Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mark5
profiilit
Mark5
Mark5
Vapaa kuvaus
Aloituksia
555
Kommenttia
9053
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Valehtelet.+Sinulle+ei+edes+voi+antaa+anteeksi,+kuten+lapselle+voisi,+koska+sinulla+on+ollut+koko+ikäsi+aikaa+oppia+kristillistä+nöyryyttä"
Kristilliseen+nöyryyteen+ei+kuulu+uskominen+valheoppeihin,+kuten+evoluutioon.+Kristilliseen+nöyryyteen+kuuluu+uskominen+Jumalan+sanaan+ja+alistuminen+Hänen+auktoriteettinsa+alle..
Muuten,+kun+nimimerkkisi+on+"Jumala",+niin+kerropa+tässä+kaikkien+ateistien+ja+evolutionistien+kuullen,+onko+Jumala+olemassa?
06.03.2020 20:24
Elämä+syntyy+vain+elämästä+-+ei+mistään+aminohapoista+tai+proteiineista+eikä+muistakaan+aineista+tai+materiasta,+vaikka+niitä+saattaa+ihmisillä+ja+eläimillä+ollakin.
Jumala+onluonut+elämän+maapallolle+ja+siitä+samasta+elämästä+me+olemme+osallisia+tänäkin+päivänä.+Näin+selvä+tämä+asia+on.
06.03.2020 20:19
Uskomme+perustuu+Jumalan+sanaan+eikä+mihinkään+babylonialaisten+luomismyytteihin.
06.03.2020 20:12
"Jeesus+on+osoittautunut+pettymykseksi.+Hän+on+pettänyt+seuraajiaan+jo+kahdentuhannen+vuoden+ajan+jättämällä+palaamatta+takaisin+vaikka+lupasi+tehdä+niin+aikoinaan+jo+elossa+olevan+sukupolven+aikana."
Väärää+Raamatuntulkintaa!++Jeesus+nimenomaan+korosti,+että+edes+Hän+itse+ei+tiedä,+milloin+Hän+tulee+takaisin.+Ainoastaan+Isä,+Jumala+tietää+sen+Matt.24:36)
Sanat+"tämä+sukupolvi+ei+katoa...."+(+Matt.24:34)++tarkoittanee+sitä+sukupolvea,+joka+näkee+lopun+aikaan+liittyvät+ajanmerkit+-++ei+Jeesuksen+ajan+sukupolvea.
"Nyt+tarvittaisiinkin+uutta+Moosesta+joka+kirjoittaisi+Vielä+Uudemman+Testamentin+ja+johdattaisi+Israelin+kanssa+sinne+missä+sen+kuuluukin+olla.+Samalla+hän+voisi+päivittää+esim.+luomiskertomuksen+vastaamaan+paremmin+nykyistä+käsitystä+asioiden+kulusta."
Luomiskertomus+on+täysin+ajanmukainen+ja+oikea+eikä+tarvitse+mitään+korjausta.
06.03.2020 20:09
"Naurettavaa+pelleilyä.+Kresut+tulis+laittaa+hiljaiseksi,+vaikka+sitten+talikolla+jos+miitem+ei+onnistu.+Toivottavasti+poistavat+koko+jäpeälöisem+näyttelyn+mahdollisimman+pian+tai+menee+Jyväskylän+kirjastot+boikotti+listaan.+Tästä+hyvästä+lähtee+kyllä+vihainen+kirje+Jyväskylän+kaupungille.+Murh,+olen+puhunut"
Kylläpä+evolutionisteille+näyttää+tulleenkin+hätä+käteen,+kun+ihmisille+aletaan+kertoa+totuutta+maailman+synnystä.
Evolutionistit+tekevät+kaikkensa,+että+totuus+saataisiin+pidettyä+salassa+ihmisiltä.+Pitäähän+se+sensuuri+olla+oikeusvaltioksi+kutsutussa+Suomessakin!
