Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stardust09
profiilit
stardust09
stardust09
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
832
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirka+-+Kesällä+kaikki+on+toisin.
07.06.2019 00:20
Tämän+vuoden+viisut+tuntuivat+huutokilpailulta+-+kuka+huutaa+kovimmin.++No+onneksi+joku++muu+voitti,+vaikkei+nyt+niin+kummoinen+ollutkaan.
Ajatukset+pysähtyivät+tuohon+Norjan+lainattuun+Monsters+-pätkään.+Ihan+tyhmää+kopioida.
Olisi+se+Espanja+voinut+saada+vähän+enempi+pisteitä,+mutta+turha+murista+kun+en+äänestänyt+ketään.
Luin+joskus,+että+se+ihmis-Ken+olisi+vieraana.+Mitä+hän+nyt+ikinä+olisi+siellä+tehnyt+-+ei+tainnut+vaivoiltaan+päästä+matkustamaan+kun+tekoleuka+on+sittemmin+levähtänyt.
Muuten+oli+kyllä+niin+turhaan+pitkitetty+lähetys,+tuntui+ettei+loppua+tule+koskaan.
19.05.2019 19:21
Kokonsa+perusteella+minulle+tulee+mieleen+Puuntuhooja.+Se+on+todella+iso.+Yleensä+tosin+selkäpuoli+vivahtaa+ruskeanviininpunaiseen.
18.05.2019 20:38
Olisikohan+elokuva:+Clue+eli+Cluedo+-+pelaa+henkesi+edestä.+
Cluedo+-lautapeliä+on+tullut+pelattua+useat+kerrat.
10.04.2019 20:42
2010:+Kelpaisiko+tämä?
Työkaluriviltä++Kappale,+Luettelomerkit+(avaa+valikko;+vieressä+väkänen+alas),++
Määritä+uusi+luettelomerkki,+Symboli,+valitse+sieltä+ajatusviiva.
Nyt+kun+kirjoitat+tekstiä,+niin+luetetelomerkin+ollessa+keltaisena+enter+tekee+aina+uuden+rivin+merkkeineen.
Viivan+ja+tekstin+etäisyys+on+automaattisesti+melko+pitkä,+mutta+kun+olet+kirjoittanut+kaiken,+maalaa+repliikkialueet+ja+siirrä+yläosan+viivaimesta+viiva+(yläkolmio=1.rivin+sisennys)+sekä+tekstin+alku+(alakolmio=vasen+sisennys)+haluamaasi+paikkaan.
26.03.2019 20:38
Sinulla+on+varmaan+solun+lukumuotona+prosentti.+Vaihda+se+yleiseksi,+niin+lakkaa+kirjoittamasta+%.
(minulla+excelissä+työkalurivi+järjestyksessä:+Leikepöytä,+Fontti,+Tasaus,+Numero,+jne,++eli+se+ruutu+Numero+-++Valikossa+on+Lukumuotoilu.+Klikkaile+siitä!)
19.03.2019 22:26
En+tiedä+miten+reunat+virallisesti+pitäisi+tehdä,+mutta+eikö+ne+vain+voisi+taittaa+nurjalle+ja+ommella+tikki+päälle,+että+pysyy.
12.03.2019 23:42
Ja+tähän+päättyi+vuosien+piina.++Mukavaa,+kun+selvisi.++
Kiva+kun+tuossa+brittisarjassa+on+niin+paljon+pätkiä+60-luvun+alun+musiikista.
06.03.2019 16:03
B.Bumble+&+The+Stingers+-+Nut+Rocker
06.03.2019 00:01
No+siksi,+kun+se+on+Elisabeth+serenade.
23.11.2018 19:35
Ei+hitto,+nyt+sotkin.++Anteeksi!!!++
Tarkoitan+tietysti+valssia+"Muistathan+Elisabeth"+(...+laulun+entisaikojen)
Mutta+miksei+sitä+löydy+täältä+mistään??
23.11.2018 19:28
Voisin+kuvitella+että+se+on+versio+40-luvun+saksalaiskappaleesta+Lili+Marleen,+joka+on+suomeksi+levytetty+nimellä+Liisa+pien.+Ja+sen+toki+voi+myös+laulaa+Elisabet.
23.11.2018 19:17
Onpa+outoa.+Oletko+kokeillut+muita+villasekoitelankoja+ja+onko+niiden+kanssa+käynyt+samoin?
Jotenkin+kuvittelisin,+ettei+kyse+ole+villasta+vaan+langoissa+käytettävistä+väri-+ja+käsittelyaineista.+Ei+sitä+tiedä+mitä+myrkkyjä+niissä+nykyisin+käytetään+-+aivan+kuin+muissakin+tekstiileissä.+Tuntuu+vain,+että+eihän+nyt+Novita+voi+sellaista+tehdä.+
Mutta+toisaalta+-+olen+itsekin+himoneuloja+ja+niiskutellut+vuoden+verran+aiempaa+enemmän.+Ei+ole+vielä+tullut+mieleen+että+se+voisi+johtua+langoista+ja+hervottomista+lankavarastoista.
