Vapaa kuvaus

Aloituksia

50

Kommenttia

865

  1. Burn out, näin talven alkaessa..........
    Lähetetään kämmeneltä kesäinen tervehdys, kevyt kuin lentoon lähtevä perhonen
    Pipareita, ja glögiä lämmikkeksi tarjoan, kun palaavat
  2. Draamallistamusaa
    Oikeassa olet. Olen kuullut Finlandian nyt n. 20v. joka itsenäisyyspäivänä kirkossa, mieskuoron esittämänä. YL.n ja Polyteknikkojen esittämänä mol. kerran, ovat livenä kaikki tod. vaikuttavia.
    Tuosta kevyemmästä musiikista käytin Satumaa tangon sanoja veljeni jäähyväissanoina haudalla ja muistopuheeni osana oli Mun sydämmeni tänne jää, säveltäjä oli veljeni luokkakaveri, sanathan ovat Vainion ja sopivat tilanteeseen todella hyvin
    Musiikilla on oma roolinsa meidän tapakulttuurissamme, se juhlistaa, yhdistää, lohduttaa ja kertoo niistä tunteista joita on vaikea sanoksi pukea.