Trump vuonna 2017: "Venezuelaan meidän tulee hyökätä"

Näin se vain menee taas jälleen! Totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Coup D'etat:n vaiheet:

1. Kauppasaarretaan luonnonvaroiltaan rikas maa, jotta se joutuu vaikeuksiin.
2. Aletaan rummuttaa ihmisten hädästä siellä
3. Etsitään nukkehallitsija ja aletaan suunnitella uutta regimen vaihtoa
4. Varastetaan maan reservipääoma
5. Julistetaan valittu nukkehallitsija maan uudeksi lailliseksi johtajaksi
6. Pidetään kaikki keinot pöydällä - myös sota - jotta valtiokaappaus toteutuu

FBI:n apulaisjohtaja (2016-2018) Andrew McCabe valottaa uudessa kirjassaan sivulla 136, kuinka valkoisen talon ovaaliofficessa Trump on asiaa "filosofoinut" vuonna 2017:
"Silloin presidentti puhui Venezuelasta. Se on maa mihin meidän pitäisi hyökätä, hän sanoi. Heillä on kaikki se öljy ja he ovat aivan takapihallamme".

Kuvakaappaus kirjan kyseisestä sivusta:
https://twitter.com/aaronjmate/status/1097601566671015936

Rikollista touhua taas jälleen NATO-maalta. Ja tätä siis EU:kin kannattaa.

149

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdyn_aloittajaan

      Kybällä.

      • Älä unhda tummelia .............


      • Anonyymi
        44.Div kirjoitti:

        Älä unhda tummelia .............

        Avaisitko vähän.


    • hurulan-porukkaa

      Ei tule kuuloonkaan, että Suomi voisi liittyä järjestöön, jolla on noin epävakaa johto.

    • "Ei tule kuuloonkaan, että Suomi voisi liittyä järjestöön, jolla on noin epävakaa johto."

      NATO:a johtaa norjalainen Jens Stoltenberg. USA on vain yksi NATO:n jäsenmaa ja sillä on NATO:n kokouksissa yksi ääni kuten muillakin jäsenmailla.

      • nolo-tunnistaa

        Jenkit vie Natoa ja Stoltenberg on viikunanlehti jonkkien molon edessä.


      • nolo-tunnistaa kirjoitti:

        Jenkit vie Natoa ja Stoltenberg on viikunanlehti jonkkien molon edessä.

        Sellaisestako haaveilet?


      • nolo-tunnistaa kirjoitti:

        Jenkit vie Natoa ja Stoltenberg on viikunanlehti jonkkien molon edessä.

        Siitä puhe, mistä puute ...
        Tais tulla KUMIPÄÄLLÄ bänät salarakas Saulin kanssa. ;-)


    • FuckMolok

      'Demokratiapilleri', sitä jenkit ovat tarjonneet oppositiojohtajalle.

      • "Demokratiapilleri', sitä jenkit ovat tarjonneet oppositiojohtajalle."

        No hyvä ettei poloniumia tai novitshokia kuten Venäjä.


      • FuckMolok

        ”Mikäs tuo on?”
        ”Se on demokratiapilleri. Se on hyvänmakuinen ja piristää sinua.”


      • NäinNaapurissa

        ”Otapa entinen toveri teetä! Lurautin sekaan tipan Poloniumia. Se on hyvänmakuista ja saa aikaan ratkaisevan muutoksen elämässäsi! Täytyy tässä lähteä! Lentokneodottaa.Dasvidanija.”


      • FuckMolok

        ”Miltäs olo tuntuu?”
        ”Loistavalta, olen kuin uudestisyntynyt.”
        ”Hyvä, hyvä.”


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Demokratiapilleri', sitä jenkit ovat tarjonneet oppositiojohtajalle."

        No hyvä ettei poloniumia tai novitshokia kuten Venäjä.

        @moloch_horridus ,

        Menikö suomennokseni nyt mielestäsi oikein?
        Ja miltä muuten tuntuu olla moraalisesti kuilun pohjalla?


      • FuckMolok kirjoitti:

        ”Miltäs olo tuntuu?”
        ”Loistavalta, olen kuin uudestisyntynyt.”
        ”Hyvä, hyvä.”

        @FuckMolok ,

        Onnittelut mies, olet ollut koko ajan moraalisesti ylämaalla, toisin kuin nasset, jotka alkavat jo painua moraalisen vuoren juurella mutaankin...


      • KökkötraktoriSimahti

        Ja pidät itseäsi puolueettomana tarkkailijana? Olet näet puolesi valnnut jo ajat sitten! Liikuttavaa teissä Venäjän Tiltuissa on juuri se, että nekkuun tulee aina 6 -0! Ja tämä on taatusti yhtä puolueeton arvio kuin omasikin!


      • KökkötraktoriSimahti kirjoitti:

        Ja pidät itseäsi puolueettomana tarkkailijana? Olet näet puolesi valnnut jo ajat sitten! Liikuttavaa teissä Venäjän Tiltuissa on juuri se, että nekkuun tulee aina 6 -0! Ja tämä on taatusti yhtä puolueeton arvio kuin omasikin!

        @KökkötraktoriSimahti ,

        Ja liikuttavaa teissä nassikoissa on se, ettette ymmärrä milloinkaan olevanne väärässä.


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Menikö suomennokseni nyt mielestäsi oikein?
        Ja miltä muuten tuntuu olla moraalisesti kuilun pohjalla?

        "Menikö suomennokseni nyt mielestäsi oikein?"

        Tämä on ensimmäinen suomennos, jonka näen sinun tarjoavan. Viimeksihän et suostunut lainkaan tarjomaan omasta linkistäsi suomennosta , koska linkki, jonka yritit esittää väitteesi tukemiseksi, kumosi omat väitteesi, mikä tietysti oli kannaltasi äärimmäisen noloa. Mutta nyt oletkin näemmä vihdoinkin opiskellut hieman englantia.

        "Ja miltä muuten tuntuu olla moraalisesti kuilun pohjalla?"

        Kerrohan sinä itse, kun se olit juuri sinä, joka jäit valheestasi kiinni oman linkkisi ansiosta.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Menikö suomennokseni nyt mielestäsi oikein?"

        Tämä on ensimmäinen suomennos, jonka näen sinun tarjoavan. Viimeksihän et suostunut lainkaan tarjomaan omasta linkistäsi suomennosta , koska linkki, jonka yritit esittää väitteesi tukemiseksi, kumosi omat väitteesi, mikä tietysti oli kannaltasi äärimmäisen noloa. Mutta nyt oletkin näemmä vihdoinkin opiskellut hieman englantia.

        "Ja miltä muuten tuntuu olla moraalisesti kuilun pohjalla?"

        Kerrohan sinä itse, kun se olit juuri sinä, joka jäit valheestasi kiinni oman linkkisi ansiosta.

        @moloch_horridus ,

        Ensimmäinen suomennus? Miksi sitten syytit minua aiemmin, etten osaa suomentaa?
        (Nämä nasset eivät ymmärrä oman logiikkansa ristiriitaisuutta mutta sehän minua huvittaa :)

        Ja kun argumentit loppuvat itse asiasta (se on tuo postaus tuolla ylhäällä mies), niin aletaan höristä joistakin aiheeseen liittymättömistä asioista. Minua et saa poistettua raiteilta vaikka kuinka yrittäisit.

        Ja tiedoksesi poika: en ole valhdellut kertaakaan!


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Ensimmäinen suomennus? Miksi sitten syytit minua aiemmin, etten osaa suomentaa?
        (Nämä nasset eivät ymmärrä oman logiikkansa ristiriitaisuutta mutta sehän minua huvittaa :)

        Ja kun argumentit loppuvat itse asiasta (se on tuo postaus tuolla ylhäällä mies), niin aletaan höristä joistakin aiheeseen liittymättömistä asioista. Minua et saa poistettua raiteilta vaikka kuinka yrittäisit.

        Ja tiedoksesi poika: en ole valhdellut kertaakaan!

        "Ensimmäinen suomennus? Miksi sitten syytit minua aiemmin, etten osaa suomentaa?"

        Siksi, että valehtelit linkkisi sisällöstä.

        "(Nämä nasset eivät ymmärrä oman logiikkansa ristiriitaisuutta mutta sehän minua huvittaa :)"

        Sinä et ylipäätään näemmä ymmärrä logiikkaa.

        "Ja kun argumentit loppuvat itse asiasta (se on tuo postaus tuolla ylhäällä mies), niin aletaan höristä joistakin aiheeseen liittymättömistä asioista. Minua et saa poistettua raiteilta vaikka kuinka yrittäisit."

        Haha. Et sinä ole raiteilla olllutkaan, tiltu, Venäjän puolesta Suomea vastaan valehteleva.

        "Ja tiedoksesi poika: en ole valhdellut kertaakaan!"

        Minä todistin sen jo viime keskustelussamme linkkisi sisällöstä. jokainen näkee sen. Missä päin äitisi muuten vietti aikaansa pari-kolmekymmentä vuotta sitten, koska saatan oikesti ollakin isäsi, en poikasi?


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Ensimmäinen suomennus? Miksi sitten syytit minua aiemmin, etten osaa suomentaa?"

        Siksi, että valehtelit linkkisi sisällöstä.

