Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
puolimutkateisti
profiilit
puolimutkateisti
puolimutkateisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
94
Kommenttia
2136
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
12___13:+"Ensinnäkin,+Genesis+1+puhuu+luomisesta,+Genesis+2+kertoo+kuinka+Yahweh+muovaa+asioita.+"
Ovatko+Raamatun+mukaan+eläviksi+olennoiksi+muovatut+ihminen+ja+eläimet+sinusta+"asioita".
Kertoisitko+tarkemmin+mitä+"asioita"+Yahweh+muovasi?
07.08.2018 00:38
Se+vasta+ihmeellistä+olisi+jos+kreationistille+taiottaisiin+aivot+jotka+kykenevät+rationaalisuuteen+ja+uskonnollisten+uskomusten+kyseenalaistamiseen.
07.08.2018 00:33
käyttäkää.järkeä:+"Yhteiskunnan+ei+tule+käyttää+rahoja+satujen+opettamiseen"
Samaa+mieltä.+Siksi+haluaisin+että+uskonnon+opetus+poistetaan+kokonaan+koulusta+ja+kaikilta.
07.08.2018 00:18
käyttäkää.järkeä:+"Ei+trilobiitti+saanut+silmiään+sattumalta!+Miksi+se+olisi+valinnut+kehittää+silmää+miljoonia+vuosia,+kun+sillä+tuskin+oli+tietoa+siitä+mitä+näkemisestä+olisi+ollut+hyötyä?*
Et+taida+todellakaan+ymmärtää+itse+miten+nolo+tämä+aivopierusi+ja+miten+monta+asiaa+siinä+on+väärin?
Toivoisin+että+käyttäisit+itse+järkeä,+mutta+valitettavasti+sinulla+ei+taida+olla+siihen+edellytyksiä.
07.08.2018 00:17
Buck_Naked:+"Oma+johtopäätökseni+oli+erota+kirkosta+heti+kun+mahdollista+ja+hyväksyä+todeksi+se+seikka,+että+jumaluudet+ovat+ihmisten+keksintöä."
Ja+itseasiassa+on+ollut+ihan+mielenkiintoista+perehtyä+uskontojen+historiaan+ja+oppia+millaisiin+muinaisiin+myytteihin+kristinusko+perustuu+ja+kuinka+kristinusko+on+kehittänyt+uskonjärjestelmäksi,+jolla+ei+ole+mitään+todellisuus+pohjaa+-+kuten+ei+muillakaan+uskonnoilla.
Buck_Naked:+"Sittemmin+on+voinut+lisäksi+todeta,+että+jumaluskontoja+yhteiskunnissa+ylläpitävät+tahot+joita+elämä+on+potkinut+päähän+tai+jotka+edistävät+niillä+omia+valtapyrkimyksiään."
Totta.
07.08.2018 00:11
multinikki:+"Aiotko+noudattaa+omaa+ehdotonta+periaatettasi+ja+myöntää+epärehellisyys+väitteiden+minua+kohtaan+olleen+vääriä?"
Noudatan+toki+periaatettani+multinikki.+Esimerkiksi+tämän+keskustelun+kommenttien+perusteella+on+täysin+selvää+että+olet+epärehellinen+keskustelija:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14341723/gallup-kuka-kieroin-palstalainen
Kenellekään+tuohon+keskusteluun+osallistuneelle+ei+ollut+epäselvää+ettetkö+olisi+epärehellinen+keskustelija.+
Jos+se+näyttää+paskalta+ja+haisee+paskalta+niin+ei+sitä+tarvitse+maistaa+todetakseen+sen+olevan+paskaa.
07.08.2018 00:00
Chaos:+"Voimme+tarkastella+mitä+tahansa+haluamaasi+seikkaa+niin+katsotaanpa+kuka+valehtelee+ja+mitä.+Ehdota!"
Taitaapa+jäädä+ehdotus+tulematta.
06.08.2018 22:54
paamat:+"Miksi+evolutionisti+vihaa+totuutta+...
...+ja+rehellisyyttä."
En+osaa+kommentoida+evolutionisteista+muuta+kuin+sen+että+ne+ovat+niitä+kreationistien+mielikuvitushahmoja+-+niitähän+kreationisteilla+riittää:+Mooses,+Aatami,+puhuva+käärme,+Noa,+Jehova,+jne...
paamat:+"vai+onko+näin:+alakoulussa+jo+opetettiin+darwinismia,+aivopestiin+kersasta+asti,+ettei+Jumalaa+ole,+onko+totuus+vääristelty+jo+sieltä+saakka?"
