Vapaa kuvaus

Aloituksia

245

Kommenttia

4572

1. Sori+nm+justjust,+kun+laitan+lusikkani+soppasi.+:)"Miks+pitäs+riittää,+kun+et+edes+näe+mitään+tyytymättömyyttä?"Miten+näkymätöntä+pitäisi+pitää+totena+tai+olemassa+olevana?++Samahan+se+sitten+on,+pitääkö+sitä+maapalloa+kiertävää+teekannuakin+totena,+jos+sinä+uskot+siihen.+Sinun+kylläkin+pitäisi+ne+todiseet+antaa+siitä,+mitä+muut+eivät+näe."Miksei+sitä+sitten+käytetä+yleisemminkin+"ehkäsynä"+jos+ei+siinä+kerta+useimpien+mielestä+oo+mitään+moraalisesti+arveluttavaa+ja+väärää?"Koska+ehkäisy+on+paljon+paljon+helpompaa+ja+kivempaa+kuin+abortti.+Tosin+hormonaalinen+ehkäisy+aiheuttaa+terveysongelmia,+eikä+kaikille+sovi.+++Ehkäisyyn++pitäisi+kannustaa,+(varsinkin+kondominkäyttöön)+ja+se+pitäisi+kustantaa+halukkaille+ilmaiseksi.+++Legenda+mukavuusabortista+on+vain+abortinvastustajien+propagandaa.
  2. 1.++"Lailla+ei+ole+ihmiselämän+alun+kanssa+merkitystä,+on+se+laki+tiukka+vai+löysä.+2.++"Kaikkien+lukemieni+luotettavien+lähteiden+mukaan+ihmisyksilön+elämän+katsotaan+alkavan+hedelmöityksestä++2.a+++ja+sitä+elämää+ei+haluta+katkaista+mukavuudenhalusta,+3.b+ei+omalla+eikä+toisten+kohdalla.+"-+1.+Totta.+Laista+ei+riipu+haluaako+nainen+keskeyttää+raskauden+vai+ei+tai+raskautuuko+nainen+vai+ei.+Kaikki+tieto+maailmassa+tukee+tätä+johtopäätöstä.++-+2.++Totta,+tosin+ihmisyksilön+elämä+alkaa+tosin+jo+kiveksissä+ja+munasarjoissa,+joka+on+yksi+kehitysvaihe+ihmisyksilön+elämässä.++Alkio+ei+ilmesty+kohtuun+tyhjästä.+Tosin+väitetään,+että+2018+vuotta+sitten+näin+kerran+tapahtui,+mutta+kaikki+tietävät+sen+tarinaksi,+johon+jotkut+kyllä+ilmeisesti+uskoo,+vaikka+tietää+sen+täysin+fysiikan+ja+biologian+lakien+vastaiseksi.-+2.+a.+++Kuitenkin+abortinvastustajat+väittää,+että+suurin+osa+aborteista+tehdään+juuri+mukavuudenhalusta-+2.+b.+++Jokainen+ajattelee+omasta+raskaudestaan+eri+tavalla+kuin+toisten+kohdalla+siksi,+että+yleisellä+tasolla+mielipiteitä+raskaudesta+ja+lisääntymisestä+muokkaa+omat+moraali-ideaalimallit,+kun+taas+henkilökohtaisella+tasolla+ne+unohdetaan+ja+mielipiteet+muokkautuu+vain+omien+intressien+ja+resrussien+mukaan.++Esim.++abortointia+voi+pitää+moraalisesti+vääränä,+mutta+itse+tekee++ilman+mitään+moraaliristiriitaa++abortin+myöhäisraskaudessakin,+kun+tulossa+olisi+vammainen+lapsi.+Kun+halutaan+itse+täydellinen+vauva,+mukavuuslapsi.