        "(Nämä nasset eivät ymmärrä oman logiikkansa ristiriitaisuutta mutta sehän minua huvittaa :)"

        Sinä et ylipäätään näemmä ymmärrä logiikkaa.

        "Ja kun argumentit loppuvat itse asiasta (se on tuo postaus tuolla ylhäällä mies), niin aletaan höristä joistakin aiheeseen liittymättömistä asioista. Minua et saa poistettua raiteilta vaikka kuinka yrittäisit."

        Haha. Et sinä ole raiteilla olllutkaan, tiltu, Venäjän puolesta Suomea vastaan valehteleva.

        "Ja tiedoksesi poika: en ole valhdellut kertaakaan!"

        Minä todistin sen jo viime keskustelussamme linkkisi sisällöstä. jokainen näkee sen. Missä päin äitisi muuten vietti aikaansa pari-kolmekymmentä vuotta sitten, koska saatan oikesti ollakin isäsi, en poikasi?

        @moloch_horridus ,

        No tästä me olemme yhtä mieltä: jokainen näkee tämän!


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        No tästä me olemme yhtä mieltä: jokainen näkee tämän!

        "No tästä me olemme yhtä mieltä: jokainen näkee tämän!"

        Juuri näin.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "No tästä me olemme yhtä mieltä: jokainen näkee tämän!"

        Juuri näin.

        @moloch_horridus ,

        Älä jää sitä miettimäänkovin pitkään, sillä olen vasta pääsemässä alkuun
        nyt kun on hieman enemmän aikaa nassikoille..

        Näitä valtamedian julkaisemattomia uutisia on tulossa tasaiseen tahtiin. Ja pala palalta tulee faktat ilmi - sanoi sanansaattaja!


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Älä jää sitä miettimäänkovin pitkään, sillä olen vasta pääsemässä alkuun
        nyt kun on hieman enemmän aikaa nassikoille..

        Näitä valtamedian julkaisemattomia uutisia on tulossa tasaiseen tahtiin. Ja pala palalta tulee faktat ilmi - sanoi sanansaattaja!

        "Älä jää sitä miettimäänkovin pitkään, sillä olen vasta pääsemässä alkuun
        nyt kun on hieman enemmän aikaa nassikoille..

        Näitä valtamedian julkaisemattomia uutisia on tulossa tasaiseen tahtiin. Ja pala palalta tulee faktat ilmi - sanoi sanansaattaja!"

        Yrithän sitten suomentaa niitä oikein.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Älä jää sitä miettimäänkovin pitkään, sillä olen vasta pääsemässä alkuun
        nyt kun on hieman enemmän aikaa nassikoille..

        Näitä valtamedian julkaisemattomia uutisia on tulossa tasaiseen tahtiin. Ja pala palalta tulee faktat ilmi - sanoi sanansaattaja!"

        Yrithän sitten suomentaa niitä oikein.

        @moloch_horridus ,

        Vielä jos vedät sanasi takaisin, että olisin valehdellut jostakin asiasta, niin voidaan keskustella ihmisten tapaan.


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Vielä jos vedät sanasi takaisin, että olisin valehdellut jostakin asiasta, niin voidaan keskustella ihmisten tapaan.

        "Vielä jos vedät sanasi takaisin, että olisin valehdellut jostakin asiasta, niin voidaan keskustella ihmisten tapaan."

        Miksi ihmeessä niin tekisin, kun olet jäänyt jo usesta valheesta kiinni ja valehtelet Venäjän puolesta Suomea vastaan? Et taida ymmärtää, että ihmisarvosi on täällä Suomessa negatiivinen.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Vielä jos vedät sanasi takaisin, että olisin valehdellut jostakin asiasta, niin voidaan keskustella ihmisten tapaan."

        Miksi ihmeessä niin tekisin, kun olet jäänyt jo usesta valheesta kiinni ja valehtelet Venäjän puolesta Suomea vastaan? Et taida ymmärtää, että ihmisarvosi on täällä Suomessa negatiivinen.

        @moloch_horridus ,

        Ok, sain kantasi, nyt tulee omani.

        Väitä nulikka vielä yksikin kerta, että olisin Suomea vastaan tai maan petturi, niin laitan lakimieheni asialle, jotta saadaan henkilöllisyytesi esille ja sitä mukaa sinut raastupaan!

        En pelleile, katso itse mitä tapahtuu


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Ok, sain kantasi, nyt tulee omani.

        Väitä nulikka vielä yksikin kerta, että olisin Suomea vastaan tai maan petturi, niin laitan lakimieheni asialle, jotta saadaan henkilöllisyytesi esille ja sitä mukaa sinut raastupaan!

        En pelleile, katso itse mitä tapahtuu

        @moloch_horridus ,

        Vinkkejä:
        Jos en olisi käyttänyt VPN:aa (kuten et tehnyt) ja jos olisin sinä, niin hävittäisin ensin nimimerkin, sen jälkeen sähköpostiosoitteen millä nimimerkki rekisteröitiin, vaihtaisin nettioperaattoria ja vaihtaisin palsta-päivystämisen uutisiin pariksi viikoksi.

        Teitä tulee ja menee - joskus hyvällä, joskus pitää ottaa pillistä kiinni, että herää tähän todellisuuteen.


      • SyylarissaKiehuu

        Mitä ihmettä oikein riehut? Tämä on keskustelupalsta, jossa tarjoillaan mielipiteitä! Olen seurannut ja osallistunut palstan keskusteluihin jo vuosia ja aina joskus näkee, että joku keskustelija pillastuu ja alkaa uhkailemaan muita milloin milläkin! Koskaan ei mikään tällainen ole konkretisoitunut millään tavalla!

        Jos haluat edetä uhkaus-linjalla niin teet itsestäsi vain entistä suuremman pellen!


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Ok, sain kantasi, nyt tulee omani.

        Väitä nulikka vielä yksikin kerta, että olisin Suomea vastaan tai maan petturi, niin laitan lakimieheni asialle, jotta saadaan henkilöllisyytesi esille ja sitä mukaa sinut raastupaan!

        En pelleile, katso itse mitä tapahtuu

        Pelleilyä. Vai on anonyymin nimimerkin kunniaa loukattu. Laita hyvä mies nyt se lakimiehesi asialle, vaikka minun kimppuuni. Nyt heti, niin katsotaan. Tässä lisää loukkauksia: olet valehteleva, murhaajia puolustava maanpetturi. Pillistä kiinni ottamisen laiton uhkauskaan ei tee minuun ja tuskin kehenkään muuhunkaan mitään vaikutusta.


      • SyylarissaKiehuu kirjoitti:

        Mitä ihmettä oikein riehut? Tämä on keskustelupalsta, jossa tarjoillaan mielipiteitä! Olen seurannut ja osallistunut palstan keskusteluihin jo vuosia ja aina joskus näkee, että joku keskustelija pillastuu ja alkaa uhkailemaan muita milloin milläkin! Koskaan ei mikään tällainen ole konkretisoitunut millään tavalla!

        Jos haluat edetä uhkaus-linjalla niin teet itsestäsi vain entistä suuremman pellen!

        @SyylarissaKiehuu ,

        Minulleko puhut?
        Mikä uhkaus oikeus on?


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Ok, sain kantasi, nyt tulee omani.

        Väitä nulikka vielä yksikin kerta, että olisin Suomea vastaan tai maan petturi, niin laitan lakimieheni asialle, jotta saadaan henkilöllisyytesi esille ja sitä mukaa sinut raastupaan!

        En pelleile, katso itse mitä tapahtuu

        "Väitä nulikka vielä yksikin kerta, että olisin Suomea vastaan tai maan petturi, niin laitan lakimieheni asialle, jotta saadaan henkilöllisyytesi esille ja sitä mukaa sinut raastupaan!

        En pelleile, katso itse mitä tapahtuu "

        Sinä valehteet Venään puolesta Suomea vastaan. Tiltu.


      • tractor kirjoitti:

        @moloch_horridus ,

        Vinkkejä:
        Jos en olisi käyttänyt VPN:aa (kuten et tehnyt) ja jos olisin sinä, niin hävittäisin ensin nimimerkin, sen jälkeen sähköpostiosoitteen millä nimimerkki rekisteröitiin, vaihtaisin nettioperaattoria ja vaihtaisin palsta-päivystämisen uutisiin pariksi viikoksi.

        Teitä tulee ja menee - joskus hyvällä, joskus pitää ottaa pillistä kiinni, että herää tähän todellisuuteen.

        "Vinkkejä:
        Jos en olisi käyttänyt VPN:aa (kuten et tehnyt) ja jos olisin sinä, niin hävittäisin ensin nimimerkin, sen jälkeen sähköpostiosoitteen millä nimimerkki rekisteröitiin, vaihtaisin nettioperaattoria ja vaihtaisin palsta-päivystämisen uutisiin pariksi viikoksi.

        Teitä tulee ja menee - joskus hyvällä, joskus pitää ottaa pillistä kiinni, että herää tähän todellisuuteen."

        Vinkkisi olivat taas arvottomia, tiltuseni.


      • aina-sama-laulu

        No mitäpä se advokaatti sanoi tractorille? Miten prosessi etenee?


      • aina-sama-laulu kirjoitti:

        No mitäpä se advokaatti sanoi tractorille? Miten prosessi etenee?

        @aina-sama-laulu ,
        Oi, kyllä asia etenee, älä pelkää!


