Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eliminator
profiilit
eliminator
eliminator
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
nonni..eli se pakuri onkin suht arvokasta. oli tuossa pihan reunassa todella iso ja todella vanha koivu. ihmettelin aina et mikä siin on ku on sellanen ihme tauti haarassa..se oli valtava pakurikääpä, nyt jälkeepäin vatsa saanu tietää mikä se oli..hyvin se 100-200kg palo saunan uunissa :(
26.05.2014 18:25
.. Lesbon.
05.05.2014 06:30
Hmm.. Miksi? Sehän on vaan flirtti. Ja toisekseen, miten tunnistaa?
05.05.2014 06:30
olisi kysyttävää FinskNordmanilta norjasta.. tuleva työpaikkani tulee olemaan toivottavasti joko norjassa, tai kanadassa.
[email protected]
on sähköposti, toivottavasti otat yhteyttä..
25.03.2014 18:39
Moi. Eli kova halu olisi päästä Norjaan töihin. Ruotsi ja englanti sujuu jollain tapaa. Minulla on kokemusta monen eri alan duunaritöistä ja tällä hetkellä toimin yrittäjänä. Olen 34v mies ja elämän tilanteeni olisi oivallinen maiseman vaihtoon. Töitä voisin tehdä yritykseni piikkiin tai palkoillisena. Ilmotelkaa ketkä tiedätte asioista enemmän. Enkä etsi vain lyhyitä työkomennuksia, vaan olisin valmis jäämään pitkäksikin aikaa, jos siltä tuntuu, niin vaikka loppuelämäksi. Onkos Norjassa paljon suomalaisia yrityksiä töissä?
07.02.2014 13:07
olikohan minkälainen esteettinen syy? meinaan jos hirsi on tummentunut, niin minulla on keino saada se alkuperäiseen loistoonsa..
01.10.2013 22:42
kränzle!! on ollut pari vuotta kränzlen kylmävesipesuri, ilman minkäänlaista moitetta ja kohta tulee saman merkin kuumavesipesuri.. käy katsomassa ja huomaat jo katsoessasi, mitkä on tehty kestämään :)
01.10.2013 22:36
1 / 1