Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mark5
profiilit
Mark5
Mark5
Vapaa kuvaus
Aloituksia
555
Kommenttia
9053
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Teuvo!
Älä+välitä,+vaikka+ateistit+sinua+solvaisvatkin.+Se+on+merkki+vain+siitä,+että+heillä+ei+ole+argumentteja+kumota+Jumalan+olemassaoloa+ja+Raamattua.++Jeesus+sanoo:
"Autuaita+olette+te,+kun+ihmiset+minun+tähteni+teitä+solvaavat+ja+vainoavat+ja+valhetellen+puhuvat+teistä+kaikenlaista+pahaa.
Iloitkaa+ja+riemuitkaa,+sillä+teidän+palkkanne+on+suuri+taivaissa.+Sillä+samoin+he+vainosivat+profeettoja,+jotka+olivat+ennen+teitä."++(Matt.5:11-12)
09.03.2020 22:03
"Et+edes+yritä+ymmärtää,+mitä+ihmiset+sinulle+sanovat+eli+olet+ylimielinen+ihmisten+halveksija,+joka+jankuttaa+tyhjiä+kehäpäätelmiänsä.+Ei+siis+ihme,+että+olet+vahva+todiste+jumalasi+olemattomuudesta."
Minua+ei+niinkään+kiinnosta,+mitä+ihmiset+minulle+sanovat.+Minua+kiinnostaa+enemmän+se,+mitä+Jumala+minulle+sanoo.+Jumalan+todellisuus+on+tärkempi+kuin+ihmiset.
09.03.2020 21:53
"+Ihminen+loi+Jumalan+omaksi+kuvakseen."
Väite+kuuluu+samaan+kategoriaan+kuin+väitteet,+että+leipä+loi+leipurin,+kuvapatsas+loi+kuvanveistäjän,+taideteos+loi+taidemaalarin,+kello+loi+kellosepän+tai+lapset+synnyttivät+vanhempansa.
09.03.2020 21:47
"Valitan!+Palvomanne+jumala+on+100%+mielikuvitusolento."
Siinä+tapauksessa+satuolento+on+100+%:sti+olemassa.
09.03.2020 21:45
"Jumalat+ovat+ihmisten+keksimiä+satuolentoja+ei+muuta.+Vain+pölhökusti+uskoo+joihinkin+paimentolaismiehen+keksimiin+satuihin+jumalista"
Jos+Jumala+on+satuolento,+niin+silloin+satuolento+on+olemassa.
09.03.2020 21:43
"Tiede+on+korkeatasoista,+mutta+silti+rämpii+ilman+Jumalan+tukea+ja+pyhän+hengen+lahjoja."
Hyvin+sanottu!
Tiede+tutkii+vain+Jumalan+luomistekoja.+Se+ei+itse+luo+mitään.++Kaikki+mitä+tiedemiehet+löytävät+tutkimuksissaan,++todistaa+vain+Jumalan+älykkäästä+ja+viisaasta+suunnittelusta.
09.03.2020 21:37
"Kaikki+maailman+johtavat+tietokirjat+sanovat+etti+Jeesus+suinkaan+kuollut+ristillä."
Maailman+johtavin+tietokirja+on+Raamattu.+Se+on+maailman+eniten+painettu+kirja+(n.+6+miljardia+kpl)+ja+n.+475+eri+kielelle+ja+se+kertoo,+että+Jeesus+naulittiin+ristille.
09.03.2020 21:27
Jumala+on+myös+Totuus!
Jos+aloittajan+mukaan+Jumalaa+ei+ole+olemassa,+niin+silloin+totuuttakaan+ei+ole+olemassa+ja+silloin+aloittajan+väitekään+ei+ole+totuus.
09.03.2020 20:01
"Krisuilla+ei+yksinkertaisesti+ole+olemassa+ensimmäistäkään+rehellistä+keinoa+millä+he+voisivat+kiistää+muiden+jumalien+olemassaolon+ilman+että+he+tulevat+samalla+kiistäneeksi+myös+oman+jumalansa."
Emme+me+kiellä+epäjumalinen+olemassaoloa.+Niitä+on+todella+paljon+ja+ne+todistavat+vain+sen,+että+oikea+Jumalakin+on+olemassa.+Sillä+jos+on+väärää+rahaa,+niin+tiedämme+silloin+varmasti,+että+oikeaa+rahaakin+on+olemassa.+Ja+jos+on+olemassa+valelääkäreitä,+niin+silloin+tiedämme+varmasti,+että+on+olemassa+myös+oikeita+lääkäreitä.
Näin+kaikki+todistaa+oikean+Jumalan+olemassaolosta.
09.03.2020 19:52
Kiitos+Teuvo+hyvistä+kirjoituksistasi!++On+ollut+suuri+ilo+lukea+niitä.