      • SyylarissaKiehuu
        tractor kirjoitti:

        @SyylarissaKiehuu ,

        Minulleko puhut?
        Mikä uhkaus oikeus on?

        ”Minulleko puhut? Mikä uhkaus oikeus on?”

        En tiedä, kun en ole ilmaisua käyttänyt. Sinä olet, joten kai tiedät itse?


      • SyylarissaKiehuu kirjoitti:

        ”Minulleko puhut? Mikä uhkaus oikeus on?”

        En tiedä, kun en ole ilmaisua käyttänyt. Sinä olet, joten kai tiedät itse?

        @SyylarissaKiehuu ,

        "Olen seurannut ja osallistunut palstan keskusteluihin jo vuosia ja aina joskus näkee, että joku keskustelija pillastuu ja alkaa uhkailemaan muita milloin milläkin! "

        Tunnistatko tuon lauseen?
        Ota rennommin, niin ei tule tuollaista dementiaa.


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @aina-sama-laulu ,
        Oi, kyllä asia etenee, älä pelkää!

        Siitä tuleekin mahtavat käräjät: anonyymi nimimerkki syyttää kunnianloukkauksesta. Vai meneekö se niin, että saamme lukea otsikot: "Venäläinen trolli syyttää suomalaisia siitä, että hänelle sanottiin rumasta keskustelupalstalla". Odotan oikein suurella mielenkiinnolla.

        Valehtelit muuten taas yhdessä asiassa. Olet muka saanut selville, käyttääkö nimimerkki moloch_horridus VPN:ää vai ei. Mistä muka? Kaksi vaihtoehtoa: työskentelet Suomi24:n ylläpidossa tai ko. yrityksen palvelimille murtautuneessa organisaatiossa. Kolmas vaihtoehto: olet valehteleva trolli.

        Mikä kolmesta on oikea?


      • aina-sama-laulu kirjoitti:

        Siitä tuleekin mahtavat käräjät: anonyymi nimimerkki syyttää kunnianloukkauksesta. Vai meneekö se niin, että saamme lukea otsikot: "Venäläinen trolli syyttää suomalaisia siitä, että hänelle sanottiin rumasta keskustelupalstalla". Odotan oikein suurella mielenkiinnolla.

        Valehtelit muuten taas yhdessä asiassa. Olet muka saanut selville, käyttääkö nimimerkki moloch_horridus VPN:ää vai ei. Mistä muka? Kaksi vaihtoehtoa: työskentelet Suomi24:n ylläpidossa tai ko. yrityksen palvelimille murtautuneessa organisaatiossa. Kolmas vaihtoehto: olet valehteleva trolli.

        Mikä kolmesta on oikea?

        @aina-sama-laulu ,
        Pysypä yhdessä nimimerkissä edes vuorokauden, niin taivutan asian rautalangasta.


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @aina-sama-laulu ,
        Pysypä yhdessä nimimerkissä edes vuorokauden, niin taivutan asian rautalangasta.

        Minähän pysyn, joten taivuta vaan. Tosin tuo taisi olla vain trollin pakoretki.


      • aina-sama-laulu kirjoitti:

        Minähän pysyn, joten taivuta vaan. Tosin tuo taisi olla vain trollin pakoretki.

        @aina-sama-laulu ,
        No palataan asiaan 24h kuluttua.
        Katsotaan kuka on pakenemassa.


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @aina-sama-laulu ,
        No palataan asiaan 24h kuluttua.
        Katsotaan kuka on pakenemassa.

        Ilman muuta, älä unohda palata asiaan. Muista käydä myös asianajajan pakeilla.


      • aina-sama-laulu kirjoitti:

        Ilman muuta, älä unohda palata asiaan. Muista käydä myös asianajajan pakeilla.

        @aina-sama-laulu ,
        Oi, älä pelkää - en unohda mitään!


      • FuckMolok

        Toi 'aina-sama-laulu' on suurella todennäköisyydellä molok, joka turvautuu lapselliseen hämäysyritykseen....kannattaa seurata.


      • IhmettelenKauhiast
        tractor kirjoitti:

        @SyylarissaKiehuu ,

        "Olen seurannut ja osallistunut palstan keskusteluihin jo vuosia ja aina joskus näkee, että joku keskustelija pillastuu ja alkaa uhkailemaan muita milloin milläkin! "

        Tunnistatko tuon lauseen?
        Ota rennommin, niin ei tule tuollaista dementiaa.

        ”Tunnistatko tuon lauseen?Ota rennommin, niin ei tule tuollaista dementiaa.”

        Tunnistan toki, mutta missä esiintyy sanapari ’uhkaus oikeus’?


      • FuckMolok kirjoitti:

        Toi 'aina-sama-laulu' on suurella todennäköisyydellä molok, joka turvautuu lapselliseen hämäysyritykseen....kannattaa seurata.

        "Toi 'aina-sama-laulu' on suurella todennäköisyydellä molok, joka turvautuu lapselliseen hämäysyritykseen....kannattaa seurata."

        Toisin kuin sinä, minä ja varmastikin nimimerkki aina-sama-laulu kirjoittelemme tänne vain yhdellä nimimerkillämme, emmekä lapsellisesti vaihtele niitä kuten sinä teet.


      • Hjmän
        SyylarissaKiehuu kirjoitti:

        Mitä ihmettä oikein riehut? Tämä on keskustelupalsta, jossa tarjoillaan mielipiteitä! Olen seurannut ja osallistunut palstan keskusteluihin jo vuosia ja aina joskus näkee, että joku keskustelija pillastuu ja alkaa uhkailemaan muita milloin milläkin! Koskaan ei mikään tällainen ole konkretisoitunut millään tavalla!

        Jos haluat edetä uhkaus-linjalla niin teet itsestäsi vain entistä suuremman pellen!

        Ei se ole mikään mielipide, jos väittää toista keskustelijaa toistuvasti Venäjän asiamieheksi tai Venäjän piikkiin toimijaksi, ilman mitään todisteita. Se on selvä kunnianloukkaus ja sille on toki rikoslaissa sille kuuluva paikka.


      • Reality..Check

        ”Ei se ole mikään mielipide, jos väittää toista keskustelijaa toistuvasti Venäjän asiamieheksi tai Venäjän piikkiin toimijaksi, ilman mitään todisteita. Se on selvä kunnianloukkaus ja sille on toki rikoslaissa sille kuuluva paikka.”

        Tämä on ANONYYMI KESKUSTELUPALSTA ja sellaisena se kannattaa myös nähdä!

        Olen itse kirjoitellut muutaman vuoden ja mitä saamiini nimittelyihin tulee niin Venäjän/USA:n/Naton asiamieheksi kutsuminen olisi niistä kevyemmästä päästä!

        Mutta mikäs siinä! Jos joku haluaa myydä asuntonsa ja lähteä niillä rahoulla käymään epämääräistä oikeudenkäyntiä keskustelupalstalla saamansa nimittelyn takia niin siitä vaan!

        Itse taas ajattelen, ettei tänne kannata alunpitäenkään tulla, jos on herkkähipiäinen ja pelkää nimittelyjä!


      • Pure.Jenkkis
        Hjmän kirjoitti:

        Ei se ole mikään mielipide, jos väittää toista keskustelijaa toistuvasti Venäjän asiamieheksi tai Venäjän piikkiin toimijaksi, ilman mitään todisteita. Se on selvä kunnianloukkaus ja sille on toki rikoslaissa sille kuuluva paikka.

        Onhan se mielipide, ja onko se totta sen voi kukin nähdä täällä jos vähän seuraa tätä palstaa, siis vaikka muutaman viikon.
        Sekin on mielipide sinulta että tuossa jonkun kunniaa loukattaisiin.


      • Hjmän kirjoitti:

        Ei se ole mikään mielipide, jos väittää toista keskustelijaa toistuvasti Venäjän asiamieheksi tai Venäjän piikkiin toimijaksi, ilman mitään todisteita. Se on selvä kunnianloukkaus ja sille on toki rikoslaissa sille kuuluva paikka.

        Ei se ole mikään mielipide, jos väittää toista keskustelijaa toistuvasti Venäjän asiamieheksi tai Venäjän piikkiin toimijaksi, ilman mitään todisteita. Se on selvä kunnianloukkaus ja sille on toki rikoslaissa sille kuuluva paikka."

        Mitä ihmettä selittelet? Nimimerkki tractor on ilmiselvä Venäjän kätyri, tiltu. Ja todisteet ovat ilmiselvät, varsinkin keskustelussa, johon tuossa viittaan. Hän itse linkkasi tälle palstalle linkin, jonka hän väitti todistavan, ettei Venäjä muka ole sekaantunut USA:n presidentinvaaleihin. Paha vain, että siinä linkissä itsessään sanottiin, että Venäjä on sekaantunut USA:n presidentinvaaleihin. Etkä muka tiedä, että Venäjä käy informaatiosotaa länsimaita ja demokratioita vastaan ja samalla Suomea vastaan. Nimimerkki tractor on selvästi valinnut puolensa, hän levittää Venäjän valheellisia narratiiveja Venäjän toimista ja rikoksista Suomeen. Hän on siis Venäjän pikku informaatiosoturi. Jos hän oikeasti menisi asianajansa puheille, asianajaja varmaankin käskisi häntä lopettamaan valehtelun Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • Jipky
        moloch_horridus kirjoitti:

        Ei se ole mikään mielipide, jos väittää toista keskustelijaa toistuvasti Venäjän asiamieheksi tai Venäjän piikkiin toimijaksi, ilman mitään todisteita. Se on selvä kunnianloukkaus ja sille on toki rikoslaissa sille kuuluva paikka."