06.03.2020 18:38
"Idioottimainen+kaupunginjohtaja+ei+aio+kieltää+näyttelyn+esilläolo.+Taitaa+olla+koko+ukko+itse+kreationismin+kannattaja."
Sehän+on+iloinen+asia,+jos+kaupunginjohtajakin+uskoo+totuuteen.+Kiitos+ja+siunausta+vain+Jyväskylän+kaupunginjohtajalle!
06.03.2020 18:26
"Olen+jo+puolenvuoden+välein+lähettänyt+kirjastoille+vaatimuksen+poistaa+uskonnolliset+kirjat+valikoimasta.+Kirjastojen+kuuluu+olla+sekulaareja+sivistyksen+kehtoja+eli+levittää+uskonnotonta+tiedettä,+taidetta,+kulttuuria+ja+kirjallisuutta."
Jos+kirjasto+tottelisi+kehoitustasi,+sen+pitäisi+poistaa+kirjastosta+joka+ikinen+kirja,+sillä+tarkkaan+ottaen+ei+ole+olemassa+ainuttakaan+kirjaa,+ehkä+puhelinluetteloa+lukuunottamatta,+joka+ei+edustaisi+jotain+uskontoa.+Kaikki+ns.+tiedekirjat+ovat+uskonnollisia+kirjoja+mitä+suuremmassa+määrin.+Sekulaarisuus+on+myös+yksi+uskon+suunta,+joka+perustuu+valheeseen,+että+Jumalaa+ei+ole+olemassa.
06.03.2020 18:22
"En+näe+uskonnollisia+kirjoja+ongelmana,+kunhan+uskonnollista+julistusta+ei+sekoiteta+tieteeseen.
Kyllä+niillä+on+kirjastossa+paikkansa+siinä+kuin+Harry+Pottereillakin."
Evoluutioteorian+ongelmana+on+siinä,+että+se+sekoitetaan+tieteeseen,+vaikka+kyse+on+pelkästään+jumalattomuuteen+perustuvasta+filosofiasta.
06.03.2020 18:15
"Kirjastojen+kuuluu+sivistää+ja+levittää+tietoa.+Uskonnolliset+kirjat+sekulaarien+kirkastojem+hyllyissä+on+tätä+periaatetta+vastaan.+Niiden+tulisi+vähintään+olla+lukollisessa+kaapissa+niin+että+aivan+kaikki+eivät+niitä+pääse+lukemaan"
Olen+samaa+mieltä,+että+kirjaston+kuuluu+sivistää+ja+levittää+tietoa.
Juuri+sitä+tarkoitusta+vartenhan+kyseinen+näyttely+siellä+varmasti+onkin.+Luomisesta+kertova+tieto+on+mitä+korkeinta+sivistystä+ja+arvokasta+tieteellistä+työtä,+jolla+kumotaan+valhetiede,+jota+evoluutio-oppi+edustaa.
Evoluutioteoria+on+tieteen+vastaista+räikeää+ihmisten+huijausta+ja+sillä+on+petkutettu+koulussa+lapsia+ja+nuorisoa.
06.03.2020 18:11
"Jyväskylän+pääkirjaston+aulassa+on+tai+ainakin+oli+vielä+äsken+nuoren+Maan+kreationistien+näyttely."
Sehän+on+iloinen+asia,+että+kirjasto+on+antanut+mahdollisuuden+ihmisille+tutustua+tieteeseen+perustuvaa+materiaalia+luomisesta.+Toivottavasti+vastaavanlaisia+näyttelyjä+tullaan+järjestämään+mahdollisimman+monessa+muussakin+kirjastossa.
06.03.2020 18:02
"miikanaahum+vai+MILKANAAHUM,+on+niissä+kieltämättä+eroa.+Mutta+aloittajan+eli+miikanaahumin+viestistä+en+ole+samaa+mieltä."