Siunausta+vain+sinulle!
09.03.2020 19:49
Kun+Jumala+loi+ihmisen,+Hän+loi+hänet+sellaiseksi,+että+ihmisellä+on+vapaa+tahto.+Hän+voi+tehdä+hyvää+tai+pahaa,+mutta+hän+myös+kantaa+vastuun+seurauksista,+jos+hän+tekee+väärin.
Jumala+ei+siten+ole+syyllinen+mihinkään+pahaan,+mitä+ihmiselle+tapahtuu,+eikä+Jumalaa+voida+syyttää+mistään.+Hän+on+kaiken+yläpuolella+ja+kaikkien+Tuomari.
Tämä+nyt+maailmalla+leviävä+korona-virus+on+hyvä+esimerkki+siitä,+mitä+tapahtuu,+kun+ei+ajoissa+totella+Jumalaa.
Monet+ihmiset+kyselevät+varmaan,+mikä+on+syy,+että+tällainen+virus+on+saanut+niin+suuren+vallan+ja+miksi+yleensä+ihmiset+joutuvat+kärsimään+monista+luonnonkatastrofeista?
Raamatussa,+Sananlaskujen+kirjassa+Jumala+itse+antaa+hyvän+vastauksen:
"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.
Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)"
"Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.
Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)
Sama+asia+tiivistetysti+toisessa+raamatunkohdassa:
"Älkää+eksykö,+Jumala+ei+salli+itseänsä+pilkata;+sillä+mitä+ihminen+kylvää,+sitä+hän+myös+niittää."++(Gal.6:7)
Ei+myöskään+liene+sattuma,+että+Korona-virus+lähti+liikkeelle+Kiinasta,+jonka+viralliseen+politiikkaan+ei+kuulu+Jumala+eikä+kristinusko.
Kun+ihmiset+luopuvat+Jumalasta+ja+säätelevät+Jumalan+tahdon+vastaisia+lakeja,+kuten+aborttilaki,+eutanasia,+uusi+avioliittolaki+ja+seksuaaliset+synnit+tehdään+laillisiksi,+jne.,+niin+Jumalan+varjelus+poistuu+kansojen+ympäriltä+ja+silloin+kaikki+paha+pääsee+tekemään+tuhoaan+kansojen+keskuudessa.
Ihmisten+on+turha+syyttää+Jumalaa,+kun+ovat+itse+antaneet+Jumalalle+"porttikiellon"++tulla+varjelemaan+heitä.
08.03.2020 22:54
"Kun+tuomio+on+päätetty,+vasta+sitten+esitetään+todisteet+jotka+aiemmin+esitettyinä+olisivat+estäneet+rikosta+tapahtumasta.+"Näin+toimii+osuuskauppaväki."
Koska+todisteet+eivät+ole+kelvanneet+silloin+kun+ne+annettiin,+niin+ne+annetaan+uudelleen+viimeisellä+tuomiolla,+mutta+silloin+on+myöhäistä+katua.+Siksi+nyt+on+aika+tehdä+parannus+ja+ottaa+Jeesus+Kristus+vastaan+omaksi+Vapahtajakseen+ja+Herrakseen.
08.03.2020 22:40
"Esimerkiksi+kreationismi+on+selkeä+todiste+jumalien+olemattomuudesta.+Kreationisti+kieltää+triviaalit+tieteen+tulokset+ja+todistaa+samalla+jumalansa+harhaantuneen+mielikuvituksen+tuotteeksi."
Ilman+Jumalaa+ei+olisi+ihimisiä,+ei+kreationisteja,+evolutionisteja,+uskovia+eikä+ateisteja.+Jokainen+ihminen+on+objektiivinen+tieteellinen+todiste+Jumalasta+ja+Hänen+luomistyöstään.
On+myös+tehtävä+ero+ateistisen+tieteen+ja+oikean+tieteen+välillä.
Oikea+tiede+ei+ole+ristiriidassa+Jumalan+olemassaolon,+luomisen+ja+Raamatun+kanssa.
08.03.2020 22:31
"Tiede+kertoo+melko+aukottomasti+maailmankaikkeuden+synnyn,+ihmisen+kehittymisen+jne."
Tiede+voi+vain+KERTOA,+mutta+se+ei+voi+todistaa.++Tiede+ei+myöskään+voi+antaa+ihmiselle+syntejä+anteeksi,+eikä+voi+johdattaa+ihmistä+iankaikkiseen+elämään.+Siksi+tiede+ei+kelpaa+oikeaksi+maailmankatsomukseksi+tervejärkiselle+ihmislle.
08.03.2020 22:25
"Todennäköisyys+palvoa+väärää+jumala+on+todellinen."