        Mitä ihmettä selittelet? Nimimerkki tractor on ilmiselvä Venäjän kätyri, tiltu. Ja todisteet ovat ilmiselvät, varsinkin keskustelussa, johon tuossa viittaan. Hän itse linkkasi tälle palstalle linkin, jonka hän väitti todistavan, ettei Venäjä muka ole sekaantunut USA:n presidentinvaaleihin. Paha vain, että siinä linkissä itsessään sanottiin, että Venäjä on sekaantunut USA:n presidentinvaaleihin. Etkä muka tiedä, että Venäjä käy informaatiosotaa länsimaita ja demokratioita vastaan ja samalla Suomea vastaan. Nimimerkki tractor on selvästi valinnut puolensa, hän levittää Venäjän valheellisia narratiiveja Venäjän toimista ja rikoksista Suomeen. Hän on siis Venäjän pikku informaatiosoturi. Jos hän oikeasti menisi asianajansa puheille, asianajaja varmaankin käskisi häntä lopettamaan valehtelun Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        Älä esitä tyhmempää kuin olet. Miten luulet minkään noista "todisteistasi" pätevän, jos oikeuskäsittely mentäisiin. Kaikki vaan oman pääsi kehittämää teoriaa, jolle ei ole olemassa mitään reaalisia todisteita. Asia on ihan yhtä huuhaata kuin taannoin mvlehden syyttäminen venäjäkytköksistä.
        Mitään todisteita siihen ei poliisitutkinnan saa löydetty. Joten järki käteen.


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @aina-sama-laulu ,
        Oi, älä pelkää - en unohda mitään!

        Nyt on kulunut jo 25 tuntia - ei näy tractoria. Valehteli siis tuossakin.


      • TiltunTyhmyysKukkii

        ”Miten luulet minkään noista "todisteistasi" pätevän, jos oikeuskäsittely mentäisiin. ”

        Tämo on edelleen MIELIPIDEPALSTA!

        Oikeussaliin menolla on tähän saakka uhkailleet vain Tiltut ITSE! Ei tätä kannata ottaa turhan vakavasti.


      • Jhfuyg
        TiltunTyhmyysKukkii kirjoitti:

        ”Miten luulet minkään noista "todisteistasi" pätevän, jos oikeuskäsittely mentäisiin. ”

        Tämo on edelleen MIELIPIDEPALSTA!

        Oikeussaliin menolla on tähän saakka uhkailleet vain Tiltut ITSE! Ei tätä kannata ottaa turhan vakavasti.

        Hei sinun ei tarvitse tulla todistelemaan ymmärtämättömyyttäsi. Kyse oli hypoteettisesta tilanteesta. Olisihan se aika hauskaa kuultavaa, kun molokki löisi oikeudessa pöytään perustelunsa tyyliin "no se on ihan varmaan venäjän asiamies, kun se on esittänyt netissä venäjän kertomia näkemyksiä maailmanpolitiikan eritilanteista/tapahtumista. Siis ihan selvästi ns. Tiltu.".


      • etiäppäinvaan
        Jhfuyg kirjoitti:

        Hei sinun ei tarvitse tulla todistelemaan ymmärtämättömyyttäsi. Kyse oli hypoteettisesta tilanteesta. Olisihan se aika hauskaa kuultavaa, kun molokki löisi oikeudessa pöytään perustelunsa tyyliin "no se on ihan varmaan venäjän asiamies, kun se on esittänyt netissä venäjän kertomia näkemyksiä maailmanpolitiikan eritilanteista/tapahtumista. Siis ihan selvästi ns. Tiltu.".

        He he, on tää kyllä hauskaa taaaaaas.....
        Ensin nimimerkki Tractor uhkailee oikeustoimilla jos häntä syytetään vielä venäjänkätyriksi ja seuraavaksi käännetään kaikki päälaelleen.
        Olisihan se hauskaa seurattavaa jos lehmät lentäisi!


      • LapsellinenHeitto
        Jhfuyg kirjoitti:

        Hei sinun ei tarvitse tulla todistelemaan ymmärtämättömyyttäsi. Kyse oli hypoteettisesta tilanteesta. Olisihan se aika hauskaa kuultavaa, kun molokki löisi oikeudessa pöytään perustelunsa tyyliin "no se on ihan varmaan venäjän asiamies, kun se on esittänyt netissä venäjän kertomia näkemyksiä maailmanpolitiikan eritilanteista/tapahtumista. Siis ihan selvästi ns. Tiltu.".

        "Olisihan se aika hauskaa kuultavaa..."

        Olisi olisi, mutta KUN TÄMÄ ei oikeuslaitos ole!


      • Jipky kirjoitti:

        Älä esitä tyhmempää kuin olet. Miten luulet minkään noista "todisteistasi" pätevän, jos oikeuskäsittely mentäisiin. Kaikki vaan oman pääsi kehittämää teoriaa, jolle ei ole olemassa mitään reaalisia todisteita. Asia on ihan yhtä huuhaata kuin taannoin mvlehden syyttäminen venäjäkytköksistä.
        Mitään todisteita siihen ei poliisitutkinnan saa löydetty. Joten järki käteen.

        "Älä esitä tyhmempää kuin olet. Miten luulet minkään noista "todisteistasi" pätevän, jos oikeuskäsittely mentäisiin. Kaikki vaan oman pääsi kehittämää teoriaa, jolle ei ole olemassa mitään reaalisia todisteita. Asia on ihan yhtä huuhaata kuin taannoin mvlehden syyttäminen venäjäkytköksistä.
        Mitään todisteita siihen ei poliisitutkinnan saa löydetty. Joten järki käteen."

        Otahan sinä itse nyt kerrankin järki käteen: mitään oikeudenkäyntiä tai edes poliisitutkintaa ei tietenkään ole tulossa, mutta jos olisi, niin tractorin oma isäntä vaatisi häntä luopumaan siitä, koska Venäjä ei tietenkään halua omia propagandavalheitaan punnitaviksi mm. OPCW:n, JIT:n eli kansainvälisen rikostutkintaryhmän, Englannin tiedustelun ja Scotland Yardin sekä ETYJ:n tarjoamien todisteiden kanssa suomalaisessa oikeudessa. Sinäkin vielä kehtaat kutsua noita todisteita muka vain minun pääni sisäisiksi teorioiksi, aivan kuin olisit itse muka elänyt täydellisessä uutispimennossa aikuisikäsi.


      • Jhfuyg kirjoitti:

        Hei sinun ei tarvitse tulla todistelemaan ymmärtämättömyyttäsi. Kyse oli hypoteettisesta tilanteesta. Olisihan se aika hauskaa kuultavaa, kun molokki löisi oikeudessa pöytään perustelunsa tyyliin "no se on ihan varmaan venäjän asiamies, kun se on esittänyt netissä venäjän kertomia näkemyksiä maailmanpolitiikan eritilanteista/tapahtumista. Siis ihan selvästi ns. Tiltu.".

        "Hei sinun ei tarvitse tulla todistelemaan ymmärtämättömyyttäsi. Kyse oli hypoteettisesta tilanteesta. Olisihan se aika hauskaa kuultavaa, kun molokki löisi oikeudessa pöytään perustelunsa tyyliin "no se on ihan varmaan venäjän asiamies, kun se on esittänyt netissä venäjän kertomia näkemyksiä maailmanpolitiikan eritilanteista/tapahtumista. Siis ihan selvästi ns. Tiltu."."

        On aivan varma, ettei Venäjä halua omia propagandavalheitaan punnitaviksi mm. OPCW:n, JIT:n eli kansainvälisen rikostutkintaryhmän, Englannin tiedustelun ja Scotland Yardin sekä ETYJ:n tarjoamien todisteiden kanssa suomalaisessa oikeudessa. Mutta mennäänpä reaalitodellisuuteen: perussuomalaisten kansanedustaja Tom Packalén yritti nostaa kunnianloukkaussyytteen valehdeltuaan Venäjän puolesta Suomea vastaan ja kun häntä kutsuttiin siitä syystä julkisuudessa Tehtaankadun mieheksi. Poliisi sanoi, ettei mitään kunnianloukkaussyytettä nosteta, koska nimitys tarkoitti vain perusteettoman voimakasta Venäjän myötäilyä eli juuri sitä, mihin hän oli syyllistynyt.


      • Tiltua lapsettaa.


      • Gjutt
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Hei sinun ei tarvitse tulla todistelemaan ymmärtämättömyyttäsi. Kyse oli hypoteettisesta tilanteesta. Olisihan se aika hauskaa kuultavaa, kun molokki löisi oikeudessa pöytään perustelunsa tyyliin "no se on ihan varmaan venäjän asiamies, kun se on esittänyt netissä venäjän kertomia näkemyksiä maailmanpolitiikan eritilanteista/tapahtumista. Siis ihan selvästi ns. Tiltu."."

