Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Seatmies
profiilit
Seatmies
Seatmies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
112
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh! Minähän en ole siis kirjailija, vaan ihan tavallinen insinööri. Eli kun kiireessä kirjoittaa, tulee virheitä. Nytkin on kahvitauko menossa. Minun äidinkielentaitoni ovat ruostuneet, koska en siis kirjoita työssäni paljoakaan, vaan lasken.
30.11.2015 08:13
Ei lailliset bordellit oikeastaan auta mamusta johtuvaan ongelmaa. Esim Afganista miehelle. He ovat tottuneet, että naisen saa raiskata tai tappaa, eikä siitä edes joudu yleensä syytteeseen. Toki jos tapat toisen miehen vaimon, saat maksaa esim. yhden vuohen siitä. Irakissa naisen hinta on yleensä kameli. Täällä Suomessa naisella on samat oikeudet kuin miehellä, elämme tasa-arvoisessa yhteyskunnassa. Tuskin nuo mamut sitä koskaan tajuavat. Se on sitä monikulttuurisuusta, vai mitä Eva Biuadet?
Lailliset bordellit voisiavat kyllä parastaan huorien elämään, mutta mamujen raiskauksia ne tuskin vähentävät.
25.11.2015 13:14
Minä ostan pukin konttiin vaimolle, luotiliivin lisäksi tuon turvasumutteen.
25.11.2015 13:06
Noh! Mikä on ylireagointia? Ei minusta. Lisäksi ostan vaimolle jostain pienen veitsen, jotta hän voi puolustaa itseään, jos mamu raiskaaja iskee...
25.11.2015 13:00
Mr_ Xeno: Ei minun kannata peiliin katsoa, kyllä se tieto on tullut ihan tiedotusvälineistä. Nyt on 300 terroristia maassa, paljonko loppu vuodesta, joka sadas maahanmuuttaja on mahdollinen terroristi (näin kertoo Supo).
Kiitos kaikille tiedosta. Meidän lapset varmaan lopettaa käynnin päiväkodissa , juuri maahanmuuttajien takia (liian monta islam miestä ja naista). Löydettiin turvallinen perhepäiväkoti. Pakkohan tuohon on satsata rahaa, mutta kukapa ei oman perheen turvalisuuden vuoksi niin tekisi. Minähän käytän jo kypärää, silmäsuojaimia töissä, joten eipä tuo liivi nyt varmaan tunnu kovinkaan pahalta pitää päällä.
Kiitos kaikille jotka antoivat tietoja. Nyt on pukin konttiin sitten lahjat valittu.
24.11.2015 10:48
Voi tyttö parka. Tätäkö sinä Eva Biuadet haluat? Miten sinä et nähdyt että näin tulee käymään?
24.11.2015 10:38
Kuule nimimerkki: Ahdasmielisyys_oksettaa. Tässä mennään kyllä sivuraiteelle, kun koko ajan puhutaan siitä Haaviton homoudesta. Tämä on pointti: Minä ihmetelen suureesti että Pekka Haaviton mielestä, ei ole mitään rajaa, kuinka paljon tänne voidaan ottaa maahanmuuttajia, joiden mukana on n. 1% terroristeja. Eihän meidän maassa edes riitä asunnot, nyt jo puhutaan teltoista. Se osoittaa että Pekka Haavistolta, on hävinnyt elämän reatalit. Se että Haaviston on homo, ensi sen ettei hänestä voi koskaan tulla Suomen presidenttiä, koska se on useassa lähi-idän (lue islam maa) rikos, josta voi saada kuolemanrangaistuksen.
Siis maailma, varsinkin islam on paljon ahdasmielinen kuin tavallinen suomalainen, joksi minä itseni luen.
Täällä yriteään laitaa leimaa, insinöörille joka osaa laskea. Tällainen mamutulva, aiheuttaa lisää velkaa. Ja tällaisten politiikkojen kuten Haavisto kommentit ovat aivan vastuuttomia (oli homo tai hetero).
Se että Persut ovat ehdottaneet että verotukseen laitettaisiin maahanmuuttajavero, oli erittäin hyvä ideaa, mutta uskaltaako hallitus sitä tehdä?
