Trump vuonna 2017: "Venezuelaan meidän pitää hyökätä"

Näin se vain menee taas jälleen! Totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Coup D'etat:n vaiheet:

1. Kauppasaarretaan luonnonvaroiltaan rikas maa, jotta se joutuu vaikeuksiin.
2. Aletaan rummuttaa ihmisten hädästä siellä
3. Etsitään nukkehallitsija ja aletaan suunnitella uutta regimen vaihtoa
4. Varastetaan maan reservipääoma
5. Julistetaan valittu nukkehallitsija maan uudeksi lailliseksi johtajaksi
6. Pidetään kaikki keinot pöydällä - myös sota - jotta valtiokaappaus toteutuu

FBI:n apulaisjohtaja (2016-2018) Andrew McCabe valottaa uudessa kirjassaan sivulla 136, kuinka valkoisen talon ovaaliofficessa Trump on asiaa "filosofoinut" vuonna 2017:
"Silloin presidentti puhui Venezuelasta. Se on maa mihin meidän pitäisi hyökätä, hän sanoi. Heillä on kaikki se öljy ja he ovat aivan takapihallamme".

Kuvakaappaus kirjan kyseisestä sivusta:
https://twitter.com/aaronjmate/status/1097601566671015936

Ja tätä siis EU:kin kannattaa.

13

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän

      meidän sitten mielestäsi pitäisi EU:ssa kannattaa? EU haluaa sinne demokratiaa, jota Maduron hallinto ei edusta. Miksi ihmisten hädästä Venezuelassa ei saisi puhua?

      • totuusontässä

        Maduron edeltäjä jakoi kansalle rahaa ja avustuksia - siis harjoitti sosialismia. Tästä USA ei pitänyt.
        Se jatkoi pakotteilla ja saattamalla maahan valtavan inflaation, jolla hallinto ajetaan alas.

        Eteläkartiossa eli latinalaisessa Amerikassa USA ei hyväksy sosialismia. Se nähtiin Kolumbiassa, Salvadorissa, Guatemalassa, Chilessä, Argentiinassa, Panamassa, Nicaraguassa. jne.

        Ei siirtomaista niin vain luovuta. Niitä hallitaan ja niitä ryöstetään. Suurella väkivaltakoneistolla ja kehittyneellä aseteknologialla USA pystyy lyömään suuren väestöenemmistön. koska niilä ei ole aseita.

        Väestö näissä maissa on poliittisesti tyhmää. Ne eivät näe syitä ja seurauksia, ne näkevät vain syntyneen tilanteen. Tämä tilanne ajaa ne pakenemaan maastaan ja USA:n tarkoitus on saavutettu. Tyhmä on tyhmä. Puhun kansasta.


      • Tyhmintasakkia

        Kyllä Suomen kansakin on tässä asiassa tyhmä kun tukee päättäjiä, jotka ovat tukemassa Yhdysvaltojen hegemoniaa. Se on vaan niin että kaikki olemme *itun tyhmiä. Mutta hei, keväällä on taas uudet vaalit. Valitaan sinne uudet tyhmät ;)


      • Syyllinen
        totuusontässä kirjoitti:

        Maduron edeltäjä jakoi kansalle rahaa ja avustuksia - siis harjoitti sosialismia. Tästä USA ei pitänyt.
        Se jatkoi pakotteilla ja saattamalla maahan valtavan inflaation, jolla hallinto ajetaan alas.

        Eteläkartiossa eli latinalaisessa Amerikassa USA ei hyväksy sosialismia. Se nähtiin Kolumbiassa, Salvadorissa, Guatemalassa, Chilessä, Argentiinassa, Panamassa, Nicaraguassa. jne.

        Ei siirtomaista niin vain luovuta. Niitä hallitaan ja niitä ryöstetään. Suurella väkivaltakoneistolla ja kehittyneellä aseteknologialla USA pystyy lyömään suuren väestöenemmistön. koska niilä ei ole aseita.

        Väestö näissä maissa on poliittisesti tyhmää. Ne eivät näe syitä ja seurauksia, ne näkevät vain syntyneen tilanteen. Tämä tilanne ajaa ne pakenemaan maastaan ja USA:n tarkoitus on saavutettu. Tyhmä on tyhmä. Puhun kansasta.

        kaikkeen löytyy aina: se on USA. Tuntuu, että kun ei vaivauduta miettimään syitä ja seurauksia, niin aina voidaan sanoa, että USA on syypää. Venezuelan populistisessa halloinnossa ei olekaan mitään syytä. Se on virheetön.

        Kun ihannoidaan sosialismia, niin kannattaisi sympatiseerata köyhiä ihmisiä. Maduron rikkaalla kenraalikunnalla kyllä riittää huumekaupasta saatuja rahoja.


      • gfgfgdf
        Tyhmintasakkia kirjoitti:

        Kyllä Suomen kansakin on tässä asiassa tyhmä kun tukee päättäjiä, jotka ovat tukemassa Yhdysvaltojen hegemoniaa. Se on vaan niin että kaikki olemme *itun tyhmiä. Mutta hei, keväällä on taas uudet vaalit. Valitaan sinne uudet tyhmät ;)

        Pahan akseli - USA. Näin sanoi Bush tyhmempi.


      • ggggregr

        Se on tarkoituksella luotu hätä. USA:n politiikkaa. Näin se on kaatanut mmuitakin sosialistisia valtioita Etelä-Amerikassa. Chile on hyvä esimerkki. Vaaleilla valittu hallitus kaadetaan USA:n toimesta ja luodaan diktatuuri maahan. Voi helvetti, kun olette tyhmiä.


