi käyttäen esimerkkinä asiallisesta keskustelusta jota sinä viljelet palstallaJos et muuta sanottavaa keksi niin kiitos tuosta :=)
- onkosasiallista
Jos et muuta sanottavaa keksi niin kiitos tuosta :=)
miksi et itse keskustele asiallisestI? muilta vaadit sitä?
"PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE"
oliko asiallista tekstiä mitä suollat tänne? onkosasiallista kirjoitti:
miksi et itse keskustele asiallisestI? muilta vaadit sitä?
oliko asiallista tekstiä mitä suollat tänne?Mistä haluat keskustella?
- PWUFH
Mistä haluat keskustella?
samasta aiheesta kun sinä:
""PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE"
kerro nyt onko tuo oma kirjoituksesi asiasta keskustelua omasta mielestäsi? PWUFH kirjoitti:
samasta aiheesta kun sinä:
""PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE"
kerro nyt onko tuo oma kirjoituksesi asiasta keskustelua omasta mielestäsi?Minusta se oli oikein sopiva kommentti siihen paikkaan.
- PWUFH
Minusta se oli oikein sopiva kommentti siihen paikkaan.
onko se asiallista kommentointia? siis asiallista mitä vaadit nyt muilta?
mikä kommentin asia on sitä ei taida kukaan osata lukea?
""PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE" PWUFH kirjoitti:
""PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE"Minusta se oli oikein sopiva kommentti siihen paikkaan.
Niinhän kommentoivat myös mut enkä sitä paheksunut :=)
Mikä olikaan asia mistä haluat keskustella asiallisesti vai jankutatko vain?PWUFH kirjoitti:
""PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE"Laittaisitko vielä sen kommentin mihin komentoin noin niin saadaan laajempaa kuvaa käydystä keskustelusta.
- PWUFH
Laittaisitko vielä sen kommentin mihin komentoin noin niin saadaan laajempaa kuvaa käydystä keskustelusta.
miksi? onko tuo mihinkään kommenttiin asiallinen vastaus? siinähän ei sanota mitään eikä sen perusteella voi keskustella.
miten mikään tuollainen voi olla asiallista? noita vastaavia kommenttejasi muuten löytyy pilvin pimein palstalta, mitä erilaisimpiin kohtiin kirjoitettuna. mikä tekee niistä kaikista asiallisia? PWUFH kirjoitti:
miksi? onko tuo mihinkään kommenttiin asiallinen vastaus? siinähän ei sanota mitään eikä sen perusteella voi keskustella.
miten mikään tuollainen voi olla asiallista? noita vastaavia kommenttejasi muuten löytyy pilvin pimein palstalta, mitä erilaisimpiin kohtiin kirjoitettuna. mikä tekee niistä kaikista asiallisia?Kyllä, kommnetti oli asiallinen siihen kommenttiin jota sillä kommentoin.
Nyt saat jäädä jankuttamaan ihan itseksi :=)- PWUFH
Kyllä, kommnetti oli asiallinen siihen kommenttiin jota sillä kommentoin.
Nyt saat jäädä jankuttamaan ihan itseksi :=)"pOAJFHHWD AFUAFY SDFASUASDKUGD Af d wdkuyEFI Uefyug!!!????
öljö öjöjö hhgööä höyih höhöioh ökjöh guugf "
tässä lisää näitä asiallisia kommenttejasi. - Kiitos.siitä.tiedosta
Minusta se oli oikein sopiva kommentti siihen paikkaan.
Niinhän kommentoivat myös mut enkä sitä paheksunut :=)
Mikä olikaan asia mistä haluat keskustella asiallisesti vai jankutatko vain?Vai oikein sopiva? Allekirjoitat siis olevasi RÄYHIS!
Kiitos.siitä.tiedosta kirjoitti:
Vai oikein sopiva? Allekirjoitat siis olevasi RÄYHIS!
Räyhis tämän palstan mukaan on jokainen joka täällä kirjoittaa.
Jos sinulla on aikaa niin voisitko tsekata ja tutkia jonkun nikin jota ei olisi sanottu räyhikseski?
Etkös sinäkin siinä parhaillaan räyhää :=)
- kiitos.linkistä
Ilmoitin Repen ja Pe.kun sekä mummomuorin poliisille valheistan ja vihapuheistaan Aa:ta ja Parmosta kohtaan.
- Tunge.linkkisi.hanuriisi
Seuraavaksi voisitkin Räyhis ilmoittaa omat viestisi poistoon, kun et kerran etukäteen niitä pysty olla möläyttämättä, vitun idiootti!
- oikein-
Hyvä, niin tulee tehdä jatkossakin!
Jos itse toimii koko ajan sääntöjen vastaisesti, niin ehkä olisi se peiliin katsomisen paikka?
”Massapostitus ja tekijänoikeudet”
Massapostitus, eli
1. saman viestin julkaiseminen usealla Suomi24:n palstalla
2. jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen julkaiseminen tai
3. muualla julkaistun sisällön postittaminen Suomi24:ssä, on kielletty.
”Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista, kuten lehtien verkkosivuilta tai keskustelupalstoilta, on kiellettyä.”
Eli lakatkaa kopioimasta suoraan mm. Ahvion tekstejä, erilaisia uutisia. Se on tekijänoikeusrikkomus.
”Teoksesta kuten runosta tai verkkoartikkelista saa myös hyvän tavan mukaisesti ottaa tarkoituksenmukaisia lainauksia, kun lähde mainitaan. Sitaatti on eri asia kuin koko tekstin kopioiminen kokonaan.”
