Vapaa kuvaus

Aloituksia

37

Kommenttia

1943

  1. Mitä+ideaa+on+raitistella+jos+juominen+on+hauskempaa?+Onko+kyse+jostain+masokismista+ja+narsismista+että+"minä+pystyn+mutta+sinä+et"+ja+lisäksi+vielä+palstalle+mennä+kirjotteleen+asiasta.+Pahimmat+tekee+vielä+asiasta+useita+videoita+youtubeen.+Kyllä+minä+sen+ymmärrän+jos+meno+riistäytyy+muuten+ihan+käsistä+ja+elämässä+ole+mitään+muuta+kuin+juopottelu+eikä+kivaa+enään+ole+niin+sitten+on+jo+hyvä+lopettaa+mutta+jos+ihan+kohtuullisessa+vklp+käytössä+pysyy+ja+tykkää+siitä+niin+miksi+väkisin+kiusata+ittiään?
  2. Minäkin+kannatan+rodunjalostusta.+Tai+oikeastaan+huonojen+rotujen+kokonaista+poistamista.+Evoluutio+toimii+niin+että+vähemmän+kyvykkäät+yksilöt+kuolee+pois+mutta+ihminen+auttaa+heikkoja+yksilöitä+toisin+kuin+esim+susi.+Suomeen+kuulumattomia+rotuja+hyysätään+täällä+väkipakolla+ja+vahvaa+paikallista+rotua+alistetaan+eli+tehdään+juuri+päinvastoin+kuin+luonto+tekisi.+Lähi-idän+rotuiset+kuuluu+niiden+omalle+luonnolliselle+seudulleen+ja+tehkööt+siellä+keskenään+mitä+lystää.+Sama+homma+afrikkalaisilla+roduilla.+Jos+nyt+otetaan+toinen+esimerkki+niin+vaikka+simpansseja+otetaan+tänne+meidän+luontoon+asumaan+ja+huomataan+että+eihän+ne+pärjää+täällä+niin+aletaan+väkisillä+auttamaan+niitä+selviämään+ja+hankitaan+vielä+lisää+niitä+tänne+loputtomia+määriä+mutta+samalla+pyritään+heikentämään+paikallisia+asukkaita+eli+karhuja.+Eihän+siinä+ole+mitään+järkeä.+Jos+simpanssien+omilla+seuduilla+eläminen+on+käynyt+vaikeaksi+täytyy+mennä+sinne+ja+palauttaa+se+semmoiseksi+kuin+sen+luonnostaan+kuuluu+olla+niin+simpanssit+pärjää.+Ei+ne+autettavat+simpanssit+tai+muutkaan+elukat+maailmasta+tänne+tuomalla+lopu.+Tässä+ehkä+nerokkaimmat+huomaa+tämän+mistä+roduista+minä+oikeasti+puhun+kun+käytin+verrokkina+simpanssia+tänne+tuotavista+roduista..niitä+karvaisia+ihmisen+kaltaisia+villieläimiä.+Ja+sitten+kun+paikallinen+karhu+kirjoittaa+nettiin+että+eihän+siinä+ole+järkeä+tuoda+simpansseja+tänne+riehumaan+ja+räyhäämään+kun+ei+ne+tule+ikinä+oppimaan+paikallisille+tavoilla+eikä+ymmärtämään+että+ne+ei+tänne+kuulu+niin+ajatusrikospoliisi+tulee+ja+kutsuu+karhun+vihapuheen+takia+kuulusteluun
  3. Salessa+myydään+olutta
  4. Juopottelitko+koko+yön?