jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala jumala
Helpompaa kun jeesuksen kirjoittaminen.
älä turhaan lausu jumalasi nimeä
8
67
Vastaukset
- 12___13
Jumala on oikeastaan titteli, eikä nimi. Vähän sama siis kuin presidentti. Jos hokisit turhaan presidentin nimeä, hokisit Niinistö, Niinistö... et presidentti, presidentti... :)
Raamatun Jumalalla, joka on suurempi kuin Jeesus, on nimi, joka on ilmoitettu Raamatussa. Nimen hokeminen turhaan antaa hokijasta aika tyhmän kuvan, ei kannata häpäistä itseään toimimalla idioottimaisesti. :)
http://www.kolumbus.fi/r.berg/kuka_Jeesus_on.html- totta-maar
Jeesus on myös Jumala.
Tämä oli aloittajalle välttämätöntä, ei suinkaan turhaa. Jokainen voi suorastaan tuntea sen ilon mitä hän on kokenut tuota kirjoittaessaan. Näin hän on tunnustanut jumalansa nimen
- eiseniinole
Hauskaa tulkita muita oman pään kautta.
- omasyyaina
Jatka vain koko ajan toistaen samaa sanaa, vaikkapa "jumala!, niin huomaat, että alkaa tapahtua ihmeitä....kun yhteys syntyy....sillä se syntyy aivan varmasti! Mutta älä sitten syytä muita!
- myösmuidensyy
Toistamalla samaa ei pääse eteenpäin, vaan jää paikoilleen.
- totta-maar
Aloittajalla on uhmaikä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991