- @FuckMolok
Totta. Nyt viitaten AP:n aloitukseen Kenraali Valeri Gerasimov puhui juuri Lännen uudesta tavasta käydä sotaa: ns. soft-sotaa, missä menetelminä on perinteisen sodankäynnin sijaan käyttää hyväkseen mm. massamediaa, poliittista painostusta ja poliittisia vaikutuskeinoja, kauppapakotteita, digi-hakkerointia yms.
Suurvallat ymmärtävät ylimmällä tasolla, etteivät asiat saa eskaloitua sille tasolle, kuin Kuuban kriisissä oli, joten tämän vuosituhannen moderni sodankäynti näyttää siirtyvän (jos ei mukaan lueta USA:n 2002 käyttöön ottamaa ja yhä voimassa olevaa poikkeuslakia, hieman samantapaista minkä Hitler sai käsiinsä Reichtag -palon katalysoimana) enemmän proxy-sodankäyntiin ja noihin Gerasimovin mainitsemiin menetelmiin. - Täyttä propaganda-roskaa taas oli tuo juttu, mikäli siis lukee uutisensa Räikkös-Sanomista.
Mutta olipa veikeää seurata kun nuori journo-polvi, joka ei osaa edes äidinkieltään, paisutteli etukäteen tuotakin juttua ihan että Venäjän spetsnazit hyppäisivät sinne laskuvarjoilla ja valtaisivat siten sieltä sillanpään hyökkäystä varten :D
Ja sama väki irvailee Trumpin "fake-news" lausunnoille... - @aina-sama-laulu ,
No niin, lupasin kertoa sinulle jotakin, joten tässä.
Tässä maassa on jokaisella perustuslaillinen oikeus mielipiteen ja ilmaisun vapauteen, ilman että tarvitsee kuunnella laittomia syytöksiä maanpetturuudesta - mikä on kunnianloukkaus, jopa törkeä sellainen, sillä väite on esitetty joukkotiedotusvälineessä.
Syytös ei kohdistu anonyymiin nimimerkkiin, vaan rekisteröityyn sellaiseen ja siten siihen liittyvään sähköpostiosoitteeseen ja sitämyöden minuun henkilökohtaisesti.
Oikeustoimissa minä en häviä, siitä voit olla varma!
Toinen asia mistä meillä oli puhetta oli kai se lyhyt verkko-juttu vai?
En taivuta rautalangasta sittenkään, on parempi, että saat itse hieman miettiä, kun et ole se penaalin terävin kynä ja siksi on hyvä saada hieman vipinää korvien väliin.
Mieti tätä nimimerkkiäni, luulit varmastikin, että laitoin nimimerkikseni traktori, yksi ääliömäisimmistä nimimerkeistä mitä olla ja voi.
Tottakai se tarkoittaa traktoria mutta jos mietit, niin siihen on piilotettu toinen merkitys.
Tämä siis vihjeeksi. - @TärkeinAsia ,
Hyökkäämällä sinne, kuten Trump on mieltä? - @etiäppäinvaan ,
Edelleenkin: mikä uhkaus se oikeustoimi on? - @TiltunTyhmyysKukkii ,
Mielipidepalstapa hyvinkin.
Ja mielipiteenoikeus on jokaisella tässä maassa perustuslain mukaan, ilman että haukutaan perusteettomasti (ja laittomasti huom!) maanpetturiksi. - @aina-sama-laulu ,
Kyllä minä täällä olen veitikkaiseni. - @moloch_horridus ,
Näkemisiin poika. Keskustelutunti on ohi. - @aina-sama-laulu ,
Oi, älä pelkää - en unohda mitään! - @aina-sama-laulu ,
Pyysin todistamaan kuka sen siihen laittoi. Kuvan olen nähnyt tuosta sängyllä pötköttävästä säiliöstä jo sata kertaa. - @aina-sama-laulu ,
No palataan asiaan 24h kuluttua.
Katsotaan kuka on pakenemassa. - @aina-sama-laulu ,
Oletetaan siis, että näin on. Näytä se todistusaineisto kun se kerran on sinulla tiedossa.
Tiedän, että tulet väistämään tämän kysymyksen, koska sinulla ei ole mitään mitä näyttää.
Mukava Lauantai-päivä hiekkalaatikolla nassikoiden kanssa... - @aina-sama-laulu ,
Pysypä yhdessä nimimerkissä edes vuorokauden, niin taivutan asian rautalangasta. - @SyylarissaKiehuu ,
"Olen seurannut ja osallistunut palstan keskusteluihin jo vuosia ja aina joskus näkee, että joku keskustelija pillastuu ja alkaa uhkailemaan muita milloin milläkin! "
Tunnistatko tuon lauseen?
Ota rennommin, niin ei tule tuollaista dementiaa. - @aina-sama-laulu ,
Oi, kyllä asia etenee, älä pelkää! - @aina-sama-laulu ,
Kömpelösti on asetettu sängylle lepäämään.
Tiedän sen verran fysiikasta, ettei pommi lysähdä katon läpi siten, että se menettää koko kineettisen energiansa siinä samalla.
Mutta nasseille menee läpi mikä tahansa kun ei ole koulutusta eikä siten kykyä olla kriittinen. Räikkös-sanomien painettu sana on teille yhtä kuin fakta. - @TodellaMonta ,
Selventäisitkö kaikille miten stalinismi liittyy aiheeseen. - @aina-sama-laulu ,
Niinkö? Kuka pudotti? Ja todista se! - @SyylarissaKiehuu ,
Minulleko puhut?
Mikä uhkaus oikeus on? - @Eurooppalaiset ,
Nuo arvot eivät ole meidän! Ne ovat venezuelalaisten ja vain heidän.
Ja kyse ei ole edes arvoista, vaan laista!