Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ex_vippaaja
profiilit
ex_vippaaja
ex_vippaaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
671
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Veikkaan+ettei+koskaan...+:)+keräävät+ihmisten+tietoja+jotka+myydään+eteenpäin...
24.08.2018 16:51
Näin+se+ikävä+kyllä+on.+Säätiö+haluaa+rahansa+takaisin+tavalla+tai+toisella+jos+velallinen+jostain+syystä+ei+enää+pelaakaan+sääntöjen+mukaan.+Itse+sain+säätiöltä+2013+järjestelylainen,+makselin+4+vuotta+ja+myt+yhä+velaton.....+:)+kyllä+kannatti.
24.08.2018 16:50
Ulosottoon+saatava+menee+kun+velka+on+käynyt+käräjillä+eli+on+saanut+tuomion.+Tästä+menee+noin+1kk+niin+uo+ottaa+yhteyttä+sopiakseen+kanssasi+miten+velkaa+aletaan+hoitaa.+Yleensä+sovitaan+että+palkasta+jos+ei+ole+muuta+rahaksi+muutettavaa+omaisuutta.+Tästä+menee+heti+tieto+työpaikan+palkanlaskijalle+ja+jo+seuraavasta+tilistä+uo+ottaa+osuutensa.++Jos+et+mene+tapaamaan+uo:ta+niin+kestää+hieman+kauemmin+että+palkasta+lähtee.++
Kyllä+velkaneuvojan+neuvot+ovat+ihan+ok.+Millä+maksat+jos+sitä+rahaa+ei+ole+lyödä+tiskinn+esim,+2000e+kuussa+plus+sitten+muut+menot+kuten+vuokra,+ruoka+,+sähkö,+vakuutukset....+Varsin+hyvä+neuvo+päästää+ulosottoon.+Merkintöjä+toki+tulee+mutta++onpahan+edes+vuokra+ja+ruokarahat+kun+kaikki+ei+mene+velkoihin.
24.08.2018 16:44
Kerrohan+lisää+tapauksestasi?
24.08.2018 16:37
Eiköhän+ne+ihan+oikein+laske.+Ja+he+pystyvät+auttamaan+vain+tietyn+tyyppisissä+tapauksissa.
Itse+makselin+n.+720€+heidän+takaamaa+järjestelylainaa+n.+4+vuotta.+Pärjäsin+loistavasti+käteen+jäävällä+palkalla+kun+ei+ollut+ylimääräsiä+kuluja+pl.+tuo+yksi+laina.+Nyt+kuivilla+velattomana
jo+vuoden+ajan.++UO:ssa+makselisin+vähintään+minimissään+n.+500€/kk+vielä+varmasti+toisen(4v)+mokoman.+Kiitos+T-S+!
20.03.2018 18:24
Vai+tuolla+tiellä+jo+ollaan.+Pitäisikö+onnitella+vai+itkeä?+Olet+juuri+pääsyt+kylmään+pikavippikierteen+alkuun,+velkaa+maksat+velalla.+Tämähän+ei+tule+toimimaan,+tiedät+sen+itsekin.+Pienikin+klikki+näiden+vippien+makselussa+niin+korttitalosi+romahtaa.+Juuri+tällä+tavoin+se+minullakin+alkoi+ja+olin+jopa+ihan+vakituisessa+suht+hyväpalkkaisessa+duunissa.+Palataan+noin+1-2+vuoden+päästä+asiaan+niin+mikäli+seuraava+neuvo+ei+kelpaa:+älä+ota+enää+yhtään+lisävelkaa+tuossa+tilanteessasi.