Peruskoulussa+ja+lukiossa+ei+ole+ensimmäistäkään+oppiainetta+jossa+opetetaan+että+Jumalaa+ei+ole.+Olisi+kyllä+paikallaan+että+olisi.+
Kouluissa+opetetaan+evoluutioteoriaa+joka+tieteellinen+teoria.+Kaiken+opetuksen+tulee+perustua+tieteellisiin+tosiasioihin.+Siksi+kouluissa+ei+saisi+opettaa+tunnustuksellista+kristinuskoa+-+mitä+käytännössä+valitettavasti+opetetaan.
Todellista+lasten+aivopesua+on+pelkkien+ja+jopa+tieteen+vastaisten+uskomusten+opettaminen.+Kreationistien+oppien+opettaminen+on+valheiden+opettamista+ja+siten+hengistä+hyväksikäyttöä.
Kreationismilla+ei+ole+tosiasioiden+ja+totuuksien+kanssa+mitään+muuta+tekemistä+paitsi+se+kreationismin+väitteet+eivät+ole+tosiasioita+vaan+pelkkiä+uskomuksia+ja+suoranaisia+valheita.
04.08.2018 14:18
multinikki+lässyttää:+"Olin+vastaamassa+pidemmin,+mutta+kolme+kappaletta+samaa+oljenkorttasi+riitti."
multinikki+:"Kenenkään+tai+keidenkään+mielipiteet+ilman+objektiivisia+todisteita+ei+tee+minusta+epärehellistä.+Samaa+mieltä+vai+eri+mieltä?
P.s.+Samassa+mielessä+jumala+olisi+todistettu+olevaksi."
Millä+ihmeen+logiikalla+mikään+jumala+olisi+samalla+mielessä+todistettu+olevaksi?+Missä+irrationaalisessa+houreisessa+todellisuussa+sinä+oikein+elät?
Mutta+jatka+vaan+häröilyäsi+-+ei+sinulta+muutakaan+kukaan+odota+-+ja+objektiivisiin+havaintoihin+perustuen.
Etkö+ole+multinikki+vieläkään+löytänyt+yhtään+kommenttia+jossa+joku+palstan+tunnettu+keskustelijä+pitäisi+sinua+rehtinä+ja+arvostettuna+keskustelijana?+Minä+kun+voin+milloin+tahansa+esittää+pitkän+listan+palstan+keskustelijoiden+kommentteja+joissa+sinun+todetaan+olevaan+epärehellinen+ellei+suorastaan+"perseilevä"+keskustelija.+Siitä+voimme+kaikki+päätellä+objektiivisesti+mikä+on+palstan+keskustelijoiden+keskuudessa+arvostuksesi.
04.08.2018 05:41
multinikki+lässyttää+kun+muutakaan+ei+voi+:"Esittämäsi+ei+ole+tämän+keskustelun+aihe,+se+on+aloituksen+aihe.+Tämän+keskustelun+aihe+on+se+minkä+ensimmäisessäni+esille+otin"
Minä+tein+avauksen+ja+tiedän+kyllä+tarkalleen+mikä+on+keskustelun+aihe.+Se+on+"Miksi+kreationistit+vihaavat+todellisuutta+ja+rehellisyyttä."'
Vaikuttaa+kaikesta+päätellen+siitä+että+aihe+on+sinulle+on+sinulle+kiusallinen+multinikki.+Miksi+et+kykene+vastamaan+kysymyksiini+-+kuten+kreationistit+eivät+kykene?++Rehellisyyskin+on+käsite,+jota+vaikuttaa+olevan+sinulle+liian+ylivoimainen+asia+noudattaa.+Sinä+multinikki,+paskanjauhaja+et+määrittele+millään+tavalla+tämän+keskustelun+aihetta+erityisesti+siksi+kun+et+ole+keskustelulle+tehnyt+avausta.
Vastaa+nyt+multinikki+tähän+kysymykseen+tai+painu+muualle+paskaajauhamaan:+Ei+riitä+minulle.+Ja+tarkalleen+missä+kohdin+multinikki+et+ole+samaa+mieltä?+Että+ihan+"jokseenkin"+olet+samaa+mieltä?+Nyt+päästään+jännän+äärelle.+Mutta+kuten+tullaan+näkemään+tulet+kiemurtelemaan+ja+väistelemään+tämän+keskustelun+aihetta.
