Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juusokarhu
profiilit
juusokarhu
juusokarhu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikein+keppiä+alkoi+työntyä+kun+luin+tarinasi.+Kiitos!
21.08.2016 08:26
Aihe on joulun aikaa sivuava. Olen kehitellyt uutta tekstiä viime syksynä ja aamulla muistin salasanani edellisiin kyhäelmiini.
19.12.2015 15:56
Olenhan ollut paikoissa joissa asuu maahanmuuttajia. Olisi kiva lemmiskellä tuollaisen nuoren tumman kundin kanssa.
17.12.2015 12:36
Toimintakeskukseemme poikkesi aika usein vanha keppiä apunaan käyttävä mies. Hän oli ihan tavallisen oloinen vanhus, mutta olemuksesta heijastui määrätynlainen karisma. Mies keskusteli jatkuvasti eri henkilöiden kanssa. Jussilleni hän kehotti mennä kysymään töitä puutavaraliikkeestä ja Tuula sai kanssa työpaikan miehen vihjeestä. Myöhemmin selvisi, että miehellä oli suhteet yrittäjiin ja hän oli ollut yrittäjä. Mies teki työpaikka haastatteluja ennen kuin toinen edes huomasi mitään. Varmasti hän oli huomannut Jussini nopean henkisen tason nousun pienessä ajassa.
Jussin kanssa rakastelimme lähes kaiken vapaa-aikamme. Kumpikin antoi toiselle niin paljon hellyyttä ja rakkautta kuin vain hyvinkin kykeni. Aamuisin heräsimme rakastelemaan. Jussia miellytti suuresti roikkuvien munieni suutelu ja imeminen. Joka aamu annoin Jussilleni rokotuksen hänen ihanaan pyllyynsä. Aamulla sitten ennen töihin menoa annoin kunnon suudelman Jussin suulle. Myös Jussin kaksi korvista sai joka aamuiset suutelut. Hän oli ne teettänyt edellisen vaimonsa pyynnöstä. Kuitenkin piti vain tehdä yksi korvis, mutta Jussini piti sen mielessään, että hän pitää tytöistä ja pojista yhtä paljon ja siten hankki kaksi korvista samaan korvaansa.
Jussin työ oli lähes koko ajan ulkona oloa ja talvisin ilma oli usein pakkasen puolella. Mies oli kuin nallekarhu vahvoissa vaatteissaan ja parta lähes aina jäisessä huurussa. Olin pitänyt Jussini ulkoasusta huolta ja trimmasin hänen harmaantuneen partansa viikottain. Parta olikin saanut lisää mittaa leuasta ja hän usein katseli itseään peilistä ja totesi, ettei hetki sitten uskonut olevana näinkin komea mies. Myös mies oli töistä tullessaan ihanan raikas ja tuoksui vieressäni raikkaalta ulkoilmalta. Hän oli iltaisin niin väsynyt jo kovasta liikunnasta ja uusien asioiden opettelusta, että hän kömmähti vieressäni miltei heti sikeään uneen. Painauduin Jussiani vasten ja nukahdin itsekin hyvin pian turvallisen mieheni viereen. Aamulla mies heräsi rentoutuneena ja miltei aina kovassa kiimassa. Siinä sitten rakastelimme enne töihin lähtöä.
Jussini voimat lisääntyivät päivä päivältä ja lihaskunto kasvoi. Hänellä oli jo pienessä ajassa komeat vahvat lihakset ja pidin kovasti ihailla häntä kuin rakastelimme. Hän kesti hyvin peppunaintia ja minun piti aina välillä käyttää apuvälineitä Jussini tyydyttämiseksi. Erilaisia leluista Jussini piti kovasti ja olin tyytyväinen kun sain niitä käyttää rakkaimpani ilahduttamiseksi. Alkuun pidin kovana työnä jatkuvaa panemista, mutta pikkuhiljaa kuntoni lisääntyi kun ei enää ollut jatkuvaa tressiä saadakseni kaluni riittävän jäykäksi. Jussillani taas oli kulli aina lähes kivi kovana. Myös Jussini nahkapuku miellytti minua ja hän piti sitä viikonloppuisi lähes jatkuvasti yllään. Puku narisi kivasti kun työnnyin Jussin partaista suuta suutelemaan. Usein imin Jussini partaa ja pikkuhiljaa komistuvia viiksiä.
