Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

50

1. Olisi+kiva+olla+kärpäsenä+katossa+seuraamassa+kundien+touhua.
  2. Saaran+tekemän+pellavaliinan+päällä+paino+kiilteli.+Mikeltä+olin+ottanut+kivespainon+pois+ja+nyt+se+jäi+minulle+Kasperin+talolle.+Olin+saattanut+Miken+valtatien+varteen+pikavuoropysäkille.+Hänen+matkansa+vei+lentäen+Jenkkeihin+Kasper+puolisonsa+luokse.+Nyt+olin+jälleen+yksin+ja+tein+talonmiehen+töitä+kuten+silloin+kun+ei+minulla+ollut+paljonkaan+tietoja+isäntäväestäni.Mike+oli+ollut+täällä+Suomessa+kolme+kuukautta.+Tuosta+kaupunkilaispojasta+löytyi+täällä+monipuolinen+taitaja.+Mike+teki+pitkää+päivää+aamuvarhaisesta+yömyöhään.+Hän+oli+töissään+ahkerampi+kuin+minä.+Lähes+joka+yö+nukuin+hänen+vieressään+ja+tunsin+miten+nuorempana+miehenä+hänen+seksuaaliset+halunsa+olivat+kyltymättättömät.+Mike+oli+pitänyt+kivespainonsa+mukanaan+koko+sen+ajan,+kun+ne+hänen+kivespusseihinsa+kiinnitin.+Ne+kulkivat+hänen+mukanaan+kaikissa+tilanteissa.+Nyt+minulle+oli+jäänyt+hänen+käytettyjen+vaatteidensa+pyykki.+Haistelin+hänen+tuoksuaan+alusvaatteista+ja+tunsin+ikävää.+Runkkaamalla+olo+hiukan+helpottui,+mutta+yksinäisyyteni+oli+ahdistavaa+yhdessä+pimenevien+iltojen+tuomassa+lohduttomuudessaan.+Runkatessani+sain+idean+pukea+Miken+alusvaatteet+päälleni+ja+samalla+päätin+kiinnittää+kivepainonsa+minun+roikkumuniini.+Nyt+metallipaino+koristi+kiveksiäni+ja+nyt+niiden+paino+vakautti+munieni+heilumista.+Pidin+painoja+jatkuvasti+päivästä+toiseen+aivan+kuin+Mikekin+teki.+Viimeisenä+iltana+ennen+matkaansa+otin+painon+pois+hänen+munistaan.+Rakastelimme+vielä+kiihkeästi+ennen+lähtöään.+Ajoin+Miken+peikkotukan+lyhyelle+sängelle+ja++jätin+hiukan+pidemmän+pukinparran+leukaansa.++Kasper+tuskin+osasi+odotaa+tuon+näköistä+Mikeä,+kun+hän+oli+perillä+Valloissa.+Miken+hiukset+ja+parran+säilytin++pyhäinjäänteenä+ja+usein+hivutin+niitä+kasvoihini+ja+haistelin+hänen+ihanaa+sikarin+tuoksuaan.
