Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
alf64
profiilit
alf64
alf64
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän kokemuksesta että narsistin arvostelu vähättely ja arvosteleminen saa toisen tuntemaan ettei ole mitään eikä osaa mitään. keskustellessa jonkun kanssa tulee narsisti vetämään aina maton alta pilkaamalla ja sanomalla ettei toinen tiedä mistään mitään. Lopulta siihen alkaa uskomaan itsekkin. Se on kuin polkupyörällä ajo sen oppii halitsemaan uudelleen vaikka on pitkä aika kun ei ole ajanut. Eli kuuntelemalla ja oppimalla toisten tavasta keskustella. Kun ei kuitenkaan ala ketään matkimaan. Tärkeintä ettei liiaksi arvostele itseään kyllä ne muutkin puhuvat hassuja ja sotkeutuvat sanoihin. Rohkeasti vain.
21.04.2016 00:40
No se on yksi narsismin osista Narsisti haukkuu puolisoaan narsistiksi Miksi siksi että ihmiset on sen puolella joka tuo syyteen ensiksi julkiseksi. Eli narsistit manipuloi ja syylistää muita jolloin saavat myytyä mielikuvan että ovat uhreja vaikka suurimmalta osalta on kuitenkin uhri on joku muu
21.04.2016 00:27
Hyvä Late painu hornantuutiin noine tyhmine mielipiteinesi. näkee kilometrien päähän ettet tiedä mitään siitä mistä puhut. Ei suomessa suljeta mihinkään laitoksiin. Olen itse kärsinyt masennuksesta ja itsetuhoisuudesta . Olen ollut itsemurhan jälkeen Viikon tehohoidossa ja kaksi kuukautta sairaalassa mielialaosastolla. olen ikusesti kiitollinen lääkärille joka laittoi minulle lähetteen mielialaosastolle eikä tehohoidon jälkeen kotiuttanut minua. Siellä sain koottua itseni ja nyt olen asunut omillani yli kaksivuotta. Minusta pitäisi viranomaisten ottaa syytekäsittelyyn kaikki alaikäsiin liityvät raiskausepäilyt eikä antaa raiskaajien manipuloida alaikäsiä tyttöjä perumaan syytteitä koska ne ei ymmärrä millaisia traumoja raiskatuille jää koko elin iäksi.
21.04.2016 00:17
Sanon suoraan että jos et ota sitä lopullista askelta pois suhteesta niin käy niinkuin minulle 20: vuoden jälkeen kun oli kestänyt avioliitossa puolison arvostelua ja haukkumista. Pettämistä ja lopulta omaisuutemmme omimisesta sekä avioerolla uhkaamisesta. tein itsemurhan josta toivuin viikon teho-osasto hoidolla ja kaksikuukautta mielialaosastolla. nyt olen ollut yksin eläjä kaksivuotta ja pikkuhiljaa toipunut. Olen 52 vuotias mies joka suhteessa hoiti vielä neljää lapseamme.
20.04.2016 23:57
Taas joku älypää joka haluaa provosoida. Näkee tosta kirjoituksesta jo että on puurot ja vellit mennyt sekaisin. Itse olin 18 vuotta naimisissa. Vaimoni petti juoksi vieraissa. Minä kävin töissä, hoidin lapset sekä kotityöt. Huomauttaessani hänelle pettämisestä hän laittoi salaa eron vireille. minulla tapahtui jotain ja tein itsemurhan. Sairaalassa olin toipumassa kaksi kuukautta. tuonna aikana vaimo omi omaisuutemme ja omakotitalomme. minulle hommattiin tukiasunto sossun kautta jossa olen vuokralla. Tällä hetkellä oikeuusaputoimissto työskentelee omaisuuden jako asioissa vaimoani vastaan koska sairaalassa todetun MASENNUKSEN takia en itse jaksa pitää puoliani. olenko sinun mielestä siis laiska. Toisaalta kuinka paljon on työssä käyviä ihmisiä jotka menevät aamulla töihin ja ovat 8 tuntia työmaalla jutellen tehden mahdollisimman vähän. Hakien mitä ihmeisemmillä syillä sairas lomaa jolloin muut saavat hoitaa hänenkin työt nauttien vain palkasta. Tämä on suorastaan työnantajalta varastamista. Ovatko siis kaikki tyontekijät siis laiskoja. Eiköhän kaikkialla ole myös niitä mätämunia jotka käyttää eri asioita omaksi edukseen muiden kustannuksella mutta miten ne eroittaa lääkäri kuin työnantaja koska ketään ei voi syyttää tai siitä voi tulla kunnian loukkaus. Ehkä olisi hyvä ajatella ennen yleistämista.
08.07.2014 10:38
1 / 1