29.09.2015 10:08
Erilaista tekstiä kuin tavallisesti. Kiihkoa riittää...
21.09.2015 18:48
Hienoa kerrontaa! Kiitos!
09.09.2015 07:58
Kirjekaverin tarpeessa olisin. Jos haluat kirjoittaa tällaiselle unelmoitsijalle
juusokarhu ät suomi24.fi
25.08.2015 11:02
Nokipojan työn tuloksia en edes ollut vielä nähnyt, koska hän tulee töihin meille vasta alkavalla viikolla, mutta hyvä rassattava mies hän kuitenkin oli. Ruiskaisin spermani mieheen ja pidin puolijäykkää kulliani tulppana peppureiän suulla, jotta mies saisi nautiskella tuotteistani pidempään. Samalla hiukan taikauskoisena ajattelin, että pohjoisen mies tarvitsee etelän miehen spermaa ihan suhteen lujittamista silmälläpitäen.
Nuohoojamestari olikin hyvä nuohooja ja hyvä nuohottava. Omenat tuli vietyä metsästäjille ja paljon vietimme aikaa miehen asunnolla. Talvella kävimme verkoilla ja kesällä ongella. Kesäisenä aamuna mies heräsi viereltäni kalaretkillämme. Yhdessä nauroimme ja jutustelimme kaikkea kivaa. Hyväilimme toisiamme ja silloin tällöin annoimme lemmiskelylle tilaisuuden.
25.08.2015 08:40
Olin siis vaistomaisesti kattanut kahvin myös Larille. Nyt taas sain ihailla komeaa pohjoisen miestä. Katselin miten miehen komeat viikset taipuivat kahvimukin reunoille ja kastuivat hiukan kahviin. Kielellään hän lipasi viiksensä kahvintipoista.
- Tulin tänne etelään töihin kun en voinut tehdä töitä kotipuolessani. Olen nuoresta lähtien ollut kaapista ulkona ja eräällä työkeikalla emäntä yllätti isännän ja minut. Kauhea älämölö siitä tuli ja sen jälkeen en kelvannut niiden piippuja rassaan. Tällä ei kukaan välitä mikä ja millainen nuohooja työt tekee. Ainoastaan raha ja työnlaatu ratkaisee. Ei edes mettästäjätkään välitä kulloinen tyyppi pitää paikoista huolta. Ihan kiva on asustella tuolla metsästysmajalla. Saa olla omissa oloissaan ja kalastella läheisestä järvestä.
- Sinä oot kanssa kalamiehiä, koska sulla on verkkoja tuolla roikkumassa. Minä ihmettelin Larin tarkkanäköisyyttä ja suorapuheisuutta. Oli mies varmasti tarkka huomaamaan homouteni. Mies kertoi nähneensä enneunen, että tapaa vieraan omenapuiden alla.
No huh huh! Kaikki olikin tapahtunut niin nopeasti, että minulla ei kai muuta mahdollisuutta ollut kuin ystävystyä nokipojan kanssa. Kahvin juotuaan ja tämän ripityksen jälkeen mies lähtikin suunnistamaan kohden autoaan. Nähdään!
Seuraava päivä, uusi aamu ja sama mies tuli kahviseurakseni. Joka aamu sama juttu, paitsi lauantaina sitten Lari tulikin jo minulle vieraaksi heti keskipäivällä ennen iltavuorooni lähtöä. Olin antanut Larille taloni avaimen ja heti töiden jälkeen olikin sauna kylpykunnossa, saunajuomat ja makkarat saunan pukuhuoneessa odottamassa.