  3. Ihana+tarina!
  4. Avasin+voidepurkin+ja+otin+sormenpäähäni++voidetta.+Keräsin+Miken+kivekset+toiseen+käteeni+ja+aloin+hellästi+levittämään+voidetta+hänen+kiveksiinsä.+Vielä+lisäsin+voidetta+ja+hellästi+otin+hänen+kullinsan+käteeni+ja+asetin+siihen+penisrenkaan.+Hiukan+hipaisin+kielelläni+hänen+tumman+sinistä+peniksen+päätään.+Pieni+tippa+kiiltävää+limaa+oli+siihen+jo+noussut+ja+se+tarttui+lipovaan+kieleeni+seka+juonne+limasta+venyin+pitkin+leukaani.+Keräsin+Miken+kivekset+uudelleen+toiseen+käteeni+ja+lisäsin+vielä+hiukan+voidetta+muniensa+ulkopinnalle.+Keräsin+toiseen+käteeni+kivespainon+puolikkaan+ja+työnsin+sen+häen+munapussia+vasten+.+Lisäsin+vielä+kivespainon+toisen+puolikkaan+ja+painoin+ne+varovasti+yhteen.+Tarkistin+vielä+ettei+ohutta+ihoansa+jäänyt+metallisten+painojen+väliin.+Otin+kiinnitysruuvin+ja+asetin+sen+kierteelle.+Kuusiokoloavaimella+kiristin+painojen+osat+yhteen.+Vielä+voitelin+miehen+kivekset+voiteella+ja+hellästi+puristaen+suutelin+niitä.+Miehen+kulli+jökotti+kivikovana+ja+hän+nousi+seisoallaeen.+Kullinsa+kaatutui+hiukan+ylöspäin.+Painosta+johtuen+hänen+kiveksensä+roikkuivat+hikan+alempana+kuin+normaalisti.+Kasper+oli+saanut+kivespainot+jostakin+liikelahjana+ja+halusi+antaa+ne+Mikelle.+Näin+hän+toivoi+niiden+venyttävän+kivespusseja+alemmaksi+ja+siten+lisäävän+miehen+seksuaalista+ulkonäköä.+Ilmeisesti+lahjan+antajalla+oli+samanlaiset+fantasiat+kuin+meillä+homoilla.Mike+oli+jäänyt+maatilalle+töihin+ja+minä+olin+hänen+seuranaan+tehdemme+yhdessä+vaativimpia+kunnostustöitä.+Tunsin+välillä+kovaakin+kiimaa+Mikeä+kohtaan.+Yöt+nukuimme+yleensä+toisiimme+käpertyneenä.+En+erikoisen+hyvin+osannut+englantia,+mutta+pikkuhiljaa+huomasin++sen+miten+heikkokuuloinen+mies+oli.+Kuulolaite+oli+miehen+pitkan+tukan+suojaamana+hänen+korvassaan.+Enemmän+hän+seurasi+minua+eleitäni+ja+arkiaskareissa+usein+ohjasin+pulmatilanteissa+häntä+kädestä+pitäen.Olimme+saaneet+sauna+remontin+valamiiksi+ja+alomme+uusimaan+pieneen+lampeen+menevää+uimalaituria.+Mike+oli+oppinut+uimaan+vaikka+oli+Amerikassa+asunut+pikkukaupungin+keskustassa+kerrostalossa.++Mike+innostui+vielä+kunnostamaan+talon+pihaa+kukkaistutuksilla.+Löysät+shortisit+roikkuivat+hänen+jaloissaan+kun+hänt+teki+pitkää+päivää+erilaisissa+piha-askareissa.+Hän+oli+pitänyt+kivespainot+paikallaan,+vaikka+hänellä+oli+mahdollisuus+ne+poiskin+ottaa.+Muniansa+hän++välillä+voiteli,+mutta+painot+oli+paikallaan+odottamassa+Kasper+kultaansa.+Minulla+oli+pitkissä+vitjoissa+roikkuvat+kivekset,+jotka+välillä+tuntuivat+kiusallisenkin+irtonaislta.+Jouduin+ne+usein+kokoamaan+pikkuhousihin,+jotta+sain+ne+jotenkin+kulkemaan+liikaa+heilumatta+mukanani.
