Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ex_vippaaja
profiilit
ex_vippaaja
ex_vippaaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
671
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olit jättänyt hoitamatta asiasi joten viime tipassa tuolla keinolla saadaan sulle asia tiedoksi. Ihan normaali menettely. Syytäkin olla vähän nolona, itsekin olisin.
01.03.2014 08:13
Sain omasta pankista 34k€, 3 vrk toki kesti...... n. 2% korkolla
01.03.2014 08:09
Ei hyvää päivää... et vastaa puolisosi veloista ellet ole nimeäsi antanut niihin. Jos ahdistaa tuollainen velkominen marssi heti polliisin juttusille.
28.02.2014 23:39
Veikkaampa että perästä ikävä kyllä kuuluu...
27.02.2014 17:42
Meinaatko että Kelalta meni nyt luottotiedot??
27.02.2014 17:40
"Ahdistaa, olen kolmen pienen lapsen yksinhuoltaja ja tuntuu, että rahatilanne on ihan hajoamassa käsiin, kai sitten on pakko etsiä eri vippifirma mutta heillä kun näyttää olevan paljon rankemmat korot ym :/ "
Mitenkäs luulet vippailun auttavan jo huonoa rahatilannettasi? Olet kohta niin pahassa suossa jos aiot sekaantua tässä tilanteessa vippeihin. Itse tein aikoinani saman virheen eli korjailin taloutta vipeillä. Ja se että maksaa ennen eräpäivää ei hyödytä mitään, itse maksan laskut aina eräpäivänä. Kai olet hakenut kaikki mahdolliset avustukset mitä voisit saada?
26.02.2014 16:46
Siltä vaikuttaa mutta hyväksyitkö lainan? Jos hyväksyit. vaikka et käyttäisikään niin taitaa olla että joudut makseleen noita kuluja nolla velasta huolimatta.
25.02.2014 19:06
Ei
21.02.2014 17:46
No sitä voit miettiä ihan itse :)
20.02.2014 18:20
Alkuvuonna 2012 vippasin kun palkka ei enää riittänyt laskujen jälkeen esim ruokaan, sähkölaskuun jne... tiesin kesällä 2012 saavani isomman palkan
jolla olisin maksanut siihen asti kertyneet/maksamatta jääneet vipit pois.
Varmaan hyvä suunnitelma mutta en ottanut huomioon tuolloin keväällä yllättäen tullutta säästökuuria työpaikalla. Peruspalkka ei sit enää millään riittänyt noiden vippien pyöritykseen ja muiden normaalien maksujen lisäksi... Kyllä kadutti tuolloin kun posti kantoi kylki vääränä muikkareita kotiin ja joka tilipäivä piti jättää jokin lasku maksamatta jotta saisi pari kolme pois... Se ei kaduta että pyysin apua velkaneuvonnasta. Tuosta hetkestä lopetin velkaantumisen ja todettiin kylmästi että jossain vaiheessa luotot menee mutta menkööt. Tilannetta ennakoiden kuitenkin aloin hoitamaan pienempiä velkoja pois. Pari vuotta sitten en olisi uskonut että näinkin hyvin tästä selviäisin.
20.02.2014 16:38
nyt on nikki rekisteröity... :)
19.02.2014 23:06
34 / 34