      • etpääseedesveturiin
        Syyllinen kirjoitti:

        kaikkeen löytyy aina: se on USA. Tuntuu, että kun ei vaivauduta miettimään syitä ja seurauksia, niin aina voidaan sanoa, että USA on syypää. Venezuelan populistisessa halloinnossa ei olekaan mitään syytä. Se on virheetön.

        Kun ihannoidaan sosialismia, niin kannattaisi sympatiseerata köyhiä ihmisiä. Maduron rikkaalla kenraalikunnalla kyllä riittää huumekaupasta saatuja rahoja.

        Olet pässi. Venetzuelalla on maailman suurimmat öljyvarat. Se ei tarvitse Kolumbian ja Meksikon kaltaista huumekauppaa. Öljyn hinta on alhainen sekä Venetzuelan talous on pakotteiden vuoksi ajettu niin alas, että inflaatio on huipussaan. USA:n työtä.


      • Käytöstavat
        etpääseedesveturiin kirjoitti:

        Olet pässi. Venetzuelalla on maailman suurimmat öljyvarat. Se ei tarvitse Kolumbian ja Meksikon kaltaista huumekauppaa. Öljyn hinta on alhainen sekä Venetzuelan talous on pakotteiden vuoksi ajettu niin alas, että inflaatio on huipussaan. USA:n työtä.

        näyttävät olevan sinulla vielä vähän hakusessa.

        Venezuelasta ei kannata puhua yhtenä ryhmänä. Siellä on pieni korruptoitunut yläluokka ja aina vain enemmän ihmisiä tippuu köyhyyteen. Kenraalien sekaantumiesta on kertonut mm. Suomen Venezuelan suurlähettiläs. Luotan enemmän suomalaiseen diplomaattiin kuin sinuun.

        Kaikki maan ongelmat ei johdu öljyn hinnasta. Syyt siihen, että niin heledelmällisessä maassa ei pystytä tuottamaan edes elintarvikkeita johtuu harjoitetusta populistisesta politiikasta.


      • Syyllinen kirjoitti:

        kaikkeen löytyy aina: se on USA. Tuntuu, että kun ei vaivauduta miettimään syitä ja seurauksia, niin aina voidaan sanoa, että USA on syypää. Venezuelan populistisessa halloinnossa ei olekaan mitään syytä. Se on virheetön.

        Kun ihannoidaan sosialismia, niin kannattaisi sympatiseerata köyhiä ihmisiä. Maduron rikkaalla kenraalikunnalla kyllä riittää huumekaupasta saatuja rahoja.

        @Syyllinen ,

        Ja piruako se muille maille kuuluu mistä itsenäiset ja suvereenit valtiot äänestävät?!


      • Eurooppalaiset
        tractor kirjoitti:

        @Syyllinen ,

        Ja piruako se muille maille kuuluu mistä itsenäiset ja suvereenit valtiot äänestävät?!

        arvot ovat sinulle täysin vieraita. Myös venezuelalaiset ansaitsevat demokratian. Kuvittelet, että maassa on demokratia, koska siellä on pidetty pelleilyvaalit. Eurooppalaisiin arvoihin kuuluu olla myös kiinnostunut humanitaarisesta tilanteesta. Ihmisten kuluu saada edes ruokaa ja lääkkeitä.


      • Eurooppalaiset kirjoitti:

        arvot ovat sinulle täysin vieraita. Myös venezuelalaiset ansaitsevat demokratian. Kuvittelet, että maassa on demokratia, koska siellä on pidetty pelleilyvaalit. Eurooppalaisiin arvoihin kuuluu olla myös kiinnostunut humanitaarisesta tilanteesta. Ihmisten kuluu saada edes ruokaa ja lääkkeitä.

        @Eurooppalaiset ,
        Nuo arvot eivät ole meidän! Ne ovat venezuelalaisten ja vain heidän.
        Ja kyse ei ole edes arvoista, vaan laista!


      • Tapahtukoon
        tractor kirjoitti:

        @Eurooppalaiset ,
        Nuo arvot eivät ole meidän! Ne ovat venezuelalaisten ja vain heidän.
        Ja kyse ei ole edes arvoista, vaan laista!

        sitten kuten haluat. Kuolkoot nälkään ja lääkkeisen puutteeseen, jos eivät ole sitä ennen ehtineet paeta pois maata. Jäähän sinne pieni rikas yläluokka. On tuo sosialismi vaan upeaa!

        Palkurina et uskalla ottaa kantaa asioihin vaan vetoat jonkun lain taakse piiloon. Varmaan et näe natsi-Saksassakaan mitään ongelmia, koska siellä oli rotulait. Jos sinulla olisi jotain omia mielipiteitä tai edes jotain oikeudenmukaisuuden tajua, niin tuntitit myötätunoa myös heikko-osaisia kohtaan.


    • regtertret

      USA on kaiken paskan takana. Se osaa luoda ongelmia eri puolille maailmaa, jotta pystyisi hallitsemaan jäa hyöytymään niistä.

      "Voima ja valta lähtevät aseiden piipusta" , sanoi Mao Tse Tung.

      Miksi muu maailma ei ole kehittänyt tarpeeksi tehokkaita aseita, joilla USA pantaisiin hiljaseksi.
      Väkimäärää kyllä riitää, esim. Kiinassa.

      Olen varma, että USA:n uhoilu kokee vielä karmean lopun. Maa ei ole päässyt maistamaan sodan ihanuutta sisällissotansa jälkeen. Seuraava sota koskee USA :a muuta maailmaa enemmän.

      Toivottavasti Pohjois-Korean presidentti Kin-Jon-Un ei myönny USA:n ehdotuksiin. Se voi panna ydinohjuksensa sukellusveneisiin kiertämään USA:rajoja. Mitäs teet, et tiedä, mitä pamahtaa.
      Pohjois-Korea on arvaamaton voima, mille USA:kaan ei voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe