Missä miehet ratsastaa

kysyyhäN

Missä kaikki tutut miesnikit vaeltaa ?

40

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epistä

      eiko vain olisikin elama tylsaa ilman miehia!, kysyn vain.

      • Ei-kovin-epistä

        Minulla olisi paikka avoinna hyvin ratsastavalle naiselle :)
        Psst. Hevosta ei huushollissa.


      • nuormieli
        Ei-kovin-epistä kirjoitti:

        Minulla olisi paikka avoinna hyvin ratsastavalle naiselle :)
        Psst. Hevosta ei huushollissa.

        Yes please, i'm so good.


    • penaolavi

      Eikö vieras viehätä?

    • ent.siivoojaparka

      Miehiäkö olet vailla vai miesten nikkejä? Niitä nikkejä voisin järjestää, jos niin haluat. Miesten järjestäminen olisi hankalampaa, kun en ole nähnyt yhtään vielä tälle päivälle.
      Palstan miehet ovat mietiskelemässä.
      Olet kai kuullut, että jos mies on hiljaa, niin hän mietiskelee, mutta jos nainen on hiljaa, niin hän mököttää.

      • jooooop

        "Olet kai kuullut, että jos mies on hiljaa, niin hän mietiskelee, mutta jos nainen on hiljaa, niin hän mököttää."

        Tai mies makaa kännissä muistamattomana


    • vaeltajat

      Kaik on menneet vuorten taa, pois, pois, pois,
      siel on toisen lainen maa,
      siellä rauhas olla saa...

    • Miehillä on omat reissunsa, tulevat kun ehtivät. Mitä näiden perään kyselemään, mulla on periaate että jos ei viikkoon palaa kotiin, niin sitten voi jo jostakin tiedustella onko näkynyt. Saattaahan olla joku pitempi savotta työn alla, suotta häiritä kyselemällä missä olet ja mitä teet.
      Eräs tuttu soittaa miehensä perään mikäli tämä on tunnin poissa, melko ahdistavaa.

      • ent.siivoojaparka

        On se silti hyvä, etteivät käskeneet laittaa perunoita kiehumaan.
        Eksäni soitti aikoinaan työmaaltaan, että laita perunat kiehumaan, hän lähtee tulemaan. Seuraavana iltana tuli ja kehui käyneensä Ölannissa. Oli tavannut yhden tuttunsa, joka oli menossa viemään jotain spurgua sinne torkkiin ja tälläytyi mukaan.


      • Muusinuija
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        On se silti hyvä, etteivät käskeneet laittaa perunoita kiehumaan.
        Eksäni soitti aikoinaan työmaaltaan, että laita perunat kiehumaan, hän lähtee tulemaan. Seuraavana iltana tuli ja kehui käyneensä Ölannissa. Oli tavannut yhden tuttunsa, joka oli menossa viemään jotain spurgua sinne torkkiin ja tälläytyi mukaan.

        Tais perunoista vesi kuivua ootellessa :)


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        On se silti hyvä, etteivät käskeneet laittaa perunoita kiehumaan.
        Eksäni soitti aikoinaan työmaaltaan, että laita perunat kiehumaan, hän lähtee tulemaan. Seuraavana iltana tuli ja kehui käyneensä Ölannissa. Oli tavannut yhden tuttunsa, joka oli menossa viemään jotain spurgua sinne torkkiin ja tälläytyi mukaan.

        Olis ainakin kypsiä perunat tai muussia ehkä varuilta tehty.
        Tuosta kokemuksestasi sen huomaa, ettei kannata hätäillä potun keiton kanssa.
        Minulla ei ole kuin puolen päivän tietämättömyydestä kokemus, silloin jo soitti Kouvolassa olevansa. Olin tuota jo uumoillutkin, joten en tiedotteesta yllättynyt.


      • käläviällähän.mie

        jaa jaa jaa että savotassahan ne miehet, viikon kerrallaan ja kouvolassakin jaa jaa jaa. ken uskoo...noo olkoon se hänen uskonsa mutta ukosta en puhuisi enää.


      • käläviällähän.mie kirjoitti:

        jaa jaa jaa että savotassahan ne miehet, viikon kerrallaan ja kouvolassakin jaa jaa jaa. ken uskoo...noo olkoon se hänen uskonsa mutta ukosta en puhuisi enää.

        Eihän kaikki huumoria ymmärrä, mutta niinhän se menee. Kaipa sä tuosta jotain iloa saat. Otan osaa.


      • ent.siivoojaparka
        käläviällähän.mie kirjoitti:

        jaa jaa jaa että savotassahan ne miehet, viikon kerrallaan ja kouvolassakin jaa jaa jaa. ken uskoo...noo olkoon se hänen uskonsa mutta ukosta en puhuisi enää.

        Njaa. Kyllä sen tietää, että jos miehellä on kukkia mukanaan kun tulee takaisin, niin silloin voi epäillä heidän reissujaan.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Njaa. Kyllä sen tietää, että jos miehellä on kukkia mukanaan kun tulee takaisin, niin silloin voi epäillä heidän reissujaan.

        Varmaan hyvä mieli selän takana kurmuta.


      • ruusukimppui
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Njaa. Kyllä sen tietää, että jos miehellä on kukkia mukanaan kun tulee takaisin, niin silloin voi epäillä heidän reissujaan.

        Toi nyt on niin vanha vitsi ja ajastaan jäljeen jääny kyllä nykyajan kunnon miehet kukkasii usseinkin kotio tuo.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        Varmaan hyvä mieli selän takana kurmuta.

        Siis kenen selän takana? Kuka?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Siis kenen selän takana? Kuka?

        Höh, no sen eukon tietenhi jolle kukkia sitten venyttää.


      • määsaanuseinkim
        siilimuori2 kirjoitti:

        Höh, no sen eukon tietenhi jolle kukkia sitten venyttää.

        Etkö koskaan saa mieheltäs kukkia?


      • ent.siivoojaparka
        määsaanuseinkim kirjoitti:

        Etkö koskaan saa mieheltäs kukkia?

        Ei ole sitä miestäkään.
        Totta puhuen minusta on aina vähän hintahtavan näköistä, kun mies hipsii kukkapuskan kanssa.
        En ole koskaan osannut arvostaa leikkokukkia. Se on niin surullista, kun kukista revitään kauneimmat oksat irti ja laitetaan vaasiin kuolemaan. Siks toisekseen, minä haluan itse olla se kaunein kukkanen, enkä halua kilpailijoita pöydälleni.
        Minua jos haluaa lahjoa, niin mieluummin sitten vaikka savulohta kuin kukkia. Älkää haudalleni kuitenkaan...


      • jaamäävaiko

        Mitä sitten jos vaikka kultakoru, timantti ja anteeksi rakas kortti. Kahvikuppi valmiina .


      • määsaanuseinkin
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei ole sitä miestäkään.
        Totta puhuen minusta on aina vähän hintahtavan näköistä, kun mies hipsii kukkapuskan kanssa.
        En ole koskaan osannut arvostaa leikkokukkia. Se on niin surullista, kun kukista revitään kauneimmat oksat irti ja laitetaan vaasiin kuolemaan. Siks toisekseen, minä haluan itse olla se kaunein kukkanen, enkä halua kilpailijoita pöydälleni.
        Minua jos haluaa lahjoa, niin mieluummin sitten vaikka savulohta kuin kukkia. Älkää haudalleni kuitenkaan...

        Siilimuorilta mää kysyin mut ei haittaa vaik
        sinä vastasit hänen puolestaan.


      • määsaanuseinkim kirjoitti:

        Etkö koskaan saa mieheltäs kukkia?

        No hän ei satu olemaan kukkamies :D.


      • Ei-muille

        Vain kukkahattu-tädeille tulee viedä isoja kukkia, lihansyöjä kukkia.


    • Miukumaucu

      Missäpä nuo miehet nyt yleensäkin luurailee. Joku saunan lämmityksessä, toinen hirvimetällä ja joku ressukka makkoileepi sammuneena. Kyllä ne sieltä essiin taas tälläytyy.

      • k-kk

        Joku on roskapussia viemäs ,toinen tiskaa kolmas tamppaa mattoja neljäs pesee rouvan autoa viires haravoi pihaa,kyl ne koht vapautuu.


