Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

49

  1. Kiitos mummis : )
  2. *Faith*, et sinäkään mua rohkaise, kirjoituksesi on tylyä ?

    En todellakaan ole sinulle vastannut " luotsia tarvitaan " nimimerkillä.

    Olen joskus kirjoituksiasi kommentoinut, mutta kannustavassa mielessä yleensä.
  3. Siis *Faith*.