Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tractor
profiilit
tractor
tractor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suuri+paljastus?+Ajattelin+jossakin+vaiheessa+kirjoittaa+miten+lähi-idän+"tapahtumat"+tällä+vuosituhannella+liittyvät+enemmän+tai+vähemmän+saumattomasti+toisiinsa.+Asiassa+ei+ole+varsinaisesti+mitään+uutta+mikäli+on+lukenut+muutakin,+kuin+räikkös-sanomia.+Mutta+koska+on+niin+paljon+porukkaa,+jotka+imevät+"uutisensa"+sellaisista+lähteistä,+niin+saattaa+tulla+yllätys+tai+pari+-+siis+sitten+kun+jaksan
31.12.2018 06:24
Okei,+jos+kerran+niin+sanot.
31.12.2018 06:06
Mitä+se+tähän+asiaan+kuuluu?+Avaa+siitä+oma+topikkinsa,+ihan+kiinnostava+aihe+sinänsä+mutta+älä+vouhota+niin+lujaa+ettet+itse+pysy+perässä+missä+mennään.
31.12.2018 06:04
Tietenkin+tällainen+abstraktimpi+ajattelu+voi+tuottaa+vaikeuksia+ymmärtää+asiaa+monien+eri+valtioiden+kannalta.+Mutta+otetaan+kuvitteellinen+esimerkki,+missä+Venäjän+joukot+sallitaan+Meksikossa+ja+samalla+asennetaan+Meksikoon+ohjuspuolustus+Iran'n+ohjushyökkäystä+vastaan.
Narsistit,+sosio-+ja+psykopaatit+näkevät+asiat+vain+itsensä+osalta.
29.12.2018 07:38
@Edellä,
En+poimi+lähteitä+ihan+tuosta+vaan.+Siksi+kyseessä+onkin+alkuperäinen+keskustelu.
Kuinka+enemmän+lähteelle+voi+edes+mennä?
Ja+ensimmäiseen+kommenttiisi+vastaten:+vastasin+jo+ellet+huomannut:+kyseessä+oli+orkesterisoitu+vanha+kunnon+valtiokaappaus+-+tai+osaatko+selittää+miksi+asiaa+suunnitellaan+USA:n+toimesta+puhelimitse+(mikä+on+faktatodiste)+hyvissä+ajoin+ennen+vallankaapausta.
Kannattaisi+muistaa,+että+Ukrainalaiset+valitsivat+itse+Yanukovych'n+demokraattisesti.
Mutta+puhu+itsesi+pussiin+enemmän.+Olen+täällä,+enkä+ole+aikomuksissa+lähteä
29.12.2018 06:42
USA:lla+niitä+on+yli+170+maassa.
Ai+mutta+Venäjällä+kolmessa?
29.12.2018 06:14
Niin,+tuopa+oli+oivaa.+Jos+USA:lla+tai+Briteillä+olisi+edes+yksi+tällainen+rajanaapuri,+niin+mitpä+poika+luulisit+että+tapahtuisi?
Jättäisivätkö+he+asian+ihan+"status+quo"?
29.12.2018 06:11
Miten+hän+puuttui+vieraan+maan+asioihin+sen+enempää,+kuin+meillä+joukkotiedotusvälineet+ovat+tehneet+viimeiset+puoli+vuosikymmentä?
29.12.2018 05:55
Niin+hullua+asiaa+en+odottanut,+kuin+että+olisin+ollut+Trumpin+kannalla.+Mutta+näin+se+näyttää+nyt+olevan.+Vaikka+Trump+ei+ollut+aluksi+oma+toivomukseni+USA:n+pressaksi,+niin+käänsin+kelkkani+180+astetta+presidentinvaalien+aikana+-+koska+näytti+siltä,+että+Trump+haluaa+lähinnä+pitää+huolta+USA:n+sisäisitä+eduista+ja+rauhoitella+konflikteja,+mitä+edellinen+hallitus+ei+tehnyt.
Mitä+asiaa+ylipäätänsä+USA:lla+on+Syyriassa?+Heitä+ei+sinne+ole+kutsuttu+ja+sotilasjoukkojen+lähettäminen+suvereeniin+maahan+kutsumatta+rikkoo+kansainvälistä+oikeutta.
Logiikka+oli+ilmeisesti+tyyliä:+"Hei,+tuolla+on+ihmisiä,+jotka+haluaisivat+tappaa+meitä.+Menkäämme+siis+sinne".+What????
Ja+Hillary+näytti+nyt+karvansa+kun+tuomitsi+Trumpin+käskyn+vetää+joukot+pois+Syyriasta.
