- Eihän tätä päivää pidä muistella vaan elää, sanoo mua viisaammat.
1948 en luultavasti ollut vielä edes "tekolistalla", koska broidi syntyi 1947, joten jäät vastausta vaille, ainakin oman elämäni kohdalta. :-)) - Olla eri mieltä, on sitä keskustelun rikkautta jos ei siitä herneitä nenuun ota.
Tekstisi oli aika "venkura" joka sai hymykuopat poskiini. - :-))) Miesten nykyinen hiusmuoti.
- Ei tietenkää pyyhkäistä, mut se on ollut je mennyt. Äiti pesi pyykin pyykkilautaa käyttäen ja minä automaattikoneella, ei se muuksi muutu, vaikka kuinka ruikuttaisi. :-)
- Tietysti menneitä muistellaan ja juurista pidetään kiinni, mutta ei ne menneet saa liikaa viedä tätä päivää ja ei menneinen kanssa tätä päivää eletä.
- En mee :-))) Ne puhuu ananaspäästä kuistekin.
- Mahtuu toki ja toki myönnän et typerä oli aloitukseni, kun se viittasi palstanan...
Mää meen nyt nurkkaa häpeen. :-((
Ps. olin vaan niin innostunut, kun läysin lopultakin nikkini salasanan ja sit sitä kokeilin, et toimiiko. - Ei siinä mitään pahaa ole, mutta mutta...ja muuta pässinlihaa. Mä nyt vaan oon tämmöinen tämän päivän eläjä vaikka kerra täällä itsekin sorruin pekonimakkarasta muisteleen. :-))))