Mies oli pikkuhousuillaan minua vastassa. Komea pullotus oli valmiina housujen etumuksessa. Tarkasti katsoessani peniksensä pyrki jo ulos pikkuhousujen kätköstä. Komea karvainen rinta ja navan kautta muniin kulkeva kaunis karvoitus tekivät miehestä himottavan näköisen. Heitin heti kaikki vaatteeni pois ja kullini olikin valmiina täydessä seisokissa. Riisuin Larilta pikkuhousut pois ja samoin hänenkin sinivärinen suonikas kullinsa jökötti kivikovana ja komistaen miestä vieläkin kiihottavamman näköiseksi. Yhdessä suutelimme ja minä nuolin miehen leukaa ja niskaa. Aina siitä pikkuhiljaa etäännyin kohden rintakarvoitusta ja nännejä. Siitä vielä alemmaksi napaan ja kullin yläpuolen häpykarvoituksen. Miehen kaksi kivestä otin käsiini ja tutkin niitä huolellisesti. Olipa miehellä komeat munat ja penis. Rullasin miehen kullista esinahkan lopullisesti ylös tiukan herkkumutterin taakse. Aloin kielelläni suutelemaan terskan päätä. Vielä imut ja hiukan heppiä vatkaamalla lähti nuohoojamestariltamme spermat liikkeelle. Paljon tavaraa tuli voimakkaalla syöksyllä kohden kasvojani. Lari huokaisi äänekkäästi ja alkoi välittömästi suutelemaan minun spermaisia kasvojani. Larin sperman Iiukastamilla kasvoillamme sitten suutelimme intohimoisesti. Miehen viikset olivat täydellisesti suussani ja imeä lutkutin niitä intohimoisesti.
Aloin hieromaan miehen pyllylihaksia ja kaivauduin sormillani miehen takapuoleen ja aloin avaamaan peppureikää. Meidän kummankin kiima oli jo hupussaan. Tunsin meidän kahden ystävyksen välisen kiihkon paljon syvällisemmäksi kuin pelkkien pubipanojen kanssa.
Ei aikaakaan kun penikseni olikin jo tiukasti tulpattuna Larissa ja kevyesti aloin edestakaisen rynkytyksen. Katselin miehen kasvoja miten sen ilmeet muuttuivat tuskan ja tyytyväisyyden välillä. Mies vaikutti tyydyttyneeltä ja komealta. Valkoiset hampaat loistivat kauniisti miehen komeiden viiksien takaa ja samalla miehen kasvot ilmensivät todellista mielihyvää ja rakkautta.
25.08.2015 08:39
Olen lukenut useita homotarinoita, mutta Henryn kirjoittamissa ei loista kirjoittajasta epätoivoisuus. Eilen kirjoittelin uutta tarinaa, mutta se jäi kesken kun kaveri soitti. Jotkut miehet vaan on niin kiihoittavia, mutta taas toiset sammuttavat pienen alkavan romantiikan liekin. heryn tarinoissa minua viehättää miten hienosti hän kuvailee miehen penistä.
24.08.2015 09:06
Kiitos! Henkka ja Pallotyttö. Tuollaisesta laihasta karhumiehestä olen haaveillut ja juttuun olen erään tuollaisen kanssa päässytkin. Toivossa on hyvä elää!
Vanha Rakas Nalleni on sen verran ristiriitainen tyyppi, etten häntä aina millään tajua.
Paljon olen kirjoittanut maalaispojista jo tuonne koodi.nettiin pelkällä Juuso nimmarilla. Jokaisen tarinani takana on oikea mies ja osassa on kokemuksiani työtehtävistä eri paikoissa. Seksijutuissa paljon eloa yhdessä Vanhan Rakkaan Nalleni kanssa.
07.08.2015 13:50
Vähän erilaista tarinaa olen kirjoitellut. Aihetta olen pyöritellyt vuosikausia ja henkilöitä miettinyt paljon.
07.08.2015 08:55
Lattialla olevat pussit olivat ulosteveden tahrimia. Yhdessä me Jussit kannoimme tavaran ulos varastosta. Ulkona ne kasasimme odottamaan kaatopaikalle vientiä. Rekeissä olevat vaatteet saattaisivat olla vielä käyttökelpoisia, mikäli ne tuulettaisi pakkasilmassa päiväkausia. Hain työnantajani pakun ja yhdessä lastasimme käyttökelpoisen tavaran siihen varastoon. Vahinkosaneerauksen miehet imivät saastan pois ja meidän tehtävänä oli siivota varaston seinät ja lattian lopuksi. Saneerausfirma toi kuumailmapuhaltimen kuivattamaan kosteutta. Haju kuitenkin paikkaan jäi ja keräämämme vaatteet olivat myös ulosteen hajuisia. Joku pöljä oli kaatanut kinkunrasvat viemäriin tukkien sen ja paskavesi ensiksi kerääntyi meidän varastoon. Onneksi toimintakeskus säilyi ilman vahinkoa.