        On aivan varma, ettei Venäjä halua omia propagandavalheitaan punnitaviksi mm. OPCW:n, JIT:n eli kansainvälisen rikostutkintaryhmän, Englannin tiedustelun ja Scotland Yardin sekä ETYJ:n tarjoamien todisteiden kanssa suomalaisessa oikeudessa. Mutta mennäänpä reaalitodellisuuteen: perussuomalaisten kansanedustaja Tom Packalén yritti nostaa kunnianloukkaussyytteen valehdeltuaan Venäjän puolesta Suomea vastaan ja kun häntä kutsuttiin siitä syystä julkisuudessa Tehtaankadun mieheksi. Poliisi sanoi, ettei mitään kunnianloukkaussyytettä nosteta, koska nimitys tarkoitti vain perusteettoman voimakasta Venäjän myötäilyä eli juuri sitä, mihin hän oli syyllistynyt.

        Eli mitä Tehtaankadun miehellä sitten alunperin tarkoitettiin? Sitäkö, että Packalen sai palkkaa sieltä tai toimi heidän hyväkseen?
        Vai sitäkö, että sellaisesta täysin aiheetta häntä syytettiin, vaikkei asiassa ollut mitään perää, kuten jokainen järkevä ymmärtää, mutta haluttiin vain kärjistää ja nollata toisen mielipide nimittelyllä.
        Samaan syyllistyt sinäkin täällä. Kukaan ei kirjoita täällä minkään intressitahon puolesta, vaikka niin luulisitkin, vaan ihan vaan sananvapauden suoman mahdollisuuden tähden, jossa on oikeus olla mitä mieltä tahansa mistäkin asiasta, omaksumansa tiedon pohjalta ja ilmaista sitä mielipiteenä kirjallisesti. Tottakai voit oikaista ja kritisoida, mutta syyllistyt valehteluun aina kun nimität toisia keksimiesi intressitahojen edustajiksi.


      • Gjutt kirjoitti:

        Eli mitä Tehtaankadun miehellä sitten alunperin tarkoitettiin? Sitäkö, että Packalen sai palkkaa sieltä tai toimi heidän hyväkseen?
        Vai sitäkö, että sellaisesta täysin aiheetta häntä syytettiin, vaikkei asiassa ollut mitään perää, kuten jokainen järkevä ymmärtää, mutta haluttiin vain kärjistää ja nollata toisen mielipide nimittelyllä.
        Samaan syyllistyt sinäkin täällä. Kukaan ei kirjoita täällä minkään intressitahon puolesta, vaikka niin luulisitkin, vaan ihan vaan sananvapauden suoman mahdollisuuden tähden, jossa on oikeus olla mitä mieltä tahansa mistäkin asiasta, omaksumansa tiedon pohjalta ja ilmaista sitä mielipiteenä kirjallisesti. Tottakai voit oikaista ja kritisoida, mutta syyllistyt valehteluun aina kun nimität toisia keksimiesi intressitahojen edustajiksi.

        "Eli mitä Tehtaankadun miehellä sitten alunperin tarkoitettiin? Sitäkö, että Packalen sai palkkaa sieltä tai toimi heidän hyväkseen?"

        Ei kai kukaan ole luullut, että hän palkkaa sieltä saisi, mutta hän kuitenkin valehteli Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        "Vai sitäkö, että sellaisesta täysin aiheetta häntä syytettiin, vaikkei asiassa ollut mitään perää, kuten jokainen järkevä ymmärtää, mutta haluttiin vain kärjistää ja nollata toisen mielipide nimittelyllä."

        Kyse oli Venäjän valheellisten narratiivien levittämisestä, Venäjän rikollisten toimien peittelystä, valehtelemisesta suomalaiselle yleisölle sen toimista, mm. sodasta itä-Ukrainassa, MH17-koneen pudotuksesta, Skripalien myrkytyksistä ym.

        "Samaan syyllistyt sinäkin täällä. Kukaan ei kirjoita täällä minkään intressitahon puolesta, vaikka niin luulisitkin, vaan ihan vaan sananvapauden suoman mahdollisuuden tähden, jossa on oikeus olla mitä mieltä tahansa mistäkin asiasta, omaksumansa tiedon pohjalta ja ilmaista sitä mielipiteenä kirjallisesti. Tottakai voit oikaista ja kritisoida, mutta syyllistyt valehteluun aina kun nimität toisia keksimiesi intressitahojen edustajiksi."

        Höpsis. Kukaan ei voi rehellisesti vapaan tiedonvälityksen maassa Suomessa aina ja poikkeuksetta päätyä esim. tractorin käsityksiin lukuisista Venäjän rikoksista ilman, että jostain syystä hän on päättänyt valehdella niistä. Otetaan pari esimerkkiä: kukaan länsimaisten tiedotusvälineiden piirissä ei ole voinut välttyä todisteilta Venäjän sekaantumisesta USA:n presidentinvaaleihin. Silti tractor kehtaa valehdella, ettei sitä muka tapahtunut. Nyt julkaistiin uusi OPCW:n raportti Syyrian Dumasta, joka perustui tutkijoiden tarkkoihin tutkimuksiin paikan päällä ja joka todisti kaasuiskun tappaneen ainakin 43 ihmistä ja että kaasusäiiöt pudotettiin helikoptereista, joten syyllisiä voivat olla ainoastaan Syyrian armeija tai Venäjän armeija, joilla oli täydellinen ilmaherruus Dumassa. Kun tractor kuuli siitä, niin hän edelleen vain intti, että kyseessä on muka lavastus, koska Venäjän valhepropaganda on siihen sitoutunut. Hän on tiltu, joka valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • dffda
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Eli mitä Tehtaankadun miehellä sitten alunperin tarkoitettiin? Sitäkö, että Packalen sai palkkaa sieltä tai toimi heidän hyväkseen?"

        Ei kai kukaan ole luullut, että hän palkkaa sieltä saisi, mutta hän kuitenkin valehteli Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        "Vai sitäkö, että sellaisesta täysin aiheetta häntä syytettiin, vaikkei asiassa ollut mitään perää, kuten jokainen järkevä ymmärtää, mutta haluttiin vain kärjistää ja nollata toisen mielipide nimittelyllä."

        Kyse oli Venäjän valheellisten narratiivien levittämisestä, Venäjän rikollisten toimien peittelystä, valehtelemisesta suomalaiselle yleisölle sen toimista, mm. sodasta itä-Ukrainassa, MH17-koneen pudotuksesta, Skripalien myrkytyksistä ym.

        "Samaan syyllistyt sinäkin täällä. Kukaan ei kirjoita täällä minkään intressitahon puolesta, vaikka niin luulisitkin, vaan ihan vaan sananvapauden suoman mahdollisuuden tähden, jossa on oikeus olla mitä mieltä tahansa mistäkin asiasta, omaksumansa tiedon pohjalta ja ilmaista sitä mielipiteenä kirjallisesti. Tottakai voit oikaista ja kritisoida, mutta syyllistyt valehteluun aina kun nimität toisia keksimiesi intressitahojen edustajiksi."

        Höpsis. Kukaan ei voi rehellisesti vapaan tiedonvälityksen maassa Suomessa aina ja poikkeuksetta päätyä esim. tractorin käsityksiin lukuisista Venäjän rikoksista ilman, että jostain syystä hän on päättänyt valehdella niistä. Otetaan pari esimerkkiä: kukaan länsimaisten tiedotusvälineiden piirissä ei ole voinut välttyä todisteilta Venäjän sekaantumisesta USA:n presidentinvaaleihin. Silti tractor kehtaa valehdella, ettei sitä muka tapahtunut. Nyt julkaistiin uusi OPCW:n raportti Syyrian Dumasta, joka perustui tutkijoiden tarkkoihin tutkimuksiin paikan päällä ja joka todisti kaasuiskun tappaneen ainakin 43 ihmistä ja että kaasusäiiöt pudotettiin helikoptereista, joten syyllisiä voivat olla ainoastaan Syyrian armeija tai Venäjän armeija, joilla oli täydellinen ilmaherruus Dumassa. Kun tractor kuuli siitä, niin hän edelleen vain intti, että kyseessä on muka lavastus, koska Venäjän valhepropaganda on siihen sitoutunut. Hän on tiltu, joka valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        Kaikenlaisista tutkimuksista voi muodostaa oman mielipiteensä vapaan tiedonvälityksen maissa. Kaikille ei riitä todisteeksi se, että kun sanotaan: ne sano niin. Varsinkin, kun tiedetään, että todisteiden lausunnot nojaavat toisen käden tietoon (haastattelut).

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään, teet vain oletuksia siitä. Paitsi, jos sinulla on esittää oikeita todisteteita asiasta, kuten kirjoittajan dokumentoidut yietoyhteydet Venäjälle, pankkisiirrot tms.


      • aina-sama-laulu kirjoitti:

        Nyt on kulunut jo 25 tuntia - ei näy tractoria. Valehteli siis tuossakin.

        @aina-sama-laulu ,

        Kyllä minä täällä olen veitikkaiseni.


      • TiltunTyhmyysKukkii kirjoitti:

        ”Miten luulet minkään noista "todisteistasi" pätevän, jos oikeuskäsittely mentäisiin. ”

        Tämo on edelleen MIELIPIDEPALSTA!

        Oikeussaliin menolla on tähän saakka uhkailleet vain Tiltut ITSE! Ei tätä kannata ottaa turhan vakavasti.

