Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo2
profiilit
kookoo2
kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Suku+määräsi+,+kelle+tyttö+meni"
Ilmankos+syntyi+vuosisataisia+sukujen+välisiä+verikoston+perinteitä,+kun+linkaistiin++oikein+kiukkuinen+ja+vit**umainen+morsio+toisen+suvun+kiusaksi+kunnon+kamelin+sijaan.
02.02.2020 23:34
Sillä+raamattua+tulisi+lukea+päällään+seisten+peräilmaa+laskien,+1914+sekunttia+keskiyön+molemmin+puolin.++Näin+sitä+lukivat+jt-onanistimunkit+jo+keskiajalla.+Ja+hehän+olivat+ensimmäisiä+jt+Penissylvaaniassa+Ameriikassa,+vaikka+Ameriikkaa+ei+vielä+ollut+edes+löydetty.+Samoin+-kuten+tuosta+viisaammat+jo+kykenevät+päättelemäänkin-+on+syytä+syödä+ennen+1914++sekunnin+lukutuokiota+runsaasti+kurnaalia+ja+hernevelliä+monta+lautasellista,+jotta+jt-onanistimunkkien+tapoja+vaalien,+irtoaa+hartaalta+lukialta+runsaasti+suolikaasua.
02.02.2020 00:03
Paratissiissä+kikkeli+surkastuu+poijjes,+joten+avioliitto+noin+panomielessä+ei+tule+kyseeseen.+Näin+sanovat+sekä+profeetat,++kaldelaiset+savitaulut+ja+pyramiitin+papyyrykset+yhtäpitävästi.+Lisäksi+pyhien+kirjoitusten+mukaan,+jos+täytyy+sen+saman+harpun+kanssa+muhinoida+ei+se+olisi+mikään+paratiiissi.
01.02.2020 23:38
Tästä+asiasta+ei+ole+juuri+mediassa+puhuttu,+mutta+kiinan+sana+"korona"++merkitsee+suolikaasua.+Eli++YHWH-setä+on+viisaudessaan+luonut+kyseiseen+viheliäiseen+tautiin+sairasta+piristävän+ulottuvuuden,+nimittäin+peräilman.+On+todettu,+että+kun+sairaalle+vielä+syötetään+hernevelliä+ylimäärin,+niin+kehittyvä+runsas+ja+äänekäs+suolikaasu+piristää+ja+vahvistaa+potilasta+niin,+että+juuri+kukaan+ei+kuole+menetettyään+henkensä.
01.02.2020 04:54
Salin+mukana+tulee+kaupanpäällisinä+Peetlehemin+seimestä+löytynyt+jeesuksen+käytetty+vaippa+ja+toiseksi+viimeisellä+aterialla+käytetyt+kumiteräsaappaat.
31.01.2020 22:32
Tuon+kaltaista+on+sattunut+myös+Suomessa+Peräsuolijoella.+Nimittäin+kirkonkirjoista+ja+tarkasti+ja+henkisttyttyneesti+raamatun+danielin+kirjaa+lukien+löytyy+tapaus+vuodelta+1914,++jossa+suunnaton+heinäsirkka-+ja+varisparvi+söivät+yhdessä+vuosiviikossa+kaikki+pitäjän+kumiteräsaappaat+suihinsa.+Ja+sehän+oli+katasttrooffi+seudulle.+Siinä+sivussa+pistelivät+poskeensa+myös+kaikki+kuivamassa+olleet+tervatut+potut.+Ja+siitähän+seurasi+nälänhätä,+mutta+kaikkeinsta+pahimnpana+vitsauksena+peräsuolijokelaiset+kokivat++suolikaasun+päästelyn+ehtymisen.+Mutta+onneksi+Borneon+jalo+kunikas+Huspati-Hutaa+kuuli+asiasta+ja+lähetti+avuksi+parikymmentä+tonnia+Pataattipottuja.+Sekä+tapiirin+nahkaa+ja+kautsua,+joista+saatiin+valmistettua+uudet+kumiteräsaappaat+pitäjäläisille.+Mutta+kaikkeinsta+tärkeimpänä+pataattipotut+saivat+suolistokaasut+jälleen+ilahduttamaan+peräsuolijokelaisia+ja+usko+jessulin+ja+tulevaisuuteen+palasi.
29.01.2020 22:24
Uutta+valoa+tulossa+nisankuussa.+Arkleogoogit+on+henkisttyytneesti+löytäneet+hieroglyyvipapyyryksen+pyramiitdista+Epytgistä,+ja+sitä+tulee+jt+seurakuntien+tarkkaakin+tarkemmin+noutattaa.+
Papyyryksessä+vaaraon+lempipaviaani+tilittää+tuntojaan+hovin+pukeutumiskoodista.+Se+valittaa+sitä,+kun+joutuu+pitämäänrokodiilinnahkaisia+pussihousuja+ja+aapihärjännahkaisia+onaniarukkasia,+vaikka+ne+ovat+karvaiselle+eläimelle+kuumat+ja+epämukavat.+Ja+onnistuu+se+ilmankin.+Jalo+vaarao,+jolla+oli+viisas+itämainen+katse,+katsoi+säälivästi+lempipaviaaniaan,+ja+sydämmmensä+heltyi.+Ja+hän+käski+kirjurin+paikalle,+ja+muutti+samointein+hovin+pukeutumiskoodia,+siten+että+kaikki+karvaiset+luontokappaleet+olivat+siitä+vapautettuja.
