Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

5

  1. Minulla+on+taas+A3+ja+olen+myös+tyytyväinen.+Kamerat+ovat+hyviä,+akku+kesto+ihan+normaali+ja+muistia+16gt..+J5:ssä+sitä+on+vain+8gt.+:)Mutta+kaikki+tietenkin+ostaa+minkä+itse+parhaaksi+näkee