Kyllä tämä Karin tilanne jo pistää miettimään, että mitä tässä enää voi tehdä. Vielä kaksi (2) vuotta sitten otin Karin puheet edes jotenkin vakavasti.
Silloin jo yritin selittää Karille, miten MTV-katsomon saa toimimaan Linuxissa, mutta samat jutut näyttävät jatkuvan vieläkin!
Mitä tässä enää voi tehdä - koko lääketiede on voimaton tälläisen tapauksen edessä!
No voi jumalauta!
6
233
Vastaukset
Mitäs sä siinä oikein yrität. Kari on oikein mukava ja järkevä Windows herrasmies. Sä oot itse kummallinen ja sellainen omituinen gay-mies, että kyllä mä ennemmin karia uskon, kun sua!
- vanha-sanonta
Missä windows, siellä kehutaan itseään.
Itsehän panet jokaiseen viestiisi pakollisen vastauksen, oon mä senkin huomannut.
Ehkä Karia on lapsuudesta asti varjeltu kaikenlaisilta epäonnistumisilta ja siten hän on päässyt kasvamaan uusavuttomaksi. Lopulta hän yritti asentaa Ubuntua tietokoneelleen. Sen seurauksena hän uskoi tietokoneestaan rikkoutuneen kiintolevyn.
Hänelle yritettiin kyllä selittää, että se ei ole minkään käyttöjärjestelmän vika, jos hänen tietokoneensa on rikki tai hän kuvittelee sen olevan rikki, mutta turhaan. Kari ei suostunut näkemään itsessään mitään vikaa tai epätäydellisyyttä, ja siitä alkoikin sitten Linuxin vastainen ristiretki. Häntä alettiin lopulta pitää trollina, mutta hän taitaa itse ihan tosissaan uskoa juttuihinsa!- Siinäpä_Mikalle_totuus
Eihän se linuks mandrake särkenyt teidän mielestänne levyasemiakaan, vaikka jostain syystä Windows EI NIIN TEHNYT....†
Kyllä se niin vaan on, että tubutin hitsaa prossut, särkee levyasemat, tuhoo kiintolevyt ja silleen.....†
Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
Yhteistyö on kannattanut!
Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin. Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows! Siinäpä_Mikalle_totuus kirjoitti:
Eihän se linuks mandrake särkenyt teidän mielestänne levyasemiakaan, vaikka jostain syystä Windows EI NIIN TEHNYT....†
Kyllä se niin vaan on, että tubutin hitsaa prossut, särkee levyasemat, tuhoo kiintolevyt ja silleen.....†
Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
Yhteistyö on kannattanut!
Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin. Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows!Asemaparkahan särki itsensä, kun sen käskettiin pyyhkiä välimuistinsa: standardikomento, jota Windows ei sattunut käyttämään.
Kari-parka puolestaan keksii itse höpövalheita, kun ei mitään uudempaa tapausta löydä.
Onneksi laitevalmistajat tekevät yhteistyötä Linux-kehittäjien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita ilman Microsoftin ultra-vakoilevaa kurttausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654