Eli sitaatteja voi ja saa ottaa muistaen:
”Hyvän tavan mukaista on lisätä viestiin linkki alkuperäiseen lähteeseen, jos kyse on internetlähteestä.”
Eli vaikka olevinaan muokkaatte tekstiä, ei se tee siitä teidän omaanne, jos vastaava teksti on löydettävissä jostain. Eli linkki mukaan!Teitkö Räyhis ilmoituksen samalle poliisille kun viimeksi kesällä? Mitenkä se wanha case etenee, kohta nähdään mummo käräjillä?
MrMorden_ kirjoitti:
Teitkö Räyhis ilmoituksen samalle poliisille kun viimeksi kesällä? Mitenkä se wanha case etenee, kohta nähdään mummo käräjillä?
Sitä olen innolla odottanut mutta mitään ei ole kuulunut :D
- räyhis.ilmoitettu
Tämäkin Räyhiksen tekemä aloitus ilmoitettu ylläpidolle!
- SeksikäsKuinMikä
Vihaajat vihaa, Cheek se vaan porskuttaa.
- muovinukke
Cheek on lastenmusiikkia. En tunne ketään vakavasti otettavaa tai arviontikykyistä ihmistä, joka moista kaupallista höttöä kuuntelis tosissaan. :D
Täällä on ollut näemmä täysi rähinä päällä?
Kannattaa todellakin tehdä ylläpidolle mahdollisimman monta ilmoitusta ja perustella se asiallisesti.
Tuo nettikiusaaminen ehkä ei sovi tällaiselle avoimelle palstalle, etenkin kun nimimerkkien suojassa kirjoitellaan?- kmkjnmuhyy
No, Jeesuksen antaman opin olet kieltänyt kanssani kerran joten uskovaisena et näe omaa uskontunnustukses kaltaisuutta järkevästi.
Jos on uskontunnustuksen antanut, niin pitää ottaa huomioon, ettei kaikki ole sellaisten kaltaisia ääliöitä.
Joten ylläpitoa on turha syyttää vaikka se ei enään, niinkuin aikaisempina vuosina ollut oikeuden mukainen vaan suosi uskovaisia.
Joten uskovaisten tulee oppia keskustelemaan faktoilla, tosi asioilla jne EIKÄ uskon ja uskomuksien eksytyksien valossa.
Vaikka Jumalan ja Jeesuksen Nimissä olette rikollisuuden seurakuntalaisia, niin voitte silti joskus, vaikkapa papin selän takana lukea Jeesuksen evankeliumien tietoja eikä vaan käyttää JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEÄ saatanaa palvelemiseen. (rohkea ilmaisu mutta näyttöä on)
Tässä uskovaisille siitä, mitä IHMISTEN tulee oppia....
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Ellei edes tuo Jeesuksen antamaa tieto ymmärrä, ja ei elä tuollakaan ehdolla,
NIIN
LOPETTAKAA SILLOIN JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEN KÄYTTÄMINEN
KUN
USKONTUNNUSTUKSESSAKIN OLETTE HEISTÄ LUOPUNEET.
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
----------
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ....
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
JOTEN MITÄÄN KOLMINAISUUS OPPIA EI JEESUS OPETTANUT!
Ja huomatkaa sekin, että luopumalla HEISTÄ, luopuu mm Jeesuksen lupaamasta sovituksesta.... Joten käyttäkää uskonvapauttanne edelleen HEITÄ VASTAAN ja ottakaa vastuu itsestännekin eikä vaan rikollisuuden yhteisöstä oppeineen! - hilut.kinttuun
Joko poliisi on sinuun ollut yhteydessä valheistasi Ahviosta ja Aa:sta?
- nöytä.kiusaaja.mallia
Miksi sitten et kirjoita ja kiusaa omalla nimelläsi vaan nimimerkillä?
hilut.kinttuun kirjoitti:
Joko poliisi on sinuun ollut yhteydessä valheistasi Ahviosta ja Aa:sta?
Ei, vaikka niin kovasti olen yhteydenottoja odottanut jo kuukausi kaupalla.
- hyuhygttf8
mummomuori kirjoitti:
Ei, vaikka niin kovasti olen yhteydenottoja odottanut jo kuukausi kaupalla.
Kerro "minä olen herra sinun jumalallesi" terveisiä järjettömyydestäsi
saatanallisuuden tosi kristittynä....
-järjettömyydenne:
'Meillä ei ole järkeä'
-Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
-Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
-Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
-ero JUMALASTA; herra saatanasta herra jumalineen uusi jumala:
-Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisuuden kristittyjä:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." hyuhygttf8 kirjoitti:
Kerro "minä olen herra sinun jumalallesi" terveisiä järjettömyydestäsi
saatanallisuuden tosi kristittynä....
-järjettömyydenne:
'Meillä ei ole järkeä'
-Ymmärtämättömyydenne:
-Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Olemme syntisiä'
-Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
-ero JUMALASTA; herra saatanasta herra jumalineen uusi jumala:
-Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisuuden kristittyjä:
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."No, ateistina voit kaikenlaista miettiä...
- komppi-
mummomuori kirjoitti:
No, ateistina voit kaikenlaista miettiä...
Sinä olet ateisti ja tunnut hyvin ateistin ajatukset.
komppi- kirjoitti:
Sinä olet ateisti ja tunnut hyvin ateistin ajatukset.
