Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies791
profiilit
mies791
mies791
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
271
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tutkin nyt asiaa tarkemmin, ja sain suomi24:n sähköpostin pelittämään. eli laita tämän tunnuksen suomi24-osoitteeseen tulemaan niin päästään eteenpäin :)
11.03.2015 11:08
Kyllä mulla on sähköposti, mutta ylläpito ei halua että laitan sen tänne. Katson, voinko laittaa tuon mun tunnuksen niin että voit laittaa yksärin siihen.
11.03.2015 10:58
nosto.
04.03.2015 09:33
Aikaa ottaa, mutta toivut kyllä. Muista treenata.
02.03.2015 14:16
Hei!
Aikaa on aina paha sanoa, mutta moni asia on myös itsestäsi kiinni. Mutta edistys voi olla pienikin, ja sellainen, ettei sitä ole heti huomannut.
Tämän vuoksi harvoin kerron tarkkaa aikaa. Sanon sen vuoksi, että näyttäisi siltä, sillä moni asia on pienestä kiinni.
06.01.2015 13:44
Nosto... tähdenlento.
Nyt eilen oli pitkästä aikaa hyvä päivä, vaikka vaikeuksiakin on vielä edessä. Voimia oli nyt paljon paremmin kuin on aiemmin ollut.
Olen pyrkinyt tarkkuuteen, mutta jotenkin tuntuu että asioita valuu vieläkin käsistäni.
06.12.2014 23:52
Hei!
Tuntuu ettei apua vain ole tulossa vaan olen menossa yhä syvemmälle koko ajan. En edes tiedä kunnolla enää mitä tehdä, kun kaikki vain koko ajan valuu kuin vesi hiekkaan....
01.12.2014 13:19
Hei!
Katsoin sinulle, kun tässä sopivasti on aikaa. Näyttäisi, että liekkejä olisi eli tunteet ovat siis molemminpuoliset.
Kohtalo on tuonut hänet eteesi hyvää tarkoittaen. Hän ei katoa elämästäsi ellet itse häntä kauaksi aja.
27.11.2014 20:54
Hei!
Katsoin sinulle myös, ja näin kyllä liekkejä. Eli etene rohkeasti vain :)
26.11.2014 16:30
Hei!
Vaikka taloudellinen tilanteeni ei vielä olekaan parantunut, niin jotenkin jo tuntuu että käänne parempaan lienee tapahtumassa. Onko jostain tulossa rahaa, jota en osaa odottaa vai mistä on kysymys?
Olen saanut muuten voimia lisää, ja saanut juurikin noita pieniä asioita kuntoon päin. Kun soitin eräästä viasta, jonka arvelin vaativan huoltokäyntiä, sainkin sieltä ohjeet miten voisin asian itse korjata. Noin 10 min myöhemmin olin vian saanut korjattua, ja olinkin koko loppupäivän hyvin tyytyväinen itseeni.
Pysyykö minulle tärkeät asiat minulla vai pitääkö vielä luopua tietyistä asioista? Ainakin olen laittanut erään asennusvelvoitehomman pois käsistäni, sillä tällä tietoa en niitä pysty tekemään. Samaten olen ilmoittanut parille työtä tilaavalle, etten tiettyä kauemmas nyt lähde. Tuntuu, että olen tehnyt oikeita liikkuja sen asian suhteen. Kunhan nyt vain pääsen irti velkaantumisestani, koska minua kiusaa se että olen velkaa joka suuntaan.
26.11.2014 16:28
Hei!
Olisikin hyvä, jos voisin tehdä suunnitelmia, mutta kun ei ole mitään minkä varaan sitä suunnitelmaa voisi rakentaa. Tai no, nollan varaan voi laskea nollasuunnitelman.
Lainan saaminen on minulle kutakuinkin yhtä helppo temppu, kuin pehmeästä voista tehdyn veitsen työntäminen hehkuvan kiven sisään ehjänä, eli käytännössä ei onnistu. Vanhemmiltani voi olla vaikeaa saada lainaa, enkä sen varaan laske mitään nyt.
Tiedän, etten saisi jäädä yksin, mutta voimavarat eivät riitä etsimään apua. Olen yksinkertaisesti liian väsynyt, enkä saa itseäni niskasta kiinni vaikka haluaisin. Tuntuu vain siltä, että voimat (ne vähätkin) ovat lopussa. Siksi en ole täällä palstallakaan paljoa ollut, kun voimat ovat vähissä. Ja masentuminen on jo tapahtunut, minulla on diagnosoitu vaikea masennus....
19.11.2014 16:07
hei.... viime yö meni vaikeasti, joten kuten sain nukuttua mutten taaskaan kunnolla. vaikeudet tuntuvat vain kasautuvan ja voimat kasan lapioimiseen loppuneet.
Tilanne on ollut koko ajan menossa vaikeampaan päin ja rahantulo on käytännössä seis, pitäisi löytää äkkiä paljon rahaa jostain että selviää suuremmitta kolhuitta. Sitä ei vain ole näköpiirissä..... :(
19.11.2014 11:56
Hei!
Vilkaisin vähäsen, ja näyttäisi että jotain voisi olla tulolla. Sinusta itsestäsi kiinni, mutta ei pahalta ainakaan näytä.
18.11.2014 20:43
Hei!
Minä ainakin olen aina kysynyt luvan niiltä, joiden piha mahdollisesti kuvaan tulee. Ja luvan saatuani olen kameran sitten asentanut. Ja yritysalueella sama homma- olen ensin sopinut että kamerat saa laittaa ja sen jälkeen ne asentanut. Kertaakaan ei yrityspihalla ole ongelmia asian suhteen ollut - päinvastoin, siitä ollaan oltu iloisia että pihaa kuvataan.
11.11.2014 22:09
Hei!
Näyttäisi olevan muitakin naisia.
04.11.2014 19:20
Hei!
Sinulla on vahva intuitio. Selvitä palkat ja muut sellaiset, jotka ovat tärkeitä, esim. työtoverit ja kemiat jos vain voit. Selvitä myös se miten muut ovat palkkansa saaneet. Näin sinun on helppo tehdä päätös.
04.11.2014 19:19
Hei!
Aikaa on minun paha sanoa. Näyttäisi kuitenkin, että olet vaihtamassa jossain vaiheessa asuntoa.
04.11.2014 19:17
Hei!
Sinulla on omia kipinöitä runsaasti. Selvitä asiat, mutta jotenkin tuntuu että asioiden selvittyä haluat edetä eteenpäin. Yhteenpaluu ei tunnu kovin todennäköiseltä.
04.11.2014 19:16
Hei!
Näyttäisi, ettei ole edes hiillosta. Suosittelen menemään elämässä eteenpäin. Sinulle on tiedossa mies jonka kanssa asiat sujuvat.
04.11.2014 19:13
Hei!
Sellainen tunne tuli, että etene rauhassa. Näen, että itse ainakin olet kovasti kiinnostunut. Taskuissa ei tunnu tulta olevan että sen perusteella ei olisi varattu. Asia kuitenkin kannattaa selvittää.
Tapaaminen on mahdollinen, se on sinusta itsestäsi kiinni.
04.11.2014 19:12
7 / 14