  5. Talossa,+jossa+olin+talkkarina,+vallitsi+hyvä+henki.+Tunsin+miten+talonhaltija+oli+kaikille+sillä+oleville+suosiollinen.+Kalervolla+ja+Saaralla+oli+ollut+paljonkin+surua+Heikki+poikansa+varhaisesta+kuolemasta,+mutta+taas+paljon+iloa+poikansa+pojasta+Kasperista.+Kasperi+oli+oikea+vilpitön+ilonpisara.+Karvapeitteensä+takaa+tuikkivat+kauniit+silmänsä+ja+hän+levitti+hyvää+oloaan+kaikkialle+minne+hän+meni.+Hiukan+jäin+pohtimaan+kuka+oli+jättänyt+tuhkakuppiin+sikarin+jämän+ja+joskus+kokonaisen+sikarin+kirjeeni+päälle.+Huomasin,+että+Kasper+ei+polttanut+eikä+tiettävästi+ollut+aikaisemminkaan+tupakoinut.Kasper+lähti+talostaan+pois+ja+muisti+minua+lähinnä+sähköpostilla+ja+toisinaan+hän+soitteli+minulle.+Sitten+tuli+asiaa,+että+jouduin+soittamaan+hänelle+pyytämään+neuvoa.+Puheluun+vastasi+Mike,+joka+sanoi+englanniksi,+että+Mike+on+suihkussa+eikä+pysty+vastaamaan.+Jonkun+ajan+päästä+Kasper+soitti+ja+kertoi,+että+Mike+on+hänen+kumppaninsa,+jonka+kanssa+hän+on+asunut+jo+pidemmän+aikaa.+Nyt+sitten+vasta+päättelin+sikarijämien+arvoitusta.Seuraavana+kesänä+sitten+tapasin+Miken.+Hän+oli+sellainen+nörtinnäköinen+heppu+epätasaisesti+leikatuine+hiuksineen+ja+partoineen.+Söpö+peikkokundi+ja+niin+sydämellisesti+hurmaavainen+että+varmasti+Kasper+oli+kumppanistaan+hyvinkin+mielisään.+Mies+oli+Kasperin+tavoin+oikein+hyvän+hengen+luoja.+Kumpaisenkin+miesten+olemus+ja+rakkaus+säteili+mielihyvää.+En+ollut+ollenkaan+mustasukkainen+ja+katkera,+vaikka+olin+kolmantena+pyöränä+näiden+homojen+kiihkeässä+parisuhteessa.+Pojat+antoivat+minunkin+maistaa+millaista+on+olla+hyvässä+seurassa.+Sain+mitä+halusin+ja+annoin+mitä+pystyin.+Pesin+kummankin+miehen+hiukset+ja+parrat.+Tunsin+sormieni+välissä+heidän+karkeat+pitkät+partakarvat.+Kuivasin+ne+ja+kampasin+ne+samoin+kuin+hiuksensakin.+Kullini+jökötti+pitkän+aikaa+aivan+kivikovana+kun+tein+näitä+palveluksia.+Mike+otti+kaluni+suuhunsa+ja+imaisi+sen+jälleen+pehmeäksi.+Taas+hetken+päästä+kullini+alkoi+jälleen+seisomaan.+Avustin+miesten+välisessä+seksissä+aina+välillä+työntämällä+heidän+seisovaa+kulliaan+aina+vastaanottavan+miehen+pyllyyn.+Minäkin+välillä+sain+olla+antavana+tai+ottavana+puolena.Tuon+päivän+jälkeen+tunsin+miten+olin+saanut+itseeni+rautaisannoksen+hyvää+energiaa,+mutta+alapääni+oli+aika+herkkä+koska+jouduin+pitkiäkin+aikoja+pitämään+kullini+seisontatilassa.+Katselin+miten+Mike+ja+Kasper+suutelivat+intohimoisesti.+Olin+kuin+kärpäsenä+katossa+ja+heidän+poistuttua+taustalle+lemmiskelemään+intiimisti+jouduin+kädelläni+poistamaan+peniksestäni+suuremmat+paineet.+Vaikka+täälläkin+toimin+Kasperin+ja+Miken+miespalvelijana+sain+kuitenkin+välillä+kiihkeitä+tunteita+olemalla+kahden+karvaisen+peikkopojan+käsittelyssä.Mike+oli+kotoisin+Amerikasta+eikä+kovin+montaa+sanaa+suomea+osannut.+Yritin+keskustella+hänen+kanssaan+englanniksi,+mutta+elekielellä+useinkin+toimitin+intiimimmät+asiani.++Mike+kävi+eteisessä+välillä+polttelemassa+sikaria+aina+välillä+ja+jätti+sen+tuhkakuppiin+pitkiksi+ajoiksi+sammumaan.+Joskus+vedin+kevyet+savut+ennen+kuin+sikari+oli+sammumassa.+Sikari+oli+hyvänmakuista+sätkiin+tottuneelle.+miesten+lähdettyä+usein+keräsin+sikarintumpit+talteen+ja+polttelin+jämät+piipussani.+Usein+jämästä+lähteneet+savut+olivat+aivan+voimakkaita.++Kasper+ei+tupakoinut+ollenkaan,+mutta+oli+kuitenkin+tottunut+Miken+voimakkaaseen+tuoksuun,+mutta+miesten+välinen+rakkaus+ei+haitannut+mitään+pienistä.
  6. Kiitos!