Ehkäpä sinä et siitä päätä, kuka saa olla uskova ja kuka ei?
- flrkrkrkek
TÄMÄ PALSTA EI OLE luterilaisten PALSTA
VAAN
luterilaisuudesta KESKUSTELEVIEN PAIKKA!
Sanan vapauden riisto on Laittomuutta!
Tietysty sananvapaudelle on omat rajoituksensa. Mm se, että väärennettyä tietoa tule antaa loukkaamalla toisia. Siihen "rikokseen" tosin täällä syyllistyvät eniten rikollisen kristinuskon uskovaiset ja ilmeisesti SEN VUOKSI, keskutelu ilmapiiri täällä on kristittyjen asiattomuuksien vuoksi vaikeaa järkevästi ja faktojen valossa!
Jos, siis JOS on uskontunnustuksen antanut niin sellaisten tulee myös oppia ymmärtämään millaisia sosiaalisesti esiintynä todella ovat. Ei ole ihmisten vika, että ihmisyydestään uskontunnustuksissaan olevat järjettömät eivät pysty asiallsesti faktoja käsittelemään keskusteluissa ja ottamaan vastaa tosi asiallisest faktat.
Tässä osa uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta koskien myös pappislupauksen ev.l. antaneita Jumalaa, Jeesusta ja ihmisiä vihaavina suomen valtion kirkon virkailijoina.
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Olemme syntisiä'
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
uskontunnustuksen kaltaisen pappislupauksen antaneet EIVÄT SAA MM JEESUKSEN EVANKELIUMIA SAARANA TAI OPETTAA EDES YKSITYISESTI. Siinä yksi syy uskovaisten omaan epäsosiaalliseen käyttäytymiseen mm suomi24:ssa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM!!!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
Jumala ja Jeesus ei ole papistoa virkaan asettanut. Sen suorittaa rikollisuus itse.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi#Pappislupaus
"Tehtävän edellytykset
Pappisvirkaan vihkiminen edellyttää sitä, että vihittävä uskoo olevansa virassaan Kristuksen kutsuma (vocatio interna). Pappi uskoo, että itse evankeliumi, Kristuksen valtuutus ja kirkon usko kantavat häntä. Pappislupauksessa pappi sitoutuu kristilliseen elämäntapaan. Hän pyrkii toteuttamaan lähimmäisenrakkauden ihannetta sekä virassaan että yksityiselämässään.[12]
Papiksi vihittävän tulee olla
jumalaapelkäävä ja kristillisestä vakaumuksesta tunnettu konfirmoitu kirkon jäsen,
suorittanut yliopistossa sellaisen teologisen tutkinnon, jonka piispainkokous on hyväksynyt pappisviran kelpoisuusvaatimukseksi,
terveydeltään pappisvirkaan kykenevä sekä
muutoinkin pappisvirkaan soveltuva (Kirkkojärjestys 5. luku 2 §).[12].
Pappien tulee olla suorittanut teologin tutkinto, johon on mahdollisuus yliopistoissa. Ennen yliopistolaitoksen syntyä Suomeen koulutus tapahtui keskiajalla Turun katedraalikoulussa."
Jeesus on omiaan, IHMISIÄ; varoittanut näin...
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
JOTEN
papisto tietoisesti on itse itsensä Jeesuksen antaman tiedon mukaan tuominnut!
Ja näyttöä on; mm siitäkin, että suomi24:ssa kirjoittelevat papisto vihaa ihmisyyden ominaisuuksi, jopa Jeesusta pilkkaamalla ja Jumalaa ja ihmisyydestään luopumattomia syyttämällä rikollisen kristinuskon suomessakin tekemistä rikoksista.
uskovasten tulee papistoineen korjata omaa esiintymistään sosiaalisessa mediassa ennen kuin se on liian myöhäistä. Ja sen muutoksen perus asetelma muutos tulee uskovaisten omasta sisäisestä ymmärryksesti mitä uskontunnustuksen kaltaisuus on.- jnjnjnjnjpn
Sananvapauden ehdot koskaa kaikkia, ja kaikkia osapuolia.
Täältä löydät lisää faktaa....:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sananvapaus - uhygtfgtf
korjaus---
"Sananvapauden ehdot koskaa kaikkia"
pitää olla...
Sananvapauden ehdot koskee kaikkia
- kdkdkwkwkwk
Molemmilla osapuolilla on sama vastuu SANANVAPAUDEN LAIN NOUDATTAMISEN SUHTEEN
JOTEN
SANANVAPAUDEN ASETTAMAT EHDOT, MM LAKI, KOSKEE MEITÄ KAIKKIA!
Rohkenen epäillä, että ylläpito tietää nämä asiat joten turha on odottaa että he alkaisivat asoita hoitamaan pelkästään uskovaisten; rikollisten tahdon mukaan.
synti=rikos
syntinen=rikollinen
syntisten=rikollisten
jne... >> ÄLKÄÄ VASTATKO Räyhiksen provoihin - KUKAAN! <<
Kannatetaan. Voi kunpa muutkin kannattaisi. Kannattamisesta on tosin ilmeisen iso askel siihen, että myös toimisi noin. Ainakin päätellen siitä, että todella harva on sen askeleen kyennyt tai halunnut ottaa.Kun teette ilmoituksia, perustelkaan ne säännöillä:
Suomi24-palveluissa ei saa
• Rikkoa Suomen lakia
• Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
• Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
• Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
• Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita
• Tarjota tai tiedustella seksipalveluita
• Julkaista viestiä, jossa on pelkkä linkki
• Massapostittaa viestejä useille eri palstoille
• Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
• Esiintyä toisena käyttäjänä
• Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin
• Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei koske osto- ja myynti-ilmoituksia sekä tutkimusaineiston keruuta keskusteluista.