Kuten+olemme+jo+nähneet+sinä+multinikki+kiemurtelet+kuin+kreationisti+konsanaan,+etkä+kykene+identifioimaan+mitään+tiettyä+asiaa+jonka+suhteen+olisit+eri+mieltä+kuin+Aron+Ra+tai+minä+ja+moni+muu.
Et+kai+ole+kieroileva+ja+epärehellinen+kreationisti?
04.08.2018 05:16
paamat+lässyttää:+"no.+kerro+mikä+on+todiste+evoluutiosta?"
Ihanko+todistetta+kysyt+sillä+asenteella+että+rehellisesti+voisit+uskoakin?+Ihanko+tosi?+Miten+olisi+yli+200000+tieteellistä+vertaisarvioitua+tieteellist+julkaisia+jotka+tukevat+evoluutioteoriaa+vs.+ei+ensimmäistäkään+tieteellisitä+vertaisarvioitua+julkaisua+jotka+tukisivat+kreationismia.
Meinaatko+että+olet+ensimmäinen+idiootti+kreationisti,+joka+"rehellisesti"+kysyy+todistetta+evoluutiosta?+Sillä+välin+kuin+kaltaisesi+idiootit+peräävät+todisteita+evoluutiota+niin+eri+tieteenalat+ja+teknologiset+alat+hyödyntävät+evoluutioteoriaa+tutkimuksissaan+ja+tuotekehittelyssä.
Et+edes+pelle+tajua+miten+typerä+olet.
04.08.2018 05:06
paamat+lässyttää:+"erittäin+hyvin."
No+sitten+voitkin+selittää+meille+kaikille+kuinka+ymmärsit+vertaukseni.+Odotamme+suurella+mielenkiinnolla+...
Jos+et+vastaa+niin+voimme+todeta+jälleen+kerran+kuin+kreationisti+kiemurtelee+pois+paikalta+kuin+luihu+ja+niljakas+käärme+kiusallisen+kysymyksen+tieltä+...
04.08.2018 05:00
multinikki:+"Kenenkään+tai+keidenkään+mielipiteet+ilman+objektiivisia+todisteita+ei+tee+minusta+epärehellistä.+Samaa+mieltä+vai+eri+mieltä?"
Pelkät+subjektiiviset+mielipiteet+ilman+objektiivisi+todisteita+eivät+sinusta+toki+tee+objektiivisesti+epärehellistä+-+sehän+on+selvä+asia.+Tuosta+olen+samaa+mieltä.+
Objektiivinen+tosiasia+(kunnes+toisin+osoitat)+on+myös+se,+että:
a)+kukaan+keskustelija+ei+ole+todennut+sinun+olevan+rehti+keskustelija
b)+monet+palstalla+rehteinä+keskustelijoina+pidetyt+keskustelijat,+jotka+ovat+järjestään+tieteen+tulokset+hyväksyviä+keskustelijoita+pitävät+sinua+multinikki+epärehellisen+keskustelijana.
c)+olet+multinikki,+joka+ei+halua+syystä+tai+toisesta+rekisteröidä+nimimerkkiä+tai+käyttää+ainoastaan+tiettyä+nimimerkkiä
Ja+objektiivinen+fakta+on+myös+se,+että+et+vieläkään+ole+vastannut+tähän+kysymykseeni,
Taustaa:+Esitin+kysymyksen:+No+mitä+mieltä+sinä+multinikki+(sehän+sinä+objektiivisesti+olet)+olet+avauksen+aiheesta?+Oletko+samaa+mieltä+minun,+Aron+Ran+ja+monien+muiden+kanssa+siitä+että+kreationistit+vihaavat+todellisuutta+ja+eivät+kykene+rehelliseen+keskusteluun?
Vastasit:+"Asia+noin+yksioikoinen+kuin+kärkevä+yleistyksesi+antaa+ymmärtää,+enkä+tiedä+tuosta+todellisuuden+vihaamisesta,+mutta+sanotaan,+että+jokseenkin+samaa+mieltä,+jos+se+riittäisi+vastaukseksi..."
Ei+riitä+minulle.+Ja+tarkalleen+missä+kohdin+multinikki+et+ole+samaa+mieltä?+Että+ihan+"jokseenkin"+olet+samaa+mieltä?+Nyt+päästään+jännän+äärelle.+Mutta+kuten+tullaan+näkemään+tulet+kiemurtelemaan+ja+väistelemään+tämän+keskustelun+aihetta.
