- Suuri paljastus? Ajattelin jossakin vaiheessa kirjoittaa miten lähi-idän "tapahtumat" tällä vuosituhannella liittyvät enemmän tai vähemmän saumattomasti toisiinsa. Asiassa ei ole varsinaisesti mitään uutta mikäli on lukenut muutakin, kuin räikkös-sanomia. Mutta koska on niin paljon porukkaa, jotka imevät "uutisensa" sellaisista lähteistä, niin saattaa tulla yllätys tai pari - siis sitten kun jaksan
- Okei, jos kerran niin sanot.
- Mitä se tähän asiaan kuuluu? Avaa siitä oma topikkinsa, ihan kiinnostava aihe sinänsä mutta älä vouhota niin lujaa ettet itse pysy perässä missä mennään.
- Tietenkin tällainen abstraktimpi ajattelu voi tuottaa vaikeuksia ymmärtää asiaa monien eri valtioiden kannalta. Mutta otetaan kuvitteellinen esimerkki, missä Venäjän joukot sallitaan Meksikossa ja samalla asennetaan Meksikoon ohjuspuolustus Iran'n ohjushyökkäystä vastaan.
Narsistit, sosio- ja psykopaatit näkevät asiat vain itsensä osalta. - @Edellä,
En poimi lähteitä ihan tuosta vaan. Siksi kyseessä onkin alkuperäinen keskustelu.
Kuinka enemmän lähteelle voi edes mennä?
Ja ensimmäiseen kommenttiisi vastaten: vastasin jo ellet huomannut: kyseessä oli orkesterisoitu vanha kunnon valtiokaappaus - tai osaatko selittää miksi asiaa suunnitellaan USA:n toimesta puhelimitse (mikä on faktatodiste) hyvissä ajoin ennen vallankaapausta.
Kannattaisi muistaa, että Ukrainalaiset valitsivat itse Yanukovych'n demokraattisesti.
Mutta puhu itsesi pussiin enemmän. Olen täällä, enkä ole aikomuksissa lähteä - USA:lla niitä on yli 170 maassa.
Ai mutta Venäjällä kolmessa? - Niin, tuopa oli oivaa. Jos USA:lla tai Briteillä olisi edes yksi tällainen rajanaapuri, niin mitpä poika luulisit että tapahtuisi?
Jättäisivätkö he asian ihan "status quo"? - Miten hän puuttui vieraan maan asioihin sen enempää, kuin meillä joukkotiedotusvälineet ovat tehneet viimeiset puoli vuosikymmentä?
- Niin hullua asiaa en odottanut, kuin että olisin ollut Trumpin kannalla. Mutta näin se näyttää nyt olevan. Vaikka Trump ei ollut aluksi oma toivomukseni USA:n pressaksi, niin käänsin kelkkani 180 astetta presidentinvaalien aikana - koska näytti siltä, että Trump haluaa lähinnä pitää huolta USA:n sisäisitä eduista ja rauhoitella konflikteja, mitä edellinen hallitus ei tehnyt.
Mitä asiaa ylipäätänsä USA:lla on Syyriassa? Heitä ei sinne ole kutsuttu ja sotilasjoukkojen lähettäminen suvereeniin maahan kutsumatta rikkoo kansainvälistä oikeutta.
Logiikka oli ilmeisesti tyyliä: "Hei, tuolla on ihmisiä, jotka haluaisivat tappaa meitä. Menkäämme siis sinne". What????
Ja Hillary näytti nyt karvansa kun tuomitsi Trumpin käskyn vetää joukot pois Syyriasta.
En ole ikinä aiemmin nähnyt poliittiselta vasemmalta laidalta tällaista!
Ja valtamedia menee Hillaryn mukana. Shokkiaalto pressan vaalien tuloksista ei ota laantuakseen.
Oletteko muuten miettineet miksi Mr. Mullerilla menee niin saatanan pitkään tutkiessaan ns. Venäjä yhteyttä vaalitulokseen? Painakaa mieleen tämä aika. Koska siellä ei ole mitään! - .....ja mistä on suora seuraus Ukrainan sisällissotaan.
Kerron tarkemmin toisessa postauksessa. - Näin se menee, kuten sanoit.
Pidä kiinni faktoista (tuo puhelu on esimerkki faktasta) ja seisot aina moraalisesti
kaiken sonnan yläpuolella. - Olen pelannut tätä palloa pidempään, kuin sinä. On hieman vaikeaa saada tuota nauhaa puhuttua muuksi, kuin mitä se on - eikö totta?
- Et sinä puhumalla saa ääninauhalla olevaa keskustelua muutettua miksikään. Onko mielessä, että nauha olisi jotenkin "tohtoroiltu" vai?
- Näin se vain menee.
Mutta kun luottaa faktoihin, eikä "uutisiin", niin on aina moraalisesti yläpuolella
Tässä mitä tapahtui kaksi viikkoa ennen Ukrnainan vallankaappausta:
https://www.youtube.com/watch?v=WV9J6sxCs5k&t=19s
Ps. Ei ihme, että USA jahtaa Julian Assangea - Kiitos, hyvä kysymys.
Olen samaa mieltä kanssasi - Ei ongelmaa, minä voin myöntää, että Donald J. Trump oli ykkös-ehdokkaani. Tulkaa pidättämään kun tunnustin, en kestä enää tätä syyllisyyden tunnetta!
Olen jo sanonut tämän aiemmin, mutta Trump - vaikka on vastoin kaikkia - oli parempi maailmanrauhan kannalta, ja minua ei kiinnosta pätkän vertaa sen rinnalla jotkin kauppasodat. - Mitä mitä, joku kaipasi?
Olen ollut täällä n. 15 vuotta samalla nimimerkillä.
- Montako kertaa minulla on mennyt hermot?
- Montako kertaa minut on bannattu palstalta?
- Montako kertaa pitää sanoa, että vain sininen nimmari rokkaa - Ei huono ajatus.
- Maxwell ei mielestäni keksinyt asiaa trolleille, vaan demoneille.
Hän tiesi tarkalleen esittämänsä kysymyksen - ja täällä on 2010 -luvulla väkeä,
jotka eivät vieläkään ymmärrä mikä on oikea vastaus - trollaa siinä sitten
ihan rauhassa. - Abraham on oikeassa siinä, että Ranskan terrorismi ( eikö ole muuten sairasta, miten terrorismi määritellään - jos olet ns. sivistynyt länsimaa, niin korkeintaan puolustat vanhaa kolonialismiasi. Mutta kun olet sen kolonialismin uhri ja haluat demokratiaa, niin olet terroristi! )
Ranskan touhu oli käsittämättömän julmaa Algeriassa. Ja sama terrori oli jo Ranskan osalta menossa Vietnamissa.
Jos omia ihmisiä teurastetaan kuin elukoita, niin pakko sanoa että siinä tilanteessa kaikki keinot
ovat sallittuja!