Joulun aikana sitten purimme keräämiä vaatteita pakusta ja asettelimme niitä tuulettumaan rivarini pihaan. Onneksi sää oli talvinen, joten ylimääräisiäkin naruja pystyimme vetämään sinne tänne.
Jussien välinen ystävyys kiintyi vieläkin syvemmäksi. Emme enää häpeilleet toisiamme, vaan halusimme heti toisiamme kun vähänkin oli aikaa toista kohtaamaan. Rasittavan päivän jälkeen painauduimme toisiamme vasten. Hellimme toistemme sukukalleuksia ja kaiken siemennesteen imin Jussini kaulusta mitä se suinkin pystyi tuottamaan. Tunsin kiveksissäni kutinaa kun ne toimi tehokkaasti tuottamaan lisäenergiaa Jussin käyttöön.
Oli se jouluyö kummalista aikaa kun kinkkua emme edes ehtineet ostamaan ja joululaatikkona oli ainoastaan maksalaatikko, joka oli unohtunut jääkaappiini. Jouluoluet oli juotu jo aikoja sitten ja uutta emme muistaneet ostaa. Mehukatti mehua, vettä ja kiimaa uhkuvan Jussin tuotteet oli jouluajan nestemäiset nauttimani aineet. Joulupäivänä kuitenkin muistin paikallisen ABC aseman olevan avoinna ja heti ruokailun avauduttua kiiruhdimme syömään sinne jouluateriaa.
Siellä muistin kaatopaikalle menevät pussit ja niiden sisällön. Komea nahkapuku, joka sopisi varmasti Jussin päälle, sai kiihkoni nahkaan mielikuvituksessani lisää fantasiaa. Ruokailun päätteeksi lähdimme pöyhimään jätesäkkejä. Eräästä säkistä se löytyikin vahingoittumattomana. Vielä käänsimme säkkien sisällön pihamaalle ja keräsimme kaiken käyttökelpoisen tavaran pois mm. vyöt ja laukut.
Pyysin Jussia sovittamaan nahkapukua ja se sopi hänelle täydellisesti. Olipahan mies komea ja nahkafarkkujen etumus miellytti erityisesti minun silmääni. Veimme puvun kotiini tuulettumaan. Ostin sen puvun yhdistykseltämme pilkkahinnalla ja lahjoitin sen Jussilleni. Voi miten usein kaivoin Jussini kullin housujen sepaluksesta esille ja hyväilemällä nahkaisia reisiään imin kovana jököttävästä peniksestään ravintoa. Voi miten hauskaa oli rakastaa jälleen miestä ja tuntea yöllä rakkaan mieheni tuoksun kun hän vieressäni nukkua tuhisti.
Näin raskaan ja ajoittain raskaankin tien jälkeen löysin oman rakkaani ja sen ihanan miehekkään elämän kasvattaman kullanmuruni.
07.08.2015 08:51
Pian Jussikin tuli mukaan vapaaehtoiseksi. Iloinen veijari löytyi miehen sisältä. Vielä kun mies oli todella minun silmissäni miellyttävä, niin viihdyin työssä ehkä liiankin innokkaasti. Päivät olivat pitkiä ja tuleva joulu lisäsi tulevan tavaran määrää kirppikselle. Aina välillä piti kirppistä tyhjentää ja pussittaa vaatteita lähetettäväksi toiseenkin jakopaikkaan. Jussi oli todella näppärä ja etevä kaveri. Pikkuhiljaa minulle selvisi, että mies oli ollut myyjänä urheiluliikkeessä. Oli sitten luistimet tai verkkarit, niin Jussi hallitsi kaikki. Jostakin kätköistä hän oli hankkinut luistimien teroituskoneen ja sillä sitten mies teroitteli pikkunappuloiden hokkareita luistelukuntoon. Jussi alkoikin minulle olla oikea aarre ja päiväpäivältä munissani tunsin kipinöitä kohdata tuota nallemiestä lähemmin.
