Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

671

1. Veikkaan+ettei+koskaan...+:)+keräävät+ihmisten+tietoja+jotka+myydään+eteenpäin...
  2. Pölhö-Kustaakkille,+oikea+päätös+jos+siis+enää+mikään+muu+ei+auta.+Jos+olet+töissä+ja+velkaa+alle+34.000€+niin+suosittelisin+heti+Takuu-Säätiön+järjestelylainaa.+Tämä+tieon+pitkä,+kk-+erät+varmasti+UO:n+eriä+suuremmat+mutta+n.+4+vuodessa+olisit+kuivilla.+Itse+kävin+tämän+prosessin+2012-2013.+2017+maksoin+viimeisien+järjestelylainan+erän+ja+tällä+hetkellä+velaton(yhä).++Eli+kun+oman+tilanteeni+lohduttomuuden+tajusin+niin+päätin+lopettaa+velkojen+maksun+UO:oon+joutumisen+uhallakin,+rahaa+ei+yksinkertaisesti+ollut+riittävästi+kk-erien+hoitoon+saatikka+muihin+normaaleihin+laskuihin.+Vain+asumiskulut+(vuokra+ja+sähkö)+hoisin+tunnillosesti+sekä+yhden+lainan+jossa+oli+sukulainen+takaajana.+Tällätavoin+sain+itselleni+riittävästi+edes+ruokarahaa.+Eihän+tuollainen+vippifirma+nälkään+kuole,+niitä+ei+kannata+tässä+tilanteessa+sääliä+yhtään.+Perintätoimistojen+kanssa+en+myöskään+sopinut+uusia+maksuehtoja,+niitä+olisi+siltikin+minimisuorituksilla+ollut+ihan+liikaa.+Järjestelylainan+hakuaikana+osa+lainoista+valui+siten+perinnän+kautta+UO:oon.+Näiden+kulut+toki+nosti+velkasummaa+huomattavasti+mutta+eipä+sille+mitään+voinut.+2013+maaliskuussa+sitten+hoidettiin+kaikki+lainat+pois+järjestelylainalla.+Hakuaikana+velkapotti+oli+kasvanut+yli+10.000€:lla+joten+säätiön+takaus+riitti+juuri+ja+juuri.+Todellisuudessa+meni+hiukan+yli+mutta+sain+sovittua+asian.+Olisihan+se+ollut+älytöntä+jos+reilun+500€+takia+homma+olisi+tyssännyt+siihen.