Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

724

  1. Sepolla on näköjään maaninen vaihe menossa. Tällä kertaa hihhuloidaankin Debian testingiä, eikä Windowsia. Täytyy varmaan taas määrätä elektrokonvulsiivista hoitoa.