• Esittää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia ja kopioida suoraa tekstiä muista julkaisuista
• Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
• Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa
• Pyytää rahaa tai lahjoitusta
• Esittää haittaohjelmia tai viruksia sisältävää materiaalia
Säännöissä sanotaan:
http://www.suomi24.fi/opastus/saannot- kijuhygygt
Teidän, joilta on uskontunnustuksessa järkikin viety, tulisi ottaa asiat tarkemmin omalta kannaltanne!
Olette uskontunnustuksessa Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneita järjettömiä ja ymmärtämättömiä saatanaa jumalanaan palvelevia iskuisia rikollisia niin PALVELKAA NIITÄ RIKOLLISUUDENNE herrojanne niin omassa nimissä!
OLETTE NIIN saatanallisuuden paskoja, ettette tunnusta täällä todellista herraanne MUTTA USKONTUNNUSTUKSESSA SEN TEETTE ETTEI herranne ja saatana teille vihastu!
Olette eksytettyjä paskahousu raukkoja jotka uskoo saatanaa jumalaksi mutta ette edes sitä IHMISILLE tunnusta rikollisina!
Häpeäisitte törkeyksiänne mutta eihän teissä ole sen vertaa edes tekemään mutta kun saatana teidän herra jumalineen pyytää jotain niin jo olette valmiita raahaamaan vaikka omat lapsenne saatanallisuuden helevetin tulee noitarovioille!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinuskon_kritiikki
Tällaisia rikoksia lahkonne tekee ja teettää JUMALAA JA IHMISIÄ syytäen:
https://www.google.fi/search?q=african christianity and witchcraft&hl=fi&biw=1920&bih=1066&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj0nsmXuvrLAhXkIJoKHWgHDToQ_AUIBigB#hl=fi&tbm=isch&q=african christianity witchcraft&imgrc=ObUArIJAIGOaOM:
rikollisuudenne herra jumalan törkeää saatanallisuutta jota te kristityt olette ylistäneen noin 2000 vuotta saatanaa palvelevina...
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ainakin-30-tyttoa-raiskannut-hiv-pappi-selviaa-ilman-rangaistusta-meksikossa/6077338
saatana sai omansa...
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/spotlight-elokuvasta-tuttu-pedofiilipappi-pidatettiin-jalleen-hyvaksikaytosta-teki-itsemurhan-sellissaan/6020890>> Teidän, joilta on uskontunnustuksessa järkikin viety <<
Kiitos kun lasket minut järkensä säilyttäneisiin.
- kerro.toki
Kuka se Räyhis on, jotta osaa olla vastaamatta? ?
Laita linkki Räyhiksen aloituksiin.Räyhiksen tunnistaa mm. näistä nimistä:
http://acloud.no-ip.biz/rayhis.html
Toinen hyvä merkki on lähes joka viestissä homo sana ja kolmas lukihäiriö kirjoitusvirheet.
Mutta minä pyydän ylläpidolta että juurikin ne viestit pitää säilyttää, palstan parasta viihdettä jo monta vuotta...- HeOvatRäyhiksiä
Räyhis-klaaniin kuuluvat esim.:
; Repe Ruutikallo, mummomuori, MrMorden_, sage, torre, Pe.ku, qwerty, he-ma, Ja.taaskin.asialinjalle, YksinkertaistaEiköVain.
Palstan PääRäyhis vaihtelee, tällä hetkellä Niuvanniemen mielisairaalassa majaileva MrMorden_ on palstan PääRäyhis. - kerro.toki
MrMorden_ kirjoitti:
Räyhiksen tunnistaa mm. näistä nimistä:
Toinen hyvä merkki on lähes joka viestissä homo sana ja kolmas lukihäiriö kirjoitusvirheet.
Mutta minä pyydän ylläpidolta että juurikin ne viestit pitää säilyttää, palstan parasta viihdettä jo monta vuotta...No on sinulla huvit. Pari ekaa riviä silmäilin ja huomasin uskovan nikin Daavidintähti.
Taidatkin olla itse jonkin sortin räyhis. - ei.sentään
Ei oo. Mutta yrittää kovasti olla :D
- Kokemusta_On
MrMorden_ kirjoitti:
Räyhiksen tunnistaa mm. näistä nimistä:
Mutta minä pyydän ylläpidolta että juurikin ne viestit pitää säilyttää, palstan parasta viihdettä jo monta vuotta..."Mutta minä pyydän ylläpidolta että juurikin ne viestit pitää säilyttää, palstan parasta viihdettä jo monta vuotta..."
Ymmärrän pointtisi mutta siinä vaiheessa kun tietää millainen aivopesukoneisto sitä viihdettä tuottaa niin ei paljoa naurata.
Saati kun joutuu live-elämässä kohtaamaan ko. räyhiksiä esim. työpaikalla. Syrjäytyneitä, hyväuskoisia ja huijattuja uskonnon uhreja, jotka eivät ymmärrä mitään siitä mitä tekevät tai ovat. Muista ihmisistä tai ympäröivästä todellisuudesta puhumattakaan.