20.03.2018 17:59
Pölhö-Kustaakkille,+oikea+päätös+jos+siis+enää+mikään+muu+ei+auta.+
Jos+olet+töissä+ja+velkaa+alle+34.000€+niin+suosittelisin+heti+Takuu-Säätiön+järjestelylainaa.+Tämä+tie
on+pitkä,+kk-+erät+varmasti+UO:n+eriä+suuremmat+mutta+n.+4+vuodessa+olisit+kuivilla.+Itse+kävin+tämän+prosessin+2012-2013.+2017+maksoin+viimeisien+järjestelylainan+erän+ja+tällä+hetkellä+velaton(yhä).++Eli+kun+oman+tilanteeni+lohduttomuuden+tajusin+niin+päätin+lopettaa+velkojen+maksun+UO:oon+joutumisen+uhallakin,+rahaa+ei+yksinkertaisesti+ollut+riittävästi+kk-erien+hoitoon+saatikka+muihin+normaaleihin+laskuihin.+Vain+asumiskulut+(vuokra+ja+sähkö)+hoisin+tunnillosesti+sekä+yhden+lainan+jossa+oli+sukulainen+takaajana.+Tällätavoin+sain+itselleni+riittävästi+edes+ruokarahaa.+Eihän+tuollainen+vippifirma+nälkään+kuole,+niitä+ei+kannata+tässä+tilanteessa+sääliä+yhtään.+Perintätoimistojen+kanssa+en+myöskään+sopinut+uusia+maksuehtoja,+niitä+olisi+siltikin+minimisuorituksilla+ollut+ihan+liikaa.+Järjestelylainan+hakuaikana+osa+lainoista+valui+siten+perinnän+kautta+UO:oon.+Näiden+kulut+toki+nosti+velkasummaa+huomattavasti+mutta+eipä+sille+mitään+voinut.+2013+maaliskuussa+sitten+hoidettiin+kaikki+lainat+pois+järjestelylainalla.+Hakuaikana+velkapotti+oli+kasvanut+yli+10.000€:lla+joten+säätiön+takaus+riitti+juuri+ja+juuri.+Todellisuudessa+meni+hiukan+yli+mutta+sain+sovittua+asian.+Olisihan+se+ollut+älytöntä+jos+reilun+500€+takia+homma+olisi+tyssännyt+siihen.
20.03.2018 17:52
Vippiyhtiöillä+jonkinlainen+lista/rekisteri+henkilöistä+joilla+ollut+ongelmia+maksujen+kanssa+joten+tuskin+ihan+heti+saat.+Itse+en+saanut+edes+omasta+pankista+luotollista+korttia+vaikka+merkinnät+vanhentuneet.+6+kk+tuolloin+luottotiedot+olleet+puhtaat.+Koita+nyt+pärjätä+ilman+vippeja+ja+muita+lainoja.+Olet+hyvin+pian+taas+samassa+jamassa,+ikävä+kyllä.
20.03.2018 17:34
Jos+olet+maksanut+vain+osan+pois+kuten+kirjoitit+niin+olet+heille+vielä+velkaa...+Merkinnän+saat+vasta+käräjäoikeuden+tuomion+jälkeen.+Pyydä+spostilla(todistearvo)+että+laittaisivat+kaikki+velkasi+nippuun+tietylle+päivälle+jotta+saadaan+myös+korot+ajan+tasalle.+Tämän+laskun+maksat+kokonaisuudessaan+eräpäivänä+viimeistään.+Voi+olla+etteivät+suostu+mutta+sulla+on+nyt+todiste+jos+joskus+edes+harkitsevat+käräjille+lähtöä.+Tuomari+näkee+että+olet+halunnut+asiat+hoitaa+mutta+siihen+ei+ole+velkojan+taholta+annettu+edes+mahdollisuutta...
12.03.2018 17:39
Näin+on.+Suosittelen+vierailua+Bank+Norwegianin+sivuilla.+Hyvä+kortti+esim+automaattinostot+ilmaisia,+ei+vuosimaksuja....+kuten+taas+suomalaisilla+pankeilla.+Ainakin+Nordeassa+on+joku+lista+mihin+jää+määrättömäksi+ajaksi...+:(
10.01.2018 23:10
Suosittelen+tässä+vaiheessa+mikäli+luottokorttia+oikeasti+tarvii+niin+bank+norwegiania,+kannattaa+tutustua.+Tosin+tässä+piilee+taas+se+vaara,+kuten+aloittaja+tietää.....