      • nikki.naamander

        Mä olin kyl töissä, ihan rehellisessä ruumiillisessa palkallisessa työssä, noin 6 tuntia. Ekaksi söin illallisen ja keitin kahvia 1,5 litraa. PeeCeelleni kiiruhdin ja istahdin peeceelleni siksi, että piti laittaman veikkauksia. Mutta osa oli mennyt jo ohi ja lotonkin ehtii illemmalla. Tjuu ja kyllä, ajattelin käydä hauduttamassa lauantaimunan, lauteilla tuossa piakkoinkin. Saatanpa pesaistakin jos suihkun alla seisahdan pitemmän aikaa.
        Nyt enää pitäisi keksiä se nikki?


      • munaton

        Muista Kiminkisen neuvo ,siinä pätee sama kuin armeijassa eli liikkuvat taakse. Esinahka vedetään taakse ja pestään kunnolla. Pelkkä haudutus ei riitä.


      • k-kk kirjoitti:

        Joku on roskapussia viemäs ,toinen tiskaa kolmas tamppaa mattoja neljäs pesee rouvan autoa viires haravoi pihaa,kyl ne koht vapautuu.

        Yks työkaverini lähti toisen työkaverini kanssa viikoksi etelään, tältä naimisissa olevalta mieheltä kyselin, että miten ihmeessä se oikein onnistuu, mitä selität vaimollesi, vastasi, mitä tuota selittelemään, sen kun lähtee roskapussia vaan viemään.


      • k-kk
        rosaliiin kirjoitti:

        Yks työkaverini lähti toisen työkaverini kanssa viikoksi etelään, tältä naimisissa olevalta mieheltä kyselin, että miten ihmeessä se oikein onnistuu, mitä selität vaimollesi, vastasi, mitä tuota selittelemään, sen kun lähtee roskapussia vaan viemään.

        Noin kai se vitseissä menee tai sit ollaan avioliiton irvikuvassa.
        Kun nyt muistais oikein, Melasniemi sanoi et ei oo miehekäs vaan miehinen tai jotenkin noin.
        Tarkotti sillä et tuntee vastuunsa ja hoitaa velvollisuutensa.


      • k-kk kirjoitti:

        Noin kai se vitseissä menee tai sit ollaan avioliiton irvikuvassa.
        Kun nyt muistais oikein, Melasniemi sanoi et ei oo miehekäs vaan miehinen tai jotenkin noin.
        Tarkotti sillä et tuntee vastuunsa ja hoitaa velvollisuutensa.

        Vitsinä meille asian lohkaisi. Irvikuvasta en mene sanomaan mitään,
        mutta kaksi työpaikkasalarakasta siinä kuviossa oli, sen tiedän.


    • vastapalvelus

      Auton avaimet oli kateissa ja kyselin että onko ukkoa näkynyt. Sanoivat että jos ei viikkoon näy, niin kysele vasta sitten.

      Tein vastapalveluksen. Menin kylään viikoksi, eikä ukko tiennyt missä olin. Sen jälkeen on aina sanonut minne menee ja mistä löytyy auton avaimet.

    • A.Tsubatshuluobbal

      En ratsasta eikä minulla ratsasta kukaan.
      Kämpällä tyhjää nyhrään. Ei ole paikkaa, minne menisin aikaani viettämään eikä tule kukaan tännekään. Tässä se jäitä poltellessa nuoruus hupenee ja housunperse kuluuu...

    • att2

      Aivan todessa oli vuosi, jos muistan oikein 2010 niin Suomessa ratsastivat naiset, vielä tänääkin muistan esteet lähellä maalia.

      Med vänlig hälsning.

      • att2

        Sama oli myös Norjassa!


        Med vänlig hälsning.


    • mismeijänmiehet

      Missä miehet, Missä miehet ratsastaa
      Siellä lampaat ei voi laiduntaa
      Missä miehet ratsastaa
      Siellä kuulee susien ulvontaa
      Missä miehet, missä miehet ratsastaa

      • henrjii

        missä lampaat laiduntaa siellä ei voi miehet ratsastaa, siinä voisi syntyä villoja ja peräsuolenpätkiä. Perusteluna, jos lammaslaumaa rastsuilla törmäisi


      • teräsbetonipoika

    • loksteeni

      Hunkzista en tiedä, ja se potunviljelijän vainooja varmaan virittelee iltalauluja.

      • Burn out, näin talven alkaessa..........
        Lähetetään kämmeneltä kesäinen tervehdys, kevyt kuin lentoon lähtevä perhonen
        Pipareita, ja glögiä lämmikkeksi tarjoan, kun palaavat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7200
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe