Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies791
profiilit
mies791
mies791
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
271
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
no+mä+en+oo+koskaan+penniäkään+keltään+ottanut.
16.01.2021 12:58
Heips,+vilkaisin+vähäsen.+Näyttää+siltä,+että+voi+siellä+sutinaa+olla+tulossa,+ellei+jo+olekin.
09.07.2020 19:09
Hei!+Anteeksi+että+on+kestänyt+näin+pitkään.+Tuli+kuitenkin+tunne+että+pitääpä+vilkaista+miltä+näyttäisi.
1.+Rakkausasioissa+jotain+pientä+voi+olla+ilmassa.+Hiusten+väri+ei+vaikuta+tässä+asiassa,+mutta+rennosti+menet+eteenpäin.+Pidä+pää+kylmänä.
2.+Työpaikka-asiassa+näyttäisi,+että+voi+olla+taistelua.+Älä+luovu+nykyisestä+työpaikastasi+ennenkuin+uuden+sopimus+on+allekirjoitettu.
09.07.2020 19:08
Asunto+vaihtuu,+jos+otat+itse+asiaksesi.+Voi+tapahtua+nopsastikin,+mutta+nyt+neuvon+että+jäitä+hattuun.+Jotain+elämässäsi+on+muuttumassa+merkittävästi+eli+muutoksen+tuulia+on+ilmassa.+Tosin+jos+jäät+vain+tuleen+makaamaan,+mikään+ei+muutu.+Sinun+on+otettava+itse+asioista+kiinni+koska+nyt+asiat+ovat+kiinni+siitä+mitä+teet+itse+asioiden+eteen.
25.05.2020 20:22
Tuntuisi,+että+se+asunto+josta+haaveilet,+ei+tule+sinulle.+Jotenkin+vain+siltä+tuntuu.+Saat+kyllä+asunnon,+mutta+joudut+tinkimään+jostain.+Terveys+pysynee+samanlaisena,+jotain+pientä+voi+ilmetä+mutta+niistä+selviää.
Vaalea+mies+voi+olla+tutustumisen+arvoinen,+mutta+näyttäisi+olevan+liekit+vain+toisella+puolella+eli+sinun+puolella,+eli+todennäköisesti+ei+mene+kaveruutta+pidemmälle.
25.05.2020 20:19
Heips!
Näyttäisi,+että+jatkaa+matkaansa.
17.05.2020 09:36
Heips!
Mitä+näyttäisi,+niin+suurta+muutosta+ei+ole+ainakaan+työnkuvaan+tulossa.++Tuntuisi,+että+aika+pitkäänkin+mennään+samalla+meiningillä.+Jostain+syystä+näen+liekkejä,+eli+onko+elämässäsi+rakkauttakin+tulossa?
17.05.2020 09:03
Hei!+Näitä+tulee+aina+välillä+vastaan.+Hän+onnistui+katsomaan+suoraan+silmiisi,+ja+näki+sydämeesi.+Tulevaisuus+kertoo+sen,+mitä+välillänne+tulee+tapahtumaan.+Jostain+syystä+näin+naksahduksen+tapahtuneen+molemmilla+puolilla.
30.06.2018 13:53
Hylkiölle:+Sinulle+on+osunut+huonoa+karmaa+osaksesi.+Mutta+muista+että+kaikkea+ei+ole+hävitty+jos+jotain+olet+oppinutkin.+Ota+opiksesi+asioista,+jotka+eivät+ole+sujuneet,+ja+yritä+seuraavalla+kerralla+jotain+toista+tapaa.+Elämä+osaa+näyttää+monellekin+hankalaa+puoltaan,+en+minäkään+siltä+välttynyt+ole.+Puhumattakaan+vaikeuksista+ja+kurjuudesta.+Mutta+toisaalta-+olen+pyrkinyt+ottamaan+asioista+opikseni+niin+etten+ainakaan+tarkoituksella+toista+samaa+virhettä.+Vaistoni+sanoo,+että+et+välttämättä+osaa+nähdä+pieniä+hyviä+asioita+isojen+vaikeiden+asioiden+alta.
Vaaleaaikuinennainen:+Jotain+pientä+liikehdintää+nousi+pinnalle.+Muttei+ainakaan+ihan+heti+tuntuisi+olevan+mitään+isompia.+Miehestä+en+osaa+edes+sanoa+mitään.
