Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo2
profiilit
kookoo2
kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+"Hannu+ja+Kerttu"-satu+väärennös+alkuperäisestä+"Hänsel+und+Gretel"+sadusta?
On+ihan+sama+mikä+satuversio++satuolento+jessulista+on+väärennös.
31.08.2020 00:19
KAIKKI +tekeminen satuolennon+kunniaksi?++Myös+suhnaaminen?
26.08.2020 23:37
Ihan+kohtuullista+jt+huumoria+tuo+aloitus.+Etenkin+tämä+oli+hauskasti+valehdeltu:+"Se+merkitsee+juoppouden+ja+sukupuolisen+moraalittonuuden+korvaamista+rehellisellä,+kunniallisella+käytöksellä+"+.
26.08.2020 23:35
Jessuli+ei+käskenyt+tai+ollut+käskemättä+yhtään+mitään.+Katsos+satuolennot+eivät+sellaiseen+kykene.
26.08.2020 10:16
Ehei.+Kyllä+Tyrnävällä+on+lukuisia+taloja,+jotka+ovat+syntyneet+itsestään.+Mutta+sen+sijaan+ulkohuussit+on+älykästä+henkisttyytyetyä+suunnittelua.+Tiedän+mm.+pari+jessulin+suunittelemaa+huussia+Kärsämäellä+ja++pyhä+henki+on+suunnitellut+kaikki+Petroskoin+yleiset+käymälät.+Mukana+myös+haju.+Ja+aaprabam+on+suunnitellut+Petroskoin+punalipun+kaalikombinaatin+käymälän.
24.08.2020 13:44
Minulla+onkin+erinomaisen+harvinainen+kyky+ja+henkistyttetty++viisaus+selittää+raamattua+oikein.+Juuri+niiku+jeesus+selittäisi.
19.08.2020 12:49
Kommentoin+kyllä,+mutta+juuri+nyt+vaikuttaa+siltä,+että+minulta+putkahtaa+kohta+kakka+pyllystä+käsin.+Ajattelin+mennä+WC:hen.+Onko+ratkaisuni+raamatun+mukainen?+Onhan?+Pikaista+vastausta+pyytäen.
18.08.2020 00:27
Tositositosiuskonto+taas+kunnioittaa+EVVK , OOOÖÖÖ JA ÖÖÖÖÖH. Sekä+myös+ÖÖÖÖ+ja+PÖÖÖÖ.+Ja+sitten+tietysti+OJOJIBIGFFÖÖ+ja+ÖÖKOI+B.
16.08.2020 20:13
Silloin+kun+minä+loin+maan,+kasvit+ja+karvaiset+elikot+vuonna+4004,+niin+kyllä+se+kesti+juurikin+kuusi+päivää.+Vähän+se+kiirutta+piti,+mutta+kyllä+kuusi+päivää+riitti.+Se+jälkeen+lähdimme++pyhän+hengen+kanssa+ottamaan+parit+huurteiset+taivaan+bubpiin.+Silloin+tuli+puheeksi,+että+tarvitsisiko+vielä+luoda+jotain.+Silloin+Dionysos,+joka+toimi+taivaan+bubpin+baarimestarina,+ehdotti+oliota,+joka+olisi+ihmisen+ja+apinan+välimuoto.+Minusta+se+oli+oiva+ehdotus,+ja+niin+minä+loin+uskiksen.
12.08.2020 22:43
Kylläpä+teitä+kuolevaisia+askarruttaa+kummat+asiat.+Onneksi+meillä+demoneilla+ei+ole+tuollaisia+huolia.+Minä+tiedän+varmasti,+mitä+teen+kun+lopettelen+demonin+hommat.+Kun++9675+vuoden+kuluttua+jään+eläkkeelle+niin+asustelen+demonien+vanhainkodissa.+Siellä+voi+harrasta+henkisiä+harrastuksia:+muun+muassa+pelaamme+räsypokkaa+ja+vähän+muutakin+isotissisten+piukkojen+pimujen+kanssa.+Niillä+on+kiva+maallisilta+naisilta+puuttuva+ominaisuus:+ne+avaavat+kyselyaukon+vain+kun+saavat+luvan.++Erittäin+suosittua+on+myös+ampua+salamoita+valtakunnan+saleihin.+Se+demoni,+jolla+on+paras+sihtaus,+saa+palkinnoksi+uskiksen+esinahasta+tehdyt++raappahousut.
11.08.2020 02:41
Ei+ole+murhapolttoa+laissa.+Se+sisältyy+nykyisin+rikosnimikkeeseen++tuhotyö+.