Se vero per kansalainen, olisi paljon suurempi kuin yle-vero, jos siihen sisällytettäisiin kaikki mamutulvasta aiheutuneet kustannukset. Vaikka tuollainen maahanmuuttajavero on populismia, kannatan sitä. Suomessa on näet niin sinisilmäisiä suvakkeja, ettei heidän silmiään varmaan muuten avata.
Me emme voi jatkaa tällä tiellä. Tällainen holtiton maahanmuuttopolitiikka, velkaannuttaa Suomea lisää ja nostaa maamme sisäsitä turvallisuusriskiä huomattavasti.
23.11.2015 08:22
Siis Suomen presidentti ei voi olla homo, koska lähi-itä on niin ahdasmielinen. Islam vain on niin ahdasmielinen uskonto, että monessa maassa homous on rikos. On turha alkaa vääristelemään sanojani. Nyt kun suvakit haluavat näitä ahdasmielisiä jihad taistelijoita lisää Suomeen, eiköhän se homous kohta kielletään täälläkin, koska se loukkaa Islam uskontoa. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, jokainen saa tehdä ihan mitä huvittaa makuuhuoneessaan.
21.11.2015 15:15
Kyllä tuo aloite silti nostaisi entisestään paineita hallitukselle, jos allekirjoituksia oli tullut kunnolla, joutuisi esim. Mtv ottamaan sen uutis-aiheeksi ym. Eli kannattaan käydä allekirjoittamassa, kaikki aloitteet jotka pyrkivät hillitsemään tätä mamutulvaa.
21.11.2015 15:09
Islam tuntuu olevan turvallisuus uhka, läntisessä demokratiassa. Ainakin on hyvä ettei Suomeen ole rakennettu Suur-moskeijaa, eiköhän se ajatus nyt Pariisin iskujen jälkeen painettakin Unholaan. Islamin kieltäminen on vähän niin ja näin. Ainakin islam uskoisia pitäisi viranomaisten ja erityisesti Supon seurata tarkemmin. Itse en oikein usko että uskontoja kieltämällä saavutetaan mitään. Tätähän kokeiltiin esim. Neuvostoliitossa ja siellä ihmisillä oli salaisia kirkkoja ja varmaan myös islamilaiset pyllistivät Mekkaan salaisesti.
No niin se on taas kahvitunti ohi :)
20.11.2015 13:58
Minä olen muutaman hänen kirjansa lainannut kirjastossa. Sellaista kepeää huumoriahan ne pääasiassa ovat. Itse ajattelen että kirjadia joka on saanut minut nauramaan, ei voi olla läpeensä paha. Hän on vain maahanmuutto asioissa sinisilmäinen kuin lapsi, eikä varmaan koskaan kasva aikuiseksi.
20.11.2015 13:53
Näinhän se on. Minä ole nukkunut viime aikoina huonosti. Pelottaa maamme tulevaisuus. Milloin ensimmäinen isku tulee. Kyllä islamilla on terrorismin kanssa tekemistä, koska Ruotsin poliisi ratsaa esim. parasta aikaa moskeijoita.
20.11.2015 13:49
Jari Tervo on hyvä kirjailija.se että hän on maahanmuuttoaisoissa, täysin eri mieltä kuin minä, ei tee hänestä huonoa kirjailijaa. Se tahtoo olla että kulttuuriväki yleensäkkin on kaikkein sinisilmäisempiä kun puhutaan maahanmuutosta. Ne puhelee kaunopuheisesti miten muualla maailmassa. olen minäkin käynyt muualla maailmassa, Intian Goa oli upea paikka, Egyptin hiekka rannat aivan upeita. New york oli niin kuin sanotaan maailmojen sulatusuuni, silti kyllä uskalla epäillä että esim jenkeissä olisi kovinkaan suurta somali maahanmuuttaja ryhmää, ei ne siellä pärjäisi. Jenkeissä pärjää vain jos yrittää. Seillä pitää tehdä työtä elääkseen. täällä suomessa se ei koske ihan kaikkia väestöryhmiä vrt. kanta-suomalainen ja somali.
