- Joku saattaisi huomata jos semmoinen taskussa kävelee ympäri kyliä. Ei mene tosielämässä kuin gta:ssa että tyypillä on reisitaskussa minigun,sinko,haulikko yms :D
- Hyvä! Käytätkö mitään kättä pidempää matuihin? Täällä päin on nykyään nato-kaasut olleet suosittuja. Nato-kaasu ja nyrkkirauta on hyvä olla mukana kun lähtee matuja metsästämään. Jos on isompi jahti käynnissä on alumiinimaila myös erittäin kätevä väline. Niitähän saa ihan kaupasta ostaa. Nyrkkirauta täytyy tehdä itse. Siksi käydä ostamassa sitä 15mm teräslevyä. Aletaan laittamaan isompaa silmään ja matut ojennukseen!
- Ei ehi näkemään mitä täällä kirjoitetaan. Hmph. Mutta enivei. Näillä näkymin suvakkien kupls puhkeaa ja alkaa tapahtumaan. Josta tulikin mieleen että täytyy käydä ostamassa noin 15mm paksua teräslevyä. Siitä saa tehtyä taskuun sopivan matunmuotoilijan
- Joku lupasi tehdä rikosilmoituksen jostain? Saanko syytteen matujen ruokkimisesta? Heh minusta semmoista matujen kiusaamis-syytettä voisi nykyään pitää kunniamitalina! Kehystän kyllä sen lapun jossa sanotaan että minua epäillään matujen rääkkäämisesta. Sen jälkeen toimitaan lisää. Nyt vain odotellaan että venäjän puolelta tuleva porukka menee helsinkiin ojentamaan matuja
- Semmoista syytettä voi nykyään pitää kunniamitalina!
- Joku oli ton videon linkannut omalla nimellään tyhmyyksissään facebookkiin erääseen suljettuun ryhmään. Oli pakko stalkata tyyppiä. Luultavasti palstalainen
- Miksi minulla näkyy täällä sivulla välillä liukastevoide mainoksia? Nyt näkyy koiranvaatteita. Niitä olen katsellutkin netistä mutta en kyllä liukastevoiteita. Johtuuko siitä että palstalla on tunnetusti ollut puhe työnnellä esineitä persuksiin? Ostinkin muuten yksi päivä lidlistä nobea palstan hengessä jota sitten eilen maistelin. Hyi helvetti mitä paskaa
- Sitä että 15kg kässäreillä 40 toistoa kolmesti eli miten tämän nyt sanoisi...ei ainakaan voimailua. Jos tahtoo käyttää pieniä painoja niin nostella vaikka hiekkasäkkiä. Siinä paino "elää" ja saadaan lihaksiin aivan eri vastus entä 15 15kg kässäreillä. Ja toki säkin painoa voi säätää hiekan määrällä jos nyt joku ei sitä älynnyt ja alkaa siitä kitisemään
- Aivan. Näin itsekkin sanoisin. Minun mielestä on ok kun tekee kympin sarjoja 200 kg painoilla. Tosin oma uskallus loppui kun rupesin nössöilemään ja 225kg jäi max painoksi vaikka varaa vielä jäi. Talvitakki päällä ja farkut jalassa leokon painoilla
- Hyi. Tiedänkin yhden juopottelija petrin tästä naapurustosta
- Ei sillä 10kg tangolla kyllä väännetä niitä kaltereita irti. Siinä pitäisi oĺla monta metriä pitkä tanko ja semmoinen painaisi jo 100kg että se ei taivu solmuun
- Kossua litra koiralle kyytiin. Sitten lenkille
- Se on minun oma puoli missä säilytän auton osia,puntteja yms ja juopottelen viikonloppuisin
- Olipa vässykkämäistä tekstiä. Kyllä kunnon mies juo raakaa viinaa ja kaljaa eikä ulise jostain viinilaseista joka sekin tuntuu olevan liikaa
- En osaa sanoa mikä on todellinen tilanne. Mutta ehkä täytyy olla huolissaan. Nimittäin kun tuossa tulin kotia ja Hugon kans jäin vielä rappuun putsaamaan tassun anturoita lumipaukuista niin Tofu livahti rappuun ja kipitti suoraan Kylmiksen ovelle. Ja eläimethän aavistaa jos joku on vialla. Voihan se olla että Kylmis on vähentänyt alkoholin käyttöä kun nykyään se törsää jo wasabiinkin joka on pois kaljarahasta eli tilanne on huolestuttava
- Okei ehkä vähän huonosti selitetty mutta tarkoitin että siinä ei ole erikseen otettu huomioon mustalaisia jotka tietenkin nostaa sitä lukua. Hankala sanoa montako jää työhalutttomuuseläkkeelle vuosittain jos niitä mustalaisia ei lasketa mukaan.
Ei kai sitä vielä tässä vaiheessa kovin pahasti ole juoppo. Sietää kait sitä perjantaisin ottaa vähän. Kosteampien kausien jälkeen seuraa aina kuivempi kausi tietenkin
Monista juopoista voi tehdä paljonki analyysejä kuten täälläkin on tehty mutta yhteistä tuntuu niille kaikille olevan se että itseään pidetään hyvänä ihmisenä joka olisi itsekkin elämässä saanut aikaiseksi jotain jos joku muu sitä elämää ei olisi pilannut
Se vähän vaihtelee ketä syytetään mutta harvemmin sitä viitsitään myöntää suoraan että itsehän sitä jokainen sisustaa oman helvettinsä
Katkeria ja vihaisia elämään kyllästyneitä juoppoja on maailma täynnä,mutta onneksi avohakkuut on aloitettu ja 5/päivä lähtee "ilmavoimiin" ja siellä on portsarina Pyhä Pietari - Ei tuo luku sisällä mustalaisia jotka on luku sinällään. Ja alkoholin kulutus on lievässä laskussa. Toki siinä ei näy Viron tuliaiset/kotikutoiset juomat mutta kuitenkin
- 2014 vuoden tilastot kertoo karua kieltään. Keskimäärin noin 5 sontaseppoa/sontasannaa päätyy matojen ruoaksi PÄIVÄSSÄ!
Eli yhdessä viikonlopussa enemmän kuin tässä rapussa on asukkaita. Tai reilussa kolmessa kuukaudessa kaikki maikkulan alkoholistit. Vaihtuvuus on nopeaa puliringissä siis
Tai vertailun vuoksi esim tämä palsta. Noin kaksi päivää keskimäärin ja koko porukka on kuopassa
Tuohon lukuun kuuluu siis noin 1800 henkeä joista 1400 on sontaseppoja ja 400 sontasannaa. Luvut on alkoholista aiheutuneita sairauksia ja omaan oksennukseen tukehtumisia. Ilmeisesti siihen ei kuulu alkoholista johtuvat kuolemat noin niinkuin yleisesti eli kännissä kaatuilu tai auto-onnettomuudet. Nuoriso nostaa tuota kautta lukua entisestään
Mutta tuohon jamaan joutuminen tarkoittaa vuosia kestävää rajua alkoholin käyttöä eli kuolema ei ole mikään nopea tapahtuma kuten autokolarissa vaikkapa vaan sontis kiertää ikään kuin kehää elämänsä loppuvuodet. Lähikauppa-koti(jos on)-sairaala-lähikauppa jne kunnes kierteeseen tulee mukaan neljäs osoite. Lähikauppa-koti-sairaala-kukkapenkki - Minä annan kauhasta
- Miksi minua epäilyttää että olet feikki?