04.08.2018 03:35
multinikki:+"P.s.+taas+jotain+kirjoittaessani+ilmaantunut,+en+huomio+sitä+tässä."
Kuten+palstalla+tiedetään+kiusallisten+asioiden+sivuuttaminen+ja+huomioitta+jättäminen+on+tyypillistä+epärehellisille+multinikeille,+jotka+järjestään+ovat+kreationisteja.+Huomioi+toki+että+en+toki+eksplisiittisesti+väittänyt+että+sinä+multinikki+olisit+epärehellinen+kreationisti+tai+muuten+vaan+epärehellinen.
04.08.2018 02:55
paamat:+"Minulle+Jeesus+on+Jumalan+poika.+Kristus"+
Otan+osaa.+Onneksi+yhteiskunnassamme+on+mielipiteen+vapaus+ja+todellakin+toivon+että+niin+tulee+olemaan+vastaisuudessakin.
No+mitä+luulet+tuolla+mielipiteelläsi+olevan+merkitystä+kenellekään+(paitsi+itselles+toki)?
paamat:+"vaan+mitä+sinä+ateisti+teet+tällä+sivulla?+pilkkaat+ja+herjaat,+ketä+pilkkaat!,"
Pilkkaan+vain+ja+ensisijaisesti+valehtelijoita+ja+vääristelijöitä.+Lukeudutko+heihin?
paamat:+"+Jumalaa+vai+minua?,"+
Todellista+jumalaa+kukaan+ei+pysty+pilkkaamaan+koska+todellinen+jumala+olisi+kaiken+pilkan+ulottomissa.+Miten+kuvittelet+muurahaisen+kykenevän+pilkkaamaan+ihmistä?
Edes+järkevä+ja+aikuinen+henkilö+ei+kykene+kokemaan+mitään+pilkkaa+lapsen+taholta.+Kykenetkö+ymmärtämään+vertauksen?
paamat:+"minkä+takia+sinä+Kristitty+edes+vaivaudut+väittelemään+ateistin+kanssa+joka+on+oman+uskonsa+orja,+koska+totisesti+uskosta+on+kysymys.
joka+on+pyhä,+pyhittyköön+edelleen,+joka+on+saastainen,+saastukoon+edelleen.
jokainen+kristitty+nämä+sanat+ymmärtää."
Lässyn+lässyn.+Ateistilla+ei+ole+mitään+uskoa.+Usko+on+sitä+että+pitää+jotain+uskomusta+totena+ilman+mitään+objektiivista+todistetta+ja+jopa+vastoin+objektiivisia+ja+tieteellisiä+todisteita.
Otan+osaa+typeryytesi+vuoksi.
04.08.2018 02:51
Kysyin:+"Et+sitten+löytänyt+keneltäkään+ainoatakaan+kommenttia+joka+toteaisi+jonkun+lukemattomista+nikeistäsi+edustavan+rehtiä+keskustelijaa?+Vai+onko+vielä+haku+päällä?"
Vastasit:+"Kuten+jo+totesin:+"Kuvitelma,+että+aktuaalinen+rehellisyys/epärehellisyys+on+kirjoituksen+muodossa+ja+pääosin+tallessa+olevalla+palstalla+mielipidekysymys."
Tiedämme+että+tietynlaiset+keskustelijat+haluavat+takertua+objektiivisten+argumenttien+puutteesa+subjektiivisiin+argumentteihin.+Objektiivinen+havainto+jonka+me+molemmat+voimme+rehellisesti+tässä+vaiheessa+todeta+on+se+että+palstalta+ei+löydy+ensimmäistäkään+kommenttia+jossa+joku+toteaisi+sinun+multinikin+edustavan+rehtiä+keskustelijaa.+Toki+myönnän+että+olet+jonkun+keskustelijan+mielestä+rehti+keskustelija+heti+kun+kaivat+esille+kommentin+jossa+kyseinen+seikka+tuodaan+esille.+Pidetään+kiinni+objektiivisuudesta+-+eikö+niin?
multinikki:+"+"Kuvitelma,+että+aktuaalinen+rehellisyys/epärehellisyys+on+kirjoituksen+muodossa+ja+pääosin+tallessa+olevalla+palstalla+mielipidekysymys.+Kerro+jos+olet+erimieltä."