Tällä palstallahan jotkut suvakit mesoaa ,että vähänkin kriittisiä puheenvuoroa käyttävät, eivät ole matkailleet. kyllä minä olen reissannut paljonkin. Kun kävin 4v sitten Pariisissa huomasin että romanian kerjäläisiä ja muita huijareita oli joka kadunkulmassa ja ranskalainen kaverini, oli sitä mieltä että ne pitäisi poistaa maasta. Minä en edes nähnyt mitään ongelmaa, mutta hän kertoi, että asunossa piti olla hälytysjärjestelmät, koska asuntomurtoja oli niin paljon ym.Berliinissä oli todella mukavaa, Varsova on oikein kaunis kaupunki kesällä.
En minä esim. enää Saksaan lähtisi, mutta ennen tätä maahanmuuttajatulvaa, se oli oikein mukava matkailukohde. on nähty Espanja, Marokko ym.....
Se että olen nähnyt maailmaa ja lukenut paljon kirjallisuutta ei tee minusta silti sinisilmäistä. Täytyyhän joku roti olla kuinka paljon tänne otetaan pakolaisia!
19.11.2015 15:25
Kyllä valtamedian sensuuri on lähes kokonaan poistanut kaikki uutiset, jotka koskisivat maahanmuuttajien aiheuttaa ongelmia. Minusta on lähes rikos ettei edes niitä voida suoraa sanoa, esim. se Irak mies joka otettiin kiinni sotarikoksesta, eikö sitä voi uutisoida että hänestä on kuva jossa hän pitelee ihmisenpäätä? Se on fakta, mutta ei sitä voidaan kertoa edes iltauutisissa, miksi ei? Pelätäänkö jotain? Minusta tuollainen sensuuri aiheuttaa huhu myllyn. Se tiedetään että terrorismiin ja sotarikoksiin syyllistyneitä ISIS ja al-Shabaabin taistelijoita on tullut maahanmuuttaja tulvan mukana Suomeen. On käynyt ilmi että esim. Pariisin iskuun syyllistyneen henkilön passeja on ainakin 8 eri ihmisellä. On siis selvää että suomeenkin on tullut paljon maahanmuuttajia tekaistuilla henkilöllisyyksillä.
Tämän mamutulvan johdosta olen lähde täysin menettänyt luottoni mtv ja ylen uutisoitiin (nelosellahan ei ole kuin 5m hs uutiset ja sen nyt on ihan pas...). ja myöskin kaikkiin poliittiisiin päätöksentekijöihin ja virkamiehiin. Minä suorastaan ihmettelen että Suomeen ei voida perustaa sellaista poliittistajärjestöä joka ei kuulu oikeistoon ja joka olisi maahanmuuttokriittinen. Ei ole duunarin etu että verot vaan kasvaa....
19.11.2015 15:06
Täällä on epäilty että maahanmuuton kustannuksilta ei saa esittää kriittisiä näkemyksiä. Ainakin minun kirjoitukseni on saanut olla täällä. ehkä joiden puheenvuoroissa tulee ylilyöntejä. Asioiden pitää perustua faktoihin, kuten esim. että vain 9% maahantulleista Somaleista on työllistynyt, kun taas virolaisista on työllistynyt samassa ajassa 70%.
Koska olen Rakennusinsinööri käyn nyt hieman läpi paljonko maksaa asuntojen rakentaminen 30000 pakolaiselle, joista ei siis työllisty tilastojen mukaan juuri kukaan. On todettu että maahanmuuttajat muuttavat pääasiassa pääkaupunki seudulle, kunhan saavat ensi turvapaikan. Jos oletetaan että tänä vuonna tulee pakolaisia esim. 50000 ja heistä 25000 saa turvapaikan ja heistä 20000 suuntaa pääkaupunki seudulle. Yhden n. 30-40 asunnon kerrostalon rakennuskustannus on n. 6 miljoonaa, koska Helsingissä Vihreät ovat saaneet määrätä kaavassa, julkisivudetaljit ovat senverran arvokkaista että pääkaupunki (HKI, Espoo ja Vantaa) se korottaa hieman summaa n. 6,5 miljoonaan. Hesassa ei ole tarpeeksi tontteja, joten kuvittelen että Vantaalle rakennetaan