Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Knopp
profiilit
Knopp
Knopp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raul Hilbergin (luotettavin) arvio on 5,1 miljoonaa (siinä haarukan puolivälissä) murhattua juutalaista. Natsit itse arvelivat murhattavien määrän olevan 11 miljoonan tienoilla.
03.05.2015 00:34
SS-Reichsführer on eri mieltä. Hän on sitä mieltä että SS:n tehtävä on tappaa juutalaiset maan päältä. Hän oli myös ehdottoman autenttinen natsi. Ei taida wannazeilta löytyä yhtä kovaa ja luotettavaa todistajaa aiheeseen.
https://www.youtube.com/watch?v=6yi9hT8ES2g
03.05.2015 00:24
Wannazius syntyy itse päätetystä tietämättömyydestä, harhaluuloisuudesta ja hyväuskoisuudesta. Wannazit tyypillisesti valitsevat aina helpon, hyvältä kuulostavan ja täysin väärän näkökannan. Wannazien idiotia perustuu objektiivisesti mitattavan todellisuuden kiertämiseen ja valehteluun. Itse asiassa se ei ole mitään muuta. Wannazit eivät koskaan ole tehneet empiirisiä, selkeästi dokumentoituja ja vertaisarvioituja tutkimuksia mistään aiheesta ja eivät koskaan niin tule tekemään tieteellisen metodin ollessa heille täysin vieras käsite.
02.05.2015 21:31
Aika surkeasti wannazi toistelee surkeiden huijareiden valheita. Ettekö te wannazit tiedä mistään mitään? Uskonnollinen retoriikka vain alleviivaa väitteidesi epäluotettavuutta.
02.05.2015 18:28
Kun politiikkaa johtaa harhainen psykopaatti ja kätyrit kilpaa hakevat radikaalimpia ratkaisuja olemattomaan ongelmaan niin rumaa jälkeä siitä tulee.
02.05.2015 14:36
Osaako wannazi arvata miksi kuolemanleirejä rakennettiin jos ei murhaamista varten?
01.05.2015 15:48
Tiedätkö wannazi uskottavuutesi katoavan kuin pieru Saharaan kun alat kiukuttelemaan "virallisesta tarinasta" ja muista "luonnottomuuksista". Onko wannazin vaikea myöntää totuutta? Kerropa minne ne miljoonat ihmiset katoavat natsien hallinnoimilta alueilta Toisen Maailmansodan aikana? Siihen mysteeriin ette ole koskaan kyenneet vastaamaan.
30.04.2015 13:53
Dieselmoottorille on oma palstansa. Tiedätkö wannazi että helium on tappava myrkkykaasu?
29.04.2015 17:33
2 / 2