Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheRat
TheRat
TheRat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
18263
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuota... Siinä kyllä lukee aika selvästi -0,3%. Ja vieläpä indeksi, ei hinta.
Et kai erehdy tuijottamaan indeksin kuukausimuutosta?
28.05.2015 10:50
Jeps, sama huijausroska löytyy muiltakin sivustoilta. Olisi toki ollut liikaa olettaa, että VM:n kaltainen sontaläjä olisi keksinyt jotain ihan itse.
27.05.2015 15:02
Eivätköhän persut Kreikassa joudu kohta taipumaan todellisuuden edessä. Teatteri oli viihdyttävää aikansa, mutta jos kohta eivät ala tekemään jotain asioille, menee maa nurin.
27.05.2015 14:39
Mitäs vastasit kysymykseen Euroopan Unionin presidentistä? Siihen kun ei oikeaa vastausta tainnut olla tarjolla...
27.05.2015 14:38
Tai luultavammin niinpäin, että arvokkaat kohteet eivät tee yhtä hyvin kauppaansa kuin ennen...
27.05.2015 14:38
Mutta silti joka vuosi on rommattu -70%. Ja korot ovat lähes 20% luokkaa.
Kummallista, miten sitä silti jaksaa maksaa noita lainoja pois (tai no, ei oikein jaksa kun on korko niin matalalla).
27.05.2015 10:39
Näh, vilkaisin uudestaan.
1870 -luvulla mukamas kirjoitettu kirje puhuu natseista? Jeps. Termi oli tuolloin tuttu, mutta sillä viitatttiin kansallissosialisteihin vasta 1900-luvun puolella. Tuohon aikaan se viittasi hölmöihin maalaisjuntteihin.
Oliko toisen maailmansodan tarkoituksena siis tuhota junttius? Epäilen.
Koko artikkeli lienee täyttä roskaa. Se vaikuttaa siltä ja on julkaistu verkkiksessä, joka on täyttä roskaa. Ei tarvinne tutkia pidemmälle.
27.05.2015 10:34
Verkkomedia? En aio edes kokeilla linkin klikkaamista. Mitään uskottavaa ei ole luvassa.
27.05.2015 10:28
Sinulla on tullut kirjoitusvirhe. Hinnat laskivat alustavien tietojen mukaan 0,3 prossaa pk-seudulla.
Aika merkityksetön muutos kaiken kaikkiaan. Katsotaan sitten kun Q2 -luvut tulevat.
27.05.2015 10:26
Pysäköinninvalvontaa voidaan suorittaa monesta syystä. Joskus tilanne on kuvaamasi kaltainen (päiväsaikaan stadin keskustassa), mutta toisinaan kyseessä on joko rahastus tai kiusanteko (esim. käytännössä koko Kallion alue muutettiin pysäköinti maksulliseksi iltayhdeksään asti, kun tilaa alkaa oikeasti löytymään viiden jälkeen hyvin).
Toki pysäköinninvalvojien kiusaaminen on väärä tapa edetä, mutta eipä pieni ihminen voi mielipidettään kovin monella tavalla julki helposti tuoda. Blogia voisi alkaa pitämään, mutta veikkaan lukijakunnan koostuvan itsestä ja vaimosta (joka ei oikeasti lue, mutta väittää kyllä niin).
27.05.2015 09:43
Itselle käynyt vähän vastaavasti:
Myyjä: olisi tällainen lehti (Apu?)
Minä: Ei kiitos
Myyjä: Erikoistarjous, blah blah blah
Myyjä: Mukana saisi tarjouksen risteilylle (ei ollut oikeasti tarjous)
Myyjä: Jos minä pistän tämän tulemaan tähän ja tähän osoitteeseen?
Minä: Älä laita
Myyjä: Ja lasku samaan osoitteeseen, eikö niin?
Minä: Hyvästi.
27.05.2015 09:38
Itse asiassa ateismin nimissä en kyllä muista surmatun koskaan ketään. Mutta ehkä annat viitteen tuollaiseen tapahtumaan?
En toki väitä, ettei tuollaista ole tapahtunut. Voi olla. Mutta erona tähän asiaan on se, että ateisteilla ei ole mitään pyhiä kirjoituksia, joilla tuollaisia massasurmia voisi oikeuttaa. Melkein jokaisella uskonnolla on (idästä löytyy sellaisia, joilla ei ole - siis oikeuttavia. Pyhiä tekstejä on jokaisessa uskonnossa.)
27.05.2015 09:34
Ah, argumentit loppu taas. Noo, jatka valitsemallasi linjalla. Onnea elämään, tulet tarvitsemaan sitä.
27.05.2015 09:29
Kuinka niin? Lukittu, hyvin tuuletettu tila ulkopuolella.
27.05.2015 09:28
Helsingistä löytyy etuovesta katsomalla yli 50 30+ neliöistä ja 100 000- hintaista.
Miksi sitoa omaisuutta seiniin? Etkö lukenut? Asunto pitää ostaa 100% lainalla, silloin *omaisuutta ei tule sidottua seiniin*. Jos tuossa tapauksessa sinulla on vaikka se satanen, sijoitat sen pörssiin ja otat toisen satasen velkaa 1% korolla ja ostat kämpän, jonka hinta todennäköisesti nousee jatkossa.
Ja kyllä. Omassa asuminen on kannattavaa oikeastaan aina, koska lainaa saa niin halvalla. Jos lainakorot nousevat jonnekin 10% tuntumaan, tilanne tietysti muuttuu.
Mutta oikeasti kaupungin vuokraläävissä ei asu oikeastaan kukaan, jos ei ole pakko. Asoissa sentään jotkut...
27.05.2015 09:28
Näin varmasti on... Tosin Suomen lain kanssa yhteneväinen se on.
http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1981/19810267#L2P28b
Jos on pysäköintipaikka, jossa pysäköinti on kielletty muualle kuin ruutuihin, saa tuon mukaan pysäköidä myös ruutujen viereen:
> 2) alueelle, missä pysäköinti on liikennemerkein kielletty;
Ja nyt voit joko kiistää tapasi mukaan tosiasiat tai jättää tappiosi tunnustamatta ja palata nillittämään samasta asiasta uudessa keskustelussa vuoden, parin kuluttua. Ei se haittaa. Ei tuon lakikohdan kaivamiseen mene kuin muutama sekunti.
26.05.2015 16:39
Saa, joo. Muttei edelleenkään julkisilla teillä. Linkit on laitettu ja tekstit kopioitu, mutta kovasti väitätte vastaan ilman mitään perusteluita... :)
26.05.2015 16:33
Siitä vaan. Ja sakot tulee, jos poliisi pysäyttää.
Muutama vuosi sitten olisi voinut vielä mennä läpi, ainakin traktorilla, mutta laki on muuttunut. Nyt pitää kaikki vedettävät laitteet rekisteröidä.
26.05.2015 11:33
Ei tuosta tekstistä seuraa, ettei merkattujen pysäköintipaikkojen viereen saisi pysäköidä. Saa, jos muut kohdat eivät sitä estä.
26.05.2015 11:32
Saahan noidenkin merkkien vaikutusalueella pysäköidä, jos ei pysäköinnillään haittaa muuta liikennettä. Noita merkkejä käytetään paljon muutenkin, kuin liikenneteknisistä syistä...
26.05.2015 11:31
864 / 914