vastaava ghetto kuin tikkurilla joiltakin osin jo on. Ajattelen positiivisesti, että turhia kustannuksia karsitaan ja Kerrostalon kokoa kasvatetaan esim. 4 porraskäytävän kokonaisuudeksi, jolloin yhdessä talossa olisi 90 asuntoa. sen kustannus olisi n. 12 miljoonaa ja jos esim. julkisivumuurauksesta voisi luopua ja tehtäisiin pelkkiä sänkkäri taloja, siitä voisi viilata vielä hieman hintaa alas, mutta kun tonttikin maksaa olkoon yhden krs talon hinta 12 miljoonaa, koska asuntoja on erikokoisia ja monet varsinkin Somaliperheet ovat iso kokoisia, kaikille ei normaali 4h+keittiö riitä, tarvitaan myös suur-asuntoja. pieniin yksiöihin sitten voisi muuttaa nuo yksinäiset Irak miehet. Lasken karkeasti että yhteen taloon mahtuu 360 maahanmuuttajaa, joten 25000 pakolaiselle tarvitaan 69 kerrostaloa. 69 kerrostaloa maksaa n.828 miljoonaa, lasketaan riskit ym. eli loppusumma 0n noin 1 miljardi, tietysti tähän tulevat käyttökustannukset, kun on nii n että nämä 25000 pakolaista eivät kaikki työllisty kovinkaan nopeasti, oletetaan että joukossa on 5000 pakolaista jotka elättävät itsensä ja loput ovat somaleita ja Irakilaisia jotka eivät työllisty seuraavaan 10 vuoteen. Näiden sosiaalitukien varassa elävien maahanmuuttajien pelkkä asumisen kustannus on (vantaa Saton ka: vuokra per neliö on 24e). Oletetaan että heille riittäisi 80 neliön asunto/talous. vuokra olisi 1920e. 20000/4'1920=960000e. Eli yhteiskunta maksaisi rakentamiskustannusten lisäksi jotka olivat 1 miljardi, myös osan vuokrat jotka olisivat 960000e/vuosi.
Tämän verran siis maksaa maahanmuuttajien asuttaminen pääkaupunki seudulle. On kuitenkin muistettava että noiden talojen rakentaminen työllistää huomattavasti suomalaisia välillisesti, joten myös tulopuolta on, mutta kun talot ovat rakennettu jää vuokrat yhteiskunnan maksettavaksi pääosin, joten jouduimme varautumaan miljoonan euron vuotuiseen kustannukseen. Tähän pitää lisätä vielä paljon muita kustannuksia, joita huonosti kotoutetut maahanmuuttajat tulevat aiheuttamaan.
19.11.2015 13:36
Supon lausuntokun turvallisuusriskiä viimeksi nostettiin (suora lainaus):
"uhka terroristisen iskun uhka on kohonnut."
”Syynä on väkivaltaisten verkostojen muodostuminen myös Suomeen. Tällaiseen toimintaan epäillään osallistuvan noin 300 henkilöä”, Pelttari sanoo.
Hänen mukaansa heidän joukossaan on myös turvapaikanhakijoina Suomeen tulleita henkilöitä, joiden tiedetään osallistuneen taisteluihin ja joilla on kytköksiä terroristisiin järjestöihin."
(lainaus loppuu).
Perustan siis arvioni 300 terroristista Supon arvioon ja hehän vasta pari päivää sitten sanoivat että 35 henkilöä Suomalista turvapaikan hakijaa taistelee tällä hetkellä ulkomailla esim. Somaliassa al-Shabaabin terrorijärjestön riveissä. Minusta lukuna 300, ei ole enää yksittäistapaus. Tämä tilanne johtuu hallitsemattomasta maahanmuutosta, jota tänä vuonna on tapahtunut, on tullut suuri määrä pakolaisia ja heidän joukkoonsa "piilotettuna" terroristeja. Asia on fakta.
Suomen turvalisuusarviota on korjattu ja riski maan sisällä tapahtuvaan Jihad taistelijan tekemään iskuun on kasvanut. Sitä ei pysty mitenkään peittelemään. Onneksi on olemassa Supo joka poliitikot eivät voi ohjailla, kuten tiedotusvälineitä.