Tätä++ohjetta+siis+tulee+kaikkien+jt+nisankuusta+etiäpäin+tarkoin+noutattaa,+tai+jeesus+tulee+ja+ottaa+niskottelialta+poijjes+suolikaasun+riemulahjan+kokonaiseksi+vuosiviikoksi.
26.01.2020 05:38
Ei+heillä+aivan+totaalisen+ankeaa+ole.+Nimittäin+he+hauskuuttavat+toisiaan+ja+jessulia+taivaassa+siionin+suolikaasua+runsaasti+ja+äänekkäästi+päästelemällä.+Sellaisen+salilla+pidetyn+suhnusession+jälkeen+on+kuulemma+ihanan+henkistyttetty+olo+ja+naama+on++kuin+hangon+keksi.
22.01.2020 13:11
Ei+Kärsämäen+Pallinaama-Perttikään+hävennyt.+Häneltä+muuten+kannattaisi+kysyä+v.1914+sukupolvesta.+Hänet+tapaa+varmimmin+silloin+kun+hän+toimii+junanlähettäjänä+Kärsämäen+asemalla,+silloin+kun+ei+toimi+jt+vanhimpana.+Hän+on+henkisttyttetytysti++lähetellyt+junia+itse+tehdyllä+ja+väritetyllä+pahvisella+"tikkarilla"+jo+30+vuotta,+vaikkei+Kärsämäen+kirkonkylällä+ole+edes+rautatieasemaa.
22.01.2020 02:30
Tupu,+Hupu+ja+Kärsämäen+Pallinaama-Pertti+ovat+viimeiset.
21.01.2020 15:37
Mököttäminen+on+jeesuksen+Siinain+autiomaassa+palavan+pensaan+luona+jt+antamaa++koodisanastoa.++Voin+raottaa+salaisuuden+verhoa+sen+verran,+että+se+tarkoittaa+henkistyttetyä+yhteissuhnaamista.+++Sitä+suoritetaan+tarkasti+CP+russelin+pyramiidista+löytämän++kaavan+mukaisesti.+Kaava+on+alunperin+vaarao+Ramses+ykkösen+ylisuhnaaajapappien+Suhnaajien+Kirjasta.
+Kaikkeinsta+henkistyttetyin+vanhin+ottaa+kumiteräsaappaat+jaloistaan,+nousee+estradille+ja++toimii+esisuhnaajana+puhujapöntöstä+käsin.++jt+salin+puolelta+sitten+pyrkivät+jäljittelemään+mahdollisimman+tarkasti+ja+henkityyttyetysti+vanhinta.+Tätä+kaunista+riitulaaria++harjoitetaan+vähintäin+tunti+kerran+viikossa+torstaisin.+Silloin+kun+on+niin+kylmä,+ettei+ikkunoita+voida+pitää+auki,+varttikin+riittää.
20.01.2020 02:49
Vielä+vähemmän+tiedetty+asia+on+se,+miten+jessuli+valitsi+CP+russelin+seuran+Maailman+parhaaksi.+Asia+meni+nimittäin+näin.+
Jessuli+lähetti+kaikille+Maailman+uskishörhölahkoille+viestin+lähettää+edustaja+Öljymäelle+Jesrsalaimiin+nisankuun+15.+1914.+Siellä+paremmuus+ratkaistaisiin+rehdissä+ja+rehellisessä+pie*rukilpailussa.+Arvostelukriteereinä+olivat+äänekkyys,+kesto+ja+tuoksu.++Kaikki+vusku+oli+ehdottomasti+kielletty,+tai+muuten++joutuu+kiinni+jäätyään+kuuntelemaan++iäisyyden+sillitynnöriin+suljettuna+Pohjanmaan+haitarikerhojen+polkkaäänitteitä+150+desibaalin+volyymillä.++Ja+erittäin+arvovaltaisessa+ja+alan+ehdottomia+aktoriteettejä+vilisevässä+tuomaristossa+oli+mm.+jeesus+itse,+mooses,+maria,+vaarao+Tutkanhaamu+yksi,+Haamunraapi+kolmonen,+Borneon+viitakon+hallitsia+Huspati+Hutaa+yksi,+kolmasti+laulava+kukko++ja+vielä+syntymätön+äiti-teresa.++
Ja+kuten+arvata+saattaa,+CP+russell+kisan+voitti.+Hän+oli+paras+kaikilla+osa-alueilla+suvereenisti.