        @TiltunTyhmyysKukkii ,

        Mielipidepalstapa hyvinkin.
        Ja mielipiteenoikeus on jokaisella tässä maassa perustuslain mukaan, ilman että haukutaan perusteettomasti (ja laittomasti huom!) maanpetturiksi.


      • etiäppäinvaan kirjoitti:

        He he, on tää kyllä hauskaa taaaaaas.....
        Ensin nimimerkki Tractor uhkailee oikeustoimilla jos häntä syytetään vielä venäjänkätyriksi ja seuraavaksi käännetään kaikki päälaelleen.
        Olisihan se hauskaa seurattavaa jos lehmät lentäisi!

        @etiäppäinvaan ,

        Edelleenkin: mikä uhkaus se oikeustoimi on?


      • dffda kirjoitti:

        Kaikenlaisista tutkimuksista voi muodostaa oman mielipiteensä vapaan tiedonvälityksen maissa. Kaikille ei riitä todisteeksi se, että kun sanotaan: ne sano niin. Varsinkin, kun tiedetään, että todisteiden lausunnot nojaavat toisen käden tietoon (haastattelut).

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään, teet vain oletuksia siitä. Paitsi, jos sinulla on esittää oikeita todisteteita asiasta, kuten kirjoittajan dokumentoidut yietoyhteydet Venäjälle, pankkisiirrot tms.

        "Kaikenlaisista tutkimuksista voi muodostaa oman mielipiteensä vapaan tiedonvälityksen maissa. Kaikille ei riitä todisteeksi se, että kun sanotaan: ne sano niin. Varsinkin, kun tiedetään, että todisteiden lausunnot nojaavat toisen käden tietoon (haastattelut)."

        OPCW:n raportti perustui tutkijoiden tarkkoihin tutkimuksiin paikan päällä ja myös noiden rakennusten ja kaasusäiliöiden tutkimiseen ja niiden vauriot todistivat, että nuo kaasusäiliöt pudotettiin helikoptereista.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään, teet vain oletuksia siitä. Paitsi, jos sinulla on esittää oikeita todisteteita asiasta, kuten kirjoittajan dokumentoidut yietoyhteydet Venäjälle, pankkisiirrot tms."

        Jos sinä nyt yhtään ymmärtäisit lukemaasi, niin en ole koskaan väittänyt, että tractor saisi rahaa Venäjältä, vaan väitteeni kuuluu, että hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan eli hän on tiltu ja se on ilmiselvää jokaiselle, jotka hänen kirjoituksiaan lukevat ajatuksella.


      • Paukis
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Kaikenlaisista tutkimuksista voi muodostaa oman mielipiteensä vapaan tiedonvälityksen maissa. Kaikille ei riitä todisteeksi se, että kun sanotaan: ne sano niin. Varsinkin, kun tiedetään, että todisteiden lausunnot nojaavat toisen käden tietoon (haastattelut)."

        OPCW:n raportti perustui tutkijoiden tarkkoihin tutkimuksiin paikan päällä ja myös noiden rakennusten ja kaasusäiliöiden tutkimiseen ja niiden vauriot todistivat, että nuo kaasusäiliöt pudotettiin helikoptereista.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään, teet vain oletuksia siitä. Paitsi, jos sinulla on esittää oikeita todisteteita asiasta, kuten kirjoittajan dokumentoidut yietoyhteydet Venäjälle, pankkisiirrot tms."

        Jos sinä nyt yhtään ymmärtäisit lukemaasi, niin en ole koskaan väittänyt, että tractor saisi rahaa Venäjältä, vaan väitteeni kuuluu, että hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan eli hän on tiltu ja se on ilmiselvää jokaiselle, jotka hänen kirjoituksiaan lukevat ajatuksella.

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.

        Et myöskään tutkimusasetelmien vaikuttimista se puoleen. Äläkä viitsi naurattaa noilla kanistereilla enää enempää :).


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @aina-sama-laulu ,

        Kyllä minä täällä olen veitikkaiseni.

        No mitäpä asianajaja sinulle kertoi? Äskeisistä lain tulkinnoista päätellen et ole sellaisen kanssa puhunutkaan.


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @etiäppäinvaan ,

        Edelleenkin: mikä uhkaus se oikeustoimi on?

        Miten niin oikeustoimi? Et ole kirjoittanut mistään oikeustoimesta, vaan uhkailit syyttäväsi kunnianloukkauksesta anonyymia nimimerkkiä kohtaan. Aioit vääntää minulle rautalangasta, mutta eipä ole näkynyt.


      • aina-sama-laulu kirjoitti:

        Miten niin oikeustoimi? Et ole kirjoittanut mistään oikeustoimesta, vaan uhkailit syyttäväsi kunnianloukkauksesta anonyymia nimimerkkiä kohtaan. Aioit vääntää minulle rautalangasta, mutta eipä ole näkynyt.

        @aina-sama-laulu ,
        No niin, lupasin kertoa sinulle jotakin, joten tässä.

        Tässä maassa on jokaisella perustuslaillinen oikeus mielipiteen ja ilmaisun vapauteen, ilman että tarvitsee kuunnella laittomia syytöksiä maanpetturuudesta - mikä on kunnianloukkaus, jopa törkeä sellainen, sillä väite on esitetty joukkotiedotusvälineessä.
        Syytös ei kohdistu anonyymiin nimimerkkiin, vaan rekisteröityyn sellaiseen ja siten siihen liittyvään sähköpostiosoitteeseen ja sitämyöden minuun henkilökohtaisesti.
        Oikeustoimissa minä en häviä, siitä voit olla varma!

        Toinen asia mistä meillä oli puhetta oli kai se lyhyt verkko-juttu vai?
        En taivuta rautalangasta sittenkään, on parempi, että saat itse hieman miettiä, kun et ole se penaalin terävin kynä ja siksi on hyvä saada hieman vipinää korvien väliin.
        Mieti tätä nimimerkkiäni, luulit varmastikin, että laitoin nimimerkikseni traktori, yksi ääliömäisimmistä nimimerkeistä mitä olla ja voi.
        Tottakai se tarkoittaa traktoria mutta jos mietit, niin siihen on piilotettu toinen merkitys.
        Tämä siis vihjeeksi.


      • Paukis kirjoitti:

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.

        Et myöskään tutkimusasetelmien vaikuttimista se puoleen. Äläkä viitsi naurattaa noilla kanistereilla enää enempää :).

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Älä höpötä, Venäjän puolesta Suomea vastaan valehtelulle voi mainiosti olla paljon muitakin motiiveja kuin raha. Voihan olla, että tractor palvoo paidatonta messiasta, hänellä on sukujuuria Venäjällä tai venäläinen vaimo, kuten FuckMolokilla, silkka USA-viha tai fasistinen poliitinen kanta ym. Hän ei ole kertonut, mikä hänen motiivinsa valehtelulle Venäjän puolesta Suomea vastaan on.

        "Et myöskään tutkimusasetelmien vaikuttimista se puoleen. Äläkä viitsi naurattaa noilla kanistereilla enää enempää :)."

        Sinähän kuulostat siltä, että sinä tiedät noista kaasusäiliöiden ja rakennusten vaurioista enemmän kuin puolueeton kansainvälinen kemiallisten aseiden kieltojärjestö OPCW, joka on paikan päällä käynyt tutkimassa nuo kaasusäiliöt ja rakennusten vauriot ja mm. tehnyt niistä asiantuntijoiden avustuksella tietokonemallinnoksia ja näin päätynyt tutkimuksissaan siihen, että ne pudotettiin helikoptereista. Vai olisikohan sittenkin niin, että sinä et tiedä niistä mitään, mutta haluat, että nuo ainakin 43:n siviilin joukkomurhaan syylliset pääsevät kuin koira veräjästä hirmuteostaan.


      • aina-sama-laulu
        tractor kirjoitti:

        @aina-sama-laulu ,
        No niin, lupasin kertoa sinulle jotakin, joten tässä.

        Tässä maassa on jokaisella perustuslaillinen oikeus mielipiteen ja ilmaisun vapauteen, ilman että tarvitsee kuunnella laittomia syytöksiä maanpetturuudesta - mikä on kunnianloukkaus, jopa törkeä sellainen, sillä väite on esitetty joukkotiedotusvälineessä.
        Syytös ei kohdistu anonyymiin nimimerkkiin, vaan rekisteröityyn sellaiseen ja siten siihen liittyvään sähköpostiosoitteeseen ja sitämyöden minuun henkilökohtaisesti.
        Oikeustoimissa minä en häviä, siitä voit olla varma!

        Toinen asia mistä meillä oli puhetta oli kai se lyhyt verkko-juttu vai?
        En taivuta rautalangasta sittenkään, on parempi, että saat itse hieman miettiä, kun et ole se penaalin terävin kynä ja siksi on hyvä saada hieman vipinää korvien väliin.
        Mieti tätä nimimerkkiäni, luulit varmastikin, että laitoin nimimerkikseni traktori, yksi ääliömäisimmistä nimimerkeistä mitä olla ja voi.
        Tottakai se tarkoittaa traktoria mutta jos mietit, niin siihen on piilotettu toinen merkitys.
        Tämä siis vihjeeksi.

