Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kehon+elämän+laitoin+lainausmerkkeihin+koska+keho+ei+elä,+siinä+ajatuksessa+keho+ei+ole+mitään.+Mieli+ja+tietoisuus+(henki)+elättää+kehoa+tarpeellisen+ajan.+Aikaa+on+riittävästi+koska+jokaisen+anteeksiantamattoman+ajatuksen+vuoksi+luon+itselleni+lisää+aikaa+-+erillisyyttä.+Aika+muodostuu+mielikuvasta+eli+uskomuksesta+että+olen+erillinen.+Synnyn+uudelleen+erilliseksi+kunnes+oivallan....ja+annan+anteeksi+itselleni
17.10.2016 14:47
Kyllä+me+olemme+ykseys+eli+tietoisuus+ja+mieli.+Yhteisessä+mielessä+tavoitamme+kaikkeuden+eli+täydellisen+rakkauden,+emme+menetä+mitään+ainoastaan+epätosi+häviää
Kun+sanotaan+että+emme+ole+mitään,+kirjaimellisesti+sellaista+lausetta+ei+liene+kurssissa+lainkaan.+Sen+sijaan+kehon+merkitys+on+väliaikainen.+Kehon+kuolema+ei+ole+mitään,+tietoisuus+jatkaa+ja+pysyy.+Kun+anteeksianto+on+oivallettu+täydellisesti,++-+kurssi+kertoo+että+yksilön+mieli+on+muistanut+alkuperänsä+-+silloin+kehon+"elämä"+on+tehnyt+tehtävänsä+eikä+sillä+sen+jälkeen+ole+mitään+merkitystä.
Jos+sinulla+on+mahdollisuus+vaikkapa+kirjastosta+lainata+Kurssi+lue+sieltä+loppupuolelta+se+osa+Opettajan+käsikirja+saat+hyvän+"alustuksen"+varsinaisen+kurssin+opiskeluun.
Kirjaimellisesti+Kurssi+opettaa+että+ihminen+on+ajatus+Jumalan+mielessä.+Ei+kehoa+eikä+maailmaa+vaan+ajatus+yhteisessä+mielessä
Milloinkaan+et+voi+hävitä+minnekään+koska+olen/t+ajatus+Jumalan+Mielessä+
Kurssi+puhuu+mielen+sisällöstä+ja+käytöstä+ei+kehon+eli+maailman+ts.+muodon+asioista.
Alkulause:+Ihmeiden+oppikurssi+on+mielen+muutoksen+kurssi.
Ei+ohimennen+lukaistava+iltalukeminen+vaan+oppikirja+kurssi+sekä+työkirja+ohjeineen+joka+aukeaa+vasta+kun+tehtävä+kerrallaan+testataan+ja+sovelletaan+käytäntöön+itse+kunkin+opiskelijan+omassa+mielessä.
Ohjeissa+on+pyyntö+että+ota+vain+yksi+tehtävä+päivässä+jotta+mielellesi+jää+aikaa+omaksua+sisältö.
Sanomaa+ei+tarvitse+yrittää+väkisin+ymmärtää+kunhan+etenee+omaan+tahtiinsa+ja+luottaa+että+omaksuminen+kyllä+tapahtuu.
17.10.2016 14:21
Raamattu+sanoo+sen+minkä+kukin+lukija+sieltä+haluaa+kuulla.+Varmaan+on+ihmismieliä+jota+kokevat+itsensä+saatanaksi+ja+langenneeksi+enkeliksi.+Aloituksesta+voisi+kuulla+myös+ajatuksen+että+on+raamatun+syy+tai+sen+kirjoittajien+syy+johdattaa+aloittaja+alfa123om2222++kuvailemaansa+kokemukseen.
Itse+olen+pyrkinyt+muistamaan+että+olen+itse+vastuussa+näistäkin+mielikuvista
13.10.2016 13:49
Henkinen+kehitys+on+sitä+että+muistaa+itsensä.+Kaikilla+on+kaikki+aina+eli+jokaisessa+on+jumaluus+kantsii+vain+muistaa+se+kun+bilettää+menemään?