Sinulla+on+tietysti+lupa+olla+eri+mieltä,+mutta+siitä+huolimatta+Jumala+haluaisi+pelastaa+sinutkin+ja+antaa+sinulle+iankaikkisen+elämän.
05.03.2020 21:25
"Miksei+se+jumalasi+anna+iankaikkista+elämää+myös+niille,+jotka+eivät+häneen+usko?+Miksi+hän+hukuttaa+ne?"
Jumala+on+"herrasmies"+Hän+ei+vie+ketään+taivaaseen+ja+iankaikkiseen+elämään+väkisin,+vastoin+asianomaisen+tahtoa.
05.03.2020 21:23
"Eli+uskova+on+itsekäs,+hän+haluaa+itselleen+mahdollisimman+paljon+hyvää?+Jumala+palkitsee+fiksut,+ja+rankaisee+tyhmiä?+Tämäkö+on+kristinuskon+sanoma?"
Se+ei+ole+kristinuskon+sanoma,+vaan+tämä:
"Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+Hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+Häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä."++(Joh.3:16)
05.03.2020 20:20
"Poistoon+vastauksesi!+Älä+enää+vastaa+avauksiini+olet+luuseri+Amen!"
Yllä+oleva+lause+ei+ole+aloittajan,+vaan+toisen+henkilön,+joka+on+yrittänyt+kirjoittaa+aloittajan+nimimerkillä.+Verratkaa+tarkoin+nimimerkkejä,+niin+huomaatte+eron!
05.03.2020 20:13
"Jos+tyhmän+haluat+nähdä+ja+vielä+uskoa,+katsoppas+viestiä+alla+Mark5."
Yllä+oleva+lause+ei+ole+aloittajan+kirjoittama,+vaan+toisen+henkilön,+joka+on+yrittänyt+kirjoittaa+aloittajan+nimimerkillä.+Verratkaa+tarkoin+nimimerkkejä,+niin+huomaatte+eron!
05.03.2020 20:10
"Ei+siinä+ole+mitään+tyhmää,+ettei+ole+taikauskoinen+ja+uskoo+vain+asioihin,+joiden+olemassa+olosta+on+näyttöä."
Vaikka+olenkin+aloittajan+kanssa+muuten+samaa+mieltä,+en+tarkoita,+että+kaikki+ateistit+olisivat+tyhmiä.+Jokaisesta+ihmisryhmästä+löytyy+varmasti+sekä+viisaita+että+tyhmiä.+Tämä+korjauksena+edelliseen+kommenttiini.
Mutta+maailmankatsomuksena+pidän+kristinuskoa+ylivoimaisesti+parempana+kuin+ateistista+maailmankatsomusta.
Kristinuskon+etuihin+kuuluu+mm.+se,+että+iankaikkinen+elämä+on+tarjolla+jokaiselle,+joka+vain+haluaa+vastaanottaa+sen+uskon+kautta+Jeesukseen+Kristukseen.+Siihen+ei+tarvita+mitä+tieteellisä+todisteita+Jumalan+tai+Jeesuksen+olemassaolosta.+Siksi+mielestäni+ei+ole+järkevää+torjua+ilmaista+pelastusta.+Siinä+ei+häviä+koskaan+mitään.
05.03.2020 19:56
Aloittaja+on+oikeassa!
Maailman+tärkein+asia+jokaiselle+ihmiselle+on+se,+missä+hän+viettää+iäisyytensä,+
Tämä+nykyinen+maallinen+elämä+on+iäsyyden+rinnalla+niin+lyhyt+silmänräpäys,+että+sen+varaan+ei+kannata+maailmankatsomustaan+muodostaa..+Sitä+paitsi+kukaan+ei+tiedä,+milloin+hänen+maallinen+elämänsä+katkeaa,+joten+se+voi+olla+paljon+lyhyempikin+kuin+mitä+hän+itse+kuvittelee.
