Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Kyllä+me+olemme+ykseys+eli+tietoisuus+ja+mieli.+Yhteisessä+mielessä+tavoitamme+kaikkeuden+eli+täydellisen+rakkauden,+emme+menetä+mitään+ainoastaan+epätosi+häviääKun+sanotaan+että+emme+ole+mitään,+kirjaimellisesti+sellaista+lausetta+ei+liene+kurssissa+lainkaan.+Sen+sijaan+kehon+merkitys+on+väliaikainen.+Kehon+kuolema+ei+ole+mitään,+tietoisuus+jatkaa+ja+pysyy.+Kun+anteeksianto+on+oivallettu+täydellisesti,++-+kurssi+kertoo+että+yksilön+mieli+on+muistanut+alkuperänsä+-+silloin+kehon+"elämä"+on+tehnyt+tehtävänsä+eikä+sillä+sen+jälkeen+ole+mitään+merkitystä.Jos+sinulla+on+mahdollisuus+vaikkapa+kirjastosta+lainata+Kurssi+lue+sieltä+loppupuolelta+se+osa+Opettajan+käsikirja+saat+hyvän+"alustuksen"+varsinaisen+kurssin+opiskeluun.Kirjaimellisesti+Kurssi+opettaa+että+ihminen+on+ajatus+Jumalan+mielessä.+Ei+kehoa+eikä+maailmaa+vaan+ajatus+yhteisessä+mielessäMilloinkaan+et+voi+hävitä+minnekään+koska+olen/t+ajatus+Jumalan+Mielessä+Kurssi+puhuu+mielen+sisällöstä+ja+käytöstä+ei+kehon+eli+maailman+ts.+muodon+asioista.Alkulause:+Ihmeiden+oppikurssi+on+mielen+muutoksen+kurssi.Ei+ohimennen+lukaistava+iltalukeminen+vaan+oppikirja+kurssi+sekä+työkirja+ohjeineen+joka+aukeaa+vasta+kun+tehtävä+kerrallaan+testataan+ja+sovelletaan+käytäntöön+itse+kunkin+opiskelijan+omassa+mielessä.Ohjeissa+on+pyyntö+että+ota+vain+yksi+tehtävä+päivässä+jotta+mielellesi+jää+aikaa+omaksua+sisältö.Sanomaa+ei+tarvitse+yrittää+väkisin+ymmärtää+kunhan+etenee+omaan+tahtiinsa+ja+luottaa+että+omaksuminen+kyllä+tapahtuu.
  2. Enhän+minä+olisi+täällä+jos+olisi+valmis.Olisiko+sinulla+itse+asiasta+jotain+hyvä+näitäsuomitäynnä+Turvallisesti+veit+jälleen+keskustelun+henkilöön+Onko+täysin+tyydyttävää+kieltää,+sekö+riittää.+Sitäkö+aloittaja+halusi+puhella,+siiten+ihmetellään+mikä+on+oikea+tulkinta+kun+katso+miten+on+aloitukseen+vastattu.+Kun+luetaan+raamattua+samalla+mielellä+niin+montako+löytyy+samaa+tulkintaa+tai+käsitystäTuleeko+oman+ajatuksen+myönteinen+ilmaisu+liian+lähelle,+paljastaa+itsensä,+joku+jopa+näkee+tarinassaan+kusenkoristeen+vaikka+missä+tahansa+kielletään+selvänäköisyys+noituutena.Anteeksianto+on+ainoa+pelastus