Joulu olikin jo lähes ovella ja järjestössä oli menossa joulupuuron jako. Joulun aikaan ajattelimme pitää kahvilaa ja kirppistä auki lyhennetyllä myyntiajalla. Nyt sitten olin tällä hommissa muutaman joulunaikaan jääneen vapaaehtoisen kanssa. Asuin silloin yksin ja kaipaus vanhaa ystävääni oli aina ajoittain kova. Usein asunnossani katselin meidän yhteistä kuvaa ja itkin. Miksi minulle kävi näin. Miksi aina minulta viedään kaikki hyvä.
Jussikin saattoi olla yhtä yksinäinen kuin minä toinen Jussi. Kerran sitten uskalsin kutsua Jussin saunaan ja oluselle. Komean Jussin kasvot kutsusta ilahtuivat ja pian Jussin polkupyörä oli rivitaloni katoksessa. Laitoin ensiksi kahvit ja sen jälkeen menimme pieneen sähkösaunaani. Tunsin miten penikseni oli alkanut ottamaan mittaa housujeni alla. Samoin Jussin kulli oli puolikovassa asennossa kun hän sitä häpeillen arkana piilotteli minulta. Pian huomasimme, että kummallakin oli aseet jäykistyneenä taisteluasentoon. Jussin tumman sininen kulli oli hiukan sivulle vino ja minun kullini jökötti kivikovana. Istuuduin aivan Jussin ihoa vasten, vaikka välimatkaa olisin voinut jättää lähes metrin.
Voi saatana! Hihkaisin suuttuneena, vaikka olin kristillisen järjestön työntekijä. Ovikello soi heti kun meidän piti alkaa helliä toisiamme. Oven takana olikin kirppistalon isännöitsijä. Isännöitsijä oli soittanut useaan otteeseen kännykkääni, mutta olin sen jättänyt eteiseen takkini taskuun. Kiinteistössä, jossa kirppisvarasto sijaitsi, oli tapahtunut vesivahinko.. Viemärivettä oli valunut lattiakaivon kautta lattialle. Paskan sekainen likavesi oli tulvinut tuoden kammottavan hajuisen löyhkän. Ei siinä kauaa mennyt kun me yhdessä lähdimme tyhjentämään varastoa.
07.08.2015 08:50
Miltei jokaisena vapaapäiväni olin vieraana Mikon kodissa. Yhdessä teimme metsän raivausta ja korjasimme rakennuksia. Minua viehätti Mikossa se aito ja sydämellinen suhtautuminen minuun. Olin ollut kiusattu lähes koko ikäni. Nuoruudessa välttelin saunomista muiden miesten kanssa. Joskus murkkupoikana joku ukko tokaisi minun olevan karvainen kuin mikä. Lisäksi ivasi minun olevan varustettu oriin vehkeillä. Siksi en oikein pitänyt itsestäni, mutta Mikko huomasi minun häpeäni ja rohkaisi minua olemaan sellainen kuin olen. En vielä silloin ymmärtänyt sen ivan olleen pelkkää kateutta. Lisäksi homona eläminen uskonnollisessa ilmapiirissä oli sopimatonta.
Mikolla ollessani kävin usein hänen vaatekaapillaan lainaamassa vaatteita. Hän oli asiasta iloinen ja nautti siitä. Pelkästään maatalon töissä pitää olla useita suojavaatteita, mutta erityisesti hänen suuri vaatevarastonsa minua eniten ihmetytti. Hän oli ostanut uusia vaatteita sieltä täältä matkoillaan. Erityisesti lainailin Mikolta hänen susituimimpia alusvaatteitaan. Ne olivat niin miellyttävästi käytössä pehmenneet ja sukukalleuteni oli niillä ihanaa peittää. Töissä ollessani käytin aina Mikon käyttämiä alusvaatteita palveluspukuni alla.