Viihde on vähän samaa tasoa kuin se suhteeton vakavuus millä juopot ovat valmiita menettämään vaikka henkensä viimeisen kossuhuikan vuoksi. Lähinnä surkuhupaisaa. - KetjunAloittajaOnRäyhis
Kokemusta_On kirjoitti:
"Mutta minä pyydän ylläpidolta että juurikin ne viestit pitää säilyttää, palstan parasta viihdettä jo monta vuotta..."
Ymmärrän pointtisi mutta siinä vaiheessa kun tietää millainen aivopesukoneisto sitä viihdettä tuottaa niin ei paljoa naurata.
Saati kun joutuu live-elämässä kohtaamaan ko. räyhiksiä esim. työpaikalla. Syrjäytyneitä, hyväuskoisia ja huijattuja uskonnon uhreja, jotka eivät ymmärrä mitään siitä mitä tekevät tai ovat. Muista ihmisistä tai ympäröivästä todellisuudesta puhumattakaan.
Viihde on vähän samaa tasoa kuin se suhteeton vakavuus millä juopot ovat valmiita menettämään vaikka henkensä viimeisen kossuhuikan vuoksi. Lähinnä surkuhupaisaa.Ketjun aloittaja on katkeroitunut Räyhis.
- jfgkfldjgdl
KetjunAloittajaOnRäyhis kirjoitti:
Ketjun aloittaja on katkeroitunut Räyhis.
Tuo on vain sinun yksityinen mielipiteesi, jolla ei ole mitään arvoa kun ottaa huomioon kyvyttömyytesi puolueettomaan arviointiin täyttä ymmärrystä vailla.
- OletSiisMielisairas
jfgkfldjgdl kirjoitti:
Tuo on vain sinun yksityinen mielipiteesi, jolla ei ole mitään arvoa kun ottaa huomioon kyvyttömyytesi puolueettomaan arviointiin täyttä ymmärrystä vailla.
Myönnät siis olevasi mielisairas.
- jfgkfldjgdl
OletSiisMielisairas kirjoitti:
Myönnät siis olevasi mielisairas.
Millä perusteella? Sitä paitsi mieluummin olisinkin vaikka mielisairas kuin käyttäytyisin samalla tavalla kuin sinä. Käytöksesi on kiistaton tosiasia ja sen voi havaita kuka tahansa. Siihen ei tarvita mitään erityisiä taitoja. Se, ettet itse näe omassa käytöksessäsi mitään huolestuttavaa on jo taas ihan toinen juttu. Jos olet live-elämässä aivan ypöyksin, niin se on ainoastaan omaa syytäsi.
Huomatkaa: ”Suomi24 ei puutu käyttäjien keskinäisiin riitoihin.”
Siksi on tärkeää olla vastaamatta aloituksiin, jotka ovat sääntöjen vastaisia tai täynnä loukkaavaa aineistoa.
Huomatkaa että nämä ovat asianomistaja rikoksia, eli vain omaan itseensä kohdistuneet loukkaukset voi ilmoittaa. Ei siis toisten puolesta tehdyt.
”Jos solvaukset, herjaukset tai ehdottelut ovat törkeitä ja vakavia, ota yhteyttä ylläpitoon ja/tai poliisiin. ”
”Kopioi silloin myös sinulle osoitetut viestit ja chat-puheenvuorot talteen.”
”Huumausaineisiin, rasistisiin rikoksiin ja ihmisvihaan, väkivaltaan, korruptioon ja muuhun turvallisuuteen liittyvästä häiriökäyttäymisestä voi vinkata:
https://www.poliisi.fi/nettipoliisi
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/poliisit_sosiaalisessa_mediassa#Sosiaalisessa mediassa toimivat poliisit
http://www.suomi24.fi/opastus/turvallisuus- näinikkää
"Siksi on tärkeää olla vastaamatta aloituksiin, jotka ovat sääntöjen vastaisia tai täynnä loukkaavaa aineistoa. "
Ja me emme vastaa räyhäreitten viesteihin, mutta räyhärit ovat aina pakotettuja vastaamaan meidän viesteihin. Naispapit valittaa ettei toisen uskoa voi tietää, mutta räyhärit kyllä tietää 100% varmasti toisen uskon ja sen mukaan sitten vastaavat. Tehkää vain paljon ilmiotuksia etenkin noista turhista aloituksista. Etenkin näitä kohtia voi käyttää perusteluna:
Ei saa sääntöjen mukaan massapostittaa viestejä useille eri palstoille
Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä
Esiintyä toisena käyttäjänä- tehdään.edelleenkin
Kyllä tehdään sinusta!
- HeOvatRäyhiksiä
Kannattaa todellakin ilmiantaa Räyhis-klaanin kaikki asiattomuudet!
Mummomuori kuuluu Räyhis-klaaniin.
Taas on viimeyönä tehtailtu. Surullista.
- haise.pahalle
Oletko katellinen kun vasta viideltä tulet palstalle?
haise.pahalle kirjoitti:
Oletko katellinen kun vasta viideltä tulet palstalle?
En. Käytän yön nukkumiseen ja päivät työn tekemiseen.
Mielestäni mm. ne MV aineistot sekä epämääräiset videot kuuluvat tähän ryhmään:
”Kansanryhmää vastaan kiihottaminen on rikoslaissa kielletty ja siten myös Suomi24:ssä.”
”Tällaisten viestien kohteena ovat usein vähemmistöryhmät, kuten etniset ryhmät, seksuaaliset vähemmistöt tai uskontojen edustajat.”
”Rasistiset ja muut loukkaavat ilmaukset ja sanat ovat ehdottomasti kiellettyjä.”