17.06.2020 09:11
Minua+kiinnostaa.+Kerro+nyt+ainakin+rasvaisimmat+yksityskohdat+jt-jumalattomuudesta+Pöytyällä.+Niiku+karvat+ja+tissitkii+mukaan+lukien.
16.06.2020 17:47
Oho.+Lipsahti+yllä+oleva+viesti+ilman+kirjautumista.+Saatanalla+varmasti+sormensa+pelissä,+sillä+yrittää+estää+kookoo2+maailmanlaajuisen+hyvän+sanoman+levittämistä.
14.06.2020 04:52
Kuule+kirjoittaisit+ensin+itse+oikein.+Pilkku+tulee+näin,+eikä+näin+,tollo.+Eikä+se++myöskään+tule+näin+,++uskis.+
Lisäksi+jos+laittaa+korkin+pulloon,+niin+sen+laittaa+silloin+pullon+sisälle.+Minkä+vai+tollo+potuntervaaja+tekee.+Älykkäämmät+ja+kirjoitustaitoiset+kehottavat+laittamaan+korkin+kiinni.
Ja+sekin+on+minulle+turha+kehotus,+koska+en+käytä+mitään+kahvia+voimakkaampaa+stimulanttia.
02.06.2020 16:14
10+kaloria+katoaa+rektumista+käsin+kohti+taivasta+jo+parilla+suhnulla.+Tämä+oli+varmastikkin+aloittajan+jutun+clue.
31.05.2020 19:46
Joo.+jt+Nykynuoret+on+niin+herkkähipiäisiä.+Valittavat,+ettei+rektum+kestä+jt+lahkon+vaatimaa+alituista+suolikaasun+päästämistä.+Kyllä+se+ryppyreikä+siittä+karaistuu,+kun+vaan+puree+hammasta+ja+antaa+päästä+pyrstökaasua,+niiku+samaan+malliin+kuin+ruttervoorti+kankkusessa+peetelissä+tai+mooses+Epytgkin+pyramiitin+yleisessä+käymälässä.
31.05.2020 08:06
Yksi+asia+on+varma+harman+jälkeenkin:+pyllyt+laulaa+entiseen+malliin.+Ehkä+jopa+paremmin;+onhan+silloin+paratiisi.+Ja+koska+vain+jt+ovat+jäljellä,+eli+muutama+miljoona,+niin++pyllykaasun+laatu+korvaa+määrän.
Onko+muuten+tietoa+kuinka+kauan+jt+saavat+huilata,+ennen+kuin+kenttäily+taas+alkaa.+Tarvitseehan+jeesus+ja+YHWH-setä+silloinkin+rahuskia+ja+tyhmiä+seuraajia.
30.05.2020 17:58
Tässä++ylensyönnin+ja+juoppouden+tuomitsemisessa+on+sellainen+ristiriita,+että+juuri+nuo+aikaaansaavat+keholle+parhaimmat+edellytykset+peräilman+päästelyyn.+Sekä+vielä+ikään+kuin+poonusksena+kaunisäänisimmät+ja+pisimmät+suhnut.+Puhumattakaan+tuoksusta.+Ei+sillä+ruokaynpyrän+kaninrehulla+mitään+jeesukselle+otollista+suolikaasua+kehity.+Kyllä+näin+on.+Myös+proveetat+ja+Epytkin+vaaraon+haaremin+eunukkkivartiat+ovat+samaa+mieltä+kookoo2+kanssa.
28.05.2020 11:35
Olen+kookoo2.+Minä+en+usko+satuolentoihin.+YHWH-setä,+jessulit+sun+muut+aaprabamit+ovat+satuolentoja.+Siionin+Suolikaasua+isolla+äänellä+toivottaen+ja+aamen.
27.05.2020 11:30
Tuo+on+yksi+osa+jt+täysjäseneksi+hyväksymisriittiä.+Seuraava+osa+on+tärkein,+eli+suolikaasun+laskeminen.+Se+täytyy+tehdä+ehdottomasti+oikein+ja+raamatun+mukaisesti.+Kyseisessä+riitissä++on+laskettava+peräilmaa+pilkulleen+vanhimman++ohjeiden+mukaisesti.+Lukuisat+kokelaat,+jotka+ovat+suhtautuneet+tähän+riitin+osaan++kevytmielisesti+ovat+reputtaneet+ja+jotuneet+annetuksi+Saatanalle.
24.05.2020 23:42
25 / 184