Loppukesällä osallistuin useiden viikkojen pituisiin sotaharjoituksiin. Olin koko ajan ikävissäni ja öisin usein runkkasin ajattelemalla Mikkoa. Öisin heräsin usein kuumottavaan tunteeseen ja tunsin Mikon olevan lähellä ajatuksissani. Usean viikon ero sulhasestani tuntui kuin ikuisuudelta. Sitten kun jälleen palasin takaisin kotipaikalleni lähdin illalla välittömästi katsomaan Mikkoa. Mikko oli lämmittänyt saunan ja nautimme toistemme seurasta. Painauduimme tiiviisti yhteen ja nukahdimme suloiseen uneen. Keskellä yötä heräsimme kovaan ukonilmaan. Salamat valaisivat aavemaisesti ympäristöä. Mikon koirakin oli levoton pelätessään rajuilmaa ja tuli sänkyymme kolmanneksi lenkiksi. Nousimme ylös ja katselimme tuvan ikkunoista aavemaista ilmanalaa yhdessä käsi kädessä. Sinä yönä innostuimme rakastelemaan pois viikkojen aikana kertyneet paineet. Painauduin Mikon rintaan ja pyysin häneltä ikuista rakkautta. Mikko vastasi, että hän haluaa rakastaa sinua Jussi. Mikko ihmetteli miten minä tulin hänen elämäänsä ja sen jälkeen kaikki on ollut kun satua. En koskaan kuvitellut saavani tuollaista miestä kuin sinä olet. Minulla on ollut niin yksinäistä siitä lähtien kuin äitini kuoli muutaman vuosi sitten yllättäin ja isäni kuolemasta alkaa jot kulunut yli kymmenen vuotta. Kun käyn kauppamatkoilla pitkin eripaikoissa kaipaa omaa miestä joka rakastaisi ikuisesti. Seksiä kyllä saa rahalla, mutta se on pelkkä kuudennen käskyn rikkomista.
Ukkosen ilman jälkeen menimme yhdessä ulos pihakeinuun haistelemaan raikkaan kesäilman tuoksua. Mikko oli tuonut ulkomaan matkaltaan vahvan sikarin. Nyt sitä yhdessä polttelimme sitä ja kuuntelimme kesäyön ääniä. Välillä jätimme sikarin rauhassa lepäämään ja vetäydyimme rakastelemaan ja imenään kiihkeästi toisiamme.
05.08.2015 21:09
Omalle tekstilleen tulee usein sokeaksi. Vasta paperille printatusta löytää virheet. En minä tarinoistani koskaan kopiota ota.
03.08.2015 06:30
Vai kankitautia... kaikkee sitä kuuleekin.
30.07.2015 19:15
Minä kirjoittelen tyypeistä jotka ovat olemassa ja omista kokemuksistani värittäen. Muistaisin lukeneeni sen, että yksi sadasta lukijasta kommentoi ja tällaisella arkaluontoiselle saitilla määärä on suurempikin. Nyt vaan on ollut niin vaikeaa aikaa, että on pitänyt vaipua unelmiini. Kymmenen vuotta sitten kirjoittelin paljonkin koodi.netiin.
24.07.2015 21:05
En silloin oikein tiennyt miten taitavia ja uskollisia olivat aidot maalaispojat. Kävin paljonkin hakemassa seuraa puistoista ja kuppiloista. Joku hyvä pano antoi vihjeitä monille bottomeille ja joskus tuli astutustilauksia. En oikein pitänyt kaikista kohdanneistani homoista. Jotkut olivat ylimielisiä kun olivat saaneet astutuksen ja mitään sympatiaa tai lahjaa en saanut. En kuitenkaan halunnut olla ottavana osapuolena vaan aina antavana. Kondomia onneksi aina käytin, etten saanut tartuntaa. Eräs nuori kundi oli aivan toista maata. Hän piti isosta kalustani ja imi sitä mielellään. Hän oli henkilö joka sai kaluni kivikovaksi ja nautin paljon hänen naimisestaan. Lahjaksi hän toi minulle joskus kalliit farkut. En tiedä mistä ne sai, mutta oli ne usein jalassani astutusmatkoilla. Eräältä kudilta sain lahjaksi nahkapuvun ja nussin miestä useasti nahkapuku ylläni.