”Myös keksittyjen tarinoiden, joiden motiivina on kiihottaminen kansanryhmää vastaan, kirjoittaminen palstoille on kielletty.”
http://www.suomi24.fi/opastus/turvallisuus
näitä ainakin nimimerkit ”Simelius” ja ”George_L” tuntuvat mielellään levittävän.- ilmoitettu.poliisille
Olet kuvottava vihapuhuja!
- inhimillistä
On pelkästään hyvä asia, että vihapuheeseen yms. epäsosiaaliseen käytökseen puututaan nykyään entistä herkemmin / tehokkaammin. Naurettiinhan Hitlerillekin aluksi, kunnes oli jo liian myöhäistä TEHDÄ mitään sen estämiseksi mitä sitten tapahtui. Ihmisten olis hyvä muistaa, että hiljaisella hyväksynnällä tai huomion antamisella he osallistuvat näiden räyhähenkien suuruusharhoihin omasta jumalallisesta auktoriteetistaan ja samalla ruokkivat heidän kuviteltua vallantunnettaan. Siksi ehdoton nollatoleranssi on jokaisen vastuuntuntoisen kansalaisen velvollisuus muita kohtaan. Jokaisen nimimerkin takana kun on joku todellinen ihminen - räyhähenkiä lukuunottamatta, jotka tekevät kaikkensa sen joskus olemassa olleen ihmisyytensä piilottamiseksi.
- Kiitos.tästä
Hyvä aloitus!
- kerro.toki
solidaarisuudenpuolesta,
Voisitko osallistua keskusteluun ja laittaa niitä linkkejä malliesimerkiksi Räyhiksestä. Niitä olisit voinut laittaa jo aloitukseesi.
Pikkkusen suututtaa tällaiset aloitukset, jotka voi nähdä myös trollailuna kun aloittaja ei sitten osallistu keskusteluun. Toivon että tehdään paljon aloituksia, joissa on ihan asiaa. Näin voi keskustelun keskittää niihin, eikä tarvitse rähinä ketjuihin kommentoida... Se oli vain toivomus.
- toivomuksemme
Toivomme, että sinä menet ateismipalstalle missä muutkin kaltaisesi ovat.
toivomuksemme kirjoitti:
Toivomme, että sinä menet ateismipalstalle missä muutkin kaltaisesi ovat.
Siellä taitaa vain olla näitä "rähinäsukovia" joiden kaltainen en oikein koe olevani.
- jotain.syötävääkö
mummomuori kirjoitti:
Siellä taitaa vain olla näitä "rähinäsukovia" joiden kaltainen en oikein koe olevani.
Mikä on "rähinäsukovia" ?
Vastaus on vastaajalle tärkeä.
Rehevä aloitus on mainio sisikin kun eräänä päivänä vastaaja huomaa että hän aivan itse omasta innostuksestaan innostuu. Kiihdyttää mielensä vimmaiseen arvosteluun esim. tässä nyt räyhikseeen tai mikäsenytoli milloinkin.
Siis todella aivan itse omasta innostuksestaan?
Vai kokeeko joku että häntä nyt ohjaa "räyhis"? Ei kai sentään.
tämähän voidaan vetää aivan alkuun saakka eihän Aatami tehnyt mitään pahaa mutta kun se kerkeleen eeva syötti väkisin.
Alkoholismin myötä joku joskus huomaa ettei kukaan väkisin kaada sinun kurkkuusi mitään. Täällä ollaan vielä vakaassa uskossa että joku ulkopuolinen pitää vaientaa, kun se väkisin panee kirjoittamaan että minua ei nyt saa ärsyttää kun minä olen niin hurskas
Näillä pelataan mitä on jaettu, valinta on vapaa uskostasi (räyhiksistä) huolimattaSuomi24:llä on säännöt, joita toivotaan noudatettavan. Kun kaikille ei tunnu olevan selvää edes normaalit käytöstavat.
Johtuneeko siitä, kuten eräs tuumasi "Ovat saaneet liikaa "vapaata" kasvatusta."?- IlmiantakaaAsiattomuudet
mummomuori kirjoitti:
Suomi24:llä on säännöt, joita toivotaan noudatettavan. Kun kaikille ei tunnu olevan selvää edes normaalit käytöstavat.
Johtuneeko siitä, kuten eräs tuumasi "Ovat saaneet liikaa "vapaata" kasvatusta."?Muistutan palstan lukijoita:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14618970/ilmiantakaa-mummomuorin-asiattomuudet! On tässä hyvätkin puolensa. Lopulta vuosien mittaan lukijat huomaavat että aivan kaikkea ei ole pakko ottaa tosissaan.
Onko täällä jotain mitä ilman ei voisi tulla toimeen? Ts. mikä pakottaa tai vaatii tulemaan tänne kiusatuksi?
Ole mukana, omasta tahdostasi mutta muista että kiusaantuminenkin on oma valinta
Kiusaajat (keskustelijat) tekevät parhaansa kuten jokainen ja aina syntyy uusia sukupolviaenkelipallo kirjoitti:
On tässä hyvätkin puolensa. Lopulta vuosien mittaan lukijat huomaavat että aivan kaikkea ei ole pakko ottaa tosissaan.
Onko täällä jotain mitä ilman ei voisi tulla toimeen? Ts. mikä pakottaa tai vaatii tulemaan tänne kiusatuksi?
