Vapaa kuvaus

Aloituksia

555

Kommenttia

9053

1. "Missä+se+jumala+on,+emme+suostu+lähtemään+ennen,+kun+se+ilmestyy.2Ateisti+ei+löydä+Jumalaa+samasta+syystä,+kuin+rosvo+ei+löydä+poliisia+tai+hiiri+ei+löydä+kissaa!
  2. ""Jumala"+on+kummallinen+käsityste,+sanontojen+ja+mielteiden+roskakori.+Tuohon+sanaan/käsitteeseen+saa+tunkea+vaikka+millaisia+keskenään+ristiriitaisia+määreitä+ja+kaikki+menee+läpi."Minusta+"Jumala"+käsite+on+täysin+selkeä,+jos+ihminen+ei+itse+tee+siitä+monimutkaista+ja+sekavaa.Kuitenkin+ihminen,+joka+ei+halua+tunnustaa+Jumalan+olemassaoloa,+yrittää+kaikin+keinon+keksiä+erilaisia+tekosyitä,+jotta+ei+tarvitsisi+uskoa+Jumalaan+ja+saisi+itse+olla+itsensä+tuomari+ja+tehdä+mitä+vain+itse+haluaa.Ihmisellä+on+kova+hinku+päästä+Jumalan+paikalle,+mutta+se+ei+tule+koskaan+onnistumaan.+Jumala+istuu+Taivaassa+valtaistuimellaan+maailmankaikkeuden+korkeimpana+Tuomarina+ja+kaikki+ihmisten+yritykset+kaapata+Häneltä+valta,+on+tuomittu+epäonnistumaan.++Jumala+on+aina+voittaja!Tulemalla+uskoon+Jeesuksen+kautta+ja+antamalla+hallintavalta+elämässämme+Jeesukselle,+voimme+kuuitenkin+olla+Voittajan+puolella,+eikä+tarvitse+taistella+Jumalaa+vastaan.+Apostoli+Paavali+kirjoittaa:Mutta+kiitos+olkoon+Jumalan,+joka+antaa+meille+voiton+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+kautta!"++(1.Kor.15:579