Jt kokouksista ja konventeista

Anonyymi

Täällä sanottiin jokin aika sitten, että jt kokouksiin ja konventteihin ei tarvitse tulla, jos ei ole vanhoillisia vaatteita. Minä en omista sellaisia, enkä aio ostaakaan sellaisia. Joten en tule sinne.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä. En minäkään mene.
      Tietenkin jos ostavat minulle uunituoreet vanhoilliset vaatteet ja maksavat ne, niin sitten voi harkita.

• Anonyymi

He saattavat tuoda jonkun käytettyjä vanhoja vaatteita. Minä en huoli enkä ota niitä vastaan. Enkä muutenkaan sellaisia vaatteita laita päälleni. Olen opiskellut pitkään pukeutumis asioita, ja käynyt ammattilaisella tyyli konsultilla. Hän korosti ajanmukaista pukeutumista, oli tyyli mikä tahansa. Jehovan todistajat ovat 1940-luvulta.en. En pukeutumista harrastavana sellaisia vaatteita käytä.

• Anonyymi

Konventissa tehdään Jumalan Sanasta halpa-arvoista viihdettä. Raamattu ei sellaiseen neuvo.
      Mene konventtiin korkeintaan hakemaan läheisesi pois. Tonttulakki päässä

• Anonyymi

Vaikeaahan se hakeminen on jos läheiset on hypnotisoitu.

• Anonyymi

Mulla on pitkäpunttiset vaalenpunaiset mummokalsarit. Riirrääkö se jos sanoo vai tarkistetaanko?

• Anonyymi

Entäs solilaspuku? Olen sentään reservin korpraali!

• Anonyymi

Nyt tuli kirjoitusvirhe tarkoitin sotilaspuku

• Uutta valoa tulossa nisankuussa. Arkleogoogit on henkisttyytneesti löytäneet hieroglyyvipapyyryksen pyramiitdista Epytgistä, ja sitä tulee jt seurakuntien tarkkaakin tarkemmin noutattaa.
      Papyyryksessä vaaraon lempipaviaani tilittää tuntojaan hovin pukeutumiskoodista. Se valittaa sitä, kun joutuu pitämäänrokodiilinnahkaisia pussihousuja ja aapihärjännahkaisia onaniarukkasia, vaikka ne ovat karvaiselle eläimelle kuumat ja epämukavat. Ja onnistuu se ilmankin. Jalo vaarao, jolla oli viisas itämainen katse, katsoi säälivästi lempipaviaaniaan, ja sydämmmensä heltyi. Ja hän käski kirjurin paikalle, ja muutti samointein hovin pukeutumiskoodia, siten että kaikki karvaiset luontokappaleet olivat siitä vapautettuja.
      Tätä ohjetta siis tulee kaikkien jt nisankuusta etiäpäin tarkoin noutattaa, tai jeesus tulee ja ottaa niskottelialta poijjes suolikaasun riemulahjan kokonaiseksi vuosiviikoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4627
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3822
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      143
      3378
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2544
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2141
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1689
    Aihe