Ole mukana, omasta tahdostasi mutta muista että kiusaantuminenkin on oma valinta
Kiusaajat (keskustelijat) tekevät parhaansa kuten jokainen ja aina syntyy uusia sukupolviaKeskustella voi toki kiusaamattakin. Ei kukaan käänny sillä menetelmällä.
- ole.huoleti
mummomuori kirjoitti:
Keskustella voi toki kiusaamattakin. Ei kukaan käänny sillä menetelmällä.
Kukaan ei yritä sinua käännyttää!!!
ole.huoleti kirjoitti:
Kukaan ei yritä sinua käännyttää!!!
Koko ajan täällä sitä yritetään. Uhkaillaan ja painostetaan, ettei ole lupa olla uskova, ellei ajattele juuri näiden kiusaajien tavalla. Kai sitten lupa heltiää, jos vaihtaa niin kristillisiä arvojaan heidän kaltaiseksi sekä kopioi heidän määrittelemät mielipiteet muka omikseen. Tätä jotkut ikävä kyllä kutsuvat "evankeloimiseksi", vaikkei tuo sitä ole.
Minäkin käännytän koko ajan. Vastausta vain en saa juurikaan tai en ainakaan ymmärrä.
Kun jokainen ärsyyntyy aivan omasta tahdostaan, sitten on näitä jotka todella ymmärtävät sen ja kilpailevat kuka saa nopeimmin ja enemmän kiukkuisia vastauksia.
Sopiko oikeesti miettiä kuka sinussa - ihmismielessä - on se joka reagoi ja kiusaantuu. Onko se jokin ulkopuolinen? Olenko siis "ulkopuolisten" tsombi ei mieltä vailla oleva riepoteltavissa oleva tahdoton.....
Jälleen peruslukemille, voinko siis jatkaa tahdottoman mielettömän elämä luottaen että minulle riittää vain syyllisten osoittaminen kyllä Jesse hoitaa homman kotiin?
Siitä juuri vänkään ja julistan. Jokaisen on elettävä oma elämänsä eikä siihen kuulu kaverin syyllistäminen. Jeesusko niin opetti, hänkö haki ja leimasi syylliset ympärillään. Minä nyt vain en näe asioita siten. Kuvittelen olevani itse vastuussa näistäkin saarnoista. Näiden kanssa olen Jumalani edessä levollisin mielin joka hetki."Kun jokainen ärsyyntyy aivan omasta tahdostaan, sitten on näitä jotka todella ymmärtävät sen ja kilpailevat kuka saa nopeimmin ja enemmän kiukkuisia vastauksia."
Juuri näin, me olemme näistä itse vastuussa.Sinä et ainakaan voi sietää uskovien mielipiteitä etkä Aa-yhdistyksen, , Patmoksen, KD:n jne. Myös oikestolaista politiikkaa harjoittavat ja evl. kirkosta ja homoista kanssasi eri mieltä olevat ovat saaneet osakseen sinun halveksuntasi ja iromisen pilkkasi. Kirjoitat ja postaat pitkiä pimpsuna heitä mustamaalataksesi.
- pimpsuna
Sinä et ainakaan voi sietää uskovien mielipiteitä etkä Aa-yhdistyksen, , Patmoksen, KD:n jne. Myös oikestolaista politiikkaa harjoittavat ja evl. kirkosta ja homoista kanssasi eri mieltä olevat ovat saaneet osakseen sinun halveksuntasi ja iromisen pilkkasi. Kirjoitat ja postaat pitkiä pimpsuna heitä mustamaalataksesi.
"oikestolaista" "oikestolaista"
"pimpsuna" "pimpsuna" pimpsuna kirjoitti:
"oikestolaista" "oikestolaista"
"pimpsuna" "pimpsuna"Oliko muuta kommentoitavaa asiasta?
- olikoasiallista
Oliko muuta kommentoitavaa asiasta?
onko tämä asiasta kommentointia? omaa tekstiäsi palstalla siis.
miksi vaadit että muut kommenoivat sinua asiasta kun itse kommenoit noin? olikoasiallista kirjoitti:
onko tämä asiasta kommentointia? omaa tekstiäsi palstalla siis.
miksi vaadit että muut kommenoivat sinua asiasta kun itse kommenoit noin?Hyvä jos olet tytyväinen kommenttiisi :=)
- PWUFH
Hyvä jos olet tytyväinen kommenttiisi :=)
miksi vaadit että muut kommenoivat sinua asiasta kun itse kommenoit noin?
"PWUFH EFUIEFY EFIOUYRYE" tämä on sinun kommenttisi.
onko tuo käsityksesi asiallisesta kommentista ja asiallisesta keskustelusta? PWUFH kirjoitti:
miksi vaadit että muut kommenoivat sinua asiasta kun itse kommenoit noin?
onko tuo käsityksesi asiallisesta kommentista ja asiallisesta keskustelusta?Minun puolestaani saat ihan vapaati kommentoida noinkin.
- PWUFH
Minun puolestaani saat ihan vapaati kommentoida noinkin.
no no mutta onko tuo sitä itse vaatimaasi asiallista kommentointia? sinun kommentistasihan on kyse, minä vain lainaan sitä tänne esimerkkinä mitä itse teet palstalla.
onko tuo käsityksesi asiallisesta kommentista ja asiallisesta keskustelusta? PWUFH kirjoitti:
no no mutta onko tuo sitä itse vaatimaasi asiallista kommentointia? sinun kommentistasihan on kyse, minä vain lainaan sitä tänne esimerkkinä mitä itse teet palstalla.
onko tuo käsityksesi asiallisesta kommentista ja asiallisesta keskustelusta?Kuten edellä sanoin siihen kohtaan kommennti oli täysin aslialline ja vastasi kommenttia jota kommentoin.