19.11.2015 12:14
Onpa huolestuttavaa? Mihin tämä maa on menossa. Turvapaikan hakijoissa on suurinosa elintasopakolaisia, terroristeja,huumeiden käyttäjiä ja nyt on käynyt ilmi että myös rikollisia. Muistaakseni kauan sitten historiassa Fidel Castro käytti samaa politiikkaa kuin nyt Irak. Kuuba lähetti pois maastaan "pakolaisiksi" USA:n kaikki pahamaiset vankinsa. Näyttää siltä että jossain lähi-idän maassa on tyhjennetty vankila ja sanottu vangeille :" Tässä on lentolippu Suomeen"
19.11.2015 09:15
Minullehan oli käydä niin kun nuorena kuin insinööriksi, tuntui että koulutus oli pelkkää matematiikka, oppiaineen nimi vain vaihtui :)
19.11.2015 09:09
Noh, kyllä minä edelleen lottoan, se on perinne joka jatkuu aina vaan :)
SPR:n keräyksiin en tule enää antamaan ropoakaan. Myös Ylen ohjelmiin tulen suhtautumaan todella kriittisesti, onhan se ihme että Esim viime viikon a-studiossa ei saanut maahanmuuttokriittinen taho oikein mitään sanottua, kun RKP:een nainen ja vihreä nainen huutavat päälle. Kirkosta en eroa, äitinihän kääntyisi haudassaan. Kolehtiin en laita rahaa jos tiedän että se menee pakolaisille. Kyllä kaikkia medioita pitää seurata. On tärkeää tietää mitä ne seuraavaksi yrittää valehdella.
18.11.2015 14:02
Niin minä olen päivätöissä ja en käytä alkoholia. Tämä tietysti johtuu siitä että kotona on pieniä lapsia, en halua näyttää huonoa esimerkkiä. Siitä huonosta esimerkistä: vanhin poikani 4 v on alkanut jo nyt kyselemään, että miksi Se isä ja äiti hakee sen yhdessä hoidossa ja meillä aina äiti. Tämähän johtuu siitä että vaimoni työmatka (tai opiskelu hän opiskelee työn ohessa) on huomattavasti lyhyempi kuin minun. Sen perheen josta poikani puhuu, ovat somali isä ja äiti, he hakevat aina kaksistaan lapsensa päivähoidosta. Se siinä on myös eroa kun lapseni on alkanut oikeasti vertailemaan aikuisia, että heillä on enemmän aikaa lapsilleen. Somaleilla on aikaa lapsille, kun ei tarvitse käydä töissä....
Tämä Rasisti keskusteluhan menee aina niin että vähänkin maahanmuuttokriittinen leimataan alkoholistiksi, työnvieroksujaksi, vaikka suurimpia työnvieroksujia ovat somalit ja Irakilaiset. Näin sanoo tilastot ja se on fakta. Sitä tilastoa tottakai ihminen jonka mielipidettä ei voi muuttaa esim. Rkp:laisen ei tietenkään halua uskoa ja aina selitetään jokin syys, mutta kun ne ei työllisty, eivätkä kotiudu Suomeen koskaan. Minäkin olen pikkuhiljaa ikää karttuessani alkanut muuttaa mielipidettäni, nykyään olen maahanmuuttokriittinen, koska teidän ettei he koskaan ole samalla viivalla yhteiskunnassa, kuin minä tavallinen työtätekevä veronmaksaja. He ovat vain elättejä. Kyllä minä 20v olin ihan liberaali, mutta nyt kun ikää on jo tuplasti lisää tajuaa monta asiaa: Somaleita on tullut 90-luvulta lähtien Suomeen ja vieläkin heistä on eri sosiaalitukien varassa 85%. Eli ei oikein ole onnistunut kotouttaminen. Esim. kurdit joita on tullut Suomeen ovat työllistyneet aivan hyvin. Minä en siis ole mikään rasisti, ei minulla ole kurdeja vastaan mitään. Ei minulla ole virolaista rakennusmiestä vastaan mitään.
Minä vaan pelkään että yhteiskuntamme ei kestä tällaista Somali ja Irak laumaa, koska tiedämme että he eivät työllisty koskaan ja kuluttavat siis vain verorahojamme.
Tämä nykyinen sumutus: esim a-studion lähetys ennen Pariisin iskua, sai Silmäni todella aukenemaan. Valtaapitävät vain toitottavat että ei mitään hätää, vaikka Suomeen on tullut 30000 elintasopakolaista ja heidän joukossaan vielä 300 jihad-taistelijaa. Nyt Suvakit haluavat että olisin hiljaa ja maksasin veroni, joista osa menee nyt terroristien tukemiseen.
En enää ole hiljainen mies,
18.11.2015 13:56
4 / 6