12.10.2016 11:14
erinomainen+kuvaus+täysin+käsittämättömästä+asiasta
Kaikki+on+aina.+Jos+ajatellaan+että+Jumala+on+siis+minä+olen+se+joka+on,+(vain+se+mikä+minussa+on+Jumaluutta+on+todella+olemassa+-ikuista)+silloin+voin+itselleni+sanoa+että+palvelen+kaikkeutta+rakastamalla+itseäni
12.10.2016 11:11
minäen+++
28.9.2016+19:35
ja
hirmuinenpalkinto++
28.9.2016+19:37
Valitsevat+juuri+oikein+eli+sen+mikä+tuottaa+itselle+suurta+iloa+Silloin+he+opettavat+parhaiten+itseään.+Omasta+oivalluksestaan+käsin+jokaisen+on+aloitettava.+Jokainen+vauva+opettelee+ensin+omalla+kädellään+läpyttämään+helistintä+korinsa+päällä,+sitten+kierii+ja+konttaa+ja+nousee+ja+kaatuu+ja+nousee+taas.+Jokainen+maksaa+oman+oivalluksensa+hinnan+kaatumisen+mustelmana+tai+oivalluksensa+häpeänä+ja+ilona.
Minusta+Jumalan+palveleminen+esiintyy+juuri+tuossa+pyrkimyksessä+tavoittaa+jotakin,+esimerkiksi+näiden+kahden+lausunnot+on+heidän+tehtävä+koska+he+sen+tekevät.+Näin+on+jotain+tavoitettu+kun+siitä+on+kokemus.
Näyttää+siltä+että+minun+Jumalani+tulee+palvelluksi+joka+hetki.
29.09.2016 09:22
Valitse+se+mikä+tuottaa+sinulle+iloa.+Ilo+on+lähinnä+Rakkautta,+iloinen+ei+voi+samalla+olla+katkera+eikä+syyllinen.+Eikö+se+ole+silloin+Jumalan+palvelemista,+eikö+se+ole+silloin+itsensä+rakastamista.+Itse+on+tässä+tapauksessa+se+osa+sinua+jonka+henki+eli+rakkaus+on+sinulle+luonut.
Teenpä+mitä+tahansa,+merkitys+on+siinä+millä+mielellä+teen.....+Eli+kaiken+teen+kuitenkin+lopulta+itselleni.
28.09.2016 14:17
ketä+rukoillaan+++?,
+Rajoittaa+jo+kovin+kapeaksi.+Olisiko+mahdollista+ajatella;+Mitä+rukoillaan?+Keskitytäänkö+johonkin+nimettyyn+persoonaan+vai+ajatukseen?+
Vaikkapa+rauhaan+-+ehdota+sinä
27.09.2016 17:08
Mehän+rukoilemme+koko+ajan+eli+samaan+aikaan.+
Harmittavasti+vain+jokainen+asettaa+omat+vaatimuksensa+eli+toiveensa+rukoukseensa,+juurikaan+suuremmin+ei+ole+yhteistä+rukousta.+Tai+positiivisemmin+ilmaistuna,+rauhaa+on+sen+verran+maailmassa+kuin+on+rauhan+puolesta+rukoilevia.+Eikä+kysymys+ole+ajasta+vaan+ajatuksesta,+rukouksesta.
Jos+todella+olisi+yksi+ja+yhteinen+tahto+vaikkapa+rauhan+puolesta.....Nyt+on
+Siunausta+ajatuksellesi
23.09.2016 10:05
https://acim.org/Translations/finnish.html
Lieneekö+tuosta+linkistä+aukeaa+jotakin.+On+kysymyksessä+kirja+joka+vastaa+kahteen+kysymykseen
1)+mikä+on+ihminen+
2)+mikä+on+ihmiselämän+tarkoitus
Mielestäni+on+kysymys+elämänkatsomuksesta+ja+sen+muutoksesta.
Tämä+palsta+ei+mitenkään+poikkea+Suomi24+sivuista.+Täällä+puhutaan+aivan+mitä+kukin+sattuu+keksimän.
19.09.2016 21:15
Anteeksianto+minun+ymmärrykseni+mukaan+tarkoittaa+että+annan+itselleni+anteeksi+ajatukseni+hänestä,+kuten+jokaisesta.