26.04.2018 00:22
Liekit+todella+näkyvät.+Eli+oikein+olet+aavistanut,+homma+näyttää+sujuvan.+Tuntuisi+että+jossain+vaiheessa+muutatte,+mutta+ei+nyt+ainakaan+ihan+heti.
26.04.2018 00:11
Aika+on+minulle+aina+vaikea+käsite.+Siinä+menee+vielä+aikaa.
17.07.2017 02:43
Vaikea+sanoa+ajasta+sen+tarkemmin.
06.07.2017 21:30
moikka
Kipinää+näkyisi+olevan,+mutta+nyt+kysytään+aloitteen+tekokykyä.+Miksi+näyttäisi+että+tuli+ei+kuitenkaan+kunnolla+tartu.
06.07.2017 21:30
moi
jotenkin+tuntuu+et+kyseessä+on+valheellinen+kuva.+Moni+esittää+muuta+kuin+on.
06.07.2017 21:28
hei!
Sen+perään+mitä+vilkaisin,+niin+ei+se+tule+liian+pitkä+suhde+olemaan+ellei+mies+muuta+meininkiään.+Sinulle+tuli+kehotus+siirtyä+elämässä+eteenpäin.
25.06.2017 23:28
Minulla+ainakin+hyvä+kokemus+IZettlestä.+Nimittäin+kulut+menee+vain+käytön+mukaan,+provikka+1,5-2.75+%+per+maksutapahtuma.+Ei+kuukausimaksuja+eikä+kiinteitä+kuluja+muutenkaan.+Sopii+kyllä+hyvin+ainakin+minun+kaltaiselle+jolla+menee+joskus+ja+jouluna+maksuja+:)
20.05.2017 13:09
Hei
Aikamääreet+ovat+minulle+usein+hyvin+suhteellisia.+Mutta+todellakaan+siihen+ei+mene+100+vuotta.+En+osaa+sanoa+sitä+tarkasti,+mutta+tämmönen+nousisi+että+vuodesta+kahteen+menisi.+Voin+olla+väärässäkin.
12.05.2017 06:00
Hei!
Se+mies+ei+kokenut+saavansa+suhteelta+tarpeeksi+sitä,+mitä+olisi+halunnut.+Älä+kaihoile+hänen+peräänsä.+Katuu+kyllä+tekoaan,+mutta+raja+on+ylitetty,+ja+kun+hän+on+itse+sinut+jättänyt,+on+raja+ylitetty.
Sitäpaitsi+sinulle+näyttäisi+tulevan+kinkun+syöntiseuraa+eli+sinulle+näyttäisi+tulevan+joku+kinkkusi+jakamaan.
12.05.2017 05:57
Hei!
Raha-asioiden+suhteen+näyttäisi+tosiaan+olevan+tiukkaa.+Helpotus+on+toki+mahdollinen,+mutta+ei+ihan+heti+näyttäisi+olevan+tulossa.
Käytän+selvänäkijän+kykyäni.+Tulkitsen+joskus+korttejakin,+mutta+pääsääntöisesti+käytän+"kolmatta+silmääni".+Korttipakkana+käytän+tarot-pakkaa.
Pystyn+aistimaan+erityisesti+suhteisiin+liittyviä+asioita,+ja+kiroukseni+on+se+että+en+koskaan+ole+erehtynyt+kun+joku+läheinen+tai+tuntemani+henkilö+on+aikeissa+heittää+lusikan+nurkkaan.+Sitä+en+luojan+kiitos+tiedä,+kuka+se+on,+mutta+sen+tiedän+kuitenkin+että+miten+läheltä+se+on.+Ja+vaikka+tietäisinkin+lähtijän,+ei+minulla+ole+lupa+sitä+kertoa.
12.05.2017 05:54
Taloustilanteesta+en+nyt+yhtäkkiä+saa+nousemaan+mitään.+Lienee+kyseessä+tilanne,+että+omat+valintasi+vaikuttavat+nyt+paljon.+Suhteen+osalta+näin+kipinää.+Sama+myös+siinä,+eli+omat+valintasi+vaikuttavat+siihenkin.+Toisen+osapuolen+tunteet+ovat+olemassa.
12.05.2017 05:49
1 / 14