Nyt kun olin täällä aitojen maalaispoikien keskuudessa, tunsin aina lämmintä rakastettavaa vastaanottoa. Olihan varuskunnassakin joku miehiin menevä mies, mutta yleensä ne olivat kovia ryyppäämään. Jarin tavatessani vasta ymmärsin miten paljon pidin karhumaisista miehistä. Jari oli sellainen kahden pikkutilan isäntä, joka paljon työskenteli Robinilla. Osasi mitä vain ja usein miehellä oli työn alla naapurin työkone tai ajoneuvo. Sivutilalla oli hyvä korjaamo ja mies perinyt sen poikamies enoltaan. Oliko eno myös ollut homo, mutta Jarin tasoinen ammattimies hänkin.
En silloin oikein ymmärtänyt miten erilaista on tupakoitsijan elämä kun polttelee piippua. Olin nuoresta pitäen polttanut savukkeita ja työssä ollessani käärin hätäisesti sätkän ja vedin sen kovalla kiireellä ainoastaan tyydyttämään nikotiinitarpeeni. Jari olikin perinyt kaapillisen piippuja enoltaan. Eno oli niistä osan tehnyt itse ja monet niistä olivat hyvin käteen ja huuleen istuvia. Rohkeasti aloin polttamaan Jarin lempipiippuja ja sain opastusta oikeanlaiseen piipunpolttoon Jarilta oikein henkilökohtaisesti. Lainailin piippuja ja polttein niitä lähes siitä lähtien ainoastaan. En ymmärtänyt silloin miten hyvä piippu oli arvokas perintökalleus, jota ei juuri lainailla muille. Sain kuitenkin Jarilta niitä lainaksi ja tunsin miten iloinen hän oli kun polttelin niitä, Opin silloin miten hyvät savut saa hyvin sisään poltetusta piipusta. Varmasti Jarin nykyinen komea poikaystävä polttelee samoja piippuja kuin Jari.
Jaria kävin palkkioksi aina säännöllisesti astumassa. Jari piti tästä kovasti ja usein yllätin Jarin kesken työntouhun. Joskus Jari oli huoltamassa Robinin leikkuupuimuria. Aloin hieromaan Jarin kullia suojahaalareiden etumuksesta. Työnsin käteni haalareiden alle ja aloin kiusaamaan miehen kullia. Kaivoin kullin sepaluksesta ulos ja aloin kiertämään miehen esinahkaa ylös. Asetin kullin suuhuni ja aloin kevyen imun. Mies piti tästä ja kohtapuoliin oli lasti tyhjentynyt suuhuni. Jari alkoi välittömästi riisumaan suojapukuaan ja pian kullini olikin miehen pepussa. En edes ehtinyt hakemaan mistään kondomia, vaan painoin kivikovan kullini mieheen. Työntelin kaluani edes takaisin ja hetkessä sain voimakkaan siemensyöksyn. Otin Jarin sammuneen piipun miehen suupielestä ja sytytin sen ja puhalsin savua miehen peppureikään. Tupakka oli Jarin polttamaa tujua tavaraa ja lisäksi viimeiset savut ovat piipussa aina voimakkaimmat. Nostin miehen haalarit ylös ja mies alkoi huoltaman puimuria jälleen, Hain korjaamon toimistohuoneesta toisen Jarin piipun ja sytytin sen ja otin ensimmäiset hyvänmakuiset savut. Vein piipun huoltopisteeseen ja työnsin sen Jarin parrakkaaseen suuhun. Mies otti sen pois huuleltaan ja suuteli minua suoraan suulle. Yhdessä poltimme tuon piipullisen kiihkeästi suudellen.
Aina muistan tuon hetken ja sen miten minusta tuli ainoastaan piipunpolttaja. Vasta vanhempana olen pystynyt kasvattamaan parran ja nautin edelleenkin jokaisesta piipullisesta täysin rinnoin. Tiedän miten arvokkaita on isomunaiset maalaismiehet ja millaisia lihaksikkaita kundeja halukkaita kundeja sieltä löytyy. Sinä kesänä ymmärsin miten haluttu olen miehenä, joka hoitaa miesten astutusta suureilla varustuksilla.
20.07.2015 15:29
On se mahtavaa imeä nuoren miehen kullia.
20.07.2015 07:32
2 / 3