En+ole+ikinä+aiemmin+nähnyt+poliittiselta+vasemmalta+laidalta+tällaista!
Ja+valtamedia+menee+Hillaryn+mukana.++Shokkiaalto+pressan+vaalien+tuloksista+ei+ota+laantuakseen.
Oletteko+muuten+miettineet+miksi+Mr.+Mullerilla+menee+niin+saatanan+pitkään+tutkiessaan+ns.+Venäjä+yhteyttä+vaalitulokseen?+Painakaa+mieleen+tämä+aika.+Koska+siellä+ei+ole+mitään!
29.12.2018 02:37
.....ja+mistä+on+suora+seuraus+Ukrainan+sisällissotaan.
Kerron+tarkemmin+toisessa+postauksessa.
29.12.2018 02:03
Näin+se+menee,+kuten+sanoit.
Pidä+kiinni+faktoista+(tuo+puhelu+on+esimerkki+faktasta)+ja+seisot+aina+moraalisesti
kaiken+sonnan+yläpuolella.
29.12.2018 01:35
Olen+pelannut+tätä+palloa+pidempään,+kuin++sinä.+On+hieman+vaikeaa+saada+tuota+nauhaa+puhuttua+muuksi,+kuin+mitä+se+on+-+eikö+totta?
23.12.2018 16:44
Et+sinä+puhumalla+saa+ääninauhalla+olevaa+keskustelua+muutettua+miksikään.+Onko+mielessä,+että+nauha+olisi+jotenkin+"tohtoroiltu"+vai?
23.12.2018 14:28
Näin+se+vain+menee.
Mutta+kun+luottaa+faktoihin,+eikä+"uutisiin",+niin+on+aina+moraalisesti+yläpuolella
Tässä+mitä+tapahtui+kaksi+viikkoa+ennen+Ukrnainan+vallankaappausta:
https://www.youtube.com/watch?v=WV9J6sxCs5k&t=19s
Ps.+Ei+ihme,+että+USA+jahtaa+Julian+Assangea
23.12.2018 04:24
Kiitos,+hyvä+kysymys.
Olen+samaa+mieltä+kanssasi
23.12.2018 04:01
Ei+ongelmaa,+minä+voin+myöntää,+että+Donald+J.+Trump+oli+ykkös-ehdokkaani.+Tulkaa+pidättämään+kun+tunnustin,+en+kestä+enää+tätä+syyllisyyden+tunnetta!
Olen+jo+sanonut+tämän+aiemmin,+mutta+Trump+-+vaikka+on+vastoin+kaikkia++-+oli+parempi+maailmanrauhan+kannalta,+ja+minua+ei+kiinnosta+pätkän+vertaa+sen+rinnalla+jotkin+kauppasodat.
18.12.2018 04:13
Mitä+mitä,+joku+kaipasi?
Olen+ollut+täällä+n.+15+vuotta+samalla+nimimerkillä.
-+Montako+kertaa+minulla+on+mennyt+hermot?
-+Montako+kertaa+minut+on+bannattu+palstalta?
-+Montako+kertaa+pitää+sanoa,+että+vain+sininen+nimmari+rokkaa
18.12.2018 02:31
Ei+huono+ajatus.
18.12.2018 02:16
Maxwell+ei+mielestäni+keksinyt+asiaa+trolleille,+vaan+demoneille.
Hän+tiesi+tarkalleen+esittämänsä+kysymyksen+-+ja+täällä+on+2010+-luvulla+väkeä,
jotka+eivät+vieläkään+ymmärrä+mikä+on+oikea+vastaus+-++trollaa+siinä+sitten
ihan+rauhassa.
18.12.2018 02:08
Abraham+on+oikeassa+siinä,+että+Ranskan+terrorismi+(+eikö+ole+muuten+sairasta,+miten+terrorismi+määritellään+-+jos+olet+ns.+sivistynyt+länsimaa,+niin+korkeintaan+puolustat+vanhaa+kolonialismiasi.+Mutta+kun+olet+sen+kolonialismin+uhri+ja+haluat+demokratiaa,+niin+olet+terroristi!+)
Ranskan+touhu+oli+käsittämättömän+julmaa+Algeriassa.+Ja+sama+terrori+oli+jo+Ranskan+osalta+menossa+Vietnamissa.
Jos+omia+ihmisiä+teurastetaan+kuin+elukoita,+niin+pakko+sanoa+että+siinä+tilanteessa+kaikki+keinot
ovat+sallittuja!
18.12.2018 01:40
25 / 102