Kyllä tämä Karin tilanne jo pistää miettimään, että mitä tässä enää voi tehdä. Vielä kaksi (2) vuotta sitten otin Karin puheet edes jotenkin vakavasti.
Silloin jo yritin selittää Karille, miten MTV-katsomon saa toimimaan Linuxissa, mutta samat jutut näyttävät jatkuvan vieläkin!
Mitä tässä enää voi tehdä - koko lääketiede on voimaton tälläisen tapauksen edessä!
No voi jumalauta!
6
166
Vastaukset
Mitäs sä siinä oikein yrität. Kari on oikein mukava ja järkevä Windows herrasmies. Sä oot itse kummallinen ja sellainen omituinen gay-mies, että kyllä mä ennemmin karia uskon, kun sua!
- vanha-sanonta
Missä windows, siellä kehutaan itseään.
Itsehän panet jokaiseen viestiisi pakollisen vastauksen, oon mä senkin huomannut.
Ehkä Karia on lapsuudesta asti varjeltu kaikenlaisilta epäonnistumisilta ja siten hän on päässyt kasvamaan uusavuttomaksi. Lopulta hän yritti asentaa Ubuntua tietokoneelleen. Sen seurauksena hän uskoi tietokoneestaan rikkoutuneen kiintolevyn.
Hänelle yritettiin kyllä selittää, että se ei ole minkään käyttöjärjestelmän vika, jos hänen tietokoneensa on rikki tai hän kuvittelee sen olevan rikki, mutta turhaan. Kari ei suostunut näkemään itsessään mitään vikaa tai epätäydellisyyttä, ja siitä alkoikin sitten Linuxin vastainen ristiretki. Häntä alettiin lopulta pitää trollina, mutta hän taitaa itse ihan tosissaan uskoa juttuihinsa!- Siinäpä_Mikalle_totuus
Eihän se linuks mandrake särkenyt teidän mielestänne levyasemiakaan, vaikka jostain syystä Windows EI NIIN TEHNYT....†
Kyllä se niin vaan on, että tubutin hitsaa prossut, särkee levyasemat, tuhoo kiintolevyt ja silleen.....†
Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
Yhteistyö on kannattanut!
Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin. Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows! Siinäpä_Mikalle_totuus kirjoitti:
Eihän se linuks mandrake särkenyt teidän mielestänne levyasemiakaan, vaikka jostain syystä Windows EI NIIN TEHNYT....†
Kyllä se niin vaan on, että tubutin hitsaa prossut, särkee levyasemat, tuhoo kiintolevyt ja silleen.....†
Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
Yhteistyö on kannattanut!
Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin. Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows!Asemaparkahan särki itsensä, kun sen käskettiin pyyhkiä välimuistinsa: standardikomento, jota Windows ei sattunut käyttämään.
Kari-parka puolestaan keksii itse höpövalheita, kun ei mitään uudempaa tapausta löydä.
Onneksi laitevalmistajat tekevät yhteistyötä Linux-kehittäjien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita ilman Microsoftin ultra-vakoilevaa kurttausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308