Täällä sanottiin jokin aika sitten, että jt kokouksiin ja konventteihin ei tarvitse tulla, jos ei ole vanhoillisia vaatteita. Minä en omista sellaisia, enkä aio ostaakaan sellaisia. Joten en tule sinne.
Jt kokouksista ja konventeista
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä. En minäkään mene.
Tietenkin jos ostavat minulle uunituoreet vanhoilliset vaatteet ja maksavat ne, niin sitten voi harkita.- Anonyymi
He saattavat tuoda jonkun käytettyjä vanhoja vaatteita. Minä en huoli enkä ota niitä vastaan. Enkä muutenkaan sellaisia vaatteita laita päälleni. Olen opiskellut pitkään pukeutumis asioita, ja käynyt ammattilaisella tyyli konsultilla. Hän korosti ajanmukaista pukeutumista, oli tyyli mikä tahansa. Jehovan todistajat ovat 1940-luvulta.en. En pukeutumista harrastavana sellaisia vaatteita käytä.
- Anonyymi
Konventissa tehdään Jumalan Sanasta halpa-arvoista viihdettä. Raamattu ei sellaiseen neuvo.
Mene konventtiin korkeintaan hakemaan läheisesi pois. Tonttulakki päässä- Anonyymi
Vaikeaahan se hakeminen on jos läheiset on hypnotisoitu.
- Anonyymi
Mulla on pitkäpunttiset vaalenpunaiset mummokalsarit. Riirrääkö se jos sanoo vai tarkistetaanko?
- Anonyymi
Entäs solilaspuku? Olen sentään reservin korpraali!
- Anonyymi
Nyt tuli kirjoitusvirhe tarkoitin sotilaspuku
Uutta valoa tulossa nisankuussa. Arkleogoogit on henkisttyytneesti löytäneet hieroglyyvipapyyryksen pyramiitdista Epytgistä, ja sitä tulee jt seurakuntien tarkkaakin tarkemmin noutattaa.
Papyyryksessä vaaraon lempipaviaani tilittää tuntojaan hovin pukeutumiskoodista. Se valittaa sitä, kun joutuu pitämäänrokodiilinnahkaisia pussihousuja ja aapihärjännahkaisia onaniarukkasia, vaikka ne ovat karvaiselle eläimelle kuumat ja epämukavat. Ja onnistuu se ilmankin. Jalo vaarao, jolla oli viisas itämainen katse, katsoi säälivästi lempipaviaaniaan, ja sydämmmensä heltyi. Ja hän käski kirjurin paikalle, ja muutti samointein hovin pukeutumiskoodia, siten että kaikki karvaiset luontokappaleet olivat siitä vapautettuja.
Tätä ohjetta siis tulee kaikkien jt nisankuusta etiäpäin tarkoin noutattaa, tai jeesus tulee ja ottaa niskottelialta poijjes suolikaasun riemulahjan kokonaiseksi vuosiviikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924627
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843822Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433378Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689