Olen+toki+sitä++mieltä+että+rehelllisyys/epärehellisyys+on+keskustelijan+kommentien+muodossa+näkymivissä+ja+tallellessa+täällä+palstalla.+Juuri+siksi+pyysinkin+sinua+esittämään+kommentin+jossa+sinun+todetaan+olevan+rehellinen+keskustelija.+Voin+kaivaa+esille+lukemattoman+listan+kommentteja+joissa+sinun+todetaan+olevan+trolli,+epärehellinen+keskustelija+tms.+
multinikki:+"Kyllä+olen.+En+näe+mielipiteen+muutosta,+päinvastoin+omattuun+takertumista,+selittämistä+sitä+parhain+päin+vastoin+mitään+objektiivista+näyttöä.+Eikö+kuulostakin+tutulta?+Se+oli+retorinen..."
Kuulostaa+tosiaan+tutulta.+En+ole+tosiankaan+nähnyt+vieläkään+mitään+objektiivista+näyttöä+siitä+että+olisit+rehellinen+keskustelija+palstalaisten+mielestä.+Subjektiivinen+mielipiteesi+toki+on+että+olet+rehellinen+keskustelija+...+Kuten+totesin+voin+kaivaa+esille+lukemattomia+kommentteja+joissa+sinua+pidetään+trollina+ja+epärehellisenä+keskustelijana.+Se++vaan+nyt+on+objektiivinen+havainto+-+älä+ainakaan+minua+syytä+siitä+faktasta+multinikki.
multinikki.+"..++että+jokseenkin+samaa+mieltä"
Ja+tarkalleen+missä+kohdin+multinikki+et+ole+samaa+mieltä?+Että+ihan+"jokseenkin"+olet+samaa+mieltä?+Nyt+päästään+jännän+äärelle.+Mutta+kuten+tullaan+näkemään+tulet+kiemurtelemaan+ja+väistelemään+tämän+keskustelun+aihetta.
Kuten+jo+totesin,+että+jos+multinikki+aiot+jauhaa+paskaa+tämän+avaamani+keskustelun+teeman+ohi+voit+mennä+jauhamaan+sitä+paskaasi+jonnekin+muualle+jos+rehellisyytesi+ei+kestä+keskittyä+tämän+keskustelun+aiheeseen+multinikki.
04.08.2018 02:42
nolo.aukko.ja.hopulla:+"P.s.+Jotain+kirjoitit+välissä,+mutta+en+sitä+tässä+huomio..."
Niin,+oletko+huomannut+että+epärehellisillä+keskustelijoilla+ei+ole+halukkuutta+vastata+kiusallisiin+kysymyksiin?+
Palataanpa+keskustelun+varsinaiseen+teemaan+-+minua+ei+kiinnosta+paskanjauhaminen+.Jos+sinua+kiinnostaa+suorittaa+paskanjauhaminen+niin+voit+poistua+avaamastani+keskustelusta+ja+mennä+suorittamaan+paskanjauhantaa+jossakin+muualla.+
No+mitä+mieltä+sinä++multinikki+(sehän+sinä+objektiivisesti+olet)+olet+avauksen+aiheesta?+Oletko+samaa+mieltä+minun,+Aron+Ran+ja+monien+muiden+kanssa+siitä+että+kreationistit+vihaavat+todellisuutta+ja+eivät+kykene+rehelliseen+keskusteluun?
04.08.2018 01:39
nolo.aukko.ja.hopulla:+"Lopputulema+..:"
Et+sitten+löytänyt+keneltäkään+ainoatakaan+kommenttia+joka+toteaisi+jonkun+lukemattomista+nikeistäsi+edustavan+rehtiä+keskustelijaa?+Vai+onko+vielä+haku+päällä?
nolo.aukko.ja.hopulla:+"-+EI+näyttöä+epärehellisyydestäni."
Rehellisyyden+nimissä+huomautettakoon,+että+tuo+oli+subjektiivinen+tulkintasi+ainoastaan+minun+subjektiivisen+kommenttini+pohjalta+...+
Esitit+väitteen+että+epärehellisyydestäsi+ei+ole+näyttöä.+Tarkoititko+että+tämän+keskustelun+puitteissa+vai+palstan+kontekstissa?
nolo.aukko.ja.hopulla:++"-+Väitteiden+peruminen,+koska+EI+VOI+objektiivisesti+niitä+todeksi+osoittaa."