Ja+tuntuu+myös+järjen+vastaiselta,+miksi+joku+voi+yleensä+kieltäytyä+vastaanottamasta+iankaikkista+elämää,+jossa+ei+ole+mitään+pahaa,+vääryyttä,+väkivaltaa,+sairautta+eikä+edes+kuolemaa,+vaan+iankaikkinen+ilo,+vapaus,+rauha+ja+hyvinvointi+ja+joka+kaikki+on+myös+saatavissa+täysin+ilmaiseksi,+koska+Jeesus+on+jo+sen+meille+lunastanut+omalla+uhrikuolemallaan.
+Ja+vaikka+ihminen+uskoisikaan+tähän+ilosanomaan,+niin+siitäkin+huolimatta+kannattaa+hyväksyä+tarjous,+koska+siinä+ei+voi+missään+tapauksessa+hävitä+mitään.+Se+on+yksi+syy,+mikä+tekee+kristinuskosta+ylivoimaisesti+paremman+maailmankatsomuksen+kuin+ateismista,+jolla+ei+ole+mitään+tarjottavaa+kuoleman+jälkeen+-+ei+edes+teoriassa.
05.03.2020 19:42
"Ihmiskuntaa+on+johdettu+harhaan+jo+tuhansia+vuosia+esittämällä+mitä+mielikuvituksellisimipia+visioita+mistä+tahansa+hihhuliurpoista+jotka+sikiävät+pyhistä+marjoista+ja+muuta+sellaista."
Se,+joka+eniten+on+johtanut+ihmisiä+harhaan,+on+nimeltään+saatana.++Lukuisat+ihmiset+kuuntelevat+sen+valheita+tiedotusvälineiden,++valheellisten+oppikirjojen+tai+valheellisten+tiedejulkaisujen+kautta.+Saatanan+yleisimpiä+valheita+ovat:
-+Jumalaa+ei+ole+olemassa
-++Raamattu+on+satukirja
-++Kuoleman+jälkeen+ei+ole+mitään+tietoisuutta
-++Evoluutio+on+fakta
Tällaisten+valheiden+seurauksena+maailmassa+on+paljon+pahaa,+vääryyttä,+sairauksia,+sotia+ja+monenlaisia+ongelmia.++Jeesus+sanookin:
"Varas+(saatana)+ei+tule+muuta+kuin+varastamaan+ja+tappamaan+ja+tuhoamaan.+Minä+olen+tullut,+että+heillä+olisi+elämä+ja+olisi+yltäkylläisyys."++(Joh.10:10)
04.03.2020 22:01
"Ja+sitten+ne+vielä+ihmettelevät,+miksi+ketään+tervejärkistä+ei+kiinnosta+moinen+itse+hankittu+aivokuolema."
Minä+olen+uskova,+eikä+minua+kiinnosta+mikään+aivokuolema.+Minua+kiinnostaa+Jumala+ja+Jeesus+Kristus,+joka+on+sovittanut+syntini+ja+siirtänyt+minut+pimeydestä+valkeuteen.+Siksi+saan+olla+matkalla+iankaikkiseen+elämään+Jumalan+valtakuntaan.+Mikään+asia+maailmassa+ei+ole+järkevämpää+ja+viisaampaa+kuin+pelastus+iankaikkisesta+kadotuksesta.
Siksi+me+uskovat+haluamme+kertoa+siitä+kaikille+ihmisille.
04.03.2020 21:52
"Aivokuolleiden+hihhuleiden+on+mahdotonta+käsittää,+miksi+normaalit+tervejärkiset+eivät+usko+samalla+lailla+täysin+sokeasti+ja+täysin+kritiikittä+muinaisiin+paimentolaissatuihin."
En+ole+vielä+kuullut+kenenkään+uskovan+kuullut+sanovan,+että+hän+uskoisi+johonkin+paimentolaissatuihin.
04.03.2020 21:46
13 / 453