- PWUFH
Kuten edellä sanoin siihen kohtaan kommennti oli täysin aslialline ja vastasi kommenttia jota kommentoin.
kerro nyt mikä tässä on asiallista:
tai siis "aslialline" kuten itse sanot, mikä tuossa on "aslialline" osuus?
miten tuon kommentin pohjalta voi keskustella asiallisesti mistään asiasta? PWUFH kirjoitti:
kerro nyt mikä tässä on asiallista:
tai siis "aslialline" kuten itse sanot, mikä tuossa on "aslialline" osuus?
miten tuon kommentin pohjalta voi keskustella asiallisesti mistään asiasta?Kuten edellä sanoin siihen kohtaan kommennti oli täysin asiallinen ja vastasi kommenttia jota kommentoin.
Jos olet eri mieltä esitä perustelusi ja se kommentti johon kommentoin.- PWUFH
Kuten edellä sanoin siihen kohtaan kommennti oli täysin asiallinen ja vastasi kommenttia jota kommentoin.
Jos olet eri mieltä esitä perustelusi ja se kommentti johon kommentoin."pOAJFHHWD AFUAFY SDFASUASDKUGD Af d wdkuyEFI Uefyug!!!????
öljö öjöjö hhgööä höyih höhöioh ökjöh guugf"
tässä lisää näitä asiallisia kommenttejasi. nämä ovat varmasti omasta mielestäsi asiallinen vastaus sinulle tuohon mitä kirjoitit vai mitä? PWUFH kirjoitti:
"pOAJFHHWD AFUAFY SDFASUASDKUGD Af d wdkuyEFI Uefyug!!!????
öljö öjöjö hhgööä höyih höhöioh ökjöh guugf"
tässä lisää näitä asiallisia kommenttejasi. nämä ovat varmasti omasta mielestäsi asiallinen vastaus sinulle tuohon mitä kirjoitit vai mitä?Kommentit ovat juuri sellaisia kuin kommentti joihin ne osoitin.
Kiitos niille, joilta olen saanut kiitosta oivalluksesta :=)
Kun ei ole mitään öykkäröintiä. On ainoastaan se mihin sen kirjoittaja sillä hetkellä parhaimmillaan pystyi.
Lukija kokee ja märittelee OMAN kokemuksensa mukaisen vastauksen, mielentilan, loukkaantumisen, kiitoksen. Minkä milloinkin.
Ilmoittautukoon heti jokainen joka vastasi ilman omaa tahtoaan. Kirjoittiko jonkun käsi ilman omaa ajattelua.
Öykkäröinti loppu heti kun lopetan se määrittelyn öykkäröinniksi.
Tosiasiassa se on rakkauden pyyntöä = kunpa minuakin joku kuuntelisi (Breivik Norja sekä monet muut)"räyhikset"
Tai rakkauden osoitusta. Olen ihminen joka haluaa olla läsnä jakamassa sinun ilosi ja murheesi.
Vastatkaa jokainen, vastaus on jokaisen oman ajattelun saavutus. Kiitos siitä- siipienhavinaa
Täällä on menossa vaino erästä palstalaisista kohtaan. Mistä se mielestäsi kertoo?
siipienhavinaa kirjoitti:
Täällä on menossa vaino erästä palstalaisista kohtaan. Mistä se mielestäsi kertoo?
Mistä se mielestäsi kertoo?
Se kertoo "vainoojan" mielentilasta. Tosiasiassa ei ole mitään vainoojaa, on eri tapoja ajatella. Ja monenlaisia tapoja pukea ajatukset sanoiksi, eikä kukaan VOI tietää mitä kukin kirjoittaja mielessään pohtii kirjoittaessaan mitä milloinkin?
Ja näillä visioilla sitten meistä jokainen pitää oman päänsä ja hakkaa omaa päätään seinää eli omaan MIELIKUVAANSA tapahtuneesta l. kirjoitetusta tekstistä!
kuka vielä väittää että tällainen toiminta on viisasta ja "hedelmällistä"
Kyllä se on hedelmälistä siinä vaiheessa kun arvioi omaa ajatteluaan, vainoaako jotain "ulkopuolista" vai huomako että se onkin ikioma kuvitelma jostakin oman pään sisällä olevasta....
Tietenkin jokainen pystyy jälkeenpäin sanomaan että olisin voinut toisinkin sano tai tehdä. On vain iso mutta.. Mutta eipä vain sillä hetkellä tehnyt muuta kuin sen minkä teki. On sitten makuasia tai ilmaisun vapaus jos sanoo ettei pystynyt muuhun kuin siihen minkä teki.
On hakattava omaa päätä seinään kunnes huomaa että aivan itsehän tässä touhuaa.
Kyllä minä aivan itse vainoan omaa ajatteluani, omia mielikuviani tässä joka hetki...
Kun Itse Jumala ei ottanut Aatamilta sitä mielikuvaa pois että omenan syönti on anteeksiantamatonta?
Miten silloin kukaan ihminenkään voisi ottaa keltään pois sitä mielikuvaa että kaveri on syyllinen siihen että itse hermostuu. Se vain kertoo siitä ensimmäisestä käskystä, rakasta itseäsi, lopeta ensimmäiseksi kaverin syyllistäminen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758010Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352104- 232060
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609