Ei olisi pakko tuomita, mutta koska tuomitsee, niin Jumalan syytähän sen tuomio silloin on. On itse säätänyt rangaistuksen, tuomitsee käskyä rikkoneet ja panee tuomion täytäntöön, joten Jumalan syytä hela hoito.
Turva valittaa ja inistä hihut!
Jumalan tuomio on Jumalan syy
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka tekevät erittäin pahoja asioita joutumatta koskaan vastuuseen. Siksi on olemassa raju opetus. Yleensä he halveksivat Jumalaa. Narsistinen logiikka arvostaa vain alistamista ja tähän syyllistyy myös kristityiksi itseään kutsuvia
- Anonyymi
Mitä sitten?
Miksi rikollisia pitäisi aina rangaista?
Luonto on täynnä esimerkkejä siitä, miten niitä eläimiä ei rangaista, jotka ovat oppineet valehtelemaan, varastamaan, raiskaamaan ja tappamaan.
Sen sijaan, että niitä eläimiä rangaistaisiin, saavat he hyötyä ja nautintoa teoistaan! - Anonyymi
”Narsistinen logiikka arvostaa vain alistamista ja tähän syyllistyy myös kristityiksi itseään kutsuvia”
Tosi kristityt saavat kuitenkin kaikki pahat tekonsa anteeksi, koska narsistinen jumala laittaa perseennuolijansa muiden yläpuolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten?
Luonto on täynnä esimerkkejä siitä, miten niitä eläimiä ei rangaista, jotka ovat oppineet valehtelemaan, varastamaan, raiskaamaan ja tappamaan.
Sen sijaan, että niitä eläimiä rangaistaisiin, saavat he hyötyä ja nautintoa teoistaan!”Miksi rikollisia pitäisi aina rangaista? ”
Ei pidäkään, aina. On tilanteita, missä rikoksentekijän rangaistus on tarpeeton.
Rangaistuksilla pyritään ehkäisemään tai vähentämään rikoksia. Yksittäisiin tekijöihin kohdistetulla erityispreventiolla pyritään ehkäisemään eritoten uusintarikollisuutta. Rangaistukset voivat myös toimia pelotteena tai moraalisena ohjenuorana kaikille yhteiskunnan jäsenille, jolloin niiden toivotaan ehkäisevän rikollisuutta yleisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten?
Sen sijaan, että niitä eläimiä rangaistaisiin, saavat he hyötyä ja nautintoa teoistaan!Elä sotke eläimiä ihmiseen, eläin on eläin ja ihminen on ihminen.
"Sen sijaan, että niitä eläimiä rangaistaisiin, saavat he hyötyä ja nautintoa teoistaan!"
Joutuuhan eläimetkin kärsimään maailmassa.
- Anonyymi
Mielikuvituskaveri tuomitsee ja sitten rankaisee mielikuvitus rankaisulla.
- Anonyymi
Ainoita tuomitsijoita ovat hihhulit. "Jumala" ei ole ikinä tuominnut ketään.
- Anonyymi
Siksi Jeesukseen uskovan ei pidäkkään tuomita ketään, koska tuomitsee samalla siinä itsensä, eli tuomitseminen siirtyy automaattisesti Jumalalle. Eli antaa vaan jumalattoman, hillua maailmassa aivan rauhassa ja tehdä pilkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi Jeesukseen uskovan ei pidäkkään tuomita ketään, koska tuomitsee samalla siinä itsensä, eli tuomitseminen siirtyy automaattisesti Jumalalle. Eli antaa vaan jumalattoman, hillua maailmassa aivan rauhassa ja tehdä pilkkaa.
Juuri sinä olet jumalaton, koska sinulla ei ole sitä jumalaa tuoda esittelyyn. Olet vihapuheinen piru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sinä olet jumalaton, koska sinulla ei ole sitä jumalaa tuoda esittelyyn. Olet vihapuheinen piru.
Mitä on Jumalan sanassa kirjoitettu, niillä mennään eteenpäin. Todisteet tulevat sitten, kun on niiden aika.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on Jumalan sanassa kirjoitettu, niillä mennään eteenpäin. Todisteet tulevat sitten, kun on niiden aika.
>Todisteet tulevat sitten, kun on niiden aika.
Kun tuomio on päätetty, vasta sitten esitetään todisteet jotka aiemmin esitettyinä olisivat estäneet rikosta tapahtumasta. "Näin toimii osuuskauppaväki."RepeRuutikallo kirjoitti:
>Todisteet tulevat sitten, kun on niiden aika.
Kun tuomio on päätetty, vasta sitten esitetään todisteet jotka aiemmin esitettyinä olisivat estäneet rikosta tapahtumasta. "Näin toimii osuuskauppaväki.""Kun tuomio on päätetty, vasta sitten esitetään todisteet jotka aiemmin esitettyinä olisivat estäneet rikosta tapahtumasta. "Näin toimii osuuskauppaväki."
Koska todisteet eivät ole kelvanneet silloin kun ne annettiin, niin ne annetaan uudelleen viimeisellä tuomiolla, mutta silloin on myöhäistä katua. Siksi nyt on aika tehdä parannus ja ottaa Jeesus Kristus vastaan omaksi Vapahtajakseen ja Herrakseen.Mark5 kirjoitti:
"Kun tuomio on päätetty, vasta sitten esitetään todisteet jotka aiemmin esitettyinä olisivat estäneet rikosta tapahtumasta. "Näin toimii osuuskauppaväki."
Koska todisteet eivät ole kelvanneet silloin kun ne annettiin, niin ne annetaan uudelleen viimeisellä tuomiolla, mutta silloin on myöhäistä katua. Siksi nyt on aika tehdä parannus ja ottaa Jeesus Kristus vastaan omaksi Vapahtajakseen ja Herrakseen.Eipä ole ainakaan minulle annettu mitään todisteita. Hurjasti kiertäviä kehäpäätelmiä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Todisteet tulevat sitten, kun on niiden aika."
Lapsellista höpinää. Kuoltuasi sinä et todistele yhtään mitään.
- Anonyymi
No siihenkään ei auta ateistin valittaa, ihmisellä ei ole kuin kaksi tietä, hyvä taikka paha. Ihminen ei voi palvella kahta herraa, sekä hyvää taikka pahaa, ateisti kun sanoo että ei pavo kumpaakaan,niin teot ja puheet jo kertovat kummalle puolelle kuuluu.
- Anonyymi
Niin, tuomio on tämän mukaan:
"Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt.""
Joh. 3:19-21
Mielestäni on hyvä, ettei Jumala anna pahuuden jatkua ikuisesti, vaikka pahat toki valittaa ja vaikertaa. Kun Jumala loi ihmisen, Hän loi hänet sellaiseksi, että ihmisellä on vapaa tahto. Hän voi tehdä hyvää tai pahaa, mutta hän myös kantaa vastuun seurauksista, jos hän tekee väärin.
Jumala ei siten ole syyllinen mihinkään pahaan, mitä ihmiselle tapahtuu, eikä Jumalaa voida syyttää mistään. Hän on kaiken yläpuolella ja kaikkien Tuomari.
Tämä nyt maailmalla leviävä korona-virus on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun ei ajoissa totella Jumalaa.
Monet ihmiset kyselevät varmaan, mikä on syy, että tällainen virus on saanut niin suuren vallan ja miksi yleensä ihmiset joutuvat kärsimään monista luonnonkatastrofeista?
Raamatussa, Sananlaskujen kirjassa Jumala itse antaa hyvän vastauksen:
"Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
"Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)
Sama asia tiivistetysti toisessa raamatunkohdassa:
"Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää." (Gal.6:7)
Ei myöskään liene sattuma, että Korona-virus lähti liikkeelle Kiinasta, jonka viralliseen politiikkaan ei kuulu Jumala eikä kristinusko.
Kun ihmiset luopuvat Jumalasta ja säätelevät Jumalan tahdon vastaisia lakeja, kuten aborttilaki, eutanasia, uusi avioliittolaki ja seksuaaliset synnit tehdään laillisiksi, jne., niin Jumalan varjelus poistuu kansojen ympäriltä ja silloin kaikki paha pääsee tekemään tuhoaan kansojen keskuudessa.
Ihmisten on turha syyttää Jumalaa, kun ovat itse antaneet Jumalalle "porttikiellon" tulla varjelemaan heitä.- Anonyymi
"Minä en ole kirjoittanut tätä viestiä, enkä tuota ylempääkään. Kuten näkyy, ne
ovat peräisin jostain sellaisesta
Mark5 oliosta, jolta on syntymästään saakka puuttuneet aivot."
- Anonyymi
Onhan se sietämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti397628Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312172Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori651715- 991518
Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141475Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741370- 531104
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2021054- 301001
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284968