Olen+ehdottomasti+sitä+mieltä+että+JOS+esittää+sellaisen+väitteen+jota+ei+voi+objektiivisesti+osoittaa+paikkansa+pitäväksi+niin+on+rehellistä+perua+väite+ja+myöntää+rehdisti+sen+olevan+väärä.+Oletko+samaa+mieltä?
nolo.aukko.ja.hopulla:+"Kiva.+Ketju+ja+paasausta+rehellisyydestä...+"
No+mitä+mieltä+multinikki+(sehän+sinä+objektiivisesti+olet)+olet+avauksen+aiheesta?+Oletko+samaa+mieltä+minun,+Aron+Ran+ja+monien+muiden+kanssa+siitä+että+kreationistit+vihaavat+todellisuutta+ja+eivät+kykene+rehelliseen+keskusteluun?
04.08.2018 01:23
andromerasta:+"Kyllä.+rohkenen+kyseen+alaistaa+jopa+yliopisto+proffien+maailman+katsomuksen."
No+vautsi+ja+ihan+mahetsua.+Onneksi+kaltaisiasi+tolloja+on+kuitenkin+suhteellisen+vähän+joukossamme.+Kyseenalaistamisesi+olisi+jo+huomattavasti+tukevammalla+pohjalla+jos+oppisit+ensin+että+"kyseenalaistaa"+ja+"maailmankatsomuksen"+ovat+yhdyssanoja.+Tsemppiä+pelle+proffien+haastamiseen.
04.08.2018 01:12
nolo.aukko:+"Joten+missä+on+todisteet+syytöksiesi+pohjalta???"
Ensinnäkin.+Enpä+ole+havainnut+kenenkään+palstalaisen+pitäneet+sinua+minkään+nimimerkkisi+kohdalla+rehtinä+keskustelijana.+
Eikö+olekin+mielenkiintoista,+että+suurin+osa+kreationisteista+ja+muista+kieroilijoista+käyttää+kertakäyttöisiä+nimimerkkejä+kun+taas+evoluutioteorian+ja+tieteen+tutkimustulokset+hyväksyvät+ja+rehelliseen+keskusteluun+pyrkivät+käyttävät+joko+rekisteröityjä+(kuten+minä,+solon1,+munuaistutkija,+reperuutikallo,+epäjumalankieltäjä,+jne)+tai+vakionimimerkkejä+(esim.+tieteenharjoittaja).
Harvoja+poikkeuksia+kreationistien+joukossa+ovat+nimimerkit+Mark5+ja+RaamattuOnTotuus,+jotka+ovat+rekisteröineet+nimimerkit.
Ne+syytökseni+jotka+kohdistin+nolo.aukko+nimimerkkiin++perustuvat+kaikkien+nimimerkkiesi+niihin+kommentteihin+joissa+perusteetta+syytät+muita+keskustelijoita+ja/tai+osoitat+sekä+käytät+epärehellisen+keskustelijan+tunnusmerkkejä.
Trollilta+sinä+tosiaan+vaikutat.+Ja+koska+hyökkäät+nimenomaan+palstan+kreationismia+vastustavien+kirjoittajien+kimppuun+niin+vaikutat+kreationistilta,+joka+esittää+ateistia+ja+näennäisesti+silloin+tällöin,+hämäyksen+vuoksi+hyökkää+jotain+kreationisti+vastaan.
Minulle+ei+tuota+mitään+ongelmaa+perua+kaikki+ne+syytökseni+ja+pyytä+sinulta+anteeksi+kaikkia+niitä+syytöksiäni+joita+en+kykene+objektiivisesti+osoittamaan.+
Minulla+kun+ei+ole+mitään+mielenkiintoa+tuhlata+aikaani+kaltaiseesi+keskusteljjaan.+Joten+korjaan+lausuntoni+muotoon:+
"Ja+kuten+tiedetään+palstalaisista+erityisesti+multinilkki+JC+on+täysin+kykenemätön+minkäänlaiseen+rehelliseen+keskusteluun.+Ja+heti+JC:n+takana+tulevat+multinilkkeistä+Jyrbä."
Kuten+huomaat+niin+en+enää+väitä+että+olet+kahden+epärehellisimmän+keskustelijan+joukossa.
Sitäpaitsi+palstalaiset+kyllä+näkevät+millainen+keskustelija+olet+täysin+riippumatta+siitä+mitä+minä+sinusta+totean.+Palatakseni+ensimmäiseen+kommentiin+ja+antaakseni+sinulle+mahdollisuuden+korjata+väärässä+oloni+sen+suhteen:+Viitsisitkö+etsiä+kommentin+jossa+joku+tunnettu+nimimerkki+kommentoi+sinun+olevan++kaiken+puolin+rehti+keskustelija+-+voihan+olla+että+en+vain+ole+huomannut.
04.08.2018 00:51
21 / 107