Mutta+jos+et+edes+toivo,+että+tutustuisit+oikeaan+Jumalaan,+niin+se+tarkoittaa+samaa,+kuin,+että+et+HALUA+tutustua+oikeaan+Jumalaan.+Ja+jos+et+HALUA+tustustua+oikeaan+Jumalaan,+niin+silloin+ei+ole+ihme,+jos+oikea+Jumala+ei+ilmaise+itseään+sinulle.+Jumala+ei+tule+väkisin+kenenkään+elämään.
Se+todistaa+myös+sen,+että+kukaan+ei+ole+ateisti,+siksi+ettei+ole+todisteita+Jumalasta,+vaan+hän+on+ateisti+siksi,+koska+hän+ei+HALUA+uskoa+Jumalaan.
08.03.2020 22:20
"oletettu+Jumala+saa+esittää+parempia+houkuttimia+kuin+helvetillä+pelottelun+ja+kuvitteellisen+iankaikkisen+elämän+jossakin...+niin+missä+ihmeessä?"
Jos+et+edes+toivo,+että+olisi+olemassa+hyvä+ja+rakastava+Jumala,+joka+ei+pelottele+ketään+helvetillä,+niin+se+tarkoittaa,+että+et+HALUA+sellaisen+Jumalan+olevan+olemassa.++Ja+siksi+rakastava+Jumala,+joka+ei+pelottele+ketään+helvetillä+ei+ilmaise+itseään+sinulle.+Olet+itse+ilmaissut,+ettet+halua+tutustua+Häneen.
08.03.2020 22:13
"Miksi+toivoisin+Jumalan+olemassa+oloa?"
Siksi,+koska+jos+et+toivo,+niin+se+tarkaoittaa+samaa,+kuin+että+et+halua.+Ja+jos+et+halua+jotain,+et+myöskään+saa.+Jos+et+halua+rahaa,+et+myöskään+saa+sitä.+Jos+et+halua+iankaikkista+elämää+Jumalan+valtakunnassa,+sitä+ei+myöskään+sinulle+anneta.
"Näen+sen,+että+ekosysteemi+perustuu+elämän+ja+kuoleman+kiertokulkuun.+Ihminen+on+petona+järjestelmän+huipulla.+Ei+siihen+mitään+yliluonnollista+tarvita"
Jos+et+toivo,+että+Jumala+on+olemassa+ja+että+Hän+haluaa+kaikkea+hyvää+sinulle,+niin+se+tarkoittaa,+että+et+halua,+että+on+olemassa+rakastava+Jumala,+joka+haluaa+antaa+sinulle+kaikkea+hyvää,+ja+siksi+jäät+ilman+kaikesta+hyvästä,+mitä+Jumala+haluaisi+sinulle+antaa.
08.03.2020 22:08
"Olemassaoleva+jumala+ei+tietenkään+katselisi+tuollaista+niljakasta+laskelmointia+hyvällä:+”toivon,+koska+en+häviä+siinä+mitään!”+Tämä+on+tämmöistä+lahkolaisen+pikku-uskoa."
Mutta+siinä+ei+häviä+mitään,+mutta+voi+voittaa+iankaikkisen+elämän+ja+siksi+se+kannattaa+ja+on+parempi+vaihtoehto+kuin+ateismi.
08.03.2020 21:58
"Voisiko+Mark5+esitellä+meille+ne+vertaisarvioidut+tieteelliset+ja+tiedeyhteisön+hyväksymät+julkaisut+jotka+tukevat+kreationistien+väitteitä+luomisesta."
Erittäin+helppo+tehtävä!
Jumala+on+maailman+viisain+"tiedemies"+ja+Raamattu+on+maailman+luotettavin+tieteellinen+julkaisu+niissä+asioissa,+josista+se+kertoo.++Raamatun+ensimmäinen+lause+jo+todistaa+luomisen+ja+kumoaa+evoluution.++Mitään+"tiedeyhteisöjä"++ei+tarvita.
"Alussa+loi+Jumala+taivaan+ja+maan"++(1.Moos.1:1)
08.03.2020 21:42
"Sen+sijaan,+että+uskoisin+jotakin+sellaista,+mitä+en+voi+tietää,+jätän+uskomatta.+Sanon+yksinkertaisesti:+En+tiedä."
Vaikka+et+voisikaan+tietää+etkä+uskoa,+niin+voit+kuitenkin+toivoa,+että+Jumala+on+olemassa.+Voit+satsata+tähän+toivoon,+sillä+siinä+ei+häviä+mitään,+mutta+siinä+voi+voittaa+iankaikkisen+elämän+Jumalan+valtakunnassa+.
07.03.2020 22:59
11 / 453