Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tractor
profiilit
tractor
tractor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suuri+paljastus?+Ajattelin+jossakin+vaiheessa+kirjoittaa+miten+lähi-idän+"tapahtumat"+tällä+vuosituhannella+liittyvät+enemmän+tai+vähemmän+saumattomasti+toisiinsa.+Asiassa+ei+ole+varsinaisesti+mitään+uutta+mikäli+on+lukenut+muutakin,+kuin+räikkös-sanomia.+Mutta+koska+on+niin+paljon+porukkaa,+jotka+imevät+"uutisensa"+sellaisista+lähteistä,+niin+saattaa+tulla+yllätys+tai+pari+-+siis+sitten+kun+jaksan
31.12.2018 06:24
Okei,+jos+kerran+niin+sanot.
31.12.2018 06:06
Mitä+se+tähän+asiaan+kuuluu?+Avaa+siitä+oma+topikkinsa,+ihan+kiinnostava+aihe+sinänsä+mutta+älä+vouhota+niin+lujaa+ettet+itse+pysy+perässä+missä+mennään.
31.12.2018 06:04
Tietenkin+tällainen+abstraktimpi+ajattelu+voi+tuottaa+vaikeuksia+ymmärtää+asiaa+monien+eri+valtioiden+kannalta.+Mutta+otetaan+kuvitteellinen+esimerkki,+missä+Venäjän+joukot+sallitaan+Meksikossa+ja+samalla+asennetaan+Meksikoon+ohjuspuolustus+Iran'n+ohjushyökkäystä+vastaan.
Narsistit,+sosio-+ja+psykopaatit+näkevät+asiat+vain+itsensä+osalta.
29.12.2018 07:38
@Edellä,
En+poimi+lähteitä+ihan+tuosta+vaan.+Siksi+kyseessä+onkin+alkuperäinen+keskustelu.
Kuinka+enemmän+lähteelle+voi+edes+mennä?
Ja+ensimmäiseen+kommenttiisi+vastaten:+vastasin+jo+ellet+huomannut:+kyseessä+oli+orkesterisoitu+vanha+kunnon+valtiokaappaus+-+tai+osaatko+selittää+miksi+asiaa+suunnitellaan+USA:n+toimesta+puhelimitse+(mikä+on+faktatodiste)+hyvissä+ajoin+ennen+vallankaapausta.
Kannattaisi+muistaa,+että+Ukrainalaiset+valitsivat+itse+Yanukovych'n+demokraattisesti.
Mutta+puhu+itsesi+pussiin+enemmän.+Olen+täällä,+enkä+ole+aikomuksissa+lähteä
29.12.2018 06:42
USA:lla+niitä+on+yli+170+maassa.
Ai+mutta+Venäjällä+kolmessa?
29.12.2018 06:14
Niin,+tuopa+oli+oivaa.+Jos+USA:lla+tai+Briteillä+olisi+edes+yksi+tällainen+rajanaapuri,+niin+mitpä+poika+luulisit+että+tapahtuisi?
Jättäisivätkö+he+asian+ihan+"status+quo"?
29.12.2018 06:11
Miten+hän+puuttui+vieraan+maan+asioihin+sen+enempää,+kuin+meillä+joukkotiedotusvälineet+ovat+tehneet+viimeiset+puoli+vuosikymmentä?
29.12.2018 05:55
Niin+hullua+asiaa+en+odottanut,+kuin+että+olisin+ollut+Trumpin+kannalla.+Mutta+näin+se+näyttää+nyt+olevan.+Vaikka+Trump+ei+ollut+aluksi+oma+toivomukseni+USA:n+pressaksi,+niin+käänsin+kelkkani+180+astetta+presidentinvaalien+aikana+-+koska+näytti+siltä,+että+Trump+haluaa+lähinnä+pitää+huolta+USA:n+sisäisitä+eduista+ja+rauhoitella+konflikteja,+mitä+edellinen+hallitus+ei+tehnyt.
Mitä+asiaa+ylipäätänsä+USA:lla+on+Syyriassa?+Heitä+ei+sinne+ole+kutsuttu+ja+sotilasjoukkojen+lähettäminen+suvereeniin+maahan+kutsumatta+rikkoo+kansainvälistä+oikeutta.
Logiikka+oli+ilmeisesti+tyyliä:+"Hei,+tuolla+on+ihmisiä,+jotka+haluaisivat+tappaa+meitä.+Menkäämme+siis+sinne".+What????
Ja+Hillary+näytti+nyt+karvansa+kun+tuomitsi+Trumpin+käskyn+vetää+joukot+pois+Syyriasta.