  3. "Kukaan+ei+ole+homojen+kimpussa,+vaan+sen+naurettavuuksiin+yltyneen+hurmoksellisen+propagandan,+jonka+vallassa+media+ja+päättäjätkin+tuntuu+nykyisin+olevan.+Tiesitkö+että+monet+homot+itsekin+on+juuri+tästä+syystä+vastustaneet+esim.+"tasa-arvoista"+avioliittoa?+"Nyt+tuot+sitten+todisteita+siitä,+että+homot+on+itse+vastustaneet+tasa-arvoista+avioliittoa+=)+Kuinka+monet,+tuotko+siitä+todisteet.+Lukuja+mielummin.+++Ymmärrän+kyllä+tuon+mekanismin,+että+jotkut+ihan+yhteiskuntarauhan+ja+yksityisyyden+suojan+nimissä+haluaa+pysyä+hiljaa,+ettei+tulisi+mätää+kananmunaa+naamaan,+jota+on+aina+odotettavissa+tällaisissa+seksuaalisuuteen+liittyvissä+asioissa.Näinhän+naisetkin+olivat+ennen+samalla+asialla.+Esitaistelijat,+rohkeat+ihmiset++ja+ihmisoikeuspioneerit+saavat+aina+sen+kuran+niskaan.+Toiset+tulee+hiljaa+takana,+ja+nauttii+sitten+niiden+taistelijoiden+aikaansaamista+hedelmistä.+Mökin+Mantat+ei+uskaltaneet+olla+miehiään+vastaan+hellan+ja+nyrkin+ja+sen+pakkoseksin+ja+pirttiviljelypakon+välissä,+kun+taas+oppineet+ja+rikkaammat+uskalsivat+sen+yhteiskunnallisen+aseman+suojissa+toimia+oikeustaistelijoina.++Yleisen+ja+yhtäläisen+äänioikeuden+taistelujen+aikaan+tämä+näkyi+selvästi.+Alunperin+säätynaiset+alkoivat+toimia+äänioikeuden+puolesta.+Rintamaan+liittyivät+työläisnaiset+ja+sitä+mukaa+äänioikeudesta+pääsivät+nauttimaan+myös+säätyjen+ulkopuoliset+miehet,+rengeistä+alkaen.+Naiset+taistelivat+köyhille+miehillekin++ihmisoikeudet.+:)
  4. Minä+itse+pidän+aborttipropagandana+vain+yksinkertaisesti+sitä,+että++annetaan+vääriä+tietoja+abortista,+sen+suorittamisesta+ja+vaikutuksista.+Ja+kuten+olen+itsekin+tutkimustietoa+tarkistamalla+olen+todennut,+että+ihan+lääketieteellistä+tutkimusta+käytetään+siten,+että+väitetään+jonkun+tutkimuksen+mukaan+abortin+aiheuttavan+jotain+epätoivottuja+seurauksia,+vaikka+ko+tutkimus+juuri+osoittaa+päinvastaisen+tuloksen+tai+on+täysin+neutraali+asian+suhteen.++Uskomuksiin+ja+uskontoihin+perustuvan+taas+jokainen+tietää+höpöksi,+jos+ei+henkiolentoihin+itsekään+usko.+Uskonnolliseksi++propagandaksi+voin+kyllä+lukea+sen,+että+uskonopin+nimissä+julistaa+jotain+tiettyä+kohtaa+uskonnossa,+millä+voi+lyödä+toisia+ja+siten+asettua+uskontonsa+ylimmäksi+tuomiovallan+toimeenpanijaksi++jopa+sen+Jumalan+yläpuolelle.++Esimerkiksi+jos+kristinoppi+ja+Raamattu+sanoo,+että+ainoa+synti,+mitä+Jumala+ei+anna+anteeksi+on+Pyhän+Hengen+pilkka+joku+voi+kuitenkin+omien+oppiensa+vastaisesti+väittää,+että+Jumala+ei+anna+aborttia+anteeksi+vaan+saa+siitä+rangaistuksen+mutta+ei+niin+kauheasti+perkkaa+niitä+omia+tukkeja+silmistään."Jokainen+abortin+tekevä+nainen+on+syyllinen+murhaan+Jumalan+edessä+ja+tulee+saamaan+siitä+rangaistuksen+viimeisellä+tuomiolla.++KK+6.+maaliskuuta+kello+18:31"Edellä+mainittua+ei+löydy+Raamatusta,+eli+on+silkkaa+propagandaa+ja+eksytystä.++Tämä+taas+on+suoraan+Matteuksen+evankeliumista:+"Älkää+tuomitko,+ettei+teitä+tuomittaisi,++sillä+millä+tuomiolla+te+tuomitsette,+sillä+teidät+tuomitaan;+ja+millä+mitalla+te+mittaatte,+sillä+teille+mitataan.+(Matt.7)
