- Riippuu mitenkä olet kusessa. Mutta Pula on varmasti Puohitiellä,kuten myös Sveitsi on nykyisin Hyvinkäällä. Ennen taisi kuulua Lahteen. Tai näin ainakin etelän vetelät puhui että 80luvulla kuului siihen. Käyköhän Tissu koskaan Sveitsissä lomailemassa?
- Puohitiellä. Me ollaan täällä Kylmiksen kans Pulassa
- Oon nähnyt sen kuvan
- Mikä matuleirissä? En nyt tässä viitsi sanoa mitä suomalaiset on ennen tehneet vieraan valtion sotilaiden leirille jotka tulee meidän maahan ettei saa syytettä tuhman puhumisesta. Mutta kaikki sen tietää millä semmoiset leirit loppuu
- Mikä masentaa? Raastaako ihmiskoe hermoja? Juo viinaa niin maailma on taas mallillaan
- Nuorempana jouduin oikeasti hevosen paskaa talikoimaan ja kärräämään kottareilla lantakasaan. Jopa lantakärryn jouduin porakoneella puhdistamaan. Siis sen kärryn joka tuli rattorin perään kiinni. Olihan se savotta sekin. Sitten piti vielä maalata se kärry vaikka eihän sillä mitään väliä oikeasti ollut minkä värinen maali sen paskan olla on. Palkka oli sama kuin alkopalstan päivystävällä modella eli kuten täällä joku joskus asian hauskasti ilmaisi "juuri sopiva 0e/tunti"
- Kauha on liukas mutta onhan lattia pitävä? Olisi kovin noloa liukastua siinä seurassa kontalleen kun toisilla on liukas kauha kourassa valmiina,voisi käydä hassusti
- Tissuharhat alkaa näemmä käymään päälle osalla porukasta
- Homoilusta melkein joka ketjussa on ollut kyse niin koin että se liittyy erittäin vahvasti aiheeseen. Eikä tämäkään ketju poikennut tavasta. Jopa sinun viestissäsi kirjoittelet samasta aiheesta niin katsohan kauhoittelusta kertova ohjelma niin opit ehkä jotain uusia alan niksejä
- Mulla oli tunturi tiger josta tein jäykkäperäsen "customin"
- Kävivät vain tekemässä tutkimustyötä asunnossasi. Tekivät etukäteen muistiinpanoja asuntosi järjestelyistä ja aikovat tehdä yllätyshyökkäyksen kun sitä vähiten odotat. Yöllä kun nukut niin yleisavain hiljaa avaa ovesi ja naamioitununeet miehet sitoo ja sieppaa mukaansa jonnekkin syrjäiselle seudulle maatalon kellariin jossa tekevät erilaisia testejä mitä ihmiskeho kestää. Siksi eivät etukäteen ilmoittaneet mitään ja esittivät yllättyneitä kun halusivat nähdä huoltomiehiksi naamioituneena onko asunnossasi aseellista vastarintaa. Odota vain kunnes tulee seuraava kerta
- Jarmolla ei oo nyt jaksua
- Minä oon säätänyt esisäädön selälleen ja termari pois
- Luku ja kirjoitustaidoton moniosaaja suoraan pimeimmästä viidakosta
- Mikä on palautepalsta? Löysin vain jonkun käytöstä poistetun osion
- Kerran lidlin kulmilla ajellessa raketilla pakkas päivänä näin kun joku sontaseppo istui lumihangessa pyörätien varrella. Siinä me molemmat katsottiin toisia hämillään silmät pyöreinä. Minä ihmettelin sontasepon istumapaikkaa ja sontis ihmetteli luultavasti rakettia. Tai saattoihan se olla joku palstan vakkari kun oulussa kuitenkin ollaan ja tunnisti minut sauna_timpaksi
- Eiköhän tämäkin ketju poisteta "sääntöjen vastaisena" tai ainakin tämä viesti
- Millä tavalla linkki Joren videoon oli sääntöjen vastainen? Siinähän se vaan kuvaili pätkän kun se joi viinaa toppatakki päällä sohvalla ja kirosi kylmää asuntoa joka oli 3 asteinen? Täytyy joskus ottaa yhtettä ylläpitoon ja kysellä tätä logiikkaa niin osaa kirjoittaa vain sääntöjen mukaisia viestejä jatkossa
- Täällä on niin kylmä että pitää mennä välillä ulos lämmitteleen. Joskus näkyy kun Kylmiskin joutuu käymään parvekkeella lämmittelemässä,samalla polttaa sätkän
- Minkä manuaalisen säädön jälkeen? Säätää sitä termostaattia pienemmälle niin sittenhän se iteksiin painaa sitä nuppia sieltä yläsulusta joka päästää menoveden patteriin? Nämä paskat patterit pitäisi muutenkin päivittää tähän päivään jotka luovuttaa enemmän sitä lämpöä. Vaikka 3 riviset patterit. Sille nyt ei voi enään mitään että seinien eristykset on onnettomat mutta ikkunoiden ja ovien tiivisteitä olisi hyvä vaihdella kun nuokin on jotain 80luvun itä-blokin tuotteita luultavasti