        Syytös kohdistuu anonyymiin nimimerkkiin, koska siitä ei ilmene mitenkään henkilöllisyytesi. Olet täysin pihalla lainsäädännön suhteen, kun luulet asian olevan jollakin lailla oikeustoimeen liittyvä. Olet sen verran tylsä kynä, että et edes ymmärrä asiaa. Tämä keskustelupalsta ei ole myöskään joukkotiedotusväline. Pidän sinua yhä maanpetturina, toimit Venäjän etuja ajaen ja Suomea vastaan. Valehtelet vähän väliä. Uhkailet tarttuvasi pillistä kiinni, ja se on laiton uhkaus.

        Joten älä nyt lässytä vaan laita prosessi käyntiin, nyt heti.


      • Poikkisr
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Älä höpötä, Venäjän puolesta Suomea vastaan valehtelulle voi mainiosti olla paljon muitakin motiiveja kuin raha. Voihan olla, että tractor palvoo paidatonta messiasta, hänellä on sukujuuria Venäjällä tai venäläinen vaimo, kuten FuckMolokilla, silkka USA-viha tai fasistinen poliitinen kanta ym. Hän ei ole kertonut, mikä hänen motiivinsa valehtelulle Venäjän puolesta Suomea vastaan on.

        "Et myöskään tutkimusasetelmien vaikuttimista se puoleen. Äläkä viitsi naurattaa noilla kanistereilla enää enempää :)."

        Sinähän kuulostat siltä, että sinä tiedät noista kaasusäiliöiden ja rakennusten vaurioista enemmän kuin puolueeton kansainvälinen kemiallisten aseiden kieltojärjestö OPCW, joka on paikan päällä käynyt tutkimassa nuo kaasusäiliöt ja rakennusten vauriot ja mm. tehnyt niistä asiantuntijoiden avustuksella tietokonemallinnoksia ja näin päätynyt tutkimuksissaan siihen, että ne pudotettiin helikoptereista. Vai olisikohan sittenkin niin, että sinä et tiedä niistä mitään, mutta haluat, että nuo ainakin 43:n siviilin joukkomurhaan syylliset pääsevät kuin koira veräjästä hirmuteostaan.

        No se nyt on ainakin, tullut selväksi että sinä et tiedä sodankäynnin asetekniikasta.
        Mutta jatka vaan niin saadaan nauraa.
        Siksi toisekseen sinulla ei ole omistusoikeutta Tiltu nimekkeen määrittelyyn. Siksi:
        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.


      • Poikkisr kirjoitti:

        No se nyt on ainakin, tullut selväksi että sinä et tiedä sodankäynnin asetekniikasta.
        Mutta jatka vaan niin saadaan nauraa.
        Siksi toisekseen sinulla ei ole omistusoikeutta Tiltu nimekkeen määrittelyyn. Siksi:
        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.

        "No se nyt on ainakin, tullut selväksi että sinä et tiedä sodankäynnin asetekniikasta.
        Mutta jatka vaan niin saadaan nauraa."

        Ehkäpä OPCW kuitenkin tietää. Ja minä luotan heidän puolueettomaan ja perusteelliseen tutkimukseensa. Sinä et, koska ilmeisestikin haluat, että että nuo ainakin 43:n siviilin joukkomurhaan syylliset pääsevät kuin koira veräjästä hirmuteostaan.

        "Siksi toisekseen sinulla ei ole omistusoikeutta Tiltu nimekkeen määrittelyyn. Siksi:
        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Kuten tällä palstalla lukuisia kertoja on määritelty, tiltu valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan. Kertaakaan en muuten ole nähnyt määritelmässä väitettä, että hän saisi siitä myös rahaa. Oletko sinä ja missä?


      • molokkisäiliö
        moloch_horridus kirjoitti:

        "No se nyt on ainakin, tullut selväksi että sinä et tiedä sodankäynnin asetekniikasta.
        Mutta jatka vaan niin saadaan nauraa."

        Ehkäpä OPCW kuitenkin tietää. Ja minä luotan heidän puolueettomaan ja perusteelliseen tutkimukseensa. Sinä et, koska ilmeisestikin haluat, että että nuo ainakin 43:n siviilin joukkomurhaan syylliset pääsevät kuin koira veräjästä hirmuteostaan.

        "Siksi toisekseen sinulla ei ole omistusoikeutta Tiltu nimekkeen määrittelyyn. Siksi:
        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Kuten tällä palstalla lukuisia kertoja on määritelty, tiltu valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan. Kertaakaan en muuten ole nähnyt määritelmässä väitettä, että hän saisi siitä myös rahaa. Oletko sinä ja missä?

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu


      • molokkisäiliö kirjoitti:

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu"

        Kuten tällä palstalla lukuisia kertoja on määritelty, tiltu valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan. Kertaakaan en muuten ole nähnyt määritelmässä väitettä, että hän saisi siitä myös rahaa. Oletko sinä ja missä?


      • säiliömolokki2
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu"

        Kuten tällä palstalla lukuisia kertoja on määritelty, tiltu valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan. Kertaakaan en muuten ole nähnyt määritelmässä väitettä, että hän saisi siitä myös rahaa. Oletko sinä ja missä?

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.


      • säiliömolokki2 kirjoitti:

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Älä nyt enempää lässytä, vaan näytä jostain sellainen tiltun määritelmä, että hänen pitäisi saada valehtelustaan Venäjän puolesta Suomea vastaan rahaa tai muuta korvausta, jotta häntä voi kutsua tiltuksi. Täällä on monta vuotta määritelty tiltuksi ihminen, joka valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan eikä korvauksesta ole ollut mitään puhetta.


      • molokkisäiliö
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Älä nyt enempää lässytä, vaan näytä jostain sellainen tiltun määritelmä, että hänen pitäisi saada valehtelustaan Venäjän puolesta Suomea vastaan rahaa tai muuta korvausta, jotta häntä voi kutsua tiltuksi. Täällä on monta vuotta määritelty tiltuksi ihminen, joka valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan eikä korvauksesta ole ollut mitään puhetta.

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."


      • molokkisäiliö kirjoitti:

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Ei jatkat lässytystä, koska sinun itsesi keksimää määritelmää ei ole olemassa muualla kuin sinun omassa mielikuvituksessasi.


      • hissanläksy
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Ei jatkat lässytystä, koska sinun itsesi keksimää määritelmää ei ole olemassa muualla kuin sinun omassa mielikuvituksessasi.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."


      • hissanläksy kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • nitromolokki
        moloch_horridus kirjoitti:

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.


      • nitromolokki kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • kasettimolokki
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu


      • kasettimolokki kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • me-too
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Demokratiapilleri', sitä jenkit ovat tarjonneet oppositiojohtajalle."

        No hyvä ettei poloniumia tai novitshokia kuten Venäjä.

        Venäjä ei ole käyttänyt novitsokia.


      • "Venäjä ei ole käyttänyt novitsokia."

        Ooh, joku on elänyt uutispimennossa koko viime vuoden. Kyllä on, Venäjä yritti myrkyttää Skripalit Salisburyssa novitsokilla Putinin käskystä.


      • säiliöitse
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."


      • säiliöitse kirjoitti:

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • kloorimolokki
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."


      • kloorimolokki kirjoitti:

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • säiliömies
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."


      • säiliömies kirjoitti:

        Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


      • lassilajatikanoja
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.

        "Sinä et tiedä kenenkään tiltuudesta yhtään mitään paitsi, jos sinulla on esittää todisteet, että joku valehtelee Venäjän puolesta vastikkeellisesti eli ollen tiltu."

        Nimimerkki tractor on tiltu, koska hän valehtelee Venäjän puolesta Suomea vastaan.


    • En haluaisi häiritä keskusteluanne vanhustenhuollosta ja hävittäjistä mutta ajattelin, että asia olisi ollut tuossa AP-postauksessa...

    • eespäinsano

      Ompas taas hauskaa seurata "kökkötractorin" rimpuilua kun jaskat on jo hällä housussa.
      Muuten, taitaa tulla lakimiehellesi kiire kun alkaa puolustella sinun töppäilyjäsi!

    • FuckMolok

      Venezuelaan ollaan viemässä jenkkidemokratiaa, esim. Brasilia on saanut tuta tätä jenkki Cia-käsittelyä.
      Kellä on aivot ja ajatuskuviot kunnossa, näkevät ja tajuavat mitä siellä on menossa, muut eivät pysty tai halua nähdä, kokea tosiasioita.
      Sikäli avointa touhua, että uhkailu jenkkien puolelta on ollut täysin avointa, ja vastalauseita ei esiinny EU:n piiristä, YK:sta puhumattakaan.
      Mitä saumaa lännellä on sanoa yhtäkään sanaa Krimistä, joka sentään oli oikeutettu ja vahvistettiin täysin puolueettomalla äänestyksellä.

      • FMoloOnIrvokas

        ”Mitä saumaa lännellä on sanoa yhtäkään sanaa Krimistä, joka sentään oli oikeutettu ja vahvistettiin täysin puolueettomalla äänestyksellä.”

        Tottakai on! Toisin kuin väitit:

        - Krimin laiton anastus ei ollut millään tavalla oikeutettu

        - miehittäjän pitämät vaalit oli irvokas farssi, joka upposi vain FMoloon!


      • MonenTekijäSumma
        FMoloOnIrvokas kirjoitti:

        ”Mitä saumaa lännellä on sanoa yhtäkään sanaa Krimistä, joka sentään oli oikeutettu ja vahvistettiin täysin puolueettomalla äänestyksellä.”