  5. "Ilmeisesti+myös+se+sinun+kaipaamasi+"apu+eettiseeen+pohdintaan"+tarkoittaisi+sitä,+että+ihminen+ohjattaisiin+jättämään+abortti+tekemättä.+Eikö+niin?+Eli,+olisi+lopulta+olemassa+vain+yksi+eettisesti+"kestävä"+päätös+-+se+sinun+hyväksymäsi.+"Tämähän+on+ihan+se+ehkäisykieltoasiamiehen+vakioteesi:+Naiset+ei+pysty+tekemään+itsenäisiä+päätöksiä,+eikä+naisten+tule+antaa+edes+tehdä+sellaisia.+:)+Koska+naisten+ajatukset+on+jostain+toiselta+planeetalta+(venuksesta+taisi+mainita),+ei+niitä+tarvitse+kuunnella.Oikeastaan+ehkäisykieltoasiamies+kunhan-kemppainen+voi+kuitenkin+tosiasiassa+päättää+vain+omasta+abortistaan,+jättääkö+sen+tekemättä+vai+ei.+++Siten+voi+sitten+lukea+itsenä+osaksi+sitä+aborttitilastoa,+jonka+mukaan+abortti+on+harvinainen+asia+Suomen+väestössä,+varsinkin+seksiä+harrastamattoman+miesväestön+keskuudessa.+:)++Mutta+jotta+puhdistaisin+ansaitsemattoman+maineeni+abortin+edistäjänä,+sanoisin+nyt+sinulle+kunhanvastaan,+että+ehdottomasti,+sinun+täytyy+kyllä+synnyttää.+Älä+harkitse+missään+tapauksessa+aborttia,+sillä+se+on+sinulle+täysin+väärin!+Toki+jollekin+muulle+se+on+oikea+ratkaisu,+mutta+se+ei+kuulu+tähän.
  6. "Missä+vaiheessa+abortin+kannattajien+mielestä+ihminen+saisi+ihmisarvonsa?+Silloinko,+kun+ihmisalku+alkaa+näyttämään+ihmisen+muotoiselta?+"En+ole+abortin+kannattaja,+mutta+olen+aborttioikeuden+kannattaja.+++Ja+olen+ehkäisyn+suosija.+En+ehkäisykieltojen+suosija.+:)+Minusta+sikiö+saa+ihmisarvonsa+silloin+kun+se+selviää+kohdun+ulkopuolella,+eikä+ole+siis+enää+riippuvainen+naisen+elintoiminnoista.++Siihen+liittyy+kyllä+kehittynyt+aivotoiminta,++mikä+ihmisestä+tekee+ihmisen.++Joku+kirjoitteli+toisessa+ketjussa,+että+joku+tuttavansa+on+synnyttänyt+lapsen,+joka+on+kuin+aikuinen+solumöykky,++joka+ilmeisesti+ulkoisesti+muistuttaa+ihmistä,+mutta+aivot+on+vammautuneet+tai+ne+on+alikehittyneet+niin,+ettei+mitään+ihmisten+välistä+vuorovaikutusta+ole+eikä+tule.++Sellainen++pärjää+kyllä+ilman+naisen+kehoa,+mutta+se+ei+koskaan+tajua+elämää,+ihmisiä+eikä+reagoi+mihinkään.+Sydän+silti+lyö+ja+hengittää.+Tai+niistä+ei+ollut+tuossa+tietoa.+Mutta+olen+itse+nähnyt+tapauksen,+joka+on+tuon+kaltainen.++15+vuotias+lapsi,+joka+on+sokea,+kuuro+eikä+reagoi+mihinkään,+syö+syötettynä+ja+nieleekin+väliin+jotain+koska+refleksit+toimii+mitä+tarvii+hengittämiseen+ja+em.+toimintoihin.++Tallaiset+tapaukset+olisi+ennen+muinoin+laitettu+petojen+ruuaksi,++tai+surmattu+heti+synnyttyään+mutta+tämä+ihmisoikeuslainsäädäntö+vaatii+pitämään+tällaisetkin+hengissä,+vaikka+tällaisista+on+miljoonakulut,+sitoo+henkilökuntaa+eikä+tällainen+ihminen+tuota+koskaan+mitään.Antaako+abortinvastustaja++esim.+70+kiloiselle+solumöykylle+ihmisarvon+vai+joutaako+sellaisen+abortoimaan+jos+on+tiedossa+että+mitään+vuorovaikutusta+ei+tule+olemaan+kenenkään+kanssa?+Vai+onko+se+sitten+ollenkaan+murha+tai+väärin?