En+ole+ikinä+aiemmin+nähnyt+poliittiselta+vasemmalta+laidalta+tällaista!
Ja+valtamedia+menee+Hillaryn+mukana.++Shokkiaalto+pressan+vaalien+tuloksista+ei+ota+laantuakseen.
Oletteko+muuten+miettineet+miksi+Mr.+Mullerilla+menee+niin+saatanan+pitkään+tutkiessaan+ns.+Venäjä+yhteyttä+vaalitulokseen?+Painakaa+mieleen+tämä+aika.+Koska+siellä+ei+ole+mitään!
29.12.2018 02:37
.....ja+mistä+on+suora+seuraus+Ukrainan+sisällissotaan.
Kerron+tarkemmin+toisessa+postauksessa.
29.12.2018 02:03
Näin+se+menee,+kuten+sanoit.
Pidä+kiinni+faktoista+(tuo+puhelu+on+esimerkki+faktasta)+ja+seisot+aina+moraalisesti
kaiken+sonnan+yläpuolella.
29.12.2018 01:35
Olen+pelannut+tätä+palloa+pidempään,+kuin++sinä.+On+hieman+vaikeaa+saada+tuota+nauhaa+puhuttua+muuksi,+kuin+mitä+se+on+-+eikö+totta?
23.12.2018 16:44
Et+sinä+puhumalla+saa+ääninauhalla+olevaa+keskustelua+muutettua+miksikään.+Onko+mielessä,+että+nauha+olisi+jotenkin+"tohtoroiltu"+vai?
23.12.2018 14:28
Näin+se+vain+menee.
Mutta+kun+luottaa+faktoihin,+eikä+"uutisiin",+niin+on+aina+moraalisesti+yläpuolella
Tässä+mitä+tapahtui+kaksi+viikkoa+ennen+Ukrnainan+vallankaappausta:
https://www.youtube.com/watch?v=WV9J6sxCs5k&t=19s
Ps.+Ei+ihme,+että+USA+jahtaa+Julian+Assangea
23.12.2018 04:24
Kiitos,+hyvä+kysymys.
Olen+samaa+mieltä+kanssasi
23.12.2018 04:01
Ei+ongelmaa,+minä+voin+myöntää,+että+Donald+J.+Trump+oli+ykkös-ehdokkaani.+Tulkaa+pidättämään+kun+tunnustin,+en+kestä+enää+tätä+syyllisyyden+tunnetta!
Olen+jo+sanonut+tämän+aiemmin,+mutta+Trump+-+vaikka+on+vastoin+kaikkia++-+oli+parempi+maailmanrauhan+kannalta,+ja+minua+ei+kiinnosta+pätkän+vertaa+sen+rinnalla+jotkin+kauppasodat.
18.12.2018 04:13
Mitä+mitä,+joku+kaipasi?
Olen+ollut+täällä+n.+15+vuotta+samalla+nimimerkillä.
-+Montako+kertaa+minulla+on+mennyt+hermot?
-+Montako+kertaa+minut+on+bannattu+palstalta?
-+Montako+kertaa+pitää+sanoa,+että+vain+sininen+nimmari+rokkaa
18.12.2018 02:31
Ei+huono+ajatus.
18.12.2018 02:16
Maxwell+ei+mielestäni+keksinyt+asiaa+trolleille,+vaan+demoneille.
Hän+tiesi+tarkalleen+esittämänsä+kysymyksen+-+ja+täällä+on+2010+-luvulla+väkeä,
jotka+eivät+vieläkään+ymmärrä+mikä+on+oikea+vastaus+-++trollaa+siinä+sitten
ihan+rauhassa.
18.12.2018 02:08
Abraham+on+oikeassa+siinä,+että+Ranskan+terrorismi+(+eikö+ole+muuten+sairasta,+miten+terrorismi+määritellään+-+jos+olet+ns.+sivistynyt+länsimaa,+niin+korkeintaan+puolustat+vanhaa+kolonialismiasi.+Mutta+kun+olet+sen+kolonialismin+uhri+ja+haluat+demokratiaa,+niin+olet+terroristi!+)
Ranskan+touhu+oli+käsittämättömän+julmaa+Algeriassa.+Ja+sama+terrori+oli+jo+Ranskan+osalta+menossa+Vietnamissa.
Jos+omia+ihmisiä+teurastetaan+kuin+elukoita,+niin+pakko+sanoa+että+siinä+tilanteessa+kaikki+keinot
ovat+sallittuja!
18.12.2018 01:40
25 / 102