- En nyt yhden keräyksen vuoksi vielä ala käsiäni taputtamaan ja hehkuttamaan jenkkien hyväntekeväisyyttä.
Mitä tulee tähän meidän tapaamme avata pankkitili ja sinne laittaa synttärirahaa, niin pidän sitä paljon parempana vaihtoehtona, kuin ostaa jotain leluja tai vaatteita kaapit täyteen, mutta kukin tyylillään. - Olipas siinä menoa ja eikun opettelemaan tuota.
- Tulipahan näyttöruudun putsaus. :)))
(miten tulikaan tuosta taas se heteka mieleen) - Sinä kirjoitit, että ylipainoisia on Kehä III:n ulkopuolella ja minä vastasin, että kyllä niitä löytyy täältä sisäpuoleltakin. Mun puolesta kirjoita Suomalaisten ylipainosta vaikka 24 tuntia vuorokaudessa, mutta älä rajaa sitä Kehä IIII.
Ihmettelin myös sitä, että miten voit tietää uimarannalla olevien ihmisten asuinpaikan. Ihmiset kun tuppaavat liikkumaan ympäri Suomea, ainakin näin kesällä. - Sadetta kaipaan minäkin. Viimeksi nähnyt moisen ihmeen juhannuksena ja silloinkin tosi niukasti sitä tuli.
- No johan jauhat p..askaa. Itse asun Kehä III:n sisäpuolella ja ei ihmiset ole täällä sen laihempia, kuin ulkopuollakaan.
Uimarannalla ollessasi kävit tietysti kysymässä kaikilta, mistä he ovat. - Kuittaan äskeisen rekattuna :)))
- Näin kävi:)
- Perun kysymykseni :))) Se onkin kirsikkaluumupuu, joka antaa odottaa satoaan.
- Onko tuo suklaakirsikkasi jo vanha. Pitääkö paikkansa, että menee muutama vuosi, jotta saa satoa.
- Kyllä tässä joku toinen katsoo väriä, entnistä taustaa ja jumalaa, kuin minä.
- Huomasit kaiketi artikkelia lukiessa, minkä maanlaisia nuoria hän yrittää auttaa?
- Tuota pesemistä harrastin itsekin viikonloppuna tyttären luona ja jatkoa seuraa taas tulevana viikonloppuna. Saa sitten nähdä, miten kukoistavat eli oatko muistaneet kastella.
Kiitos kiitettävästä ;) - Minkä nuorison hyväksi hän työskentelee?
- Niinhän siinä usein käy, että aikaa vierähtää. Onneksi voi puhua kaiuttimen kautta ja samalla tehdä jotain muuta, jos haluaa.
ps. joutuuko pääni pölkylle eli pesitkö perennoita ja tapoit ne? ;) - No tuo on sinun mielipiteesi ja ehkä tiedät enemmän, kuin minä, näistä kirjoittajista.
- että mua raivostuttaa tuo sanonta "tuulipukukansa". Mistä ihmeestä nämä hienohelmat tietävät, mistä ihminen on tulossa tai menossa tuulipukunsa kera.
- Niin tyypillistä mökkiläisten ajattelua tuo, että maalla voi liikkua missä rytkyissä vaan. Se kuvastaa vain sitä, että nämä eivät arvosta maalaisia ihmisenä.
- Mihis sää ne narubikinit jätät? :-)
- En nyt ymmärrä tätä vouhotusta minihameesta. Enemmänhän nämä joustolla varustetut legginsit ja pillifarkut paljastavat, saatiko sitten nämä lyhyet shortsit.
Mitä se yleensäkään muille kuuluu, mitä päällään pitää. Miksi pirussa pitää tuijotella muiden pukeutumisia?