Siksi+on+olennaista+katsoa+omia+ajatuksiaan+koska+kukaan+muu+ei+tiedä+miten+minä+näen,+koen+tai+ymmärrän.+Omat+ajatukseni+kuormittavat+minua.+En+voi+tietää+enkä+tuntea+ketään+tuomitakseni;+en+itseänikään+joten+rakastan+jokaista+koska+heihin+kohdistamani+ajatukseni+osoittavat+minulle+se+virheen+minkä+minä+tilanteessa+näen+ja+koen.+Missä+muualla+näkisin+tai+kokisin+mitään+-+muualla+kuin+kohdatessani+hänet+tai+kenet+tahansa?+Siksi+ainut+tehtäväni+on+siunata+häntä+kuten+jokaista,+onhan+hän+tullut+vain+siksi+että+minä+näkisin+kuinka+virheellisesti+tuomitsen++...+++ketään...+itseänikin?
19.09.2016 10:59
Toden+totta.+Miten+voisi+auttaa,+myötätunto+kyllä+herää.
Olisiko+aloittajan+mahdollista+ajatella+kirjoittavansa+vain+lauseen+ensimmäinen+kirjain+isolla.+Tekstin+sisältö+tietenkin+pulppuaa+inspiraatiosta+joten+siitä+en+osaa+sanoa+sen+enempää.+Jokainen+tekee+parhaansa+joka+hetki,+sen+mihin+sillä+hetkellä+pystyy
Erinomaisen+hyvin+nuokin+jutut+lukiessaan+huomaa+mihin+oma+ajatteluni+reagoi,+eli+mihin+itse+sillä+hetkellä+pystyn....+parhaaseeniko,+rakkauteen...ehkä+jopa+anteeksiantoon
Anteeksianto+on+ainut+valinta+jos+haluan+mielenrauhaa,+sitäkö+haluan
19.09.2016 10:47
Juuri+näin.
Esim.+työkirjan+harjoitus+253
1)+On+mahdotonta+että+minua+kohtaisi+mikään+mitä+en+itse+pyytäisi.+2)+jopa+tässä+maailmassa+juuri+minä+hallitsen+kohtaloani.+3)+Se+tapahtuu+mitä+haluan+tapahtuvan++4)+Sitä+ei+tapahdu+mitä+en+halua+tapahtuvan.+5)+Se+minun+täytyy+hyväksyä.+6)+Sillä+siten+minut+johdatetaan+tämän+maailman+tuolle+puolen+omien+luomuksieni+-+oman+tahtoni+lasten+-+luokse;+lasten+jotka+ovat+taivaassa,+jossa+pyhä+itseni+asuu+heidän+kanssaan,+Joka+minut+loi.
18.09.2016 10:23
Onpa+hyvinkin,+tuttu+tilanne.+Muuten+olen+jonkin+kerran+erittäin+yllättynyt+kun+vain+otan+puheeksi+vaikkapa+siellä+"esson+baarissa"+että+opettelen+uutta+elämänkatsomusta+tai+muuta+vastaavaa+aloitusta,+mikä+nyt+milloinkin+tuntuu+hyvältä.
Kokeile
Kurssi+opettaa+että+älä+huolehdi+mitä+sanoisit+tai+mitä+tekisit,+päätä+vain+olla+käytetävissä
17.09.2016 14:07
Siis+hyvä+Kirjakääröt+
Voitko+antaa+anteeksi+myös+kopioimastasi++jakeesta+nousevat+ajatukset+-++anteeksi+itsellesi
++
Edelleen+menee+kaiken+yli;+Isä+anna+heille+anteeksi+sillä+he+eivät+tiedä+mitä+he+tekevät
16.09.2016 18:56
Jokainen+näkee+omin+silmin+ja+jokainen+arvioi+omia+näkyjään.+Tämä+on+siksi+niin+erinomaista+koska+vain+tässä+elämäni+hetkessä+on+mahdollisuus...
Rakkaudella+todella:+Sinä+olet+keksinyt+että+Gray+on+keksinyt....+Ei+ole+mitään+muta+mahdollisuutta+
+Näemme+sisimpäämme+siis+projektioittemme+(mielikuviemme)+kautta+ja+juuri+niiden+tunnistaminen+ja+tuominen+PH:lle+oikaistaviksi+ja+parannettavaksi+on+sitä+itsemme+kanssa+tehtävää+”työtä”,+jota+IOK:ssa+myös+anteeksiannoksi+kutsutaan.
+Eli+minun+on+välttämättä+nähtävä+omat+projektioni,+miten+muutoin+tietäisin+antaa+anteeksi.+Siksi+vain+veljeni+kautta+pelastun.+Veljeni+on+pelastajani+koska+hänessä+näen+itseni+eli+sen+mitä+opetan
Veli=kuka+tahansa+kohtaamani+ihminen
15.09.2016 20:26
Pirkko_kuulolla+
15.9.2016+9:13
Tänne+asti+jouduin+kahlaamaan+ennekuin+päästiin+asiaan.+Mitään+ei+ole+ellei+ihminen+rakasta+itseään,+siis+sitä+minkä+Jumala+hänelle+-+jokaiselle-+on+antanut.
Sitten+selitetään+monien+suulla+että+joku+teki+jotain,+kirjoittajan+mielestä+oikein+
väärin.+Ja+mietitään+milloin+on+oikea+hetki+rakastaa.
Riihimäen+vankilassa+jo+opetetaan+että+rikoksen+tehnyt+on+ihmisarvoinen+teostaan+huolimatta.+Miljoona+vuota+varmaan+mene++suom24+sivuilla+kunnes+täällä+ymmärretään+että+teko+on+eri+asia+kuin+henkilö.+
Teko+tuomitaan+ihmistä+rakastetaan.+Jumala+rakastaa+ihmistä,+sitä+minkä+Hän+on+luonut.+Aatami+valitsi+pelkäämisen,+meni+piiloon,+silti+hän+on+Jumalalle+rakas.
Siksi+ihminen+rakasta+itseäsi+jotta+sinulla+on+rakkautta+mitä+jakaa+muille.
15.09.2016 11:31
Enhän+minä+olisi+täällä+jos+olisi+valmis.
Olisiko+sinulla+itse+asiasta+jotain+hyvä+näitäsuomitäynnä+
Turvallisesti+veit+jälleen+keskustelun+henkilöön
+
Onko+täysin+tyydyttävää+kieltää,+sekö+riittää.+Sitäkö+aloittaja+halusi+puhella,+siiten+ihmetellään+mikä+on+oikea+tulkinta+kun+katso+miten+on+aloitukseen+vastattu.+Kun+luetaan+raamattua+samalla+mielellä+niin+montako+löytyy+samaa+tulkintaa+tai+käsitystä
Tuleeko+oman+ajatuksen+myönteinen+ilmaisu+liian+lähelle,+paljastaa+itsensä,+joku+jopa+näkee+tarinassaan+kusenkoristeen+vaikka+missä+tahansa+kielletään+selvänäköisyys+noituutena.
Anteeksianto+on+ainoa+pelastus
14.09.2016 13:17
Juuri+näin.+Tällätavoin+todistat+omasta+mielestäsi,+oman+mielesi+tilasta.+Olen+varma+että+palstoilla+ei+ollut+muita+kuin+sinä+noissa+ajatuksissa+noilla+sanoilla+tuolla+hetkellä.+Kun+kellään+ei+ole+muuta+kuin+oma+tulkintansa+oma+kokemuksensa,+oma+valintansa.
Mielenkiintoista+on+että+esiintyy+ankaraa+leimaamista+ikäänkuin+jonkin+asian+totuus+olisi+jossain+ulkopuolella.+Millään+asialla,+kokemuksella+ei+ole+muuta+merkitystä+kuin+se+merkitys+jonka+sinä+(jokainen)+sen+sillä+hetkellä+sillä+kokemuksella+tilanteelle+antaa.
"Kaikkihan+on+kaverin,+yhteiskunnan,+poliisin+fundiksen,+ateistin,+uskovaisen,+politiikan,++aiheuttamaa+Eikö+vain?"
Olisi+reilumpaa+kun+sanoisit+heti+että+kaikki+on+Jumalan+-+Lähteen+syytä+
Ateisti+sanoo+että+kaikki+on+sattumaa+jolloin+jokainen+ateisti+sattumalta+vastaa+tähän+mitä+sillä+hetkellä+hänelle+sattuu.+Jotenkin+siinä+ajattelussa+menneisyyttä+ei+ole+on+vain+sattumalta+tämä+hetki.+Koska+mikään+ei+johdu+mistään+jos+ja+kun+vain+sattuma+on.
13.09.2016 21:57
Kiitos+mummomuori+-+jokainen+etsii+ja+kaikki+on+teoriaa+kunnes+suvaitsee+itsensä+ja+tunustaa+sen
13.09.2016 16:02
94 / 121