10.01.2018 19:12
Onnittelut+kaikille+"tämän+tien"+kulkijoille.+Tiedän+tunteen...+nyt+pää+kylmänä+mutta+entistä+viisaampana.+Nyt+jatkatte+samaan+malliin+kuin+uo:n+aikana,++toki+rahaa+on+nyt+enemmän+käytössä+mutta+tiedätte+kuitenkin+vaarat+:)
10.01.2018 19:10
Mitä+työtä+teet?+Pankkialalla+tai+muuten+vaan+käsittelet+työksesi+esim+rahaa?
10.01.2018 19:05
Voit+OSP/LKP(meniköhän+oikein)+merkinnän+60+vrk:n+jälkeen.++Oikean+maksuhäiriömerkinnän+saat+vasta+käräjäoikeuden+tuomiolla.+Perintään+päästäminen+kuulostaa+hyvältä+mikäli+on+vain+yksi+tai+kaksi+luottoa+siellä.++Jos+on+useita+luottoja+ennestään+niin+tämä+ei+auta+kyllä+yhtään.
10.01.2018 19:03
Hyvin+ja+hyvin...+Maksoin+samaan+aikaan+myös+lähes+samansuuruista+vuokraa+eli+käteen+ei+ihan+hirveitä+jäänyt+vuosien+aikana+mikäli+kk-tulona+oli+pelkkä+peruspalkka.+Tietysti+kk-menot+olin+laittanut+ihan+minimiin+(vuokra,+sähkö+ja+puhelin:+aluksi+prepaid/data-liittymä).+Veronpalautuksista+makselin+mm.+kotivakuutuksen.+Kaiken+ylimääräisen+laitoin+lähes+alusta+lähtien+sivuun+tiukkoja+päiviä+varten.+Tällä+hetkellä+rahastosalkut+(kohtuu+riski)Nordeassa+ja+S-Pankissa+ollut+jo+2-3+vuotta.
19.05.2017 19:49
Lähetät+kuitin(kopion)+maksetusta+velasta+postin+kautta+tai+nykyaikana+spostin+kautta+A-tietoon+ja+Bisnodeen.+Ei+maksa+kuin+vaivan.+Jotkut+yrittävät+nyhtää+tuon+20€+samasta+hommasta.
05.05.2017 23:45
Älä+ota.+Kohta+otat+toisen..+ja+kolmannen...+Itse+saan+ensi+kuussa+maksettua+järjestelylainan+pois,+4+vuotta+siinä+meni...
25.04.2017 22:46
Ei+ole+piittaamatonta+jos+maksuhäiriön+pelossa+yrittää+kaikkensa...+tyhmää+se+on+mutta+ei+sellaista+piittaamatt0muutta.
20.04.2017 22:10
vcnbtyu,+kk-tuloni+oli+tuolloin+n.+2500€+-+verot.+UO+vei+n.+400€-600€+riippuen+kk-tulosta+koska+joskus+haittalisiä+mukana.+Kyllä+vain,+säätiön+kautta+tulee+suurempoi+kk-erä+mutta+saa+velat+heti+pois+ja+nopeaamin+loppuunmaksettua+kuin+uo:ssa....
29.03.2017 11:36
Säätiön+ruuhkatilanteesta+riippuen+veikkaisin+että+nyt+menee+2-3kk+kun+päätös+tulee.
6/2012+laitoin+hakemuksen+säätiöön,+9/2012+tuli+lisäselvityspyyntö+ja+12/2012+vähän+enne+joulua+tuli+hyväksytty+lainatakauspäätös.+Järjestelylaina+nostettiin+ja+velat+maksettiin+02/2013.+Minulle+taattiin+maksimi+34.000€+joka+ei+ihan+riittänyt+sitten+kun+tiskillä+velkoja+maksettiin.+Meni+n+450€+yli+mutta+pikku+neuvottelulla+(maksoin+itse+seuraavasti+tilistä)+homma+hoitui.+Kk-erä+oli+minun+tuloillani+720€.+Kaksi+erää+vielä+ja+sitten+olen+velaton.
27.03.2017 23:48
1 / 34