18.10.2018 19:07
Ostin+vuosi+tai+pari+sitten+verkkokauppa.com'ista+ohjelman+Magic+Video+Saver.+
Convertteripiuha+tietokoneeseen+ja+toinen+pää+whs+-laitteeseen,+nauha+pyörimään+ja+video+tallentuu+kovalevylle.+Siitähän+sen+voi+polttaa+dvd:lle.
Tosin+väsähdin+jo+muutaman+videon+jälkeen+ja+homma+sai+jäädä+odottelemaan+aikaa+parempaa.+Olisi+ehkä+vaatinut+vähän+pätkimisiä+ja+editointia,+mutta+niihin+en+millään+jaksanut+paneutua.+
(Oli+helpompi+ottaa+käsiin+sukkapuikot+-+sen+sentään+osaan+paremmin)
14.10.2018 21:30
Voisiko+se+olla+Eino+Leinon+runo+Mä+metsän+polkuja+kuljen.
(...+Minä+miekkonen+vain+sen+tiedän.+Minä+vain+sekä+muuan+muu+...)
Eipä+tuosta+selviä,+mitä+tietää+ja+kuka/mikä+olisi+se+muu.
YouTubelta+löytyy+jokunen+lauluversio.
16.09.2018 19:19
Oletko+googlaillut+jo+netin+tarjoamat+mallit?+Sieltähän+löytyy+melkoisesti.
cross+stitch+egyptian++taikka+cross+stitch+indian
(taikka+cross+stitch+maya++tai+cross+stitch+inca+ja+cross+stitch+andean,+jos+tarkoitat+keski+eteläamerikan+intiaaneja)
01.09.2018 23:22
Työ+tekijäänsä+neuvoo,+kunhan+alat+purkaa,+niin+huomaat+sitten+mitä+tarvitset.
Pari+runkopatjaa+sekä+muutaman+nojatuolin+ja+sohvan+olen+purkanut,+mutta+en+enää+muista+mitä+kaikkea+minulla+siinä+oli.+Mutta+kyllä+se+metallihäkkyrä+lähti+sellaisenaan+sorttiasemalle,+ei+niitä+vietereitä+tarvinnut+irrottaa+eikä+mitään+rautalankoja+pätkiä,+kunhan+oli+riisuttu+kaikki+ei-metallinen+pois.
16.07.2018 13:31
Hei,+Ensiksi+ajattelin+suositella+käyntiä+kirjastossa+tai+kirjakaupassa.+Mutta+löytyihän+täältäkin+jotakin+-+tuskin+suomeksi+kumminkaan.+
Tässä+linkki+useiden+norjalaismallien+kirjaseen:+http://dalegarn.no/wp-content/uploads/2016/01/DG267-Tradisjon-Katalog.pdf+
Tulostin+juuri+itselleni,+mallit+näyttää+tosi+selkeiltä+ja+jollaisenkin+neulomistaidon+hankkineena+ja+pienellä+mielikuvituksella+pystyy+varmaan+seuraamaan+norjankielistä+ohjetta.
Googlettaen+kuvahaulla+"dale+of+norway"+löytyy+kuvia.
Linkistä:+https://fi.pinterest.com/pin/130956301642529127/+pääset+ihailemaan+GarnStudion+malleja,+ja+klikkaamalla+ao+kuvaa+pääset+Drops+Design'in+ilmaisille+ohjesivuille++(en+tiedä+olisiko+siellä+ihan+suomenkielisiä+ohjeita+-+voi+siellä+ollakin,+en+ole+jaksanut+selailla+kun+suomenkielisiäkin+ohjeita+siellä+on+niin+valtavasti.)
04.07.2018 22:10
Siistein+ehkä+tulee+katesaumalla.++Eli+silleen+kuin+farkkujen+ulkosauma+tai+esim+miesten+paitojen+sivusaumat.+Testaa+ensin+jollekin+kankaanpalalle.
Siis+nurjat+puolet+vastakkain,+limittäin+niin+että+toinen+reuna+on+puoli+senttiä+kauempana+ja+tikki+puolen+sentin+päähän+kapeammasta+reunasta.++Silitä+auki+niin+että+saumavarat+jää+samalle+puolelle+leveämpi+puoli+päälle.+Käännä+pidempi+saumavara+kaksinkerroin+niin+että+kapeampi+reuna+jää+taitteen+sisään,+silitä+se+litteäksi+ja+ompele+tikki+taitteen+reunaan.
14.04.2018 23:48
Humppilan+lasikulhoko?++Voisikohan+siinä+lukea+Pertti+Santalahti?
12.03.2018 14:47
5 / 42