Näin+se+valinta+oikeasti+meni+niiku.
18.01.2020 18:32
Mitä+järkeä+on+olla+satuolennon+todistaja.+Ymmärrän,+jos+5-vuotias+lapsi+uskoo+satuolentojen+olemassaoloon.+Eikö+tuolla+jessulilla+tai++יהוה-sedällä+olisi+ollut+jo+muutama+tuhatta+vuotta+osoittaa+olemassaolonsa,+jos+olisivat+todellisia.+Mutta+hyvin+hiljaista+on+ollut.+Ihan+kuin+Tyrnävän+ryppyreikärypistämössä+konsanaan.
15.01.2020 20:00
Maailmanloppu+on+jo+siihen+mennessä+kerinnyt+tulla.+Se+järjestetään+siksi+taivaassa.+Lentolippuja+myynnissä+jo+nyt.
13.01.2020 06:23
Niin+siinäkään+jt+eivä+noudata+jessulin+käskyjä+ja+ohjeita.+Aijai.+Olen+ymmärtänyt,+että+sellainen+on+syntiä.
Matt.+10:34+"Älkää+luulko,+että+minä+(Jeesus)+olen+tullut+tuomaan+rauhaa+maan+päälle;+en+ole+tullut+tuomaan+rauhaa,vaan+miekan."
Luuk.+22:36+"Niin+hän+(Jeesus)+sanoi+heille:+...+Ja+jolla+ei+ole,+myyköön+vaippansa+ja+ostakoon+miekan."
Luuk.+12:49-51+"Tulta+minä+olen+tullut+heittämään+maan+päälle;+ja+kuinka+minä+tahtoisinkaan,+että+se+jo+olisi+syttynyt!...+Luuletteko,+että+minä+olen+tullut+tuomaan+maan+päälle+rauhaa?+Ei,+sanon+minä+teille,+vaan+eripuraisuutta."
11.01.2020 04:20
Ehei.+Niitä+ei+vaan+tuollaiset+Saatanan+vallassa+olevat+syntisäkit+näe.+Lisäksi+osa+tarkkaakin+tarkemmista+henkisttyyttetyistä+ennustuksistani+on+toteutunut+näkymättömänä.+Ehkä+epäuskosi+korjautuu,+kun+menet+Nisankuun+14.+katsomaan+kumiteräsaapas+jumala+Sepon+ilmestymistä+ja+kissan+rasvalla+voideltujen+ylöstempaisua.+Mutta+nyt+täytyy+kiirehtiä+astraalpotkukelkallani+Tyrnävän+Peräilman+Syöttöventtiilikiristämöistituutin+vanhemman+pääkiristäjä+Ruben+Vottosen+pakeille.
10.01.2020 06:35
Ok.+tämä+selvä.
Kas+kun+Himmelgerät+ei+ilmoittanut+asiasta.+Onkohan+siitä+suolikaasu+päässyt+loppumaan.+Toisaalta+onhan+se+jo+pari+tuhatta+vuotta+ollut+minulla+käytössä,+ja+beryllikiteen+painesylintrin+stefa+tai+peräilman+syöttöventtiilin+regulaattori+varmaan+vanhuuttaan+käynyt+väljäksi.+Ja+on+siitä++uusi+mallikin+tullut,+kuulemma+vallan+dikidaalikvartsi-koneella.+Olen+yrittänyt+säästää+luontoa+pitämällä+mahdollisimman+pitkään+vanhaa+mallia,+mutta+täytyy+sittenkin+pyytää+jeesukselta+uusin+malli.
09.01.2020 17:35
Pidä+kiirutta+sinne+salille+menemisen+kanssa.+Tuli+juuri+Himmelgerät-viesti+jessulilta,+että+loppiaisena+hän+tulee.
05.01.2020 23:11
Yksi+varteenotettava+nimivaihtoehto+olisi+palata+osittain+vanhaan+(raamatun+tutkiat).+Sekä+jeesus+että+kolmasti+laulava+kukkokin+pitävät+tarkkojen+tutkimusten+jälkeen+kaikkeinsta+parhaimpana:+"pehvan+tutkiat".
05.01.2020 00:50
Siis+nyt+on+löytynyt+vielä+löytymättömiä+varmoja+todisteita+tetragrammatonin+oikeasta+kirjoitusasusta+ja+lausumisesta.+Nimittäin+betuiinihintu-munkkioppilas+Rupsuanuksen+luuarkusta+on+löydetty+Kalilean+vartiotorni+vuodelta+1914+eaa.+Siinä+on+varmasti+oikeat+vokaalit+ja+sanotaan+piirrustusten+kera+aivan+selvästi+että+יְהֹוָה+kirjoitetaan+PEHVA+ja+lausutaan+Pehvah.+Tämän+suurenmoisen+löydön+jälkeen+voidaan+lopettaa+kiistely+יְהֹוָה+vokaalien+suhteen,+ja+laskea++huoletta+peräilmaa.
04.01.2020 18:19
32 / 184