        Tottakai on! Toisin kuin väitit:

        - Krimin laiton anastus ei ollut millään tavalla oikeutettu

        - miehittäjän pitämät vaalit oli irvokas farssi, joka upposi vain FMoloon!

        Saattoi upota erittäin moneen muuhunkin.
        Kuin (FMoloon) Olettaisin.


      • TodellaMonta

        Niin? Voihan olla, että Suomessa on stallareita jopa kaksi ellei peräti kolme!


      • TodellaMonta kirjoitti:

        Niin? Voihan olla, että Suomessa on stallareita jopa kaksi ellei peräti kolme!

        @TodellaMonta ,
        Selventäisitkö kaikille miten stalinismi liittyy aiheeseen.


      • EtiIte

        En selvennä. Riittää, kun se mielestäni liittyy:-D


      • HihHihHihHiii
        TodellaMonta kirjoitti:

        Niin? Voihan olla, että Suomessa on stallareita jopa kaksi ellei peräti kolme!

        Lainaus: (TodellaMonta:) " Suomessa on stallareita jopa kaksi ellei peräti kolme!"

        Yhtä natouskovaista vastaan. Sillä jo pärjää hyvin.


      • AhkeraKunOn
        HihHihHihHiii kirjoitti:

        Lainaus: (TodellaMonta:) " Suomessa on stallareita jopa kaksi ellei peräti kolme!"

        Yhtä natouskovaista vastaan. Sillä jo pärjää hyvin.

        Kyllä yhdelläkin pärjää. Jos se on oikein ahkera postaamaan.


      • Reality..Check
        HihHihHihHiii kirjoitti:

        Lainaus: (TodellaMonta:) " Suomessa on stallareita jopa kaksi ellei peräti kolme!"

        Yhtä natouskovaista vastaan. Sillä jo pärjää hyvin.

        ”Yhtä natouskovaista vastaan. Sillä jo pärjää hyvin.”

        Eduskuntavaaleissa stallareita on ollut peräti 0,3 %.

        Nato-kannattajia gallupeissa 20 %.


      • HihHihHihHiii
        Reality..Check kirjoitti:

        ”Yhtä natouskovaista vastaan. Sillä jo pärjää hyvin.”

        Eduskuntavaaleissa stallareita on ollut peräti 0,3 %.

        Nato-kannattajia gallupeissa 20 %.

        17,4% Viimeinen mittaus.


      • LoppuaanEiVältelläVoi

        Riippuu siitä kuka mittaa. Huhtikuussa saat viimeisen mittauksen stallareista. Sekin voi huvittaa?


    • FuckMolok

      Maailman suurimmat öljyvarat ja USA:n pakotteet = miten liittyvät yhteen, kysymys vajakeille?

      • Jkiyf

        Natohenkisten mielestä USA ei kuulemma tee mitään Venezuelan öljyllä, vaikka on maailman toiseksi suurin öljyntuojamaa heti Kiinan jälkeen.


      • tietoalöytyy
        Jkiyf kirjoitti:

        Natohenkisten mielestä USA ei kuulemma tee mitään Venezuelan öljyllä, vaikka on maailman toiseksi suurin öljyntuojamaa heti Kiinan jälkeen.

        Se vaan kun usa on tulossa maailman suurimmaksi öljyntuottajamaaksi!
        Mihin se tosiaan tarvitsisi jonkun venetsuelan öljyä?


      • TärkeinAsia

        Aina öljylle on käyttöä, muttatärkerintä olisi saada Venezuelan konkurssipesä toimivaksi yhteiskunnaksi.


      • TärkeinAsia kirjoitti:

        Aina öljylle on käyttöä, muttatärkerintä olisi saada Venezuelan konkurssipesä toimivaksi yhteiskunnaksi.

        @TärkeinAsia ,

        Hyökkäämällä sinne, kuten Trump on mieltä?


      • EiOleNäkynyt

        Ei, vaan sanonut, että se on mahdollsta. Mitään hyökkäystä ei ole tapahtunut!


      • Hjjufd
        tietoalöytyy kirjoitti:

        Se vaan kun usa on tulossa maailman suurimmaksi öljyntuottajamaaksi!
        Mihin se tosiaan tarvitsisi jonkun venetsuelan öljyä?

        Mitä sitä täällä kyselet. Mene kertomaan USAn ulkomaan kaupasta vastaaville, että ei kannata tuoda öljyä toiseksi eniten maailman maista, kun sitä saadaan omasta takaa. Tosin kaksinkertaisilla tuotantokustannuksilla.


    • ennemmin

      1. Kauppasaarretaan luonnonvaroiltaan rikas maa, jotta se joutuu vaikeuksiin.
      Ikävintä tuossa on se, että kauppasaarron takia Venäjä ei voi käydä kauppaa, myydä aseita eikä viedä viljaa Venezuelaan
      2. Aletaan rummuttaa ihmisten hädästä siellä
      Ei pidä rummutta vaan surra ihmisten hädästä siellä
      3. Etsitään nukkehallitsija ja aletaan suunnitella uutta regimen vaihtoa
      Ymmärtääkseni Venäjä tukee nykyistä nukkehallitsijaa ja vasta valmistelee uutta.
      4. Varastetaan maan reservipääoma
      Ei kai Venäjä vielä ole ehtinyt paljon varastaa,
      5. Julistetaan valittu nukkehallitsija maan uudeksi lailliseksi johtajaksi
      Onko Putin nyt Venezuelan todellinen johtaja?
      6. Pidetään kaikki keinot pöydällä - myös sota - jotta valtiokaappaus toteutuu
      Putin on jo vienyt aseita, hävittäjiä ja panssarivaunuja joilla on tarkoitus hyökätä Kolumbiaan. Saas nähdä toteutuuko haluttu vallankaappaus suellä.

    • d5ue76rj

      Jännä, että nasse ei ymmärrä näitä perusasioita.

      • RahanPainaminenAuttaa

        Ei todellakaan ymmärrä kuten Tiltu, että Maduro on talousnero!


    • noloch-exitus

      Saakohan Brian Christopher Boyenger kohta hommia Venezuelasta?

    • kersan

      Golan meidän tulee tulehduttaa.

      • VarmuusAinaParas

        Käytä kumia niin Golanisi ei tulehdu!


    • eno-veneessä

      Läntinen arvoyhteisö on valitsemassa Venezuelalle uuttaa johtajaa. Valinta tapahtuu perinteisen ulkoa päin tapahtuvan syyllistämis-kiristys-uhkailu- menetelmän avulla. Edellinen vaaleilla valittu johtaja Maduro ei miellytä länsimaisen arvoyhteisön johtajaa Yhdysvaltoja any more.
      Uudeksi oppositiojohtajaksi on jo valittu salskea hymypoika, Juan Guaidó.

      Länsimainen arvoyhteisö ei vielä keksinyt porsaanreikää väkivallan käytön aloittamiselle luonnonvaroiltaan rikkaassa Väli-Ameriikan valtiossa. Sähkökatkot ja muu pienimuotoinen hybridihaittaaminen ovat taloudellisen kiristämisen ohella olleet keinoja vallanvaihdon edistämisessä.
      Suomen tulee olla natokumppanina avantgardejoukon kärjessä tässäkin kumouksessa, palkkiona voimme saada öljyä ja Yhdysvaltojen järkkymättömän luottamuksen.

    • Anonyymi

      Yhdysvaltain kädenjälki tunnetaan kansaivälisessä politiikassa. Naton kautta Suomesta tulisi jenkkien rikoskumppani.

    • Anonyymi

      Pankit on lännen mukana keikauttamassa maduroa kun keräävät jo lainarahaa guiadon valtaanpääsyn varalle. Usa on pysäyttynyt venezuelan öljynviennin ja rahaliikenteen että on vain ajankysymys kun usa miehittää sen ellei maduro saa asioita sujumaan kaupassa muilla tavoin.

    • Anonyymi

      Tänään uutisoitiin että natomaiden tiedustelulla on eteläamerikan maiden tiedustelun kanssa yhteisprojekti eteläamerikan opposition jäsenten kiduttamiseksi ja tappamiseksi ja ranskan tiedustelu oli kuulemma opettanut miten elävän oppositiojäsenen vatsa viilletään auki ja lopuksi pudotetaan helikopterista viidakkoon ja muillakin nato mailla oli yhtä sairaat kidutus- ja tappamiskeinot ja näissä yhteisoperaatioissa kuoli yli 60 000 eteläamerikan opposition jäsentä. Nyt natomaat on menossa venezuelaan tekemään samaa tappavaa tiedusteluyhteistyötä muiden eteläamerikan maiden kanssa.

    • Anonyymi

      Venezuela on nyt siinä tilanteessa, missä Chile oli keväällä 1973

      • @Anonyymi ,

        Läheltä piti ;)


    • Anonyymi

      Lauantaina Caracasissa järjestettyyn opposition mielenosoitukseen osallistui arviolta 1 500–2 000 ihmistä, mikä oli selvästi aiempaa vähemmän. Myös muualla maassa pidettyihin mielenosoituksiin osallistui aiempaa vähemmän ihmisiä. Tämä saattaa olla merkki Guaidón ympärille syntyneen oppositioliikkeen innostuksen hiipumisesta.

      Miksi Maidan-taktiikka ei toimi Venezuelassa?

    • Anonyymi

      Guaidón sotapuheet heiluttelevat maailman pörssejä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe